Tak já fakt nevím. Mít telefon s kartou a ještě i kreditem o 2.000,- levněji, nežli jen samostatný telefon..
Nejsem si tak úplně jistý zda teď nebudu plácat nesmysly, ale není to tím že díky čachrům s různou DPH třeba ten Ericsson T300 stojí v Twist sadě (jako) něco přes 5000,-Kč (DPH22%) a zbytek dělá aktivace dejme tomu 3500,-Kč + 700,-Kč SIM s kreditem (5%DPH). Máp pocit že o této problematice už na MobilManii také vyšel někdy nějaký článek, já to tedy nechápu stejně jako Vy ale třeba ten "zakopaný pes" je opravdu v různých kouzlech s DPH .
Ale to co dokázal nový německý vlastník udělat za poslední měsíc ..... (podle mě absolutně nevydařená hra s melouny, zdražení služeb dva dny po skončení vánočních nákupů, zrušení webové brány, zpoplatnění příchozích E-mailů).
Já bych řekl že ten přechod od značky Paegas pod křídla světového operátora T-mobile nepřinesl nic dobrého hned od počátku. Například prakticky okamžitě po přechodu k T-mobile se začaly projevovat problémy s občas nefunkčním roamingem v různých zemích, když jsem byl v červnu v Chorvatsku tak ani s jednou ze tří tarifní SIM které jsme měli sebo většinu času roaming nefungoval vůbec nebo velmi mizerně. Když jsem to pak nejvíc potřeboval, musel jsem použít konkurenční Oskartu kterou jsem měl naštěstí sebou také. Volání na infolinku ze zahraničí mě samozřejmě naúčtovali i když problémy sami přiznali a vina nebyla na mojí straně. Kdybych měl problém s roamingem pouze já tak bych to tu ani nepsal, jenže tu Oskartu jsem si vzal sebou pro jistotu právě díky článku a následné diskusi zde na MobilManii kde jsem se vlastně dozvěděl o obdobných problémech uživatelů i v jiných zemích. Navíc o nějakém původně slibovaném výhodnějším roamingu díky spojení se světovou sítí T-mobile se nám může akorát zdát, vždyť i takové příchozí hovory v jiné zemi v "mateřské" síti T-mobile přijímám jako jejich tarifní zákazník až o 100% dráž než s "cizí" Oskartou !
No nic, nechtěl jsem se tak rozepsat, jen jsem chtěl vyjádřit souhlas s Vaším příspěvkem a přidat další argument, že (aspoň z mého pohledu) spojení s T-mobile nám zákazníkům zatím žádnou zvláštní výhodu nepřineslo, spíše naopak.