Budoucnost webové reklamy: Buď se dramaticky promění, nebo zaplatíte třeba svým procesorem

  • Surfaři blokují reklamu
  • Vydavatelé ale zároveň nejsou charita
  • Jak z této šlamastyky ven?
Budoucnost webové reklamy: Buď se dramaticky promění, nebo zaplatíte třeba svým procesorem

Surfaři blokují stále agresivnější reklamu a stále častěji se proti ní staví i samotné prohlížeče. Pro vydavatele webů jsou přitom tržby z reklamy zpravidla jediným příjmem. Někteří proto koketují s novými monetizačními kanály – třeba těžbou kryptoměn na počítači návštěvníka.

Diskuze (17) Další článek: Proč je vodotěsný mobil drahý

Témata článku: Video, Týden Živě, Reklama, Webový prohlížeč, Charita, Surfař, Procesor, Orgie, Jediný příjem, Budoucnost, Vydavatel, Čipsetové orgie

Určitě si přečtěte