Být první za každou cenu se nevyplácí. Galaxy Fold brzdí po srážce s realitou

Názory k článku

jinej Michal  |  28. 04. 2019 07:38

To nevadi, dulezite je, ze vsichni uz navzdy budou vedet, ze samsung byl prvni. Pockej, vlastne ne. Predtim to slepili nejaci cinani v garazi. Takze nebyl prvni. Bylo to jen za kazdou cenu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2019 08:27

Že je to uspěchané je jasné. Já spíše řeším komu je takové zařízení určeno. Velmi drahé, velké, těžké, eště s androidem že (hehe). Teď vážně.
No děcko, na hry - to na to nebude mít peníze. A je dost výkonný ?
Mě na telefonování a semo tamo na internet, či jiné aplikace ?? Určitě ne.
Manažer ? Když pominu bezpečnost Androidu, ten spíše využije jako druhé zařízení PC, nebo tablet.
Někdo kdo chce machrovat. Bingo, to je správný respondent !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (10)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
28. 04. 2019 08:28

Být první se jistě vyplatí, ale ne za každou cenu. Potíž je v tom, že vlajkové lodě androidů jsou prostě stejné a zrovna skládací mobil je něco, čím se dá odlišit. Žijeme stále v době, kdy je problém vyrobit Qi nabíječku pro jeden telefon a dvě příslušenství, tak proč by měl být zrovna skládací telefon bezchybný. vyrobit už je možné ledacos, ale dennodenní používání je úplně něco jiného

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2019 16:42

Samsung stejně nebyl první, tak kam spěchali?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dealler  |  29. 04. 2019 12:04

Místo toho, aby se lidi radovali, že chce někdo příjít s něčím novým a ne zase jen s další plackou, tak se snad až škodolibě radujou, že to Samsungu nevyšlo. Co je k*rva tohle za mentalitu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pan Kája  |  29. 04. 2019 14:26

Jestli to náhodou nebylo uspěchané proto, že jim zaměstnanec vynesl know-how a díky tomu je najednou tlačí čínská konkurence, která je chce předehnat (i třeba na úkor kvality, protože nemá tolik co ztratit).
Svým způsobem je mi v tomhle případě Samsungu líto. (Pro méně chápavé jedince - to není o sympatii ke značce, ale o tom, že když se bude krást drahý vývoj, motivace k drahému vývoji bude ta tam).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor