Budoucnost mobilů: barva, foťáčky a véčka

Diskuze čtenářů k článku

Fuckar  |  19. 03. 2003 19:35

Ja bych to videl asi takhle sem tam S55 popř. 6610, vice velkých véček typu Z1010 a malých T720i a pak multifunkční s dotykovym displejem viz P800.
BTW: Kde je slibovana S55i s MP3 playerem a 4k barvama??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  19. 03. 2003 22:27

Naše informace se, zdá se, nepotvrdila. Smůla, ne pokaždé mají naše zdroje  pravdu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pete  |  19. 03. 2003 16:59

tak doufam,ze i stim pokrokem pujdou taky hlavne ceny dolu, protoze by bylo fakt naprd vyrabet sebevymakanejsi mobily, kdyz by si je normalni clovek z financnich duvodu nemohl poridit.....

cus Pete

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
halem  |  19. 03. 2003 09:45

...čokoľvek sa na mobile hýbe je naprd... mal som, tak viem zhodnotiť

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lead  |  20. 03. 2003 03:15

úplne súhlasím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nesa  |  19. 03. 2003 09:24

Už jsem to v nějaké diskuzi zmínil, že 1. barevný mobily v Evropě dělal Siemens...  Sice to byly jen 4 barvy, ale byly.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  19. 03. 2003 10:53

Jasně, ale já pseudobarvu nepočítal

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lead  |  19. 03. 2003 21:32

Kde je hranica medzi farbou a pseudofarbou?
4, 256, 4096, 65536 alebo 16777216?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  19. 03. 2003 22:19

Barevný displej umí zobrazit fotografii tak, aby na ní bylo něco vidět - tedy min. 256 barev

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  19. 03. 2003 22:54

Barevný displej by jinak mohla mít třeba i jakási Nokia z počátku devadesátých let: tmavě zelené písmo na světle zeleném podkladě :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lead  |  20. 03. 2003 03:08

Ja pod farebným displejom chápem taký displej, ktorý v jednom časovom okamihu dokáže naraz zobraziť množinu farieb, ktoré sú v RGB-priestore farieb nekolineárne (neležia na jednej priamke), prípadne všetky ležia v určitom epsilon-okolí priamky. Tejto podmienke vyhovuje displej Siemensu S25, ale už nie napríklad displej Siemensu S6, ktorý dokázal zobraziť tmavofialové body na svetlozelenom pozadí. Kritérium farebnosti displeja by sa dalo určite zapísať aj exaktnejšie.

Kto si trúfne na formulovanie definícií grafických a textových displejov má u mňa pivo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lead  |  20. 03. 2003 02:56

Čiernobiela fotografia sa dá pekne zobraziť aj na takom displeji ako má R520, T39 alebo T65.
Chytám za slovíčka...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
drack  |  19. 03. 2003 08:59

"Kromě toho kvalita vestavěných foťáků se bude postupně zvyšovat, takže se za chvíli určitě setkáme se čtyř megapixely, trojnásobným zoomem a kvalitou jako ze současných běžných digiťáků."

Uprime me tato veta velmi pobavila, avsak mozna to ani neni tolik k smichu, pokud to autor myslel vazne. Uz se tesim na mobil se 4Mpixelovym fotakem, kde jako prislusenstvi nebude onen fotak, ale objektiv aby se to cele veslo do kapsy. Bereme-li jako naprosto nejmensi mozne reseni digitalniho fotaku (2Mpix 3x zoom, dela se i 3Mpix, ale dle mereni se to jiz nijak neprojevy...) Minoltu Dimage X, ktera ma obektiv nalezato a pouziva takovy zvlastni periskopicky system, tak je videt, ze ani toto nelze realne zabudovat do mobilu , aby z nej nebyl pristroj paramateru telefonu NMT...

4Mpix by potrebovali alepson 2cm v prumeru (aby to k necemu bylo)...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
br. Wrightove  |  19. 03. 2003 09:11

no nevim
ale jeste pred deseti lety sis myslel ze mp3 prehravac velikosti male krabicky od zapalek je take nesmysl ......

nepodcenuj pokrok
br. Wrightove

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  19. 03. 2003 09:17

Už nyní jsem na CeBITu viděl PDA s 2M, nevím přesně kde, ale byl tam; čili moje "vize" není určitě nerálná.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
The Bear  |  19. 03. 2003 11:10

2MP má Sony Clié NZ90, vynikající PDA, ale rozměrově tak na hraně snesitelnosti a segment s foťákem je vážně hodně masívní. Kromě toho foťák nemá zrovna ideální parametry - velikost CCD je jedna věc, ale objektiv druhá a s NZ90 sice vyfotíte snesitelný fotky na web (spíš momentky a portréty než exteriér), ale to je tak všechno, miniaturní objektiv hodně zkresluje a bez zoomu má aparát silně omezený požití (digitální zoom nepočítám, je víceméně na nic). A slušnej objektiv se zoomem si v PDA rozměrově moc představit nedokážu a v mobilu už vůbec ne...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lerpak  |  19. 03. 2003 08:16

Nepotřebuju barevný displeje, kamery v mobilu, gprs, wap, e-mail klienta v mobilu. Ne ne ne. Proboha proč? Potřebuju foťák, pc, notebook, pda...

Stačí mi telefon s klasickým displejem, který pošle sem tam sms, je z něj dobře slyšet a má dobrý signál, seznam a rozměry.

_Naprosto!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  19. 03. 2003 08:19

To by jsi taky mohl tvrdit, že nepotřebuješ v autě rádio, ABS, airbagy a bezpečnostní pásy. Tomu se říká technický pokrok a vývoj a bránit se mu by byla hloupost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PURE  |  19. 03. 2003 08:34

ABS v aute rozhodne nepotrebuji.ABS je jen pro blby a zenske co neumi jezditKdyby bylo ABS k necemu tak ho na sto pro pouzivaji pri rallye,ale jelikozto je k nicemu,tak ho nepouzivajiA airbag je taky ne na sto pro dobra vec.V Americe ho dokonce i prestaly z bezpecnostnich duvodu davat do aut.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  19. 03. 2003 08:44

To, že ABS není užitečné, slyším poprvé. A to s těmi airbagy se mi také nezdá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
masinka  |  19. 03. 2003 08:51

He he, lamka keca o necem cemu nerozumi .

V pristi specifikaci WRC se ma objevit jak abs tak automaticka prevodovka, vsechno jde smerem k bezpecnosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Maro  |  19. 03. 2003 08:59

Nevim jak moc se vyznas v mobilech ale v autech asi moc ne srovnavat obycejne auto a WRC je tak trochu hovadina tak jako srovnavat obyc. ridice a zavodniho jezdce... ABS urcite neni k nicemu tak jako airbagy nechci byt skodoliby, ale preju ti aby tito nekde na mokru ujelo narval si to do stromu a rozbil sis xicht o volant (bezpecnostni pasy sou podle tebe taky urcite k nicemu)....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
drack  |  19. 03. 2003 09:05

myslim, ze primer byl celkem dobry. ABS je opravdu pridavek, ktery ne vzdy je uplne super... airbagy udajne vice lidi zabily nez jim pomohli :o))

Nicmene takhle bychom mohli rici, ze krome chleba a vidy clovek nic nepotrebuje...

Ja napriklad mam uz 4. telefon s email klientem. Vyuzivam ho velmi sporadicky, ale vetsinou v situaci, kdyz jsem velmi rad,ze ho mam. Fotak je sranda a tez se hodi, a vecko/nevecko je jen otazka vkusu. Je pravda, ze uz me tez zacina nudit, ze telefon prodavam jeste drive nez jsem si na nej zvykl. Chtelo by to pribrzdit. Nicmene stejne jak s PC se to za cas ustali. Az tam bude jeste kamera, tak mozna trosku dojdou napady :o))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  19. 03. 2003 09:38

Ano "udajne" mozna ano, ale to rikala sousedovic Novakova, ne? ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  24. 03. 2003 19:40

Je pravda, že airbag může člověka zabít, ale pouze v případě, že ten vůl není připoutanej. Ve většině aut, které mají airbagy je napsáno, že řidič resp. spolujezdec musí být připoutání, aby nedošlo v případě nehody ke zrenění airbagem. Když jsou lidí blbý a nerespektují to, jejich problém.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pe  |  19. 03. 2003 10:40

V rally a v ostatnich disciplinach automobiloveho sportu se ABS nepouziva z jednoho prosteho duvodu - PRAVIDLA TO NEUMOZNUJI !!!!!!! Tak pozor! Jinak by se samozrejme ABS pouzivalo. O tom neni pochyb.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bodik  |  19. 03. 2003 20:54

Tak ty máš dost, chlapče. Ale na druhou stranu je fakt, že do "stodvacítek" (kterou máš zřejmě ty) se tyto věci nemontovaly, takže vlastně neznáš jejich účinek na vlastní kůži. Než tu zas něco ze sebe dostaneš, tak se nad tím zamysli prosím.

Véčka nebrat zatím, též bych je spíš dal do ženských ruček, nějak mi to chlapovi nesedí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jura  |  19. 03. 2003 21:49

Kdo nejezdil se 120-tkou, tak si nemuze ríkat ridic. Do aut naserou spoustu ptakovin, pak do nich sedne nejaky fracek, rozjede to po silnici 140, mysli si, ze kdyz ma ABS a podobne <>, tak se mu nic nestane, ale napali to do auta, zabije nekolik dalsich lidi a sebe taky. Ve 120-tce mu to 130 nepojede ani kdyby se pos.... ! A alespon se nauci zvladat auto i bez techto kravin.

Nejdrive musis umet ridit auto bez ruznych zlepsovaku a pak si delej co chces, ale jak ti to jednou kiksne, tak nebudes moct jet rovne ani po rovince.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PURE  |  20. 03. 2003 06:01

Co Te vede k tomu,ze si myslis,ze mam 120tku?Jen tak pro zajimavost mam Toledo TDI a ABS jsem tam nechtel,protoze je to pro takove jezdce,kteri neumi zvladat kryzove situace.A podle testu je na ledu ABS asi o 15% delsi na brzdnou drahu,nez bez ABS.A az budes mit najeto tolik co ja nacouvano,tak potom se bav o necem cemu nerozumis)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lerpak  |  20. 03. 2003 08:16

když mám čas rád čtu příspěvky. každý jeden je zajímavým sociologickým ukazatelem. Pubescent vyzdvihuje svoje ego Seatem Toledo TDI a vzápětí kontruje hrubou pravopisnou chybou. Jak příznačné pro dnešní dobu. Není důležité osvojit si elementární znalosti mateřského jazyka a něčemu se naučit, je důležité mít Seat Toledo TDI. Paradoxem je, že nejméně komplikovaní lidé jsou v životě nejšťastnější. Stačí jim totiž mít třeba Seat Toledo nebo bazén.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBaron  |  20. 03. 2003 09:53

Několik kravin jsi řekl jak ty, tak dotyčný před Tebou.

To, že má Toledo TDI, řekl až poté, co mu Bóďa předhodil 120cítku, ani se nedivím, že se ohradil.

120cítku mám docela přečtenou a pravda je, že ačkoli si to dost lidí myslí, v podstatě na vyblbnutí to není špatné auto. Na denní ježdění a praktičnost (viz hlučnost, kufr) je to ale spíš katastrofa.

Pravdou je, že cílený brzdný smyk používají mistři volantu ve WRC jako jeden z nutných prostředků jízdy powerslidem, která je v tomto motorsportu prostě nutná.

Další věcí je, že u ABS 100% záleží na jejím odladění. Jestliže je to ABS pro ženy, které upřednostňuje to, aby se při brždění stále pohodlně řídilo, potom to naladění za moc dobré označit nemohu. Jsou auta, která mají ABS naladěno skvěle a beru ho jako přínos. Ovšem jel jsem v poslední době taky s takovými, u kterých bych se vrátil 20 let zpět a nechal to ABS prostě vykuchat ven.

--==(RedBaron_635CSi)==--

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  24. 03. 2003 19:44

Hele, Ty máš vážně BMW 635CSi, nebo blufuješ? Jestli jo, z jakýho roku?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PURE  |  21. 03. 2003 05:51

Jses nejakej hytrak ne?Takove intelektualni keci si nechej nekde mezi sve podobneSam mas urcite holy zadek tak je blbe kecas a nectes souvislosti,proc jsem to tam napsalA na pravopisne chyby ti kaslu,protoze je dulezite vyjadrit to co myslim a kazdy prumerne inteligentni clovek to pochopi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bodik  |  21. 03. 2003 08:50

Co říct? Snad jen: Ach jo.  Užij si své Toledo a svou neobyčejně rychlou nohu, když v zimě brzdíš a nechceš do něčeho napálit (čili aby se auto dalo řídit a tys při tom brzdil) a taky si užij svůj češtin viz kryze.

A bavme se raději o mobilech. RedBarone díky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hippie  |  11. 04. 2003 19:27

Jo. A taky mír pro všechny, žádná Amerika, žádní holiči. Nechceme žít v komnzumní společnosti plné hypermarketů. Chceme harmonickou společnost založenou na vzájemné důvěře. Zastavte válku v Íráku. Smrt Bushovi. 


P.S. Já tyhle kecy fakt žeru.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aikon  |  19. 03. 2003 06:00

Barevný display super, fotak bomba, ale vecko ani nahodou bych si pripadal jako buzna..

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PURE  |  19. 03. 2003 06:16

Plne souhlasim,Vecko je pro me nepouzitelne,musi se prvne rozevrit a pak telefonovat.Radeji se spokojim s mensim DISPLEJEM a budu nit klasicky foun,ktery bude mit kompaktni rozmery a standartni vydrz.To uz je zajimavejsi provedeni vysuvne klavesnice napr. SL55.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
miroslav.kucera  |  19. 03. 2003 07:33

To ja vecka muzu - je to opravdu lepsi nez klasicky mobil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  19. 03. 2003 19:23

Véčka sou hezčí než klasický telefony,ale funkčně na tom některý
modely mohou být hůře.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  23. 03. 2003 09:59

Koukam, ze spis je na tom funkcne hur tvuj mozecek co, zkus jinej nick ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Viki  |  20. 03. 2003 22:25

Nedávno jsem si koupil Motorolu T720i a opravdu véčka jsou naprosto super řešení. Teď už bych si nikdy nekoupil jiný typ než véčko. Velký a kvalitní display + kvalitní klávesnice, ale velmi malý telefon. To klasický typ prostě nenabídne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  19. 03. 2003 06:35

Jsem tehoz nazoru. Vecka bych rekl, ze moc nefrci ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa Jetel  |  19. 03. 2003 08:15

Taky nick SaTaS300 by nebyl nic moc, vid?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
robsn  |  19. 03. 2003 09:02

Pokud chceš malý a lehký telefon s velkým displayem a slušnou klávesnicí, tak jedině "véčko"...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  19. 03. 2003 09:40

No nevim, ja si na 7210/6610/6100 nemuzu stezovat a "vecka" to rozhodne nejsou ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pe  |  19. 03. 2003 10:37

A uz je opet - nokia onanista SaTaN. Je mi te lito.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lipid  |  19. 03. 2003 16:51

Ja sice Nokie zrovna moc nemusim, ale v tomhle s tebou souhlasim - koneckoncu S55, M55, SL55 a SX1 taky rozhodne nejsou vecka...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  19. 03. 2003 18:17

Kdo používá můj nick,který kretén.

Mám opačný názor,večka patřej mezi nejkrásnější telefony na
světě,ikdyž já mám radši v oblibě Nokie,nedám na ně dopustit.

Ahoj chlapče a příště radši sněz marcipánové prasátko,bye.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  23. 03. 2003 10:00

Je videt, ze internetovych masturbantu se vzdycky najde dost. Zkus priste dopilovat tu diakritiku a pridat par znamenek, jinak nic moc - pisi nedostatecna ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
robsn  |  20. 03. 2003 23:47

...ale v kapse je lepší nosit velikostně místo displaye+klávesnice přehnuté obě části, tj "véčko". Kdyby je Nokie začla vyrábět, udrčitě by to bylo velmi zajímavé...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivan  |  19. 03. 2003 13:13

Véčka vypadají dost cool ale to věčny otvírání by mi asi lezlo krkem. Pokud by ses ale opravdu cítil jak buzna, řekl bych že tím Véčkem to nebude.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aikon  |  19. 03. 2003 14:39

Pokud rad nosis kabelcicky a jiny sminky pak verim, ze se ti vecko zda cool.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kobyla  |  19. 03. 2003 18:54

Naprosto mi unika spojeni buzna-vecko??!!
Muze mi to nekdo vysvetlit.

MK

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lead  |  19. 03. 2003 21:25

Namiesto displeja zrkadlo, atď.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  19. 03. 2003 19:31

Proč připadal,starou si odmít,že máš nějakého Mikeše

A přestan chodit na veřejnost v tom hnědorůžovém tričku,buzno!!!


 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MM  |  21. 03. 2003 05:51

véčka jsou možná technicky více než IN, ale na otevření véčka bohužel potřebuješ dvě ruce /tedy já ano/ a dle mého názoru to je fakt, který může být někdy docela na obtíž. Klasického debila vytahnu jednou rukou z kapsy, kliknu jedenkrát a mluvím, nebo taky ne. Nic proti véčkům, ale pokud bude možno sehnat jiné typa debilů, tak tedy véčko ne...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FAk  |  19. 03. 2003 04:15

ehm, myslim ze mobily budoucnosti se staly prave na CeBiTu soucasnosti, teda aspon pro me

Mel jsem co delat abych neposlintal klavesnici pri obrazcich a prasatko uz jde pod nuz

No jinak by meli asi vyrobci pracovat na teleportu do mobilu, stale vic ho potrebujem!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor