Bez paroží! Vodafone se omluví za letitou kampaň

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 19

Názory k článku

04. 04. 2013 02:03

Njn operátoři prolévají peníze právníky a českými soudy místo toho, aby je využili na zlevnění a zkvalitnění svých služeb. Čistou náhodou se mi podařilo dostat do uk a koupit místní předplacenku a zvažuji pořízení nějakého dual sim telefonu, jelikož pokud budu v čr používat anglický roaming tarif, tak mě volání vyjde levněji, než z českého čísla.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 04. 2013 11:49

Dle mého názoru je skutečným vítězem Telefónica s T-Mobilem.. Už zde není konkurenční boj, aktivní kampaně, revoluční služby / tarify či snad ceny, termíny typu "nepodepisujte smlouvy", jen my jsme "fér" atd.,...jen se drží "pusa" a krok s ostatními. Spíš mi to připadá, že se všichni operátoři domluvili na "tiché spolupráci" (beztak i s ČTÚ) a podle toho to tak i dnes vypadá - u jednoho za 18, u druhého bez dvou za dvacet a u třetího bez dvanácti za třicet!Vodafone už dávno není tam kde před 6 lety.. Neustálé připomínání kampaně tedy spíš poukazuje na to, že s novým vedením a za současného stavu, si ty parohy může nasadit sám Vodafone..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 04. 2013 20:43

je videt ze i americane uz vedi kde si muzou nakrast http://www.novinky.cz/ekonomika/297876-operator... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
02. 04. 2013 20:16

Pro mne za mne, ať si třeba rozšlapou játra. Kdy ale bude minuta za padika, to je otázka!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
02. 04. 2013 19:34

"konkurenční" tak ten mě dostal

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
02. 04. 2013 18:44

V dnešní době spíše zbylí dva operátoři,nasazují parohy VF. P.S. Omluvám se Klient ps, jsem si přečetl příspěvek, až po vyjádření svého názoru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 04. 2013 18:40

To býval ještě náš trh konkurenční!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
02. 04. 2013 17:45

Tady se zatěžují soudy podobnými pi..vinami a pak se odpouští tresty za zločiny, protože soud trvá moc dlouho...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 04. 2013 17:32

OMG. Soudce, ktery tyhle zabomysi valky nevyresi do tydne bych vyhodil pro neschopnost. Ve skole by clovek dostal par dacek a do 5ti vterin by bylo hotovo. Tady se to tahne 5let. Zbytecne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
02. 04. 2013 17:23

proč české značky nemůžou mít trochu smyslu pro humor ?jinde to jde: http://9gag.com/gag/720680... Kdy pochopí, že nejlepší obrana (i marketingově) proti vtípku je ještě lepší vtípek ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 04. 2013 15:43

Vodafone se propracoval do podoby jakou měla Telefonica před 6 lety. Nejdražší operátor s nejmizernějšími službami. Dnes si VF může nasazovat parohy sám sobě.
Internet VF je přetížený, poddimenzovaný všude. Praha, velké město, vesnice, všude se to jen točí, točí a uživatel čeká a čeká.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
02. 04. 2013 15:32

To je skvélé, že se skrze "lidové" ceny za volání můžeme podílet na této mediálně-soudní taškařici. Děkujeme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 04. 2013 14:53

Omluva jako taková by měla být myšlena upřímě, pouze tehdy chápu omluvu, jako omluvu. Cokoliv jiného nepovažuji za omluvu. Pokud si ale dělám z toho komu se omlouvám legraci znovu na to stejné téma, pak se rozhodně neomlouvám a tedy takové gesto nelze považovat za omluvu.Na celém případu je smutné spíše to, že prvotní vtípek konkurence nedokázala překousnout, nebo podobně vtipně vrátit a místo toho se soudí a Vodafone není schopen akceptovat, soudní rozhodnutí. Když je takto benevolentní vůči soudnímu rozhodnutí, co pak pro něj asi znamenají běžní klienti?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor