Češi se nechtějí upisovat operátorům

Diskuze čtenářů k článku

Snekac  |  06. 03. 2008 15:26

Když chce tolik lidí věrnostní programy, tak doufám, že Vodafone nějaký zavede Ty jeho výhody pro stálé zákazníky jsou buď nárazovky, nebo je to něco, co známe i u konkurence. Ale klasický věrnostní program jako jediný nemá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bart.homer  |  06. 03. 2008 20:32

No, upřímně řečeno, já jsem vystřídal všechny tři operátory a jsem spokojen s T-Mobilem a teď jeho novým věrnostním programem. Když jsem používal Vodafon tak jsem dost často neměl žádný signál a věrnostní program taky žádný a u O2 sice byl věrnostní program, ale ty ceny....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom_82  |  06. 03. 2008 14:33

Velice pěkný článek.. Bohužel nám nic jiného nezbývá, než tu smlouvu podepsat.. Důvod? Vodafone je bohužel stále operátorem, který má NEJHORŠÍ signál. Nejen, že má "nic moc" pokrytí, ale podstatně horší to je i v budovách (což je obecně známo).
Výsledek je potom takový, že když jedu na chatu nedaleko Opavy, tak mi během cesty asi 2x přijde SMS, která mě vítá v Polsku. A když už dorazím do cíle, nemám signál absolutně žádný - abych si mohl zavolat, musím běhat po kopcích jak "kamzík". V paneláku se volat jakž takž dá, ale nejlépe u okna a bez většího "pochodování". Špatně dovolám i v Tescu či v Shopping Parku.
Takže můj názor je takový: raději podepíšu, připlatím si a ZAVOLÁM SI. Než abych nepodepsal, ušetřil a přitom NEVOLAL..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Snekac  |  06. 03. 2008 15:25

Pěkný názor, ale tvrzení že má ten a ten operátor nejhorší signál je dnes jako hádka dětí v mateřské školce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom_82  |  06. 03. 2008 15:56

Pěkná reakce..a něco na tom i bude. Sice nemám zkušenosti ze všech koutů republiky, ale v Moravskoslezském kraji mi to jako obchodnímu zástupci bohatě stačilo. A to, že má Vodafone díky "levnější" technologii špatné pokrytí v budovách, je FAKT.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kondrle  |  06. 03. 2008 10:38

To ma nekdo vazne citovy vztah ke svemu operatorovi? Ja myslel, ze je to o byznysu, nejake emoce jsou snad vedlejsi. Nebo jsem neco nezachytil?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
legnaw  |  06. 03. 2008 13:57

ou yeah!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
like  |  06. 03. 2008 10:11

Ten Vodafone Zoom má vždycky tak zajímavé výsledky, že to vychází tak zajímavě pro něj. To je jako když si nechá vždycky průzkum udělat ČSSD Pokud by lidem vadily písemné smlouvy v 66%, tak nebude mít Vodafone 2,5milionu zákazníků, ale 7milionů. Pokud by lidem písemné smlouvy vadily, nebudou je podepisovat. Prostě někde je to a někde tohle. Vyberu a volám. A nezajímá mě, jestli se někde musím podepsat, nebo ne.
BTW: Vodafone průzkum by měl dokázat, že lidé se chtějí také odevšad se svým mobilem dovolat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
čtenář  |  06. 03. 2008 10:20

Souhlasím s Vaším názorem. Nejsem 100% zastáncem ani jednoho z operátorů, ale myslím si, že Vodafone poukazuje hlavně na chyby a nedostatky ostatních a to, že má hlavně nedostatky u sebe se snaží zakrýt. Samozřejmě, že to není důvod ho zatracovat...... (uznávám, že i on má své přednosti)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xpavel  |  09. 03. 2008 18:22

ono to tak nejak bude... znam par pruzkumu...a ty naopak rikaji, ze dost velkemu procentu lidi (k memu prekvapeni) zadny upisovani nevadi .....btw vedi to i ve Vodafone (za to dam obe svoje levy ruce do ohne)....ale vedeni to holt tlaci jinak, tak se data upravuji, prekrucuji, cilovka se nastavuje tak, to sedlo....sam jsem zvedavej, kolik lidi jim prinese stavajici kampan...rekl bych ze to bude "velky uspech"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
čtenář  |  06. 03. 2008 08:02

Já mám na to jinej názor. Vyberu operátora, zvolím tarif a už nechci řešit, jestli za pů roku budu znovu hledat, jestli někdo náhodou nenabízí o pár haléřů levnější volání. Za dva roky, před vypršením smlouvy si udělám znovu porovnání a mám možnost operátora změnit. Nevím, jestli je tady většina uživatelů, která každej čtvrtrok zkoumá podmínky všech tří operátorů

