Černý puntík: Paegas by měl lépe informovat

Diskuze čtenářů k článku

pavel  |  17. 07. 2001 19:15

Mne to na Twist DOSLO

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  17. 07. 2001 19:15

Tak jsem dnes (17.4.)objevil další dva neznalé Twistaře kterým jsem sdělil novinku že mají dražší hovory do ET. Zkrátka pokud člověk nesleduje neustále novinky například na internetu nebo jinde, tak od svého operátora se to nedozví, aspoň v případě PG.Není co dodat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mojmír Herzlík  |  17. 07. 2001 19:15

Nehodlám se vracet k tomu, co jsem napsal jako návod, jak se zachovat při "zlevnění".
Jen nechápu, proč mi Paegas poslal asi týden před "zlevněním" na moji adresu poštou starý ceník na Twist.
Chápu, že jich asi měli mnoho vytištěných, proto je rozeslali. Osobně bych ale raději uvítal, když už se tak starají o zákazníky, aby nevyhazovali peníze za informace, které nebudou za týden aktuální, ale poslali mi ceník opravdu aktuální.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tom a.s.  |  17. 07. 2001 19:15

Reality Wagner

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zairus Dominik  |  17. 07. 2001 19:15

Me popripade sproste slova akceptujte jako by se nic nedelo.

Debilni Paegas nema zavedenou registraci bezpausalovych telefonu. Coz znamena ze jsou na tolik vymasteni oproti Oskarovy, Eurotelu, ze se vyplati ten Eurotel!

Napr U Eurotelu kdyz jsi koupim sadu nebo sim kartu samotnou tak jse dostava papir, popr. se poprosi. A z toho vypliva ze napisete IMEI sveho mob. telefonu, cislo atd... a daji vam za to 100,- na kredit a jeste mate jistotu ze budete dostavat informace. Coz tohle Paegas neni schopen si ZARIDIT. A je na tom jestly se ten dotycni zaregistruje nebo ne.

Tim vypliva ze u Paegas-u, Radiomobil je zhovadilost si nechavat zavadet tel. cislo a vubec u nich nakupovat.



Ps: Jsou to svine.
Tuto zpravu schvalil Terence Valesky dosavadni Gen. Reditel Eurotelu pro CR.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SVB  |  17. 07. 2001 19:15

Nešlo by příspěvky od skupiny lidí (protože jeden člověk by takovou obrovskou spoustu nesmyslů nestíhal psát) s nickem Eminem nějak odfiltrovávat?
Fakt mi dost vadí a celkem bych se nedivil, kdyby na tom byli ostatní také tak.
Většinu diskuzí na Mobilmanii už ani neotvírám ze strachu, abych na něj nenarazil.

A ty, milý Emineme, nechceš se odstěhovat někam daleko od Mobilmanie? Fakt tě nemám rád.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  17. 07. 2001 19:15

Také nám eminem vadí, že znepřehledňuje diskuse. Nevím, zda je to cílený útok nebo prostě nemá co dělat. Bohužel naše diskuse nemají možnost filtrování, ale pokud eminem nezačne psát příspěvky jen k věci a tedy nedostane rozum, budeme muset jeho příspěvky z diskuse smazat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
keywitch  |  17. 07. 2001 19:15

to vam tak zeru, ze vam vadi, dyt mate vic baneru, impresi...
jo a kdo to jeste nevi eminen je Zandl!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
keywitch  |  17. 07. 2001 19:15

SMAZAT? hu, jsem nevedel, ze toto forum je cenzurovane!


Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  17. 07. 2001 19:15

Zatím žádné fórum není cenzurované, ale kvůli eminemovi a podobným asi brzy bude. Raději budeme mít kvalitní diskusní fóra než když v nich teď jsou tuny blábolů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
keywitch  |  17. 07. 2001 19:15

Nedelal bych to...
A pokud chcete uklizet, tak uklidte HTML kod na vasich strankach. Zdroj vasich stranek je peknej hnus. 200 KB jedna stranka + obrazky! jsem sice na pevne lince ale chudaci dialupove.
Navic vase stranky neprojdou W3 Validatorem takze oprava chyb zatezuje engine browseru. A pokud to neumite, tak mi udelejte nabidku. Co takhle sazka, ze ten kod snizim na polovinu, aniz by se cokoliv ztratilo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomket  |  17. 07. 2001 19:15

Nedá se říct, že by mi E. vadil, ale je fakt, že po několikátem Re: Re: Re: Re: ... už se to tématu moc netýká, někdy to dokonce graduje ke špičkování a dokonce třeba urážení. Prostě na tohle plkání by stálo za to udělat nějaké fórum, třeba k různým tématům, starší příspěvky aby se automaticky mazaly a reakce na článek by byly zvlášť. Nemyslím, abyste se opičili po modilu, ti mají tolik diskusních témat, navíc často dost neaktuálních, že se v tom nedá vůbec vyznat. Optimum by bylo asi 10 aktuálních témat. Tam ať se kdo chce vyřádí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:15

Pane Broza, jestli ono to nebude take tim, ze od tematu ani tak neodvadim ja, jako lide, kterym vadi, jenom ten fakt, ze vetsinou reguji na vse a reakce muze byt i na to, co uz puvodne nesouvisi s tematem
Podivejte jakej se vam tady vytvoril pavouk reakci a to sem se v nem ani nijak neangazoval
A blokace jiz nastala, takze se uz nemate ceho bat, lide dobri, jste zachraneni )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  17. 07. 2001 19:15

tady udělá menší škody než aby stříkal sprejem fasády a nebo rozbijel hlavy na fotbale. Take mi to občas vadi, časem se da ale zvyknout.

Je také možné, až nás jednou opustí, tak nám bude jeho prostoduchost malounko chybět. Mě připomíná slepičku. Kdáká a občas něco plkne pod sebe.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:15

Jak je to dneska s SMSkama na Morave, chodi to z dost velkym zpozdenim i z mobilu na mobil. Je to tak nebo ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Chauncey Leopardi  |  17. 07. 2001 19:15

Tak nevím, ale mám PG Twist už skoro 2 roky a za celou tu dobu mě přišla od operátora pouze jediná SMS, informující o "důležitých číslech sítě Paegas". Pardon, ona vlastně ta zpráva byla rozdělena, takže se jednalo o SMS dvě

Kdybych nečetl MM a jiné informační servery, zřejmě bych se o "populárním" kroku PG v podobě "zjednodušení" (rozuměj úpravě cen hovorů na ET směrem nahoru) nedozvěděl vůbec.

Hlasovou schránku mám deaktivovanou už od začátku, neboť jsem kupodivu nehodlal platit za to, abych uslyšel cvaknutí telefonního sluchátka ze záznamu.

Závěrem bych rád upozornil, že nejsem ortodoxním fanouškem žádného z operátorů, tudíž zde nehodlám nikoho vychvalovat ani kritizovat.

Chauncey Leopardi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda  |  17. 07. 2001 19:15

Nevím proč se vyjadřujete pouze k Paegasu,když Eurotel také neinformoval své GO zákazníky o tom, že se bude zdražovat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  17. 07. 2001 19:15

Až to příště EuroTel udělá, má od nás také jistý černý puntík. Tuto rubriku jsme ale vymysleli teprve nedávno a nechceme do ní psát věci, které se staly zpětně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Simona  |  17. 07. 2001 19:15

naprosto s tímto článkem souhlasím,mám twist a opravdu musím informace těžce zhánět, mám štěstí,že mám v práci přístup na itern. jinak opravdu nevím kde bych veškeré info. získala.Měli by se nadtím zamyslet jestli proto dělají opravdu všechno a nešlo byto vylepšit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda  |  17. 07. 2001 19:15

když chceš informace o TWISTU stačí zajít na značkovou prodejnu a tam ti řeknou co chceš,mimochodem Eurotel je na tom úplně stjně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Simba  |  17. 07. 2001 19:15

já opravdu nemám čas lítat do paegas obchodu a ptát se!!!!!!když nekdy ani člověk nenví jestli je něco nového nebo ne.A i když mám twist jsem stejně dobrý zákazník jako ten co má dotovaný tele.M8m tedy právo na informace užívám jejich služeb - oni by tedy měli e vevlastním zájmu nás všechny co užívají sítě paegas informovat. 1, je to otázka korektnosti 2. nemuhu užívat služeb okterých nevím. Je to jenom otázaka chtít nebo nechtít a domluva mezi lidmi, ale té je vdnešní době málo!!!!!
A tím, že by info. tak by získali více zákazníku !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  17. 07. 2001 19:15

Vy si myslíte, že Vás jako Radiomobil a.s. bude informovat o zdražení volání na ET??? A proč pak by to asi tak dělal??? Kdo bude platit víc, když si zavolá z Twistu na Et??? Jako někdo z vedení Paegasu, nebo někdo z jeho zaměstnanců?? To asi těžko ne??? Vždyť by přišel o slušnou sumičku. Když by jen zavolalo 100000 Twistařů na Et 1 minutu, kolik pak korunek to máte???? No a oni budou volat jakoby "zastaro", takže asi dýl a tak Paegas vydělá víc. Nebuďte naivní, myslíte si, že šetří Vaši kapsu??, To sotva, jinak by nemoch třískat na SMS za 2,8, jako to dělá do teď. Tak jen Go a nebo Oskar, i ten už je totiž lepší než ta lítající KOBILA!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tom  |  17. 07. 2001 19:15

Ahojte, hele stále tady čtu, že Paegas zdržil v Twistu volání na ET, ale nikdo neřekne, že slevnil v paušálech. Takže zhruba polovina zákazníků Paegasu je nespokojená (Twist), ale druhá je zase spokojená (paušál).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  17. 07. 2001 19:15

O všech novinkách Paegasu jsme informovali přímo z tiskové konference, která se konala minulý čtvrtek. Tento článek se týkal výhradně zákazníků Twistu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  17. 07. 2001 19:15

Ja jsem jeden z těch "spokojených" paušálních uživatelů. Dnes mi konečně přišel objednaný bonus a okamžitě jsem odfaxoval výpověď.

Informoval jsem se u operátora na postup při rušení smlouvy. Během hodiny mi volali zpět a sladce mluvili proč chci odejít a navrhovali, abych tarif převedl na někoho ze svých známých. Operátorce jsem říkal, že všichni mojí známí již od nich odešli a těžko se kdy vrátí.
Smlouvu ovšem zruší nejdříve za měsíc.

Mám také Twista a zda zdražil někam, nebo zlevnil je mi uplně jedno. Stejně z něj nevolám. Dokonce mi tam kredit postupně přibývá. Musím jednou za 12 měsíců dobit, abych udržel číslo. Kdy ovšem protelefonuji, panbůh ví. U Oskara mám tolik volných minut, že kredit u Paegasi nestojí za povšimnutí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lucie  |  17. 07. 2001 19:15

Mne dnes dopoledne prisla od Operatora SMSka, kde mi rikaji, ze do Mailboxu muzu volat zdarma a dalsi informace ziskam u nich (na infolajne), ale o zdrazeni telefonovani na ET se nezminili (meli jen 160 znaku)... Skoda, to je dulezitejsi zprava, protoze mame jiste spoustu pratel s ET.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:15

Proc se tady porad ohrazujete a vnucujete tohoto operatora. Bezte si lecit komplexy jinam )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBaron  |  17. 07. 2001 19:15

Dovolám se líp, volám víc a platím míň. Ať si místo tří hodin měsíčně někdo provolá tu svou "luxusnější" půlhodinku za stejný prachy, když se s operátorem na rozumné ceně ne"Dohodne". V tom nikomu nebráním. Nehodlám se tu hádat, miluju Boženu, ne Oskara. Hezký jarní den! :P

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:15

De o to jak dlouho tenhle stav bude Nekdo ma hovoru stejne jako ty, ale hlavne na prichozi hovory, kdyz potrebuje s nekym pokecat proc se nesejit nebo jako druha karta Oskarta jednohodinovka
Jsou tu i jine veci, drahe volani z PG a ET na OSe, to neni jeho chyba, ale i tohle muze byt duvod proc neprejit zatim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBaron  |  17. 07. 2001 19:15

Ne, to opravdu není důvod. Důvod jako u mě byl, že operátor je drahej, to není problém Oskara. A já C H C I volat, ne čekat, až mi někdo zavolá. A mám pocit, že cenovou diskriminaci jak českej, tak německej mobilní telekom-monopol srovnal. Signál jsem si dlouho testoval na původní Oskartě - bomba.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  17. 07. 2001 19:15

Myslim si ze informovanost ze strany Paegasu je dobra.To ze Twistaci patri mezi "doplnkove" zakazniky to vime vsichni.Ja bych si ho nikdy nekoupil.Pro Paegas jsou zakaznici twistu jen statistiky a nic vic.A ma pravdu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  17. 07. 2001 19:15

Dobrých doplňkových skoro 60% !?!Hlavně když "kešují".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomket  |  17. 07. 2001 19:15

A navic plati PREDEM!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  17. 07. 2001 19:15

Domnívám se , že takový gigant jako Paegas by mohl (a mnoho by ho to určitě nestálo) zaslat 1 (slovy jednu !!!) SMS svým platícím zákazníkům a informovat je, že budou platit víc. Pochybuju, že by si něco sám sobě strhnul , možná by měl o pár tisícovek nižší zisk.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pete  |  17. 07. 2001 19:15

Co chcete vy socky, aby vas nekdo informoval, kdyz si neporidite normalni pausal.Vzdyt nemate ani tel. seznam, ani jinou databazi.Tak co tu rvete vy anonymni debilove!!!Ta anonymita se hodi jen nekdy co?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomket  |  17. 07. 2001 19:15

... hmmm, zas nakej namyslenej chytrolin s pausalem, jeste k tomu PG, to se opravdu vyplati, mesicne nekolik kilo, par volnych minut a sazby o trochu nizsi nez z Twistu, podstatnejsi rozdil je jen v cene SMS, ale kolik by jich clovek musel napsat, aby se to vyplatilo?? A zkusil sis to nekdy porovnat s konkurenci, kde aspon nemusis "chytat signal z okna"?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:15

No s tim signalem je to jak kde a zalezi i na lokaci opratorovi atd. Takze tyhle prupovidky si nechte pro slepice v kurniku )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomket  |  17. 07. 2001 19:15

Tak to se asi pohybuju jen na tech spatnych mistech. Twist sem mel (a vlastne jeste mam, kdyz si zapnu starsi foun), ale s Oskarem, kteryho pouzivam primerne asi 2 mesice, se to neda srovnat. S PG sem se relativne spolehlive dovolal jen ve velkych mestech, na vesnicich je to neco strasneho, to musis u PG volat z okna :-

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:15

No asi e pohybujes ve spatnych mistech (oni bezdomovci nejsou zrovna nejaka libova sorta)
S PG zatim problem nebyl, tak nevim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomket  |  17. 07. 2001 19:15

... tak to ses asi sam homeless, ja taky, kdyz se pohybuju na volnym prostranstvi, sem s PG v pohode. Ale chci se dovolat i z mista meho trvaleho pobytu (vesnice cca 1000 obyv.), nejen prechodneho (praha). A to tak, abych se nemusel vyklanet z okna baraku nebo dokonce vybihat ven.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:15

Bohuzel fotbal nehraju, tak se na volnem prostranstvi nepohybuji
Kdyz musite vybihat, tak aspon sportujete, ne ?
Samozrejme vas pripad, jenze nekde to muze byt uplne jinak, jak rikam, zalezi kde atd. Nelze to vztahovat z ciste vaseho subjektivniho pocitu, ze PG nema tim padem signal, skoro nikde

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
E  |  17. 07. 2001 19:15

Inteligence se projevila. Taky mam pausal, ale nenazyvam nikoho, komu vyjde levneji volat z prepaidu, ze je socka.
Mimochodem nemam pausal u Paegasu, nejsem idiot:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JoVym  |  17. 07. 2001 19:15

Mozna, ze jsm socka, ale nechapu proc platit pausal, kdyz na TWISTu utratim cca 250/mesic!!! A o te anonymite bych pomlcel, nebot Paegas delal akci, ve ktere si zjistoval informace o uzivatelich TWISTu. Ja jsem jim odpovedel a uz mi prislel i jeden dopis s logem TWIST na moje jmeno. Tak proc mi sakra na tu samou adresu neposlali info o zmene tarifu!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:15

Opravdu chcete dostavat reklamni letaky od operatoru? Staci kdyz uz je to zavaleny nejakymi jinymi nabidkami stoleti atd. Je to hloupost, nekde se registrovat, kvuli necemu, pak jsou z toho moc chytri )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  17. 07. 2001 19:15

Ty budes taky dobrej DEMENT,kdyz mas pausal u Paegasu.Pouzival jsem Paegas na pausalu nekolik let a to mne staci.Horsiho operatora jsem nevidel.Clovek si pripadal jak lovec,kdyz porad nebyl signal.Nejlepsi jsou ty co si poridi nejlevnejsi pausal a pak vsem co maji predplacene karty nadavaji,ze jsou socky.
Tak nazdar ty SOCKO PETE!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  17. 07. 2001 19:15

K tomu aby PG informoval nepotřebuje znát přece jméno a adresu, stačí mu jeho databáze čísel Twist karet které jsou aktivní a tu určitě má. Jinak nechápu proč říkáte lidem kteří si koupily předplacenku že jsou debilové, přece každý si pořídí to co ho vyjde levněji. Já například bych sebekriticky řekl spíš o sobě že jsem debil, protože jsem se Paegasu upsal na dva roky - zbývá mi už ale pouze 8 měsíců a pak se uvidí. Mě to tak připadá že jste se taky upsal a ted závidíte těm Twistařům, tak jim aspon vynadáte aby se vám ulevilo, jinak si to nedovedu vysvětlit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vašek  |  17. 07. 2001 19:15

Ja jsem se taky doslechl nahodou o tom, ze PG zdrazuje na Twistu volani do ET. A spousta mych znamych se to vubec nedozvedela...
Pouzivam Twist uz 2 roky a jen co dovolam kredit, tak skoncim. Mam hodinovou oskartu, navic s odkarovejma sluzbama jsem spokojenej.
Zpet k tomu, ze PG neinformoval o zmene. Zajimalo by mne, co by se stalo, kdyby ted hodne lidi volalo na infolinku, ze se jim odecetl moc penez? Treba by se PG poucil ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sosal  |  17. 07. 2001 19:15

Jsou to smejdi. Bylo jim hned od zacatku jasny, ze se jim lidi na ty hovory vy....., tak z toho jeste chteli mit nejakou tu korunu. Nemejte jim to za zle. Vzdyt volani do hlasovky je zadara. Ja uz budu volat jenom do hlasovky. A co vy?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Labakov  |  17. 07. 2001 19:15

Smejdi to sou ohromny, ale s tou hlasovkou? Ja ju mam zrusenou a kdyz nekomu volam a ozve se me: Dovolali jste se do .... tak mam chut s telefonem prasknout a rozhodne tam zasadne nic nereknu. Odmitam se bavit se zaznamnikem. Hlasova schranka je na hovno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sosal  |  17. 07. 2001 19:15

Tak to kazdopadne. Ale musime zvazit tu cenu. Kdyz tam zavolame, muzeme si juchat a rict: "A MAM TO ZADARMO" A vubec nezalezi na tom, ze tahle sluzba je na .....
A jedna rada nakonec:
Zavolejte do hlasovky, zaktivujte si ji a casto vypinejte telefon. Behem nekolika dni Vam prestanou volat vsichni, kteri Vam doposud volali. No a stim se dostavi i takovy efekt. Uz vlastne nebudete mit komu volat [tim spise na Eurotel]. A kdyz nevolate, neutracite ani zadne penize.
Takze jestli toho chtel PAEGAS dosahnout, chci mu timto vyslovit svuj uzas a poblahoprat k opravdu dobremu marketingovemu tahu. Jen tak dal, hosi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Richmond  |  17. 07. 2001 19:15

Tak ja kdyz "vstoupim" do hlasovky tak tam reknu "Vypni si tu debilni hlasovku, zere to prachy me i tobe" (ted uz vlastne jenom me!). Za tech 30s se to da stacit a jeste te vetsinou ty lidi poslechnou a nechaj si vypojit hlasovku. Jo taky kdyz sem vypojoval kamosce hlasovku, tak se mi operatorka zeptala proc ji chci vypojit, tak sem ji rek ze to zere prachy a hadej co mi rekla - ze je volani zdarma! Ale zapomnela, ze ne pro toho, kdo do ni vstoupi! Krava....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kája  |  17. 07. 2001 19:15

Paegas se začíná chovat podobně jako Telecom. Přezíravý postoj nejen k Twistařům, ale i ke svým prvním zákazníkům,kteří mu jeho imperium pomohli zaplatit ! Viz absenci výhod nových programů u původních tarifů. Prý technické potíže - cha, cha. Moje rada :
1x zarok či dva přejděte k jinému operátorovi - vyzkoušel jsem, vyplatí se.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenek Holcman  |  17. 07. 2001 19:15

Tak to je tedy sila, Paegas se neustale pysni svou technologickou vyspelosti, peci o zakazniky a poslat SMS zpravy o zmenach cen, napriklad v deseti vlnach po nocich je pro nej obtizne ? Fakt me pobavi kdyz na korespondenci se zakaznickou linkou nebo reklamacemi zacina kazdy dopis frazi o tom jak je tesi, ze jsem zvolil prave sluzby spolecnosti Radiomobil, me to po ctyrech letech tesi cim dal tim mene...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:15

To jste si snupl svoji denni davku koxu, ze je to takova sila ??? )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Řepík  |  17. 07. 2001 19:15

Už se mi párkrát stalo, že když jsem volal na infolinku, tak mi v průběhu hovoru přišla informační SMS od Paegasu. Je pravda, že pouze o "důležitých" číslech, ale přišla. Tak proč nemůžou informovat i o zdražení, či dalších novinkách. Ať mi nikdo neříká, že to nejde. To je blbost. Mám Twist 2 roky, ale teď vážně uvažuju, že se "dohodnu" s Oskarem :o)))
Čau Řepík

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBaron  |  17. 07. 2001 19:15

Udělej to a nekecej! Je to bomba. Kup si Oskartu, nabasti ji kuponama s bonusem a to celý Ti vezmou jako zálohu a předplatné faktur. Moje zkušenosti? Kecám, co můžu a platím kolem 600. Textovka za 0,50. Na GO jsem platil i litr, znám ty, co protwistujou 1200. Dohoda RULEZ!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Řepík  |  17. 07. 2001 19:15

Půjdu do toho. Myslíš jako, koupit Oskartu, fláknout tam třeba 1500 kupon a pak to jenom vyměnit za dohodu, jo? Je pravda, že na Twistu mám tak 400,- za měsíc, ale to se ve volání krotím. A těch 300 minut u dohody je lákavé. Já to nějak vymyslím. Dikec za radu :o)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBaron  |  17. 07. 2001 19:15

Jo, ja tam nacpal dva po 1500 a mam v podstate mesic volani zdarma. Presel jsem na dohodu po telefonu a jeste jsem nic neplatil penezi, jen kreditem z Oskarty, takze smlouva neni pravne stvrzena :) Jo, ty tri roky muzes prechazet mezi tarify, ale Oskara. Netelegrafuj hubou, odtedka uz jen telefonuj!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Řepík  |  17. 07. 2001 19:15

Já už jeden paušál od Oskara mám (Slyším Vás), tak to vezmu nějak přes něj. Jak říkám, nějak to udělám a jdu do toho!
Čus

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:15

Jeste stale jde prejit z Dohody na jiny program, ktery neni vazan dobou 3 roky a potom tu smlouvu vypovedet a vyhnout se sankcim ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBaron  |  17. 07. 2001 19:15

Přečti si to vlákno zpátky, všechno je zatím per huba, až do června platím bejvalým oskartím kreditem, můžu toho nechat, když mě to omrzí... Ne ten, kdo šel k nim do krámu a podepsal tam smlouvu nebo už jim zaplatil první fakturu penězi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:15

Co potom ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBaron  |  17. 07. 2001 19:15

:o/ Co je Ti do toho?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:15

Nic chytraku, dojedes resp. dotelefonujes )))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBaron  |  17. 07. 2001 19:15

Ó, pinďo, jak jsi zdvořilý a rozkošný. Ne abys volal levně a kvalitně u Oskara, koukej hučet do kobyly, snad ti odpoví. Chachachachachacha.... Cha

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:15

Ano jsem, jako ty s tim Co je ti do toho
Nehucim do kobyly a s Oskarem vratr take nejsem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mates  |  17. 07. 2001 19:15

Nechapu proc se vsichni tak rozcilujete, dovodete si predstavit coby znamenalo poslat vice jak 2 000 000 SMS zprav najednou, jestli tomu jen trochu rozumite, tak je vam jasne, ze by to muselo trvat nekolik tydnu, ze by zakaznik zavolal okamzite na Infolinku, takze vase predstava je, ze by 2 miliony zakazniku volala na infolinku, aby si overilko informaci o tom zda Paegas opravdu snizil hovorne na Oskar a v druhem pripade zmena ceny volani na ET - v realu 2 mil operatoru na infolincu pravdepodobne nema zadna spolecnost na svete, za druhe co zakaznici, kteri potrebuji volat na infolinku, aby jim byl zablokovan telefon, ktery jim byl zcizen???????
Mates

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  17. 07. 2001 19:15

Souhlasím s vámi, informování v jedné vlně by asi nebylo možné.

Ale v takovém případě by se nemělo stát, aby se taková věc oznámila pouhé tři dny před jejím zavedením. Nic by se nestalo, pokud by zákaznici byli informování třeba čtrnáct dnů předem. Bylo by to postupně v několika vlnách, aby se nezahltilo SMS centrum a nezešílela infolinka.

Je na operátorech, aby zajistili pokud možno stoprocentní informování svých zákazníků. Nelze argumentovat tím, že za tři dny se to nedá stihnout, protože v takovém případě měl být mezi oznámením a zavedením novinky větší odstup.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
halap  |  17. 07. 2001 19:15

nechapu, proc by to mel byt takovy problem, kdyz o Vanocich prenesli SMSek daleko vice a take se to "tluce" s tim, ze poslat SMS o volani zdarma do hlasove schranky problem nebyl a take s tim, ze ET to zvlada bez problemu, to jste chtel snad naznacit, ze je PG na horsi urovni, no to snad ne ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:15

Plno lidi ma PG a nevim o nikom, kdo by dostal vami zminovanou SMSku o volani do hlasove

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
halap  |  17. 07. 2001 19:15

no PG nepouzivam, tak me nic neprislo, ale objevilo se tu nekolik prispevku, kde dotycni priznavaji, ze jim takova SMS dosla, ze by PG posilal takovou zpravu jen tem, kteri hlasouvou scranku aktivne pouzivaji?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:15

Spis bych to videl na pausal Tezko rict.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:15

Sorry omluva dorazilo Volani do hlasove zdarma

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DuckDaffy  |  17. 07. 2001 19:15

Pochybuju, že si bude 2.000.000 uživatelů ověřovat SMS o nových cenách, když jim přijde od důveryhodného zdroje 4603 a podobně. Lidi budou snad natolik inteligentní, že poznají podle odesílatele, že to není fór. A pak to suše vezmou na vědomí, v duchu si zanadávají a pomyslné váhy volby operátora se opět pohnou o kousek jinam. Hádejte kam?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dobrodej  |  17. 07. 2001 19:15

Inu ET mel pred pul rokem ve Vseobecnych podminakch, ze musi informovat sve zakazniky o zmenach v ceniku a sluzeb mesic predem !!!
Stezoval jsem si na na info lince, jak to ze na pausalu zavedli vterinove tarifikovani po provolane minute. Pro me to bylo drive vyhodnejsi. Jak to ze me neinformovali, stejna odpoved jako nyni od Paegasu, byla tiskova konference a rekli jsme to mediim. Ctete noviny, divejte se na televizi nebo surfujte na strankach nebo info linka. Mam tolik casu. Ale neobtezovali se mi to rict jako svemu zakaznikovi. SMS??----opet stejna odpoved!! Moc lidi a kapacita site to neumi...pritom se chvastaji prenosem zprav kolem 40 mil.


Rekl bych ze proste operatori hrajou na neznalost a zakazniky chteji legalne lec neeticky odrbat o penize. Coz je logicke v obchodnim svete


Presto nesnasim LEZ,kdyz mi nekdo rekne ze to neni mozne, ale rpitom je to mozne.

Deleji z nas voli !!

Mimochodem, ET zmenil tuto klazuli ve VP na ze nas ma informovat o zmenach co nejdrive.

Jak vychcane !!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  17. 07. 2001 19:14

Vzdyt se staci podivat na reklamy Paegasu. Lidi tam skacou jak sileni v ruznych krkolonmych pozocich aby chytili signal a kdyz ho chyti maji z toho radost jak dite pod stromeckem. Nebo mi snad chce RM namluvit, ze to jsou prirozene pozice co vyobrazuji ve svych reklamach?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Adam  |  17. 07. 2001 19:14

Musím Ti dát za pravdu. Opravdu, v reklamách, které společnost Radiomobil a.s. prezentuje, nejsou modely v přirozených situacích. Skáčou na trampolíně s mobilem v ruce (většinou tím nejdražším) a přitom jsou snímání ze všech úhlů. Pokud se na to dívám z osobní stránky, tak to rozhodně není skutečné, ale z hediska profesionálního, určeného ke komečním účelům se mi tento způsob zdá docela korektní. Konec konců: Jsou daleko hloupější reklamy, než ty, co nabízí Radiomobil, ne??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
iva  |  17. 07. 2001 19:14

vazne inteligentni reakce ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  17. 07. 2001 19:15

Lidi, proboha snad někdo z Vás nevybírá mobil a operátora podle reklam (

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:15

No asi by ses divil, ale i taci se najdou (co potom vlozky, tak tenka ... )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Adam  |  17. 07. 2001 19:15

To jistě ne, ale určitě harjí důležitou roli také mediální sdělovací prostředky a billboardy všude kolem. Firma, která se neprezentuje, neprodává, nebo ne??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:15

Dle me, nemuze byt reklama uspesna, pokud se vam dana kampan nezaplatila z prodanych vyrobku, na ktere tato reklama byla delana. Tudiz pokud jste v PLUS cislech, ale dotujete to z jineho prodeje, potom reklama uspesna neni, tudiz neni duvod ji uskutecnit
To se tyka i reklamy na internetu, kde ceny jsou neumerne vysoke, k pomeru toho kolik zakazniku si u vas produkt koupi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Adam  |  17. 07. 2001 19:15

Nevim, jak presne reagovat, abych se nenaklanel na obe strany. Ja, jakozto spotrebitel, bych chtel, aby vsechny nabizene vyrobky a sluzby byly za symbolickou cenu nebo uplne zdarma. Ale tak to v obchode neni. Za vsechno se musi platit a to i za to, co vlstne nevyuzijeme. Radiomobil ze svych prijmu musi uhradit jednak lidi, co pro nej pracuji, energii vynalozenou na provoz, nemale financni castky za provoz cele site a az to posledni jsou ony reklamy uverejnovane vsude kolem. Ano! Jsou ruze a taky pro vetsinu obyvatelstva nevyuzitelne, ale prave technicke (Paegas Partner) nebo financne (Paegas Asistent) narocne reklamy jsou prave proto, aby si bezny uzivatel povsiml, ze prave sit spolecnosti, kterou pouziva se snazi a investuje do novych technologii, aby ulehcila obsluhu svym uzivatelum.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:15

Hmm tak to mate pravdu, v tomhle pripade to samozrejme tak je. Jenze tyka-li se to urcite sluzby, tak pro rozvoj a zaplaceni je samozrejme nutne i propagace veci s tim spojenych, tudiz pridruzenych, ktere by neprinesly toliko penez, aby se reklama na ne zaplatila V tomto pripade s vami souhlasim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  17. 07. 2001 19:14

Nejlepsi reseni je odejit od Paegasu a je to.RM je banda tupcu.Mysleji si,ze jsou lidi tupci a ze jim vsechno skousnou.
Ja uz jsem to nevydrzel a sel k Oskaru a ted vidim,ze jsem udelal dobre.Lidi vykaslete se na Paegas.On to casem pozna.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  17. 07. 2001 19:14

Jako dřívější Twisťák vím, co je Paegas zač, ono když tam máte známého, dost se dozvíte a zjistíte, že Vás okrádají kde se dá.Nyní jsem u Oskara a jsem dost spokojen,když se jim něco nezdaří,dostanu domu písemnou odpověď s omluvou a i slevou a když mám vyčerpán volací limit,dostanu nekolikrat SMS zpravu a ceny? Daleko přijatelnější, mám Dohodu s Oskarem (paušál 550,-)k tomu 300 volných min. a SMS za 0,50,-Kč, po 18hod. a o víkendech můžu volat do všech sítí za 3,15,-!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:14

Asi to dela dojem, pobavil jste me, teda Nekdo treba s PG problemy nema a to ze nekoho okradaji o tom bych se hadal (ale nejsu babka na trznici). A nejmenuje se ten vas oprator nahodou svaty Oskar ??? )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  17. 07. 2001 19:14

Nedivím se, že je pro ně problém poslat Twistařům smsku, když nebyli schopni ani zveřejnit změnu na svých stránkách. Dle těchto stránek stojí volání na ET stále 5,80 Kč. Mimochodem v tiskové zprávě ze dne 2.4.2001 zveřejněné na stránkách paegasu je zdražení popsáno následovně:
"S platností od 1. dubna dochází také ke zjednodušení ceníku hovorů při volání do sítí ostatních českých mobilních operátorů."
Kdybych neznal skutečný stav věci, nabyl bych z této věty dojmu, že se tak děje ve prospěch zákazníka. Jinou zmínku o zdražení jsem v této zprávě nenašel.
Právě se rozhoduji o koupi telefonu a až do minulého týdne jsem z určitých důvodů mírně favorizoval Paegas. Cena za volání do ET byla jedním z jeho plusů, o který teď přišel. Také nesriózní jednání RM ke svým zákazníkům je velké mínus. Dnes již pilně studuji nabídky ET a Oskara. Takový Alcatel OT501 v Go sadě vůbec nevypadá špatně. A ani Oskarova nabídka nevypadá špatně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
iva  |  17. 07. 2001 19:14

Nevim jake stranky jste cetl, na pegasackych strankach je uvedena cena spravne ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dj-sixxxx  |  17. 07. 2001 19:14

Asi cetl nomalni stranky. Protoze kdyz sem se na ne 2.dubna koukal ja tak tam stale bylo 5,80 Kc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  17. 07. 2001 19:14

Ano, dnes již je uvedena cena správně. Ovšem včera v době kdy jsem psal svůj příspěvek byla cena na stránkách paegasu stále 5,80 Kč. Jistě uznáte, že úprava cen čtvrtý den po zdražení není zrovna seriózní přístup RM, zvláště když se zdražovalo zrovna k 1.4. a mnoho uživatelů se mohlo domnívta že jde o aprílovou zprávu. Pokud se pokusili ověřit si informaci na internetu, zde zveřejněné informace je uváděly v omyl. Proto si myslím, že informace RM o dostatečném informování zákazníků jsou neopodstatněné. Pokud RM nebyl schopen ani na vlastním informačním kanálu informovat své zákazníky správně, neměl by po tuto dobu účtovat zvýšenou cenu hovorů, protože pokud si na stránkách paegasu přečtu, že aktuální cena je 5,80 Kč, očekávám, že mi bude opravdu účtováno 5,80 Kč. Informovanost o zdražení volání pokládám za naprosto nedostatečnou, připadá mi, že RM snad ani nechtěl, aby si zdražení hovorů jeho uživatelé všimli.

