Český Telecom: kritika nebo realita?

Do redakce nám dorazil nepříliš pozitivní dopis, který kritizuje služby Českého Telecomu, s žádostí o zveřejnění. Tohle si ČT za rámeček asi nedá.
Český Telecom: kritika nebo realita?
Dopis jsme ponechali v původním znění (tj. i bez diakritiky), jen jsme provedli několik typografických úprav:

„Tak uz jsem to pred temer 2 mesici bez Internetu doma (teda pokud nepocitam stahovani mailu pres mobil) nevydrzel a rozhodl se, ze si poridim klasicky telefon od Ceskeho Telecomu. Zavolal jsem na infolinku – proklikal se „plechovou hubou“ a zacal mluvit s operatorkou. Po par „nenapadnych“ pokusech z jeji strany jsem ji presvedcil, ze skutecne nepotrebuji ISDN, ze mi staci obycejna linka. Tak se tedy jala se mnou vyplnovat jakysi formular pro zadatele. Vyplnovali jsme jej asi 10 minut – vsechny mozne udaje – jmeno, prijmeni, ICO, jaka ta stanice bude (bytova/kancelarska), bude-li na cloveka/firmu, kontaktni telefon a adresu...

Blizil se konec hovoru a ja byl zatim s postupem relativne spokojen, az na tu malickost, ze jsem asi 4krat musel zopakovat, ze nepotrebuji ISDN, ze vim, co to je a ze mi skutecne staci normalni linka. Nakonec mi podekovala a rekla, ze za 1–2 mesice se mi nekdo ozve...

Prask – 1–2 mesice? Ja zil v presvedceni, ze v dobe, kdy mobilni operatori aktivuji ihned tak Cesky Telecom by to mohl stihnout alespon v ramci par dni, nejvyse par malo tydnu, no ale budiz... Rekl jsem si tedy dobra, do dva mesicu se mi ozve nekdo, ze mi pristi tyden v tolik a tolik hodin prijdou namontovat telefon a prinesou smlouvu, kterou podepisu a budu moct konecne „zavislacit“ – nebo proste neco podobnyho...

Ale chyba lavky. Asi 2 mesice po telefonicke objednavce sluzeb mi prisel dopis, kde byla zadost o poskytovani telekomunikacnich sluzeb (nebo tak nejak) na papire, ktery ani nebyl predvyplneny tim, co jsem jiz jednou nadiktoval... A nyni se tazi – Proboha, co to ma znamenat?! Kdyz uz to chteji na papire predem, cozpak je takovej problem ve chvili, kdy koncim telefonicky hovor s operatorkou, aby automaticky ihned vyjel nekde v nejakem oddeleni predvyplneny formular, ktery se automaticky zaradi do nejake posty a automaticky se ihned distribuuje? Behem 2 dnu by mi na stole lezela papirova predvyplnena zadost, kam bych ja rovnou hodil jen svůj podpis a odeslal zpet...

Ja jsem tedy cca 2 mesice cekal jen na to, aby mi postou dosel kus papiru, ktery si muzu sehnat na kazdem rohu?

Takze Cesky Telecome!!!

Bravo, jsi neskutecny moloch, uz aby Tvuj monopol neexistoval. Predevsim diky tom, cos mi predvedl, jak dokazes byt neoperativni pokud jde o vstricny vztah vuci klientovi (no jak bys potom resil nejake reklamace – nejspis s mymi potencionalnimi vnuky?), ale i diky jinym vecem (zvysovani cen apod...) jsi prisel o dalsiho klienta! Mohl jsi dostat 3500 korun plus dalsich tipuji 1000 mesicne – neni to mnoho, ale lidi jako ja bude cim dal vic. Pokud se stale chces chovat takto, pak se Ti nedivim ze zvysujes ceny... Pritom reseni by bylo proste – zkvalitnit pristup k lidem a ke sluzbam, ktere nabizis... Vice lidi = vice penez = mene zdrazovani = jeste vice lidi =jeste vice penez = jeste vice lidi atd.

Za to cos mi predvedl, Te nemam rad, Tvoji linku si jiz nikdy neporidim.

S pozdravem a pranim hezkeho dne Jan Korecky.“

Tento dopis byl poslán také na tiskové oddělení ČT a oddělení pro péči o zákazníky. Schválně text necháváme bez komentáře, je totiž více než výmluvný. Pokud máte podobné zkušenosti, můžete zanechat vaše poznatky a názory v diskusním fóru.

Témata článku: Ostatní, Telecom, Realita, Český Telecom


komerční sdělení

Komerční sdělení