Bez paroží! Vodafone se omluví za letitou kampaň

Vodafone se znovu omluví za kampaň, kdy na konkurenční reklamu nasadil parohy. Telefónica sice u soudu vyhrála, ale vítěz je někdo jiný.
Bez paroží! Vodafone se omluví za letitou kampaň

Obvodní soud pro Prahu 10 rozhodnul v dalším kole kauzy „Parohy“, tedy záležitosti, která začala v prosinci 2006, když Vodafone pověsil paroží na billboardy a telefonní budky konkurence. Od té doby se Vodafone omlouvá, soudí, znovu omlouvá a konkurenci to nestačí, protože Vodafone do svých omluv obvykle propašuje nějaký ten vtípek, který konkurenci znovu zesměšní. A tak se znovu soudí, vše se znovu a znovu propírá v médiích a ublížené konkurenci nedochází, že při životě udržuje více než šest let starou reklamní kampaň Vodafonu.

Klepněte pro větší obrázek
Takhle to všechno v prosinci 2006 začalo...
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Více na: http://www.mobilmania.cz/clanky/vodafone-dal-konkurenci-parohy-ted-zaplati-5-milionu/sc-3-a-1321256/default.aspx#utm_medium=selfpromo&utm_source=mobilmania&utm_campaign=copylinkJaký skrytý vtípek? Už jej vidíte? Takhle se v létě 2010 Vodafone „omlouval“ T-Mobilu

Tentokrát soud rozhodnul, že se Vodafone musí Telefónice omluvit pořádně a bez paroží, tedy bez skrytých vtípků. Rozsah omluvy je půlstrana MF Dnes a jeden bigboard v Praze, Vodafone má předepsanou konkrétní větu, ale podoba reklamy je opět volná. Telefónica tedy vyhrála soudní spor, ale nemohu se zbavit dojmu, že tím skutečným vítězem je opět Vodafone – zatímco Telefónica nechce kauzu komentovat, tisková mluvčí Vodafonu přispěchala s prohlášením a přibalila infografiku podrobně mapující celou kauzu: S parožím nebo bez, jsme rádi, že tato kampaň díky neustálému připomínání ze strany konkurence vstoupila do historie.“

Klepněte pro větší obrázek
Infografika mapující parohatou kauzu

Aktualizováno 15. 4. 2012: Takto se Vodafone dnes omluvil v tisku.

Klepněte pro větší obrázek 
foto: Igor Mahal

Témata článku: Operátoři, Vodafone, O2, Kauzy, Humor, Kampaň, Let, Voda, Skrytý vtípek

Určitě si přečtěte

StreamOn a Video Pass: T-Mobile a Vodafone mají průšvih a měli by jej rychle napravit

StreamOn a Video Pass: T-Mobile a Vodafone mají průšvih a měli by jej rychle napravit

** T-Mobile s Vodafonem představili balíčky pro neomezené video ** Ale pozor, reklamy třeba na YouTube, ukrajují ze základního limitu ** Nevědomky tak můžete prosurfovat cenná data a dokupovat další

17.  11.  2017 | Pospíšil Aleš | 39

ÚOHS naznal, že se operátoři nedomlouvají. Zpráva budí rozpaky

ÚOHS naznal, že se operátoři nedomlouvají. Zpráva budí rozpaky

** Úřad, který má potírat nekalou soutěž, hledal opatrně a nic nenašel ** Závěr: operátoři v minulosti měli stejné ceny, ale kartel to nebyl ** Čtyři strany opatrné úředničiny překládáme do srozumitelného jazyka

16.  11.  2017 | Pospíšil Aleš | 41

Balíčky Vodafone Pass základem vánoční nabídky. Některé budou do ledna zdarma

Balíčky Vodafone Pass základem vánoční nabídky. Některé budou do ledna zdarma

** Letošní vánoční nabídku Vodafonu tvoří balíčky rodiny Pass ** Operátor uvedl ceny zbývajících dvou pro hudbu a video ** Balíčky půjde vzájemně kombinovat

15.  11.  2017 | Láska Jan | 37

Síťoví a virtuální operátoři na ostří nože. Obhájí si ČTÚ regulaci trhu?

Síťoví a virtuální operátoři na ostří nože. Obhájí si ČTÚ regulaci trhu?

** ČTÚ naznal, že na trhu je něco shnilého, síťoví operátoři ale nesouhlasí ** Naopak virtuálové tvrdí, že stav je ještě mnohem horší ** Pozadí telco byznysu v ČR není tak líbivé, jako reklamy v televizi

14.  11.  2017 | Pospíšil Aleš | 26