S pozdravem Radek

PS: pro upřesnění - cetl jsem informace na stránce http://www.paegas.cz/twistcz.htm odkaz Ceník

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
prorok  |  17. 07. 2001 19:14

Nejhorší je, že ačkoliv jsem majitelem TWISTu dostal jsem SMSku s informací o volání zdarma do schránky, ale o zdražení ani slovo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  17. 07. 2001 19:14

No prosím a pak že to nějak nejde. K tomu už zkrátka není co dodat, zajímala by mě odpověd PG proč neinformoval dostatečně, když technickými důvody by to v tomto případě zdůvodnit nemohl.Určitě ale uvidíme v televizi, že je zase o důvod víc proč být s námi - jsem zvědav jaká přiblblá reklama nás zase kvůli té hlasové schránce zdarma čeká. TWIST je zkrátka světový, nevaž se - odvaž se.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  17. 07. 2001 19:14

Opravdu se jednalo o SMS od RadioMobilu? Nebyla to zpráva třeba od někoho z vašich známých? Pamatujete si, co v ní přesně bylo?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  17. 07. 2001 19:14

Já mám teda paušál, ale SMS o volné schránce jsem dostal. A od operátora ze 4603. Takže když chtějí, tak informovat jde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:14

Ja chci taky dostavat SMSky od opertaoru, nejlepe od nejake operatorky )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:14

Takova slicne operatorka...ta umi operovat nekterymi castmi tela, za bych se sam divil.....treba jazykem ... :o)))
atd....

zzzzz

Hmmm.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:14

No jasne, musi prece spravne ovladat Cesky jazyk

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Richmond  |  17. 07. 2001 19:14

Tak jsem si precet minulou diskuzi a musim priznat, ze se umis celkem pohodove vyjadrovat! Nechodis na internet vyhulenej a vozralej (to by vysvetlovalo tu cestinu)?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:14

JO ta je spatna, ale treninkem se to zlepsi, tedy doufam

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  17. 07. 2001 19:14

Emineme, proč asi byly minulý týden smazány tvé příspěvky v diskusích? Zkus nad tím popřemýšlet a snaž se chovat tak, abychom to nemuseli udělat znovu.

Toto není chat, takže opravdu není nutné všechno okomentovat krátkou a zbytečnou větou. Jestli máš něco hlubokého na srdci, piš a budeme za to rádi. Ale to, co tady předvádíš, je opravdu zbytečné a jenom to znepřehledňuje diskuse.

Co kdybys třeba nereagoval na každou jednotlivou věc, ale všechno napsal do jednoho dlouhého příspěvku?

Díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:14

No to netusim

Ano to neni chat, to sem vi vsim. Vsak mam neco hlubokeho na srdci (ze by to byla chlopen), ano take si myslim, ze je to zbytecne, ale nemuzu si pomoct

Protoze dlouhe prispevky cte strasne malo lidi a ne kazdemu se chce vracet k cemu, ze se to odvolama atd. Tohle beru tak, ze to nemyslite vazne.

Nemate zac.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tom  |  17. 07. 2001 19:14

Taky jsem dostal upozorneni ze volani do hlasove schranky na cisla 3311 a 3322 je od 1.4. zdarma.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  17. 07. 2001 19:14

Taky mi prisla SMS z 4603 o moznosti znovu aktivovat schranku. Mam pausal. Na TWIST moji zeny nic nedorazilo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  17. 07. 2001 19:14

Tohle je naprosto standartní postup Paegasu a ukázka jak se chová ke svým zákazníkům. Nevím co by bylo za problém zaslat SMS, jak zde bylo řečeno databázi TWIST čísel musí mít.A že nevyužívá SMS jako informační kanál jsem si tedy nevšiml, jako "upozornovací" kanál SMS určitě používá pokud nezaplatíte včas fakturu.Nechci obhajovat nezaplacení faktury v termínu,byla moje chyba že jsem podal pozdě příkaz k úhradě a 1x se stalo že banka převedla peníze Paegasu za mou fakturu o jeden den později.Avšak okamžitě v den splatnosti přišla SMS s upozorněním o dlužné částce která nebyla dosud zaplacena - vas operator. Protože mám k této faktuře celkem tři čísla (ještě 2x partnerky), tato SMS zprava prišla NA VSECHNA TRI CISLA !! Takže nevidím důvod, proč stejnou formou nemohli informovat Twistaře o změně ceny.Kdybych nečetl MobilManii tak bych o tom taky nevěděl a možná bych se to dozvěděl až koncem dubna kdy vyjdou nové Mobility které odebírám.Sice se mě to netýká ale je to od PG značně neseriozní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
-2woc-  |  17. 07. 2001 19:14

ctete

Tak co??!! Oni muzou pokutovat ,kdyz je neinformujete a my ne??!!PRASATA!!!!
-2woc-

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
-2woc-  |  17. 07. 2001 19:14

..SORRY..tady to je.."V případě porušení smluvní povinnosti účastníka informovat písemně RadioMobil o všech změnách identifikačních údajů účastníka podle článku 2.3.6 Všeobecných podmínek je RadioMobil oprávněn účtovat smluvní pokutu ve výši 1.000,-- Kč za každé jednotlivé porušení smluvní povinnosti, a to i opakovaně"...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:14

Ne my ne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
-2woc-  |  17. 07. 2001 19:14


VSIMNETE SI SLOV ".. INFORMOVAT UCASTNIKY..!!!!!
Ucastnik je dle me kazdy ,kdo pouziva sluzeb site Paegas!!Tzn.,ze by se mel Paegas rozhodne postarat o to,aby nasel zpusob informovat vsechny uzivatele!!!!!
Me je konkretne jedno jakym zpusobem,ale predstavte si ,ze by jste vy porusili smlouvu s Paegasem tak,ze by jste se prestehovali a nenahlasili jim to no a potom se vymlouvali,ze jste neobdrzeli zadnou fakturu na uhradu,proto jste neplatili!!!Jinak by jste urcite zaplatili!!!!Je to stejna vec jako ,kdyz se neplni zavazky ze strany poskytovatele,a to je prece"Poruseni Vseob.podminek Paegasu"
-2woc-

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
-2woc-  |  17. 07. 2001 19:14

S Paegasem je to jak s koblihou,taky nevite z jaky strany na vas vypadne svinstvo,po zakousnuti!!
TOTO JE V VSEOBECNYCH Podminkach!!RadioMobil jako poskytovatel Služeb GSM se zavazuje!!!.....3.1.3 předem informovat účastníky o podstatných změnách v rozsahu, kvalitě a cenách služeb (např. informace o nových službách, změna Ceníku služeb) Co k tomu dodat?!Delaj si asi z nas vsech pr..del!!??Vzpomente si ,kdy jste se dozvedeli o tom ,ze je volani do clicku (aktivovaneho!)zdarma??...je toho vice z podminek a zavazku,ktere si Paegas napsal sam pro sebe a ktere se ani nesnazi plnit!!Pamatujete tu ochotu,ktera nas nalakala na jejich sluzby?...ty lidi tam uz nedelaj vetsinou a ty nahore ?......ty to nezajima!!Proc??Pocitat snad umite vsichni!!
-2woc-

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:14

De o to jakou koblihu myslis. Jestli konskou, tak teda je to s tebou velmi spatne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
charles  |  17. 07. 2001 19:14

Panu/pani EMINEM: Ach jo, stale stejna pritroubla reakce: proc's probuh nezareagoval(-a) na zneni toho citovaneho odstavce 3.1.3 z Vseob. obch. podmínek a misto toho napadas naprosto nepodstatnou vetu z dotycneho prispevku?? Reagovat na fakta nestihas mentalne, tak jen zonglujes se slovicky a s pocitem, ze jsi stale ve stredu deni (byt naprosto "jalove") si zrejme pumpujes pocit vlastni dulezitosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:14

Panu/pani Charles: Ano je to tak

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  17. 07. 2001 19:14

V tomto ohledu je Paegas v právu. Ve Všeobecných podmínkách, v příloze číslo 3. jsou podmínky pro předplacenky a b nich je uvedeno, že na Twistaře se mimo jiné body nevztahuje právě bod 3.1.3, kde se hovoří o povinnosti informovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xaxa  |  17. 07. 2001 19:14

Myslim ze paegas to vubec nemusi resit, jak informovat zakazniky twistu ... nebude trvat dlouho a zadny mit nebude, tak proc se tim zabyvat :o).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:14

Diskriminujes zakazniky Twistu? Myslis, ze se diky tvemu prispevku vsichni rozhodnou odejit od PG? Asi ne )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jr  |  17. 07. 2001 19:14

Určitě musí mít databázi TWIST čísel a neměl dy být problém informovat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:14

Ne neni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jr  |  17. 07. 2001 19:14

Jak není, musí, jak by poznali že nejde o paušál, pri nabíjení, určitěmusí být

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:14

No jasne a proc byste si dobijel pausal kuponem? To je blbina

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DuckDaffy  |  17. 07. 2001 19:14

Nejde ani tak o databázi tel. čísel, ale o databázi čísel SIM karet. Podle nich se nastavují ceny hovorů při volání podle jednotlivých tarifů a předplacených karet. Podle mého JE v zásadě možné cíleně poslat SMS na Twist. Tel. číslo vzniká překladem z databáze. Díky tomu můžeme mít pořád stejné číslo, i když nám tu SIMku pořád kradou ;-( Oponování tím, že Twist je anonymní s tím nemá co dělat. Oskarta má tí pádem drtivou většinu uživatelů neanonymní!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bircow  |  17. 07. 2001 19:14

To by to nesměl být Paegas - u něj je všechno možné. Už dávno není nejlevnější a ta jeho věcně nefungující síť... Kdysi byl možná nejlepší a sám jsem ho používal, ale když přišel Oskar, pak nebylo o čem déle přemýšlet...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Rudolf  |  17. 07. 2001 19:14

Kdyz Eurotel muze sms pouzivat jako informacni kanal, tak nevidim duvod proc by Paegas nemohl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:14

Nevim o cem ET informuje pomoci SMS, ale nikdy nedoslo, kdyz se nekde, neco cenove zmenilo A PG posila SMSku o aktivace ruznych sluzeb, kdyz vy si o tyto sluzby zazadate. Me by to treba docela opruzovalo a pripada me to zbytecne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Rudolf  |  17. 07. 2001 19:14

Informuje (teda alespon me) jednak o zmenach co se pausalu tyce, zmeny v zaznamove sluzbe a jine info.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:14

Hmm pausalisty asi ano, ale na GOucko nidky nic nedoslo a jako jednu z karet v rade pausal mit nebudu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Rudolf  |  17. 07. 2001 19:14

I na GO , asi mas Go z jine planety

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:14

Nemam a bohuzel nic nedoslo nidky. Asi to bude tim, ze sem vyplnil do toho kuponu jine incialy
Jo na Paegase uz neco doslo ohledne volani do schranky zdarma, dost pozde teda

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor