Zdá se mi, že Telecom má docela zajímavý způsob jak vydělat ještě nejaký čas i na zrušené telefonní lince. Jeden můj příbuzný má telefonní linku zrušenou již druhý týden, já jsem to nevěděl a když jsem mu před 4 dny telefonoval tak to normálně vyzvánělo a po chvíli se ozval automatický záznamník (ten jejich slavný memobox) s tím, že můžu zanechat vzkaz.
Telecom byl už na toto upozorněn a tak nyní před napsáním tohoto příspěvku jsem to opět zkoušel, a jak to dopadlo ? Číslo které je již druhý týden odpojeno stále normálně vyzvání, po asi šestém zazvonění se mě ozval memobox "0425........ momentálně není k zastižení, po zaznění tónu zanechte vzkaz ......." No a protože jsem volal z Oskarty, samozřejmě že mě tento pokus stál 6,30Kč.
Takže co si mám myslet, Telecom chudák v tom náporu práce ještě opoměl linku odpojit a nebo je to úmysl ? Přece je jedno že jsem telefonoval od mobilního operátora, Telecom jestli to dobře chápu zchrábne něco za propojovací poplatek ! A při množství v současné době hromadně odhlašovaných telefonních linek taková-to opomenutí jistě nějaký peníz hodí.
Pokud jste někdo svou telefonní linku odhlásil, zkuste na to zrušené číslo zatelefonovat, možná že v mém případě je to skutečně jen náhoda a Telecomu křivdím, kdo ví.