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal P  |  06. 03. 2008 10:00

Přesně tak, nebo když jdu na běžný nákup třeba potravina drogerie tak si také dělám kalkulaci kde mi vyjde levněji? Myslím že většina lidí to prostě tolik neřeší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
legnaw  |  06. 03. 2008 13:56

a potom nadavaju na vladu ze maju hlboko do vrecak a nemaju co do huby...hlavne ze mam telefon...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tommy  |  06. 03. 2008 14:36

PRŮZKUM SI ZŘEJMĚ ZAPLATIL VODAFONE - tak ho berte s rezervou, stejně jako i já

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M27  |  06. 03. 2008 16:02

Autor asi naráží na to že je průzkum dělaný tak aby vyhovoval operátorovi, nemyslím si to. Kdyby Tommy občas sledoval statistiky všech operátorů tak by věděl že opravdu hodně lidí ten paušál a smlouvu nechce ale nechají se oklamat, nebo dotlačit k tomu buď někým nebo něčím, třeba tím že mají telefon dotovaný. Evropský trh s mobily je operátorský, tedy většina telefonů je u lidí díky operátorům.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sonix  |  06. 03. 2008 06:30

Proč by neměli existovat písemné smlouvy s operátory, přeci je volba každého z nás, zda chce smlouvu nebo ne. Lidi vidí slevu na volání a mobil zdarma, ale už si nespočítají, že musí platit paušál, takže nakonec je to vyjde i dráž.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
06. 03. 2008 06:46

I předplacenka je smluvně upravená. Rozdíl je jen v tom, že zázazník nepodepisuje smlouvu, k dodržování smluvních podmínek se zavazuje tím, že přeruší pečeť na krabičce s předplacenou kartou. Celou záležitost s nepodepisováním smluv tedy zařazuji mezi reklamní triky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zdenek  |  06. 03. 2008 07:20

omyl. zavazuje se az pouzivanim sluzeb. vseobecky jsou verejnym dokumentem a jsou volne dostupne bez podminky smluvni vztah uzavirat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
like  |  06. 03. 2008 10:08

zavazuje se vyloupnutím simkarty z plastového obalu, tím ji znehodnotí pro další používání kromě jeho samotného, využití služeb už je něco jiného, přečtěte si ty všeobecky pořádně :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M27  |  06. 03. 2008 15:50

Musím do toho skočithoši. Pravda je někde mezi. Záleží na operátorovi jak si podmínky určí a vždy je poznámka na obálce se sim kartou. Obvykle je to nálepka(pečeť) Někde je to aktivace sama o sobě, dle operátora a státu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RAscal  |  06. 03. 2008 11:39

Pokud si jdeš pořídit paušál s tim že si ho prostě pořídit musíš, tak si vybereš.Když máš takovej paušál že pokreje tvoje náklady na volání tak máš ty bonusy fakt jako bonus. NEvim jestli se třeba u T nebo O ještě platí za sepsání paušálu, ale u V nic takovýho prostě neni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sonix  |  06. 03. 2008 13:02

Když musíš, tak musíš!!! Ale nevím, kdo by tě k tomu měl nutít. Snad jen nějací pouliční prodejci, ale to jsou jen jejich triky, které neber vážně. Samozřejmě, že pokud voláš hodně, pak se paušál vyplatí, ale nikdo nevolá pořád stejně a většinou ty volné jednotky propadnou nebo se nahromadí. Pokud máš firmu, tak ani tam nemusíš mít paušál, do nákladů si můžeš dát i doklad o dobití předplacenky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M27  |  06. 03. 2008 15:56

Když máš kreditní paušál tak ne a mimo to jsou i malé paušály za cca 120-200Kč/měsíc. Stačí si pořídit malý paušál který buď provoláš, nebo proSMSkuješ no a když nestačí, tak je to paušál, jedeš dál, když něco zůstane tak to provoláš další měsíc jsou další služby a balíčky, ale ono jen tak mezi námi cca 50% lidí má dle mne absolutně blbě nastavený služby a tarif pro své účely!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
06. 03. 2008 06:26

"Průzkum dále ukázal, že 13 % respondentů nečte důkladně smlouvy"
Kolik bylo skupin? Dvě nebo tři? Ti co je nečtou důkladně a ti co je čtou důkladně nebo ti co je nečtou důkladně, ti co je čtou zběžně a ti co je nečtou vůbec?
Z toho co je v článku uvedeno to na první pohled vypadá že 13% respondentů nečte důkladně smlouvy a 87% je čte důkladně (o tom ale dost pochybuju).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor