Já ten argument o jednoduché jednoúčelové kalkulačce chápu a zdá se mi správný. Moje praktická zkušenost, kterou jistě nelze zobecnit, ale ani nad ní mávnou rukou, je taková, že typický zákazník - uživatel mobilního emailu potřebuje právě onu jednoduchost. Prostě krabičku, ke které mu někdo napíše, že má zmáčknout tohle tlačítko, chce -li vidět nejnovější maily. Ta mlčící většina, která tvoří operátorovi zisk, to nejsou techničtí nadšenci. To nejsou lidé ochotní nastavovat nějaké GPRS APN, POP3, SMTP a podobné. A proto věřím, že u firemních zákazníků bude služba úspěšná - obchodník na cestách nemá čas trápit se se zařízením, které mu nabízí tisíc voleb a nastavení, takový člověk opravdu ocení, když zmáčkne tlačítko a ono se to odešle / přijme. Nemusí to ještě zahrát a zatancovat - současný trend nacpávání co nejvíce funkcí do jedné krabičky jsem zatím nějak nepřijal za svůj.