Celebrity a smartphony. Věříte jim používání vychvalovaných značek, nebo na marketing nedáte?

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 24

Názory k článku

01. 07. 2018 08:21

Kdyby reklama nefungovala, tak by za ní všechny značky i prodejci samotní neutráceli tam nesmyslné částky.Influenceři mají pomoci udržovat "brand awareness", to znamená že tu značka je, že má nějakou pozici, že si jí slavní lidé vybírají, málokdo po takové informaci vyskočí z postele a vyrazí do nejbližšího obchodu zakoupit, ale jak už tu bylo několikrát napsáno, zvyšuje povědomí o značce, působí i podvědomě. Většina lidí raději vybere jemu známou značku než zcela neznámou, a i mezi značkami si některých cení více než jiných.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 06. 2018 20:13

To bych musel být mentálně retardovaný, abych jim to věřil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 06. 2018 12:20

Mě odpuzuje už samotný princip angažování "celebrit" - jedno jestli jde o vyfotoshopovanou modélku, vystajlovanéu hérečku a nebo notoricky simulujícího kopálistu - všechno je to stejná pakáž která si moje prachy nezaslouží B]

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 06. 2018 11:18

Pamatuju na "skandál", jak David Ferrer na Twitteru vychvaloval Samsung, který model přesně už nevím. Problém je v tom, že příspěvek psal ze svého iPhonu... Takže asi tak Reklama je byznys, nic víc, nic míň. Doporučuju, btw: https://bit.ly/2647Tcc...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
30. 06. 2018 10:22

U elektroniky preferuju jediný způsob "reklamy" - unboxingy a první pohledy na YouTube. Podle toho se většinou rozhoduju - vyjma mobilu a tabletu, tam mám jasno už mnoho let.
Samsung a Huawei razí poměrně agresivní cestu a svoje výrobky propagují úplně všude. Člověk se tomu už nevyhne ani na ulici. Jestli tohle na někoho může zafungovat, tak je mi ho upřímně líto.
PS: O té Nikol sem v životě neslyšel a kdo nesleduje bulvár, tak to má asi podobné. Jestli tohle má zvýšit prodeje, tak je mi naopak líto Huawei

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
30. 06. 2018 09:55

Pokud je názor odborného webu na produkt, zkušenosti zákazníků a moje vlastní zkušenost reklamou, kupuji na základě reklamy ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
30. 06. 2018 09:17

Že je dobrý (i když cynický) marketing brutálně efektivní, vidíme u nás například na výsledcích voleb sněmovních i prezidentských. Ale nejen u nás, i jinde ve světě (USA, Brexit...). Je to smutný, ale když má někdo zmáklou lidskou psychologii a nestydí se tuto znalost zneužít, dokáže opravdu hodně...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
30. 06. 2018 09:02

Na mě tenhle typ marketingu opravdu nefunguje. Reklamy na Apple v cz prakticky nevidám, a vybral jsem si je před deseti lety, protože mě prostě štvaly wokna a taky mě štval samsung se svým symbianovým mobilem, i když jako otykové zařízení to bylo fakt dobré a mělo to už v té době naprosto nadčasový foťák, ale ten symbian, to byla hrůza.A ne, nekupuji si iPhone proto, že je jednoduchý. Nevím, jak to dělají celebrity, ale já si ho kupuji proto, že funguje, umí to co chci, dělá to co chci, a takhle bych mohl pokračovat klidně dál.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
30. 06. 2018 08:34

...a jeje. Uz to vidim, jak ted tady bude milion prispevku s tim, ze nikdo reklamy nesleduje, tv uz vubec , na reklamy pokud je nahodou vidi neda a vse ridi jen a jen svym rozumem.Ale reklama neni jen o tom, ze kdyz vidim Jagra s huaweiem, tak okamzite vseho nechavam a bezim si koupit ten telefon. Ale ta informace nekde v podvedomi je. A az se budu rozhodovat o telefonu, urcite mi nekde naskoci, ze ten huawei nemusi bejt tak spatnej. Jasne, pak budu taky porovnavat parametry, ceny atd atd. Clovek ma proste emaoce a i ten nejvetsi drson tady je ma, a muze si horem dolem namlouvat, ze on ne. A toho prave reklama vyuziva.
A mozna neda na Jagra, ale zustane mu v hlave reklama nekde na webu, bilboardu na silnici nebo dovi co jeste.
A pak taky ze se nekdo ridi tim co ma jeho znamy , kamarad, spolupracovnik. A jak dotycny vi, ze prave jeho spolupracovnik nepodlehl reklame ?To ze nekdo nesleduje Tv a tudiz "nevi" o reklamach je jen blabol. Dyt na internetu je tech reklam nasobne vic nez v TV. Neni prece stranka aby tam nesvitilo nekolik reklam na cokoliv. Taky je vsude plno billboardu, schranky plny letaku. Reklama proste funguje. Na nekoho vice nebo mene, ihned nebo pozdeji nebo skryte. Na nekoho nefunguje reklama na telefon, ale praci prasek koupi ten co vidi v TV. U jinyho treba chlast atd atd.Pokud nekdo tvrdi ze na nej reklama v zadnem , ale opravdu zadnem, pripade nefunguje, tak jedine vysvetleni je, ze je hluchy a slepy.Takze bych to nevidel tak tragicky.Reklama nas urcite nejak ovlivni, at chceme nebo ne, at si to prizname nebo ne.
Ale je to prece uplne jedno. Pokud jsme s tim vyrobkem spokojeni, tak je v podstate jedno jak jsme k rozhodnuti o nem dospeli, nebo ne ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
30. 06. 2018 01:27

Obecně na reklamy dají jen nezkušené děti, naivkové a hlupáci. Rozumně a logicky uvažující jedinec reklamy nesleduje nebo je má jen za pohádky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor