Bitva dvoujader II: srovnání výkonu

Diskuze čtenářů k článku

15. 07. 2011 23:49

Projel sem celou diskuzi (ano fakt jsem se hodně nudil;)) a všem moulům co tady blábolí o zbytečnosti dvoujader v telefonech bych chtěl položit jednu otázku: Měli jste to někdy v ruce?? Přijde mi, že sedíte u svejch upatlanejch notebooků, v ruce svíráte Nokii 3210 a snažíte se přesvědčit jak svět tak sami sebe o zbytečnosti technologickýho pokroku;)
Já prostě ocením když můžu u oběda serfovat stejně rychle jako na desktopu.. a pokud vy takové funkce nepotřebujete, tak co pořád hledáte v článku "Bitva dvoujader"?!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karlík  |  17. 07. 2011 00:15

Máš pravdu kamarád má pěti jádro Nokia a říká že to lítá jako myšlenky je to možný?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zbyněk  |  17. 07. 2011 00:28

Ano jmenuji se Simon z Misfits a jsem z budoucnosti 5 jádro je málo u nás teď letí 60 jádro, ale má to spotřebu ... no potřebuješ na to Jadernou elektrárnu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m  |  17. 07. 2011 08:51

Včera mluvili o superpočítači který má 23 tisíc jader, takže mobily mají co dohánět. A nikdo tam nepoložil tak debilní otázku, jakou tady často čtu. Na co?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zbyněk  |  17. 07. 2011 12:11

Potom bys tedy měl umět odpovědět na mou "debilní " a já nevím ještě co? na co potřebuješ tak vysoký výkon u "mobilu" jinak PC není to co mobil tam výkonu není nikdy dost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zbyněk  |  17. 07. 2011 12:16

Nebaví mě čekat takže odpovím za tebe,ten výkon využiješ max.ke hraní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m  |  17. 07. 2011 12:41

No vidíš já hry nehraju a přesto pozoruji věci které se hodně zrychlily, je to jednoduchý, dvě jádra zvládnou víc operací najednou. Například prohlížeč vykresluje mnohem rychleji, nebo přehrávání full hd videa je bez sebemenšího zaškobrtnutí. A nemáš pravdu, s takový mobil je už dávno kapesní počítač a jdou s tím dělat věci, který ani notebook neumí. A v neposlední řadě dvě jádra líp hospodaří s energií, ale tohle všechno poznáš až když takový telefon denně používáš , někomu kdo s tím nemá zkušenosti to nemá cenu moc vysvětlovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zbyněk  |  17. 07. 2011 15:44

Jenomže ty chytráku 2 jádra ti seberou víc energie a pokud nemáš zdroj jseš nahranej,pokud jde o vykreslování v internetovém prohlížeči tak nezáleží na jádru ale na rychlosti wi-fi v mobilu nebo připojení.Buď k věci a řekni mi které věci notebook numí ?Závěrem na dvoujádru hraješ hry a nebo si pouštíš videa ve Full HD fakt perspektivní !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m  |  17. 07. 2011 16:04

Právě že dvě jádra nejedou pořád na plný výkon, ale umí to optimalizovat. Sgs2 vydrží o 30% dýl než Sgs1 který jsem měl dřív. Ty chceš zastavit pokrok, tak ti stačí černobílá nokia, to je tvá věc. Jak říkám ten rozdíl poznáš ve všem, ale chce to mít zkušenosti a když je nemáš tak si aspoň o tom něco zjisti abys neplácal nesmysly,třeba jako o tom prohlížeči. Samozřejmě že záleží i na připojení, ale zkus na stejný wifi načíst stránku na telefonu s jedním jádrem a se dvěma najednou a pak uvidíš ten rozdíl. Jedno jádro se stará o vykreslování grafiky a druhý o načítání textu. Ale nikdo ti nic nenutí, zůstaň si klidně stát dál opodál.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zbyněk  |  17. 07. 2011 16:24

Na prohlížení na N8 používám Operu a nevšiml jsem si že by mi běžela pomalu na to netřeba dvoujádro,ano možná je 2 jádro lehce!rychlejší ale to je tak asi všechno,tvůj telefon má daleko větší výdej energie aby ti běžel "max.plynule"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m  |  17. 07. 2011 16:38

No to jsem si přesně myslel, že používáš telefon převážně na volání a internet přes operu, tu používám taky , tam kde je edge ani dvě jádra nepomůžou. Jinak notebook už mi doma leží ladem od doby co jsou tyhle telefony, protože než ho kvůli každý blbosti nastartuju, mám to na telefonu dávno vyřízený. Ano telefon jde každou noc na nabíječku i když tam mám třeba ještě 40% na to už jsem dávno zvyklý. Ale bez energie jsem nikdy nebyl. Nabíječku mám doma, v autě i v práci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m  |  17. 07. 2011 16:38

No to jsem si přesně myslel, že používáš telefon převážně na volání a internet přes operu, tu používám taky , tam kde je edge ani dvě jádra nepomůžou. Jinak notebook už mi doma leží ladem od doby co jsou tyhle telefony, protože než ho kvůli každý blbosti nastartuju, mám to na telefonu dávno vyřízený. Ano telefon jde každou noc na nabíječku i když tam mám třeba ještě 40% na to už jsem dávno zvyklý. Ale bez energie jsem nikdy nebyl. Nabíječku mám doma, v autě i v práci kdyby něco.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Raptor  |  17. 07. 2011 16:29

Ano ale to by platilo jenom tehdy když aplikace využívá 2 jádrá na 50% a ne když využívá jedno jadro na 100%. Pak je spotřeba stejna ba-li ne nižší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Raptor  |  17. 07. 2011 16:29

Ano ale to by platilo jenom tehdy když aplikace využívá 2 jádrá na 50% a ne když využívá jedno jadro na 100%. Pak je spotřeba stejna ba-li ne vyšší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m  |  17. 07. 2011 16:42

Tak je to zatím novinka a je otázka času, kdy budou aplikace takto optimalizovaný. Já jsem připraven.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
marco  |  18. 07. 2011 00:32

Jsi cekal jen 5 sekund? to mas teda trpelivost

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zbyněk  |  18. 07. 2011 19:54

No to je fakt já nevěděž že tak rychle píšu texty

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m  |  18. 07. 2011 20:35

To jsou ale minuty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zbyněk  |  15. 07. 2011 23:10

Haha,to je prča když to tu tak čtu! mám Nokiu N8 a ujel jsem s ní na TibiaMe na co 2,3,jádro,hraje ji někdo ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pán  |  15. 07. 2011 15:16

Raptor ty musis byt dobry dem*nt ak hento napises... by si sa divil ze HTC niesu velmi kvalitné. Kamaratovi nanho cez dazd kvaplo par kvapiek hned ho schoval a zvlhol mu display a musel vymienat. Samsung ze je z Kórei? a co? HTC je tchaivan cize simooky tiež. Ja osobne radsej samsung ako HTC. A Raptor este by ma zaujimalo ako vies ze sa samsung zachvilu rozpadne? mam SGS a padol mi uz parkrat a ani raz sa nerozletel. Kamarat ma HTC Desire padol mu na zem 1 krát, cely sa rozletel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Raptor  |  15. 07. 2011 16:15

Muj seznam telefonu co jsem mel nebo maji moji pribuzni. Nokia N8 jak sem psal 1 mezi telefony ale ten simbian je chyba. Potom lg optimus neco no ten zamrzal v jednom kole, samsung s tim rozpanutim je to hlavne u tohoto modelu a HTC HD2 ten byl asi ze vsech nejlepsi a ten si du koupit sensation. Zrovna na tomhle vebu bylo že HTC HD mini přežilo pád z 20 metrů takře nevím kdo je tu za trotla. A o Applu ten se mnou kazdy musi souhlasit mel sem 3g a jen tezko se mi s nim loucilo a nový sem nechtel pac ten byl nechutne predrazeny. S mobilama to je jako s autama vidím jak by si chtel pred nekym zamachrovat v hiundai (Samsung,LG) a vedle tebe by stalo Ferrari (Iphone,Nokia).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Raptor  |  15. 07. 2011 16:18

A sorry za gramatický chyby psal sem to na mobilu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m  |  15. 07. 2011 17:09

Ale chlapče ferrari má výkon, tak nechápu jak k němu můžeš přirovnávat sekajícíse slaboučkou nokii.To je jako kdyby mělo ferrari 80 koní , s tím opravdu nezamachruješ. Nepodceňuj jižní korejce. Kdybys to tam viděl asi by ses propadl hanbou kvůli tomu jak jsme za nima pozadu. Ukaž mi nějakou nokii po který by toužilo víc lidí, než po galaxy s II

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Raptor  |  15. 07. 2011 17:12

Chlapecku co takhle napriklad Nokii N8, E7, N9 atd. Jiste ferrari má výkon ale to i upravený trabant.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m  |  15. 07. 2011 17:17

A těmahle propadákama se chlubíš? Vždyť to nikdo nekupuje a nokia musí s cenou dolů, proboha vždyť nedosahují do dnes kvalit samsungu i8910 kterej samsung vyráběl před dvěma lety.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Raptor  |  15. 07. 2011 17:26

No zaleží v jakém smyslu bereš slovo kvalita protože kdybys telefon pouzival kazdy den na praci tak by si potom nemohl pochopit jak si mohl ríct slova samsung a kvalita v jedný větě, vždyt se samsung jen opičí po Applu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m  |  15. 07. 2011 17:39

A v čem , vždyť je ve všem napřed, vsaď se, že další iphone bude mít dvě jádra, full hd video, velký displej atd., tedy věci který už samsung má , navíc díly pro iphone pochází právě od korejců, takže si s tím hiundaem pěkně sereš do huby.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Raptor  |  15. 07. 2011 17:49

Tak jako jak můžeš řict že má náskok když iphone je o několik měsíců starší však jiste iphone 2 bude mít tak na 85 procent 2 jádra to proste vývoj nezastavíš ale jako říkat o samsungu že je tak napřed no to není uplně přesné protože Apple zase přijde s novinkou ktera změní nejakým zpusobem svet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m  |  15. 07. 2011 17:57

Jak starší, iphone4 byl konkurent pro Sgs1, s Sgs2 se bude moct srovnávat až iphone5.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Raptor  |  15. 07. 2011 18:04

Konkurent :D vdyt se k nemu v prodejich ani nepribližil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m  |  15. 07. 2011 18:20

Ty to bereš na prodeje, já na výbavu a technologický novinky. Ferrari se taky v prodejích ani nepřiblíží pjmdmtada

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m  |  15. 07. 2011 18:21

poslední slovo má být škodovce

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Raptor  |  15. 07. 2011 18:30

Jo aspon na tom se zhodnem I love škodovka nikdy bych svojeho Superbýka neměnil :D Sere... na mobily :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
javak810i  |  15. 07. 2011 18:58

Raptor je přejmenovaný Focusx, přiznej se :D. Proboha chlape (teda jestli ti tak vůbec můžu říkat, spíš kluku), ty máš v hlavě tak vymeteno, že to ani není možný. Měl jsem Samsung i8910 HD, Samsung Galaxy S a teď mám Samsung Galaxy S2. Nikdy jsem žádný neměl v servisu a to jsem měl HDčko a SGS 1 každého jeden rok. Oproti tomu můj spolužák byl s HTC HD2 už 2x v servisu. Jednou kvůli WiFi a podruhé díky odlepenému slíčku displaye. Takže o kvalitě mi tu nemluv, když si očividně žádný Samsung ani v ruce nedržel. To, že je konstrukce plastová ještě neznamená, že musí být nekvalitní!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Raptor  |  15. 07. 2011 19:18

:D máš temer pravdu ne sem Jan a Raptor studuju psychologii a tedka delam praci na tema lidska komunikace a toto se mi celkem šikne ja ve skutecnosti tak vypatlanej :D jen sem zkousel vas co nejvic nastvat :D :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JaM  |  15. 07. 2011 18:57

nie tak uplne... Samsung chysta SGS3 na rovnaku dobu ako Apple chysta iPhone5... SGS2 je medzimodel..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anawarr.cz  |  15. 07. 2011 17:11

příteli, ten češtinářský paskvil, jsi psal na tom tvém nejlepším mobilu N8? no, pak je to všem, co si to přečtou, jasné. ......přeji hodně spokojenosti

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Raptor  |  15. 07. 2011 17:14

A neni snad Nokia stale jednickou mezi telefony kámo? Podivej se na jeji cisla sice jdou strme dolu ale i tak a N8 neni rozhodne spatny mobil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m  |  15. 07. 2011 17:20

No jo , to jsou pouze prodeje, ale to je tím , že prodává pouze telefony za dva litry, navíc i v těch prodejích jí samsung překoná.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anawarr.cz  |  15. 07. 2011 17:21

N8, nebyla nikdy nejlepší telefon. maximálně nejlepší těžítko. ale to ty nepochopíš

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Raptor  |  15. 07. 2011 17:23

Zapomel si na foták ten má nejlepší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m  |  15. 07. 2011 17:45

Taky jsem chtěl mít vždy nejlepší foťák v mobilu, pak jsem ale zjistil, že s každým mobilem udělám za celou dobu asi tři fotky od tý doby je mi foťák úplně ukradený. Navíc málokdo fotky tiskne , ale prohlíží je maximálně na displeji v mobilu, a ty displeje co má nokia tu fotku degradují.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Raptor  |  15. 07. 2011 17:51

Ale n8 má amoůed a ten se mi zdá velmi dobrý.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m  |  15. 07. 2011 18:25

Ale co ta černá mřížka, neříkej, že jí nevidíš, co to kostrbaté písmo. Stejným problémem trpěl Sgs1, ale díky rozlišení to nebylo tak hrozný.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Raptor  |  15. 07. 2011 18:29

Fakt sem to nevidel :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
javak810i  |  15. 07. 2011 19:02

No nevím, jak kvalitní je ten Amoůed, ale tím, že má jen 3,5" a archaické rozlišení 640x360 si moc nepomůže. Navíc je to první generace Amoledů, které nebyly nic moc a měl už ho třeba takový Samsung i8910HD začátkem roku 2009 ;).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anawarr.cz  |  15. 07. 2011 19:33

pod tohle se podepíšu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zbyněk  |  15. 07. 2011 23:13

Není to zrovna display se kterým můžeš machrovat & honit si EGO na sluníčku ale jinak je super hlavně to tvrzené sklo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zbyněk  |  15. 07. 2011 23:15

Vedle jak ta jedle.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zbyněk  |  15. 07. 2011 23:18

V něčem lepší od konkurence v něčem horší a těžítko !to proboha ne ale to ty asi taky nepochopíš,protože každej od tel.očekává něco iného.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Raptor  |  15. 07. 2011 13:24

Takze zkracene
Samsung = za chvilku se rozpadne a je to z koreje
HTC = Dlouho vydrzi a nezklame ale mohl by mít na víc
LG = Jednou koupíte zjistite že je to zamrznuta plecka a už nikdy víc
Apple = Kdo ho nemá neví ale ti co ho vlastni ho miluji a ti co ho nemaji h nenavidí
Nokia = Jednicka mezi telefony akorat vzdycky musi neco pos... napr. fotak bez autofokusu, symbian atd.
Takže pro deti a demen.. Samsung a LG pro chytre lidy co chteji chytre telefony Nokii, Apple a HTC

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
w  |  15. 07. 2011 14:10

Typický trotl, který neměl ani jedno, ale všem ví. Ani v jednom ses netrefil, ale nejspíš hodně čteš tyhle diskuze, tvůj obrázek v hlavě by tomu odpovídal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  15. 07. 2011 16:43

Hele náhodou má pravdu. To říká ten pravý beztak ty máš jenom Samsung nebo nejakou podobnou korejskou srac..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anawarr.cz  |  15. 07. 2011 17:03

zajímalo by mě, co máš ty za high-tech hračku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
w  |  15. 07. 2011 17:13

Ano mám samsung galaxy s II, to nejlepší co se dá koupit , tak hlavně nezáviď.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  15. 07. 2011 17:20

HTC Sensation + Iphone 4 A u tech se nemusim bát že se mi při zasunutí do kapsi poškrábou lacinné plastíky ty high-ende.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anawarr.cz  |  15. 07. 2011 17:26

no já mám taky sensation (uznávám, že hw sgs2 je lepší) a rozhodně bych ho nedal do kapsy bez pouzdra, ale tobě mamka koupí další

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Raptor  |  15. 07. 2011 17:30

Jasne maminka kdyby mi mela platit takové telefony no nevím nevím jestli by to utáhla z již tak mizernýho důchodu. :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
javak810i  |  15. 07. 2011 18:52

Jan = Děcko, kterému kamarád řekl, že iPhone je nejelpší a ostatní jsou sra čky
Raptor = -------- I I --------

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
skylines  |  16. 07. 2011 12:57

Má pravdu jen u nokie. Že vždy něco podělá. To ostatní mi připomíná škatulkování zamindrákovaného děcka s iPhonem který o telefonech nic neví ale vždy si bude prosazovat že to jeho jablko je nejlepší i když ti co se v tom vyznají a parametry telefonu vědí sví... :D
To je jako s majiteli Mercedesu. Nevadí že u "nových" řad (Od roku 2000) tráví více času v servisech než na cestách ale mercedes je pro ně prostě dokonalí a žádné BMW, Lexus, AUDI prostě neexistují nebo to jsou šmejdy :D Chtějí jen být chytří a vědí houby...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 07. 2011 23:40

Ty jsi mě fakt pobavil! Tvoje představa současný situace na trhu se smartphony je opravdu úsměvná, ale realita je trochu jinde... Odstupňoval bych to přesně obráceně.. Samsung na vrcholu a Nokie na dně;) A Apple..je kapitola sama o sobě. Majitelé iPhonů dali za ty svoje krámy tolik peněz, že musí prolejzat všechny diskuze a přesvedčovat nás o jejich nezměrných kvalitách!:D Mám tři kamarády co mají iPhone.. a po tom co viděli můj SGS2 začali přemýšlet o změně;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thr  |  17. 07. 2011 20:06

Tohle fakt nechapu, si tim potrebujes obhajovat koupu toho krapu nebo co ? Ubezpecuju te, jako majitel IP4 rozhodne nepremyslim nad koupi cehokoli od samsungu, nebo s androidem. Chybeli by mi me aplikace, nebo iOS. HW neresim, kdyz mi vse pracuje jak ma.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
skylines  |  16. 07. 2011 12:49

Jo a ty máš být jako ten chytrej jo :D Tak ty jsi mě rozsekal kámo :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
skylines  |  16. 07. 2011 13:10

Jo a ještě jedna věc...
iPhone 4 - Jeho komponenty jako display, baterie, procesor a paměti jsou vyráběné v Korei a smontovaný je v Číně. Zbytek elektroniky vyrábí firma Foxconn což je firma z Tchaj-wanu takže si borče nejdřív něco zjisti než znovu otevřeš pusu... :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  15. 07. 2011 11:13

Parada ale cekal sem ze tam bude ten test vydrze jelikoz v predminulem dile se Filip hral s mobilama a prehraval tam film :O
Nebo mi neco uniklo ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
robo  |  15. 07. 2011 10:14

ja mám len služobný, ale poznám mená susedou,športujem,pracujem,každý problém riešia aj kamaráti, ja riešim ich, chodíme na pivo až na jedného. Ten rieši najlepší, najrýchlejší, upgrade, jadrá, nevie ako sa volám, výročia rieši s sms a mms s nejakými blbými neviem čo. Ľudia spamätajte sa, ved Vás pripravia o mozok a peniaze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  22. 07. 2011 10:29

Přesně!
Pivo a lihoviny zdarma a v takové podobě, že to nepoškodí mozek, ledviny, játra a žaludek.... kde to nabízej?
Tak alespoň tim sportem...... k trvalé invaliditě :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kulík  |  14. 07. 2011 23:58

Takže, mám teď v užívání Sensation a SGS2 a bez ohledu na benchmarky se mi subjektivně jeví lepší Sensation. SLCD jednoznačně vítězí nad SAMOLED při zobrazení fotek a videa, prohrává na slunci, ale to raději věrné zobrazení. Subjektivně je rychlejší internetový prohlížeč HTC, poštovní klient HTC je o třídu lepší. Díky vyššímu rozlišení, displej Sensation zobrazí více informací a lépe využívá plochu. Jediné, co mě na Sensation vadí, je poměrně časté chybové hlášení HTC Sense.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mpolan  |  15. 07. 2011 09:18

Vyhoď moloch Sense a dej tam LauncherPro.. hlášky zmizí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
iqlogic  |  14. 07. 2011 22:35

wuaaaa ... syntetické benchmarky, ktoré nám vypľujú nejaké pekné čísielka, ktoré nám ukazujú možný výkon daného HW ... škoda, že zatiaľ neexistuje SW, ktorý by z toho supersilného 2-jadra aj ťažil ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  14. 07. 2011 23:19

Tak zachvilku spatří světlo světa iPhone 5 a ten jim zase nakope prdel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
iqlogic  |  14. 07. 2011 23:30

ten im nakope prdel hlavne vďaka ďaleko kvalitnejšej optimalizácií ... aj rok starý iPhone 4 behá rýchlejšie a je oveľa stabilnejší ako ktorýkoľvek Android ... a poznámka pre niektorých - nie som prívržencom žiadneho OS, kúpim to, čo mi práve vyhovuje viac ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
javak810i  |  14. 07. 2011 23:34

Tak to je snad logický, ne? Apple je silná firma a svůj iOS optimalizuje prakticky pokaždé jen na jedno zařízení ročně. Kdyby například Android existoval jen na Nexusech, tak taky bude lépe optimalizovaný.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JaM  |  15. 07. 2011 00:04

nie je to pravda. na youtube je celkom dost videi kde porovnavaju SGS2 s iPhone4 a rychlostne sa iPhone4 nechyta ani omylom.. napr celmi vystizne bolo porovnanie rychlosti browsovania, kedy boli oba telefony pripojene do rovnakej wifi a SGS2 nacitaval stranky s aktivnym flashom o par sekund rychlejsie ako iPhone4 ktory ale Flash zobrazit nevie...
SGS2 je jediny telefon ktory vie prehravat FullHD videa bez akychkolvek problemov, odladenost systemu je vinikajuca.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
javak810i  |  15. 07. 2011 00:31

Je to pravda. Samsung Galaxy S2 je rychlejší, než iPhone 4, to ano (sám jeden Galaxy S2 vlastním), ale rozhodně si netroufám tvrdit, že je nějak hodně odladěný. iPhone je pomalejší, protože prostě nemá takový výkon, to je prosté.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
iqlogic  |  15. 07. 2011 00:39

lenže SGS2 má 2-jadrový CPU a iPhone 4 má CPU s jedným jadrom ... a medzi jednojadrovými smartami vedie aj po dlhom roku stále iP4 ... napísal som ktorýkoľvek Android, no mal som dopísať ešte jednojadrový ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JaM  |  15. 07. 2011 08:34

o tom silne pochybujem. moja SGS s 2.3.3 je co do odozvy systemu porovnatelna s kamosovou SGS2. nema sice taky vykon v hrach, no system a aplikacie idu plynule bez problemov.
iPhone4 ma sice rovnaky procesor, no ma horsie graficke jadro a aj ked ma mensi displej, musi zobrazovat na viac pixelov, takze v grafickom vykone nema proti SGS sancu.
a co sa tyka surfovania a rychlosti scrollovania, akonahle na SGS prepnem flash do "touch to play" modu, SGS je rovnako rychle a plynule.

celkovo, SGS (1) je stale skvely telefon ktory uz pri vydani konkuroval iPhone4 bez problemov, no Samsung ho zabil suborovym systemom vlastnej konstrukcie co sposobovalo lagy. To opravili az v update 2.2.1 ktory sa na Slovensko este ani nedostal a uz ani nedostane kedze dostaneme rovno 2.3.3. ja som sa dost dlho branil flashovaniu custom ROM, moj prvy pokus skoncil reklamaciou (bez problemov vyreklamovanou,dokonca mi telefon vratili s funkcnou 2.2), no nedalo mi to a skusil som to znova a rozhodne nelutujem. s Darky ROM konecne ten telefon vyuziva vsetok svoj potencial.
Preto vsetkym uzivatelom SGS odporucam - nebojte sa flashovania - ak si chcete byt 100% isty vysledkom, tak si zaobstarajte USB JIG, a potom je to uz uplne jednoduche a vyplati sa to 100 nasobne. Osobne som uz preflashoval SGS vsetkym svojim znamym.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
iqlogic  |  15. 07. 2011 10:24

Samsung sa môže chvastať jedine výkonom, vo všetkom ostatnom zaostáva ... fotoaparát, dizajn, kvalita materiálov, kvalita spracovania, horšie podanie farieb, nižšie rozlíšenie, TouchWiz ... Android sa dostáva pomaly tam kde skončil WM ... mnoho ľudí flashuje ROM-ky, pretože výrobcovia nie sú schopní Androida na ich zariadeniach vyladiť ... a preto jediné kvalitné Androidy sú Nexusy, ktoré behajú podstatne lepšie ako podobné riešenia od konkurencie ... a hlavne majú podporu priamo od Googlu ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
javak810i  |  15. 07. 2011 18:47

1) Fotoaparáty má Samsung kvalitní, řekl bych i nadprůměrné. Stačí se kouknout na fotky a videa z Galaxy S2, krása. Doporučuju velký srovnávací test foťáků na "mobajlnetu", kde je jasně viděť, že třeba ten vychvalovaný foťák u iPhonu 4 podává naprosto nereálné barvy.
2) Dizajn je subjektivní a kvalita materiálů se nedá tak lehce kategorizovat. Pokud vyrobím tělo z plastu, je to plast. Nemůžu to porovnávat s kovem, se sklem.. Ale to neznamená, že to je něco špatného. Galaxy S2 je dobře zpracovaný, konstrukce je pevná a nikde nevrže.
3) SuperAMOLED Plus nemá horší podání barev. Je to pořád jeden z nejlepších (nejspíš nejlepší) display na trhu! Kontrastem, podáním černé, viditelností na slunci a spotřebou je pořád daleko před Retinou. Podání barev lze navíc nastavit ve 3 krocích, kde se dá dostat i na hodnotu odpovídající realitě, takže tvůj argument plynul z čisté neznalosti. O rozlišení se bavit nebudu, telefony s vyšším jak 800x480 jsou asi 4. Mě osobně to nevadí. Touchwiz? Vždyť to přeci kopíruje iOS, tak by to mělo být dobré, ne? :D HlupIáku, u Androidu si můžeš zvolit jaký prostředí budeš chtít.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mpolan  |  15. 07. 2011 09:17

Verze androidu v SGS II už umí využít obě jádra, nebo stále pracuje jen s jedním? Plné využití dvou jader slibovali až od 2.4, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JaM  |  15. 07. 2011 09:39

android 2.3.3 ako taky nie, no Samsung si ho upravil tak aby to zvladal. napr browser pracuje s jednym jadrom na beznu cinnost,kym druhe jadro sa stara o flash prvky a scrollovanie takze je vsetko plynule.
ono Samsung si Android prisposobuje dost vyrazne, nuka sa paralela s 2.1 a SGS - uz vtedy mal telefon plnohodnotny tethering, kym ostatne telefony ho dostali az v 2.2. a tych prikladov je ovela viac...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mpolan  |  15. 07. 2011 10:19

Díky za info. Při použití jiného prohlížeče, než je vestavěný (např. Opera) to taky funguje? Ne, že bych plánoval koupi SGS II, čistě jen zvědavost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JaM  |  15. 07. 2011 10:49

ci Opera alebo vstavany prehliadac, oba spustaju flash cez flashplayer a ten ako taky bezi na druhom jadre. Samsung tam len vlosil vlastnu cast ktora rozdeluje procesy medzi oba jadra podla procesoroveho casu. ako presne to funguje, to netusim, no GOogle planuje podobnu vec implementovat nativne az v 2.4. predpokladam ze rovnako sa s tym vysporiadalo aj HTC, ci LG

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m  |  15. 07. 2011 07:21

Ani omylem a i kdyby náhodnou, tak si to moc dlouho neužije, protože chvíli po něm přijde další galaxy. Prostě iphone jen kulhá , je pozadu, pořád musí dohánět. Je to ostuda, taková firma a nedokáže vyrobit ani jeden telefon za rok. Samsung mrská telefony jak Baťa cvičky a přesto dokáže udělat nejlepší telefon na trhu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  15. 07. 2011 08:45

Tak si Iphene pujč a zkus a uvidíš, už jen zobrazení webstránek je na Galaxy utrpení, nejde číst, musíš stále zoomovat, u iphone to vidis i na vyšku! A to že má dvě jádra je asi taky k ničemu mě se iphone při rolovaní neseká, Samsung ano! Zkus signál Wifi a vypadnou ti oči z důlků, tam kde iphone vidí 20 sítí tak Samsung 2 a to jen tak tak, provedení zadního krytu je jak od čínana z tržnice, by mě zajímalo kolik to vydrří vyndání a zandání, natož pádů!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JaM  |  15. 07. 2011 09:36

takze na 3.5" obrazovke nemusis zoomovat, no na 4.27" hej? no to su mi movinky... Retina ma sice vacsie DPI, no stale je to maly displej a tak to DPI vyuzijes jedine ak citas lupou....

no a sekanie pri rolovani? to snad nemyslis vazne... SGS2 pri rolovani neseka ani nahodou. je to jediny phone ktory neseka pri rolovani ani zo zapnutymi flash animaciami - to je to co iPhone4 nevie zobrazit BTW....
a co sa tyka zadneho krytu, tak som dost zvedavy ci ti to sklo na oboch stranach iPhone4 vydrzi viac padov ako plast... navyse plast ma svoj ucel, je to dobry blokator teploty, ak by tam bol kov,ci sklo, tak by to bolo neznesitelne pre ruku. som dost zvedavy ako toto bude riesit Apple pri iPhone5 kedze chcu pouzit rovnaky procesor ako ma SGS2... no mozno potom rozdaju uzivatelom gumene puzdra aby sa ten telefon dal vobec drzat v ruke... maju s tym uz skusenosti...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m  |  15. 07. 2011 09:39

Je vidět, že jsi samsung galaxy 2 neměl v ruce, všechno co jsi popsal jsou nesmysly, který jsi vyčetl od lidí co ho taky neměly. Naopak wifi, žádný problém, žádný sekání při rolování, to se mi naposled stávalo u lg areny. Já iphone4 pujčený měl a otvírání aplikací bylo sekaný, ne jako u Sgs2 kde je to plynulý a rychlý. Až poté když jsem u iphonu tu aplikaci zavřel a otevřel znova bylo to plynulý ale na poprvé ne. Rozlišení je sice fajn , ale fyzický rozměry displeje to nenahradí ani náhodou. celkově je displej samsungu mnohem lepší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Leo5800  |  15. 07. 2011 11:11

iphone je odpad vyráběný v číně, kvůli kterému mají lidi zdravotní potíže, jak bylo odvisíláno ve zprávách na čt 10.7.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martiner  |  16. 07. 2011 09:34

To je problem Ciny, ne muj.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jhasdf  |  14. 07. 2011 21:29

ešte nedávno som rada študovala všetky recenzie a príspevky o mobiloch ktoré prišli na trh, boli nejakým spôsobom prelomové (dotykový displej ako taký, prechod z odporového na kapacitný, z 3mpx na 8mpx, z obyčajného displeja na amoled, operačné systémy, lepšie hry než java pixle a pod.) ale teraz len keď vidím ďalšiu novinku na trhu ktorá sa veľmi nenápadne snaží kopírovať milióny ďalších od konkurencie, nejako už do toho nezapadám a som tak trochu zmätená a ozaj neviem či je v poriadku riešiť či mobil XY má až o 3 stotiny pomalejšie reakcie než mobil ZY...
možno sa mýlim ale mobily pre ludí menej zainteresovaných vyrába aj naďalej len nokia... neviem si predstaviť tých postarších ľudí jak fičia na nejakom megategafibra samsungu s 38736495mhz procesorom a predbiehajú sa s jožím od susedov že či má procák qualcom alebo cortex ja osobne nefandím tým obrovským plackám, na výkone si síce zakladám ale odtial potial. radšej staviam na spolahlivosť,pohodlnosť a akotakú odolnosť čo si s takymito typmi mobilov niesom moc istá (odskúšané nemám len 2 telefóny, ak by sa tu náhodou chcel niekto do mňa obuť). fú, obsiahly príspevok, sorry ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JaM  |  14. 07. 2011 21:52

vidis, a moja mama (55r) si nevie vynachvalit moju byvalu OmniuII (dal som jej tam SPB Shell samozrejme) a velky displej s velkymi tlacitkami... takze je to len otazka zvyku...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jhasdf  |  14. 07. 2011 22:29

ak je clovek ochotny a ako tak technicky nadany, tak samozrejme da sa to, ja som tiez dala mame svoju staru xperiu.. ale napriklad otec , to ani za svet. mas pravdu ze je to aj o zvyku a hlavne prisposobenosti ale z velkej casti starsi ludia proste take telefony nechcu..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JaM  |  14. 07. 2011 22:39

lol, moj otec detto... mal starsi walkman Sonny Ericson, no odisiel mu na nom reproduktor,takze skoro nic na nom nepocul. tak som mu kupil novsi Sony Ericson - aby to mal rovnake kedze neznasa zmeny, no z nejakeho dovodu sa nedali preniest kontakty a k staremu uz nemam datovy kabel... takze to treba spravit rucne a to sa mu nechce ... takze novy nepouziva a radsej poriadne nepocuje kto mu co hovori :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jhasdf  |  14. 07. 2011 22:53

Tak si mu s tym mal pomocť, ked si už chcel byť tak ochotný hehe.. ale vela ludi je takých ako hovoríš, treba vela úsilia to zmeniť aspoň trochu.. ja to poznám tiež

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
robo  |  15. 07. 2011 12:41

pekné

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Filip  |  14. 07. 2011 20:11

Ten sensation ten quadrant nic moc moj SGS (1) dá 1830 so stock ROM od samsungu (XXJVQ 2.3.4)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda jégr  |  14. 07. 2011 19:36

A mě by spíše stačilo kdyby někdo z těch čínskejch fabrik Samsung, LG, HTC vymyslelo nějakou novou baterku než aby všechno obšlehly od Aplu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JaM  |  14. 07. 2011 19:42

odkedy je Korea a Taiwan v Cine?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
df  |  14. 07. 2011 21:09

Taiwan je, ale Cina

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
javak810i  |  14. 07. 2011 21:23

Taiwan se sice pořád zeměpisně oficiálně Čína, ale už dlohou dobu se snaží o nezávislost (kterou mu Čína nechce dát), navíc srovnávat kvalitu Taiwanských a ryze "čínských" výrobců se nedá. To je to samé jako Hong Kong - Čína.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sdfsd  |  15. 07. 2011 11:55

I tak je Tchaj-wan stale Cina, protoze Tchaj-wan=Čínská republika, která je součástí Čínské lidové republiky, takze i kdyby se oddelil stale by to byla Čína=Čínská republika
Jinak v HK se delaji i kvalitni a luxusniu veci, ale stale tam prevazuje brak to same na Tchaj-wanu, naproti tomu Jizni Korea je uplne kvalitou jinde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
javak810i  |  15. 07. 2011 18:33

Ano, vždyť jsem to psal. Ale nemůžete to srovnávat, stejně jako u Hong Kongu. Tyhle "území" jsou na tom jinak, než zbytek číny. Si vežměte ty kvalitní značky, které tam jsou. Na Taiwanu třeba HTC, nebo G ).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vysledky optimus 2x  |  14. 07. 2011 19:28

ponekud zvlastni vysledky mate u Optimus 2x......
def. score u quadrantu je 2700 +-
nenamark 2 27fps +-
a kdyz uz bezi vsechny na 1,2ghz tak by nebylo na skodu opt 2x pretaktovat....pak by vsem doslo ze je vykonostne na tom stejne jako SGS2

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ultrazoomer  |  14. 07. 2011 20:55

V nanemarku 2 ti nepomoze cpu po pretaktovani o 200mhz by si zistil ze fps bude cca rovnake mozno o 2 fps viac co som pozeral na http://nena.se/nenamark/view... tak niektory dali cpu na 1.7ghz a boli pomalsi ako ty co mali na 1.2 alebo 1.5ghz, jedine co pomoze je taktovat gpu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rulda  |  14. 07. 2011 23:36

Ja mluvim o cbrnchu.quadrantu.smartbenchu.....nena2 me nezajima nezajma me aplikace primo naprgramovana na miru sgs2 staci si precist info ktere je pak vic nez jasne ktera bije....navic jako jedine zarizeni neumi kompresi textur....toje jak mit xbox ne segu......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ultrazoomer  |  15. 07. 2011 09:28

Takze nanemark je tak "dobre" optimalizovany ze tu redakcii im da cca 37fps a mne doma dalo max 48,5 zaujinave. Sgs 2 predpokladam ze kvoli texturam je v mali400 ddr3 miesto ddr2 ktora je v tegre, ktomu quadrantu neviem ci si uz niekde pocul ale sgs a sgs2 maju obmedzovac teda jeden kernel ktory im nedovoli prekrocit 60fps v hociakej graf. aplikacii a tym aj rapidne znizuje skore napr v quadrante
.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
javak810i  |  15. 07. 2011 18:29

Ano, SGS a SGS2 maj limit na 60fps. Nevidím to jako nevýhodu (maximálně je kvůli tomu menší skóre v některých benchmarcích), 60fps k plynulému hraní bohatě stačí (i půlka by stačila).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 07. 2011 18:44

A tohle nám má něco říct kdo bude na 2. - 4. místě, enbo pruč tu není Motorola Atrix?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
14. 07. 2011 18:41

Já teda nechci rejpat,ale můj obstarožní HD2 s Androidem má v Linpacku 33,885
což není tak vzádáleno dvoujádrům,navíc jsem test nedělal po restartu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
14. 07. 2011 18:45

po ukončení všech app jsem na 35,362MFLOPS

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rulda  |  14. 07. 2011 19:31

to bude asi tim ze tento program pouziva je nejdno JADRO
novy linpack mam 70 +- .....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Raptor  |  14. 07. 2011 17:51

Stejne nechapu proc delaji kolem 2 jader takovou senzaci vzdyt sony už ted má 4 jadro v PSVita a dnesni PSP s 1 jadrovým procesorem o taktu 333 MHz ma porad lepsi grafiku a výkon ve hrách než tyhle 2 jadýrka. Takze az sony zacne vyrabet telefony samostatne a bez ericssonu tak to bude teprve nářez :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mpolan  |  14. 07. 2011 17:56

A Sony PSP jede taky na nenažraném androidu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
....  |  14. 07. 2011 17:58

tie lepšie hry nemá kvôli vyoknu harfwaru, ale preto že su prepracovanejšie a optimalizovanejšie(A tým pádom nirkoľkoktáz drahšie ako mobilné hry)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Raptor  |  14. 07. 2011 18:11

Jiste ale hlavne sem chtel poukazat na to že Sony už má technologický náskok několika let

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Raptor  |  14. 07. 2011 18:12

V podobě čtyř-jádra

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
javak810i  |  14. 07. 2011 21:26

Jak bylo psáno, PSP1 má dobré a hry díky:
1) Malému rozlišení displaye - méně náročné na výkon. 480x272 vs dnešních 800x480 u smartphonech
2) Celkem výkoný grafický čip (na úrovni PowerVR SGX535/540)
3) Hry jsou perfektně optimalizované a dlouho vyvýjené pro jeden určitý HW.
PSVita bude zase dál, 4x vyšší rozlišení a 4jádrový procesor. Ale zas takový náskok mít nebude. Prodávat se má koncem roku a v mobilech podle mě první 4-jádra budou představená na WMC 2012.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Raptor  |  14. 07. 2011 22:25

Ale co z toho vyplývá ? Že nemá cenu uvádět na trh nové a nové přístroje když jsou špatně zoptimalizované at se radsi zameri na jeden model a ten postupne zdokonaluji jako apple svuj iphone nebo sony PS3 a PSP.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  22. 07. 2011 09:47

Dobrý den,
Jak často voláte se svým PS3? Máte ho stále v kapse?
Chtěl bych jen upozornit, že nemá smysl srovnávat specializovaná zařízení s multifunkčními. Herní konzole mají bezpochyby větší výkon než telefon. Ale tady nejde přeci o srovnání výkonu herní konzole s mobilním telefonem.
Zvětšením výkonu v mobilních telefonech získáme přístup k použití náročnějších a rychlejší aplikací, kvůli kterým bychom jinak potřebovali počítač nebo herní konzoli. Navíc stále je to telefon, tak jak ho všichni známe - voláme a píšeme sms.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hunter  |  14. 07. 2011 16:59

Nejlepší je poslední fotka - ma displejích vidím modrou, růžovou a žlutou, bílá ani jedna :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
14. 07. 2011 16:49

K čemu dvě jádra v mobilu? Byl bych rád kdyby mi to někdo vysvětlil. Btw. Hry na mobilu nehraju, ani nestříhám video. Můj dotykový mobil reaguje hned po tapnutí, kromě foťáku. Tak na co to je dobrý?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anawarr.cz  |  14. 07. 2011 16:52

nenapsal jsi, co máš za dotykový telefon?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
14. 07. 2011 16:58

Nechtěl jsem budit flame, ale mám iPhone 4. Jde mi spíš k čemu jsou v praxi dobrý dvě jádra v telefonu. Spíš hraju na to, ať je systém odladěný, než na čísla na papíře.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
REL  |  14. 07. 2011 18:04

Treba proto, aby byla nizsi spotreba energie?:

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anawarr.cz  |  14. 07. 2011 19:37

jj, myslel jsem si to. .......a co říkáš na to, že iphone5 má mít dual-core?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  14. 07. 2011 21:49

treba proto, aby mohl natacet a pote prehrat fullHD video ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
javak810i  |  14. 07. 2011 22:07

No vždyť jo, + třeba ještě lepší hry, rychlejší odezvy, internet... Využití je. Proto nechápu, proč to kritizujete u těchto telefonů - proto, že ty dvoujádra měly dříve, nebo proto, že dokud to nemá iPhone, tak je to špatné? Tady nejde o "honbu" za výkonem. Jde o vývoj, který jde dál a TOP produkty výrobců se chtějí předvést, co všechno umí. A lidi na to slyší! To třeba kdyby si nikdo nekoupil dvoujádrový telefon, tak se zůstane u jednojader, kdo ví. Každopádně pořád pro většinu lidí platí, že víc pruhů - víc Adidas. Rozhodně si ale myslím, že přidávání výkonu je menší "blbost", než přidávání megapixelů. Těch 8 je snesitelná hranice a těch 12 je použitelných opravdu jen u vyjímek s lepším čipem, jako N8. Jinak to nemá smysl (viz SE Satio).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
14. 07. 2011 22:15

Jestli sis všimnul tak já nic nekritizuji a je mi jedno co bude mít iPhone 5. Mě jde jen o praktické využití. Spíš mě trochu také zaráží, že když do toho dávají dvě jádra, proč taky nezvětší rozlišení displeje.
Dříve jsem byl také fanoušek her na mobilu, ale od té doby co mám iPad, tak pro mě ztrací hrání her na mobilu smysl. Myslím si, že i tablety obecně jsou na hry mnohem lepší, takže zde třeba honbu za dvoujádry chápu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
javak810i  |  14. 07. 2011 22:21

Za prvé - nebyla to přímá reakce na tebe, ale jak chceš. Za druhé, praktické využití tu je, ale né každý ho vidí, nebo využije. Takže to využití:
1) Příjemě rychlý systém - ano na to netřeba dvoujádro, ale je to pěkný bonus ;)
2) Podpora přehrávání a natáčení full HD videa (kor u Samsungu, který přehraje skoro vše). Takhle Full HD na mobilu je zbytečné, ale pro připojení k TV - proč ne. Navíc nic nemusíš konvertovat
3) Hry, ty nehraješ. Ale hry budou nové, náročnější a jednojádra už je nebudou stíhat.
4) Aplikace náročné na výkon - balení do raru, nebo hlavně internetový prohlížeč. Na Samsungu Galaxy S2 už je krásně plynulý i rychlý a to i se zaplým flashem!
A těch věcí je víc... Já nejsem fanoušek hraní na dotykových displayích. Jestli budu chtít přenosné hraní, koupím si PSVita. Do té doby mi stačí mobil a Xbox. A poseldní věc, nenazval bych to "honbou", je to jen vývoj. Před rokem a půl taky byla "honba za 1Ghz".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
14. 07. 2011 23:15

Asi osobně bych využil nejvíc Full HD přehrávání/natáčení. To si myslím, že je jeden z nejsilnějších argumentů. Ve spojení s displejem s vyšším rozlišením by to byla skvělá věc, proto nechápu proč SG2 rozlišení zachoval. Právě přehrávání na iPadu ve full HD postrádám.
Hry si právě zahraji raději na iPadu, určitě bych nezatracoval hraní na dotykovém displeji, nějaké hry se na něm hrajou parádně (viz Angry Birds). Na druhou stranu hrát na tom 3D střílečku je trochu za trest. Raději než koupi herni konzole do ruky bych byl raději za bezdrátový hardwarový ovladač jako má třeba Xbox. Ale toho se asi na tabletech nedočkám. I když s příchodem Onlive kdo ví

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
javak810i  |  14. 07. 2011 23:45

No vidíte, aspoň něco byste využil :). No, zatm mi WVGA rozlišení nevadí, ale u dalšího telefonu už bych asi uvítal větší. Uvidíme, třeba Android Ice Cream Sandwich přinese podporu HD rozlišení u telefonů. Každopádně proč nemá Samsung Galaxy S2 vyšší rozlišení asi vím.
1) U SuperAMOLEDu Plus byla použita nová pixel pipeline matice, která je náročnější na výrobu a je možné, že prostě větší počet pixelů na danou plochu zatím nedokáží vyrobit a nebo ano, ale byly by s tím komplikace.
2) Zatím není rozlišení 800x480 handicapem, protože zařízení s vyšším rozlišením je málo (HTC Sensation, Motorola Atrix, iPhone 4). Navíc pořád se zde občas objevují problémy s přizpůsobením aplikací. Prostě WVGA je teď takový fajn standart.
3) Z vlastní zkušenosti můžu říct, že to není zas až tak zásadní rozdíl. Měl jsem právě HTC Sensation a místo, kde je rozlišení nejvíce poznat, je internetový prohlížeč. Bohužel při rozlišení 1px ku 1px je dost obtížné číst texty, takže si člověk stejně trochu zazoomuje a pak je prostorově skoro na úrovni nižšího rozlišení. Dobré je třeba to, že si díky vyššímu rozlišení může dovolit matici 5x4 místo 4x4, ale to mi zas až tak nevadí. U Samsungu Galaxy S2 zase ocením lepší zobrazovací kvality displaye. Ale jak říkám, časem se určitě vyšších rozlišení dočkáme, ale zatím bych to ještě jako mínus nebral.
Ano, Angry Birds, pár oddechovek, závodů a strategií se dá hrát kvalitně i na displayi, ale třeba takový Modern Combat je celkem utrpení. Pokud budu mít peníze na zbyt a bude se mi chtít, tak rozhodně půjdu do Sony PSVita, protože hry budou na úrovni dnešních stolních konzolí a Sony i zapracovalo na ovládání (2x joystick, dotykový display + touchpad, gyroskop), takže to bude určitě zábava. Navíc má stát jen 7000Kč a s výdrží u her na tom bude podobně, jako mobil (3-5h).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  22. 07. 2011 09:36

Dobrý den,
Hraní na tabletu je určitě lepší než na mobilu.... to ano.... to souhlasím. Ale nejsem si jistý, že bych si chtěl koupit dobře vybavený pracovní telefon (cca 13tis) a k tomu tablet (cca 17tis) na hraní her, které zvládne i onen telefon. Nosit dvě zařízení, když mohu mít jen jedno. Myslím tedy, že hry na mobilu jsou fajn a výkon tedy smysl má. Obávám se že ne každý si může dovolit (a nebo je ochoten zaplatit) 2 samostatná zařízení kvůli ne-tak-důležitým-věcem jako oddechové hry a prohlížení internetu je.

Dříve jsem měl Omnii... k ní jsem si koupil nintendo DSi - už jen proto, že často cestuji MHD. Pak jsem přešel na HD2, obraz skvělý hry zábavné (na nintendo to nemá už jen díky ovládání, ale přesto se najdou tituly co mě velmi baví). Dnes přecházím z HD2 na SGs2

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hacik  |  14. 07. 2011 17:28

Ja myslim, ze znacka jeho dotykoveho telefonu je jasna uz z nazvu webovej stranky vedla mena, kontretny model je jasny po nacitani stranok. Ak v septembri Apple predstavi dvojjadro, bude asi tvrdit nieco ine ako v sucasnosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Camazoo  |  14. 07. 2011 17:07

Je to prostě pokrok. Já jim to neberu, pokud na to člověk má, tak ať si to klidně koupí. I když na druhou stranu na mé Omnii 7 s (na dnešní poměry) už zastaralým procesorem a mrzkou grafikou letí WP7 (včetně aplikací) jako z praku. Není to tedy IMO jenom o počtu jader procesoru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JaM  |  14. 07. 2011 17:07

je to celkom jednoduche - vytazenim procesora sa zvysuje energeticka narocnost. Takze - mame klasicku aplikaciu, ktora jednojadro vytazi povedzme na 100% - spotreba energie je maximalna. ak rovnaku aplikaciu spustime na dvojjadre, bezia oba jadra na 50% - lenze spotreba energie je nizsia, kedze procesor zozerie viac energie ked je vytazeny na max ako ked je vytazeny len trochu... takze v konecnom dosledku 2x50% spotrebuje menej stavy ako 1x100%...
z praxe sa da povedat ze SGS2 vydrzi vdaka 2 jadram, trochu silnejsej baterke,a napriek vacsiemu displeju cca o 25-30% dlhsie ako jednojadrova Galaxy S...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sfusama  |  14. 07. 2011 18:51

Hm, kdyby to bylo tak výhodné, tak by dávali do aut 2 motory, a trochu větší nádrž, a dojezd by se zvýšíl. Zas ty Jen-Hsun Huangovy kydy tak nežer.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
michal  |  14. 07. 2011 19:18

Špatný přirovnání, spíš takhle. Jsou šestiválcové motory, který mají mnohem vyšší výkon a nižší spotřebu, než tříválec? Jsou!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sfusama  |  14. 07. 2011 20:57

Prosím konkretizuj, které šestiválce mají nižší spotřebu než dejme tomu tříválec reprezentovaný Toyotou Yaris. Předem děkuji za odpověd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JaM  |  14. 07. 2011 21:48

nechapem naco tu riesis auta.... ty si tu prisiel s nespravnou paralelou... v procesoroch skratka plati ze je lepsie bezat na nizsom takte viacerymi jadrami ako na vysokom takte na jednom jadre. spotreba energie je ovela nizsia.
podla mobile review.com pri priamom porovnani SGS2 proti SGS1, vydrzala SGS2 1.5-2x dlhsie ako SGS1...
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-... ...
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-... ...

"The both phones had the same carrier SIM cards with PUSH mail, same applications and so on. As a matter of fact I even tried to make calls from the same spots and have the same talk time. The result is impressive – Galaxy II works 1.5-2 times longer."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
14. 07. 2011 22:19

Tak třeba můj Superb 1.9 TDI žere po dálnici 5,5l což je spotřeba Fabie 1.2 Spotřeba tedy stejná, výkon trošku někde jinde

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jacek  |  15. 07. 2011 09:13

Martine Kudrno, rozesmál jste mě.....porovnáváte hrušky a jablka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hunter  |  20. 07. 2011 14:19

Jenže takhle to přece vůbec nefunguje.
Pokud je aplikace správně napsaná, tak pokud vytěžuje jednojádro na 100%, tak dvoujádro vytěžuje na hmm ... taky na 100% (za cenu zisku např. vyšších FPS). Tak kde je ta ušetřená energie ???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anawarr.cz  |  14. 07. 2011 16:32

tento srovnávací test, zabral tak 30 minut. dobrá práce za těch 14 dní

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
icepoint  |  14. 07. 2011 15:28

OMG,test o nicem,neb HTC vykresluje vic pixelu,vetsi rozliseni.Udelejte si jakykoli test na PC s rozdilnym nastavenim rozliseni monitoru a hned bude jasno.Cimz HTC neobhajuji,jen pro uplnost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JaM  |  14. 07. 2011 15:49

test o nicom? on si vie Sensation menit rozlisenia ako potrebuje? NIE, je tam napevno rozlisenie ktore ma, a tak je to handikep, s ktorym mal vyrobca ratat. takze je to problem toho telefonu ze nedokaze utiahnut narocnejsie veci ako konkurencia... HTC celkovo nejako setri.... daju tam 1Gb Flash, len 768mb RAM, o generaciu starsie jadra CPU a zakiluju to Ardenom 220 ktore nevie poriadne utiahnut vyssie rozlisenie...
pre mna osobne je zabijak len 1Gb FLash... ano, da sa tam dat karta, no ak na nu nainstalujem aplikacie a potom si nieco chcem nakopirovat cez mass storage, tak mi po zapojeni prestanu fungovat vsetky aplikacie co su instalovane na karte... takze v tom pripade neostava nic ine len ich instalovat na tu mini Flash... nechapem od coho je dobre takto setrit na "vlajkovej lodi"...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
REL  |  14. 07. 2011 18:03

Je to 1 GB flash...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JaM  |  14. 07. 2011 21:43

jasne, preklep. Preporovnanie, SGS2 ma 16GB, pricom uzivatelovi je pristupnych 14GB. Co sa tyka RAM tam je to este zaujimavejsie - 1GB RAM, z coho po starte systemu je volnych 800Mb!!! RAM.. (na mojej SGS1 mam po starte volnych 150Mb z 337Mb)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ac  |  14. 07. 2011 15:54

nebud nastvanej ze sis koupil sensation i kdyz je tady SGSII

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
icepoint  |  14. 07. 2011 19:26

Zklamu te,mam zatim HD2,android jako takovy mne nenadchnul.Spis pockam na zlepseni WP7,nepotrebuji omalovanky,ale rychly funkcni foun klidne s horsim vykonem,ale s optimalizovanym systemem,coz droid neni a myslim nikdy nebude.A je mi fuk vykon ve hrach a jinych nesmyslech-nemam to na hrani-primarne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  14. 07. 2011 15:14

a já jsem myslel, že tato nesmyslná honba za výkonem už dávno skončila. Podívejme se na rozšířenost iPhonu ... nemá zdaleka takový výkon jako tyto mašiny. Vadí to někomu? Ne. Protože odvede daleko lépe svou práci s namíru odladěným systémem. Normální ldii si telefon kupují proto, aby si zavolali, a odvedli na tom nějakou práci a ne dělat nějaké testy. Naprosto to nemá vypovídající hodnotu o schopnosti telefonu. Čím rychlejší telefon, tím víc žere baterku a plýtvá energií.
Opět vyzdvihnu Apple

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anonIm  |  14. 07. 2011 15:26

jo a kdyz se rika o odledenosti systemu nokie tak si najednou vsichni stezuji ale zase je pravda ze nokie maji pomalejsi procesor nez itelefony.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jkl  |  14. 07. 2011 15:55

Tak kdyz to nikomu nevadi, proc Apple bude do IP5 davat dvojjadro taky a honi si ego tim, ze ma nejvetsi rozliseni displeje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dr1n4  |  14. 07. 2011 16:27

njn 2jadro , protoze pokrok nezastavis a retina display protoze je to proste paradni display

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vestor  |  14. 07. 2011 17:13

Taky mi přijde legrační řešit výkon v kategorii telefonů. Jestli to takhle půjde dál, tak se najdou šílenci, co budou taktovat na maximum, telefon budou mít oblepenej upilovanýma chladičema z grafické karty, baterku budou nabíjet třikrát denně, ale hlavně že mají dvakrát tolik bodů v benchmarku. Mě by se líbilo, kdyby výrobci udělali telefon s jednoduchým rychlým menu ala hloupé telefony a "chytrost" by spočívala pouze v plnohodnotném internetovém prohlížeči a možnosti nainstalovat casual hry typu Angry Birds.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mpolan  |  14. 07. 2011 17:54

To zkoušel Microsoft s projektem KIN. Jak to dopadlo, ví každý, kdo čte o mobilech alespoň trošku pravidelně...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
REL  |  14. 07. 2011 18:02

Presne! Vsichni se v diskusich predhaneji, jak by chteli pekny, levny, nenarocny mobil na volani a sms a kdyz nejaky takovy prijde, uplne na trhu propadne...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hm  |  14. 07. 2011 15:14

SGS II je bez pochyby nejlepší smartphone (zatím) ale myslím že poměrově cena/výkon je na tom lépe LG Optimus 2x

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zeldunq  |  14. 07. 2011 15:09

Škoda že mi Samsung se svým ala iPhone plastový vzhledem vůbec nesedne, LG se mi nelíbí už vůbec. Navíc pokud neudělali výrobci něco razantního se svým přidaným softwarem oproti starším modelům, mají pár vad na kráse. Stále se dá jako mass storage připojit jen po nainstalování speciálního software? Predpokladam že kontakty a jejich provázanost s dalšími programy se také nezlepšila, stejně tak synchronizace s picasou, exchange a podobně. Bohužel v tomhle na sense nemají, takže i když sensation není hardwarově takový zázrak, tak to dohání v jiných směrech.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JaM  |  14. 07. 2011 15:43

mass storage cez specialny software? nadavas na Samsung, no v ruke si ho nikdy nemal... nic take nepotrebujes... pripojis, mountnes a ides. ziadny software netreba...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ac  |  14. 07. 2011 15:52

sice pravda ze zadnej software netreba ale i tak iphone to ma v nejakych smerech lepsi
jenom pro info mam samsung i lg o2x i ten iphone takze vim o cem mluvim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JaM  |  14. 07. 2011 16:00

iPhone mass storage nema takze v com ako je to lepsie ako to ako to ma Samsung? previazanie a nutnost instalacie iTunes? ked mas ina Apple vyrobky tak ok, no v pripade ineho OS iTunes je horsi ako virus...
Samsung Kies prvych verzii bol zly, no nebol na beznu pracu nutny... vsetko sa dalo do telefonu dostat inac... a momentalne Kies pouzivam len ked chcem pozriet ci nei je novy update - teda uz ani to odkedy som presiel na DarkyROM...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
REL  |  14. 07. 2011 18:01

"iPhone mass storage nema"
Ale ma. Jen na fotky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JaM  |  14. 07. 2011 19:38

Mass Storage je Mass Storage... a nie len Mass Storage na fotky... lol...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
F12  |  14. 07. 2011 20:37

S iTunes mas bohuzel pravdu. Krom mac je iTunes hroznej opruz. Pak taky do ios5 se iP bez pc neobesel. Android je spis samostatna jednotka :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
REL  |  14. 07. 2011 18:00

Zadny software? Minimalne potrebujes OS

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Velky Marvin  |  14. 07. 2011 15:06

Vidim peknou diru na trhu a to hezkej, malej, blbej telefon. Neco jako Razr. 9cm na 4.7cm a 12mm tlsuty. Samej smartfoun, ale kdyz clovek chce jen sms a volat, ne z hnusnyho pristroje, tak ma smulu. Snad to nekoho brzo napadne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ultrazoomer  |  14. 07. 2011 14:59

Ten nanemark 2 mate nejak zle mne to dava na SGS2 cca 45 az 47 fps stale a to uz ked som mal prvy firmware, v ostany graf. testoch ma nizke skore, teda keby tam nebol kernel ktory obmedzuje fps na max 60 tak by tie vysledky boli ovela horsie pre konkurenciu .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rulda  |  14. 07. 2011 19:40

jenze tento benchmark je primo usity na miur SGS2 :DDDDD vsude se o tom pise:D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ultrazomer  |  14. 07. 2011 20:37

Zaujimali by ma tvoje zdroje napis sem nejaky link inac sgs 2 v grafickom vykonne je dost vpred oproti lg alebo htc .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ultrazoomer  |  14. 07. 2011 20:39

*vykone

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rulda  |  17. 07. 2011 20:01

It averages 96 batches per frame and contains about 15 Mb of texture data (non-packed)
staci precist a pochopis, jako jedine zarizeni neumi ani jeden druhy kompresi textur.....to znacne znevyhodnuje ostatni zarizeni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
maca.iq  |  14. 07. 2011 14:43

no nevím zda je to možný ale čtení z sd katry 517MB/s ?? viz poslední obrázek -samsung

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 07. 2011 14:39

Pro ty co pořád brblaj, že tyto testy nemaj vypovídající hodnotu a chtějí pořád srovnání "v praxi" můžu říct jen jedno. Měl jsem v ruce všechny tři telefony, nyní jsem cca měsíc majitelem SGS2 a můžu potvrdit že "praxe" jen potvrzuje výsledky testu. Galaxy S2 je nejlepší smarthpohne na trhu;) A to počítám hardware, použití "v praxi", kvalitu displaye, dílenské zpracování a obecně celkovou vybavenost. Kdo testoval, potvrdí.. kdo ho neměl tu čest bude nadále brblat:D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m  |  14. 07. 2011 14:46

Tak já ho mám a je to opravdu perfektní telefon, ale při běžném používání je to srovnatelný s předchůdcem, ten byl s androidem 2.2.1 podobně svižný. Určitě nestříkám nad nejvyšším číslem v testech, ale potěší to.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rascal  |  14. 07. 2011 16:08

Heh to je vtip? Na GS2 sem přecházel z desire a porovnání mám i skolegovým GS1. Každý ráno pozoruju jak se kolegovi na GS rube kalendář, internet a podobný věci. GS1 s GS2 nejde vůbec srovnávat.A Desire je uplně mimo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JaM  |  14. 07. 2011 16:13

musis porovnavat porovnatelne a to SGS1 na Androide 2.3.3 s SGS2 na rovnakom systeme... potom aj ked je SGS2 vykonnejsia, v beznej praci to az tak nevidiet... v praci maju kolegovia SGS2 a dost casto ho porovnavam s mojou SGS1.. (aj ked koncom Septembra planujem tiez kupit SGS2,kedze mi konci pausal, a svoju SGS1 som uz slubil ako darcek bratovi....)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m  |  14. 07. 2011 19:06

Záleží na tom co má v telefonu za firmware, pokud má 2.2 tak se ani nedivím, ale 2.2.1 co jsem v tom měl já, bylo úplně něco jinýho, srovnatelný s Sgs2. Myslím tím běžný pohyb v telefonu a otvírání aplikací.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
czechdude  |  14. 07. 2011 15:26

offtopic: je schopnej ten Samsung vydržet dýl jak den? Ď

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JaM  |  14. 07. 2011 15:40

moja SGS (1) mi minuly vikend vydrzala 70 hodin a to podla vypisu cca 1 den z tohto casu bola zapnuta WiFi (aktivne som ju zbezne pouzival kedze som nemal pokrytie 3G), k tomu cca 1H hovorov, nejake tie hry a pod... mam DarkyROM 10.1 s Gingerbread 2.3.3
takze ano, Samsung vydrzi viac nez den...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ac  |  14. 07. 2011 15:49

musis brat v potaz darky rom bez ty romky vydrzi ten mobil min :D ale taky mam a pres 2 dny se dostavam v pohode

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JaM  |  14. 07. 2011 16:05

predtym som bezal na ofiko 2.2 a vzdy som za den skoncil na 50% baterie, no kedze rano vacsinou beham hore dole a nemam cas mat telefon v nabijacke, tak som ho nabijal cez noc(kazdu noc). s DR a 2.3.3 su 2 dni v pohode, pri obcasnom pouzivani aj viac...
ono celkovo sa ludia stazuju ze smartphony nevydrzia ako obycajne telefony, no neuvedomuju si ze so smartphonom sa hraju/surfuju atd ovela castejsie ako by to robili s beznym telefonom ktory taketo funkcie nema... ak by aj smartphone pouzivali len na volanie a smsky, vydrzal by im ovela ovela dlhsie ( mne raz vydrzal pri takomto pouzivani SGS1 4-5 dni...)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Noby  |  14. 07. 2011 16:20

To nám páni z mobilmánie dají vědět ve 4. díle, který bude tak... někdy koncem srpna, podle tempa. Prostě profíci každým coulem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
4R  |  14. 07. 2011 14:26

To se více jak 2 týdny čekalo jen na toto? Video s praktickými ukázkami by potěšilo více :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  14. 07. 2011 14:19

Benchmarky jsou sice zajímavá věc, hodně lidí si udělá teoretický obrázek o výkonnosti toho či onoho modelu, nicméně lepší by bylo měření výkonu ve hrách a ne v syntetických testech...
Pro příště by jste mohli tuto možnost alespoň zvážit, to už je podle mě přínosnější srovnání kvality fotek, interního prohlížeče webu, provedení konstrukce atd. než benchmarky...
PS: Ale i tak samozřejmě díky za Váš čas a snahu, to se cení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RamzesII  |  14. 07. 2011 14:35

Souhlas.... ale myslim, ze kuli tomu je to "serial", ze to bude pokracovat a bude se to testovat ve vice pohledech.. Ale uz i ted se da na Utubu najit spousta porovnavacich videi, pocinaje benchmarkama , pres aplikace, a prohlizece internetu az po hry.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
14. 07. 2011 14:09

Jasný benchmarky a quadranty,ale co takhle jak je na tom výkon v praxi? mi neříkejte,že Sensation je výkonovéě horší než O2x...teoreticky by mu měl šlapat na paty sGS2...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
EarL  |  14. 07. 2011 14:11

Tyhle testy dávno nesleduji, protože nevypovídají o skutečné použitelnosti a rychlosti telefon ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RamzesII  |  14. 07. 2011 14:18

na zacatku hned bylo napsano, ze jake CPU a GPU maji tyhle telefony, a ze HTC ma nejstarsi typ.
nechapu odkud jste prisla na to, ze by mel na to byt lepe?
..Co konkretne myslite "vykonem v praxi"?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anawarr.cz  |  14. 07. 2011 16:29

hlka, jedeš na rekord

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bkf.1  |  14. 07. 2011 16:43

Za prve bych chtel upozornit, ze jedine smysluplne vysledky trvale podava JEN SmartBench 2011 a za druhe... samozrejme, ze je Senzace vykonove horsi, stejne jako vsechny telefony s Qualshitem. Vysledky testu ale spise ukazuji technicky vykonostni potencial "zeleza", ktery samozrejme dokaze vyrobce z*urvit spatnou optimalizaci, takze v praxi klidne i pomalejsi "zelezo" muze byt pro uzivatele, da se rict, rychlejsi. Proste a jednoduse kdyz uzivatel vybira zarizeni, mel by se urcite mrknout na porovnani hrubeho vykonu (aneb SmartBench 2011), ale dulezite jsou i nejake ty recenze (na duveryhodnych serverech), ktere odhaluji "vykon" nebo ruzne nedostatky, ktere z tabulky vycist uz nelze. Benchmarky URCITE k porovnani telefonu dulezite jsou (pokud se nejedna o vysledky jakehokoliv jineho benchmarku nez SB2011), ale prakticke chovani telefonu je vec druha a to je pak na uzivateli, jestli zvoli slabe zelezo, ktere se bude chovat stabilne a pro nej dostatecne svizne NEBO si zvoli silne zelezo, ktere nema uplne doresenou softwarovou optimalizaci tzn. bud uzivatel pocka na opravu od vyrobce nebo od komunity... v soucasne dobe musim doporucit SGS2, ktere je opravdu rychle, stabilni a troufam si rict, ze HTC ho treba jen v tom hrubem vykonu nedokaze tak rok prekonat (to samozrejme neni zadna novinka, pro cloveka, ktery podrobneji sleduje z jakych komponent jsou telefony ruznych vyrobcu sestavovany) a o kvalite displeje Samsung VS HTC snad ani nema smysl ztracet slovo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
javak810i  |  14. 07. 2011 21:29

No, Sensation jsem měl od HTC prodejny půjčený na týden domů, teď mám Galaxy S2. Dvě věci se mi na tom telefonu líbily - kvalita zpracování (škoda toho signálu) a rozlišení displaye. Jinak klasika HTC - hudba nic moc, foto za houby a SLCD display krom rozlišení ničím neoslní. Neposlední věcí je procesor od Quallshitu, který je, jako obvykle, pozadu za ostatnímy. Je to vidět už při porcházení Sense, malé trhání občas spatříte. O věcech jako intrnetový prohlížeč nemluvě, tam se o plynulosti, narozdíl u SGS2, mluvit nedá ;).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bkf.1  |  15. 07. 2011 10:44

K tem prohlizecum jeste detail... standardni prohlizec je hodne pomaly, tak bych doporucil OPERU (nativni verzi, ne mini - tu nemam vyzkousenou a ani myslim neni duvod), ke ktere jsem se vzdy nakonec vratil, protoze ostatni prohlizece vykazovaly ruzne chyby pri zobrazovani nekterych konkretnich stranek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
javak810i  |  15. 07. 2011 18:25

Co jsem tak zkoušel mobily (WP7, Android, Symbian, WM6,5), tak Android má rozhodně nelepší integrovaný prohlížeč. Operu Mobile jsem používal na Symbianu, kde je standartní prohlížeč opravdu katastrofální.. Tam jsem s ní byl celkem spokojen. Ale na svůj SGS2 bych si jí nedal, jelikož je pomalejší, než standartní prohlížeč a nezobrazí tak dobře flash. Nevím, možná je to tím, že ještě nepodporuje 2 jádra, ale s integrovaným prohlížečem si zatím plně vystačím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bkf.1  |  17. 07. 2011 21:37

Tak je mozne, ze se novy Chrome v Androidu 2.3 takto rapidne zlepsil, ale moc tomu tedy neverim... schvalne to testnu (SGS2 maji tri moji kolegove)...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
daniš-retard  |  14. 07. 2011 14:01

Benchmarky? K čemu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zheiko  |  14. 07. 2011 16:54

nekterejm lidem se proste nezavdecis, a co chces testovat? a hlavne JAK? jak rychle ti naskoci aplikace mailu od stisku tlacitka? ci jak rychle zareaguje telefon na pretahnuti plochy? nebo jak rychle prehraje film?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
F12  |  14. 07. 2011 20:28

Ano to chcem. Me zajima odezva systemu. A ne cisilka. Ale nejak rovnocene se testovat holt musi ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
repulsive  |  15. 07. 2011 15:16

já bych uvítal testy orientované spíš kvalitativně, jak dané telefony podporují funkce, které u telefonu chceme - jako třeba možnost seskupování kontaktů do skupin a možnost nadefinovat si tichý profil s výjimkou pro určitou skupinu, a podobně ..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
javak810i  |  15. 07. 2011 18:26

Spíš jaké funkce chcete u telefonu VY, negenaralizujte ;). Já třeba u svého telefonu tohle nevyužívám, přesto, že by to třeba i uměl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dawe  |  18. 07. 2011 14:15

No hlavně tyhle věci se dají doinstalovat - pak volej po recenzi aplikací. Výkon, paměť a další se doinstalovává jen těžko

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
touchwood  |  15. 07. 2011 07:12

Tak když už si nějaký moula pořídí telefon se dvěma jádry, tak ať to je aspoň NĚKDE vidět!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zheiko  |  16. 07. 2011 14:35

Tak jsem si, ja moula, poridil dvoujadro, a opravdu toho nelituju, kdyz vedle sebe postavim SGS1 a SGS2, tak SGS2 je nesrovnatelne rychlejsi, navic jsem si bral smlouvu na 18 mesicu, kupovat jednojadrovej telefon by byla hloupost, protoze ty behem 18ti mesicu zastaraj, kdezto na dvoujadra se ted zacnou delat aplikace

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor