tak nazdárek Moulo s velkým M
To co popisuješ je sice pravda, ale je to jen teorie. Praxe může být docela jiná.
Jsem spammer a odrovnával jsem v minulosti prozváněče a otravovače života. Jednou se na mně obrátili kámoška s tím, že jí nějaká 15 koza s eurotelem vyhrožuje zabitím a mrzačením všech členů rodiny jak přes SMS, tak i přes hovory a samozřejmě prozváněním.
První co jsem jí poradil, byli policajti. Takže oni to s ní sepsali. Pak poslala kopii opovi (konkrétně ET) a od něj jí příšlo sdělení, že vše co můžou o kartě zjistit, je akorát to, že jde o goučko a že je anonymní a že vysledování majitele by bylo nemístně nákladné. Takže tohle vytočilo i mě.
Tož jsem té koze zavolal s CLIRem a snažil se jí vysvětlit jakou činností se zabývám a co to obnáší pro ni když se stane mým klientem. No ale s ni se nedalo vůbec bavit. K tomu, že od ní požaduju omluvnou SMS s tím že se to už nebude opakovat na postižené číslo nebo čísla jsem se ani nedostal. Rozhovor připomínal diskusi s papouškem, který se od Vás učí opakováním Vašich slov. ((Většina mých klientů to pochopila okamžitě a po tomto rozhovoru (někdy i deset minut dlouhém) psala omluvnou SMS na postižené číslo, ze kterého mi další den přišlo poděkování. A já věděl, že jsem pomohl usměrnit dalšího mobilního kinga a vymezit hranice. A že nemusím vyplnit hrozbu.))
Tak jsem ji zavalil, týden dělala ještě bordel - to jsem jí pak ještě přidal a pak se to už neopakovalo, tak jsem to zavalení zrušil.
Takže asi tak. Když op tvrdí, že vyhledat šmejda s předplacenkou je drahé, tak to určitě raději zacvakne pár flašek toho univerzálního čistidla jakým Coke určitě je, takže Enjoy - gu(e)rmáni.
Pro rejpaly: víše popsaná zkušenost byla s ET a ne s T_M, ale zřejmě to nebude žádný velký rozdíl.
PS: nepište mi, qůli bomberům, které jsem nikdy nepoužíval. Nazdar.
Distancuji se od spammerů, kteří vytáčejí své kamarády desítkami i stovkami SMS. Vždyt spam není sranda, ale sviňárna a jako taková by se měla proti sviňákům používat, ale až selžou všechny možnost a argumenty. Momentálně už půl roku nemám žádného klienta a jsem tomu rád - snad jsou lidé trošku zodpovědnější a ne tak lehkomyslní.