Boj s Oskarem aneb nikdo není dokonalý

Diskuze čtenářů k článku

Joe  |  17. 07. 2001 19:04

Opravdu je Oskarlinka uplne k nicemu. Sam mam Oskara a stalo se mi, ze mi nejaky operator "omylem" zablokoval telefon. To jsem pak resil asi tyden s 14 lidmi a nakonec mi rekli at si klidne dam reklamaci... Oskar a jeho lide maji totalne nechutne sluzby, co se tyce pece o zakazniky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jada  |  17. 07. 2001 19:04

Kvuli ctyrimem stovkam tohle??????
Delat takovej rozruch.To jste desny chudaci,kdyz byste krachly na ctyrech stovkach.Jini plati dane jak mourovati a vy tu otravujete ze ctyrma stovka.Kdyz jdete do bordelu,tak tam promrdate tisice.Jdete uz do haje.Vysral bych se na Vas skrblici.Delej neco poradnyho a nestarejte se o picoviny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
celda  |  17. 07. 2001 19:04

Neupresnil jsem, ze se u me nejednalo o 4 stovky. Kupoval jsem najednou tri mobily Ericsson A2618 s Oskartami. Celkem to bylo 12,000 korun. To uz za ten odpocet dane stalo. Nemyslim si, ze bych byl skrblik, nicmene se na me klidne vy.... muzete.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bbb  |  17. 07. 2001 19:04

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bbb  |  17. 07. 2001 19:04

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bbb  |  17. 07. 2001 19:04

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
celda  |  17. 07. 2001 19:04

Mel jsem podobny problem. Chtel jsem si mobil odecist z nakladu a na fakturu omylem nenapasli pozadovanou firemni adresu s ICO a DIC. Taky me to stalo par telefonatu Oskarovi (miochodem, s prvni fakturou za mobil a Oskartu vam na fakturacnim oddeleni nepomuzou, nebot tam vyrizuji jen relamace faktur za hovorne), az mi moudry operator poradil, ze s Oskarem je nejlepsi vse resit pisemne. Napsal jsem zadost o opravu faktury a za dva dny mi dosla nova, spravna. Doporucuji podobny postup. Co je psano,......
Povazuji to ale za uplnou prkotinu a nehodlam ostentativne prechazet k jinemu operatorovi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
smejkal  |  17. 07. 2001 19:04

jen na okraj si dovoluji připomenout, že pokud se jedná o kartu, danový doklad vystavuje prodejce, tedy obchod kde byla karta zakoupena.Při první objednávce je karta určite poslána jako dobírka, takže je na ni uvedena cena.Pro zjednušení účetnictví se DIČ a IČO u odběratele vyplnuje až od 10000 Kč.Jinak stačí zjednodušený danový doklad a není nutno DIČ a IČO VYPLNOVAT.
S pozdravem Smejkal

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  17. 07. 2001 19:04

Ono si to chce zajit primo do obchodu a nic si neobjednavat po telefonu.Jak to,ze jsem si kartu koupil v obchode u nich a nemam zadny problem.
Spis je to neci lenost!!!
Tam si vse clovek prekontroluje a neni zadny problem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  17. 07. 2001 19:04

Vážení dopisovatelé. Také jsem si pořídil pouze SIM kartu u Oskara (tarif volám málo), také na firmu. Jaké bylo mé překvapení když na první faktuře bylo místo názvu firmy, moje jméno. Po několika urgencích jsem se dozvěděl, že se spletli a vše napraví. Od první urgence to trvalo dva měsíce než přišla faktura opravená ! Mezitím přišly další dvě špatné, urgoval jsem to i písemně dopisem a faxem na jejich reklamační. Výsledkem těchto reklamací bylo, že každá opravená faktura přišla čtyřikrát! Asi tam mají pěknej bor..l. Jinak jsem s nimi (tarify především) velmi spokojen.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ERVIN  |  17. 07. 2001 19:04

Pokud Oskar neuvedl své IČO a DIČ, tak je to velká chyba. Pokud ale neuvedl IČO a DIČ odběratele, není to takový problém. Zjednodušený daňový doklad je do 10000 Kč včetně DPH. Na takovém dokladu nemusí být DIČ odběratele uveden a ani nemusí být vyčíslen základ daně a DPH. V takovém případě stačí uvést sazbu daně a cenu včetně DPH.
Pokud někomu tolik vadí, že u účtu za 400 Kč nemá IČO a DIČ odběratele, tak je chudák. Nemůže si tedy dát do nákladů ani paragon za nákup benzínu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dick  |  17. 07. 2001 19:04

Kvůli 4 stovkám by asi Vaše firma zkrachovala, že?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mike  |  17. 07. 2001 19:04

No vida,na jednu stranu tady máme zajímavé reklamy a super ceny ,ale jak je vidno,najdou se i ti co občas něco protrpí....

To by se fakticky nemělo u Oskara dít !!! Už jen proto radši zůstanu u Paegasu,alespoň prozatím....


Apropoooo,operátoři Oskara jsou celkově takoví jiní - občas mám ten dojem,že by mě nejradši zavěsili jen co promluvím.......

Mike

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  17. 07. 2001 19:04

Máš pravdu, OSKARovi operátoři jsou trošku zvláštní. Já jsem ale i přesto, že mají trochu chaos, u nich VELICE spokojen, protože mi jde především o kvalitní volání - a to u OSKARA dle mého názoru bezesporu je. Už konečně nemusím říkat zákazníkovi, ať mi večer zavolá domů na pevnou linku, abychom mohli v klidu a bez výpadků ( byť i na zlomek sekundy ) domluvit obchod. 4 ROKY JSEM TOTIŽ TOHO PG MĚL...Paegas lže : ...ŽÁDNÉ ZÁVADY NEMÁME HLÁŠENY...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  17. 07. 2001 19:04

Naprosto souhlasím s Romanem. Taky jsem měl Paegas, a teď mám Oskara - a jsem celkově mnohem spokojenější. Každý operátor má svoje chyby a "zvláštní" přepojování a domluva na infolinkách Oskara je někdy opravdu "zvláštní"!!! Něco by s tím měli dělat. Ale jinak poměr cena/kvalita služeb je u Oskara super (čistě můj subjektivní názor). p.s.nejde mi o to se tady hádat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ViR  |  17. 07. 2001 19:04

No, já se u Oskarty (vlastně u dvou) asi 4 měsíce potýkám s tím, že nejdou přesměrovat faxy na pevnou síť. S operátory se sice shodneme, že síťové kódy zadávám správně (ostatně v rámci vlastní sítě to na ně reaguje bez problémů), a že po přesměrování na pevnou linku je skutečně slyšet jen obsazovací tón, ale to je tak všechno. Průblém se neustále jen prověřuje. Jo, občas se PŘI URGENCI dozvím, že TO PŘECE MUSÍ FUNGOVAT (vždycky když mluvím s "novým" operátorem) ale skutek utek. Na druhé straně je fakt, že o tom mají u mých čísel alespoň záznam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  17. 07. 2001 19:04

Já jsem přešel od Paegasu k Oskarovi a rozdíl je opravdu značný, nemám žádný problém a platím třetinové účty... Nechci jim dělat zbytečnou reklamu, ale ušetřit ročně cca 30.000,- za mobily je pozitivní zjištění, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor