Nehájím přesnost, jen to, že pan Crha odpověděl většinou přesně na to, co pan Zikmund chtěl. Váš pohled je alespoň k věci:
1/ asi to tak bylo, nikdo to nezpochybňuje. 3 dny je možná dlouhá, možná krátka doba -- nechci to hodnotit, protože to nejde. U CTc je vidět pokrok, na jeho stránkách lze nalézt i fotogragie z odstraňování (nevím, horší zkušensot než s CTc mám napříkald s Erste CS - jenze to je subjektivni - tri dny se mi zda jeste prijatelne)
2/ na vysvětlování se ale nikdo neptal a pan Crha to nemůže vědět (představte si, že dostanete jen těchto deset otázek na bílém papíře - bez jakýchkoliv souvislostí - ale třeba to bylo jinak, neznám podorbnosti pořádání podobných rozhovorů) - otázka zněla na příčinu.
3/ 4/asi máte pravdu, jde se na podívat i takhle, ale odpoved, kterou pod bodem 4/ zminujete, byla na prilis obecnou otazku. Ale s bodem 3/ mate pravdu, to mne netrklo - takze i tuhle odpoved bych asi nyni zaradil do tech vyhybavych (z 10 mi to v mem skore pada z 9 na 8 odpovezenych)
5/z odpovědi p.Crhy mne vyplyva, že v Blanicke zařízení indikujici vznik požáu bylo - není ale jasné, co následovalo - to by byla asi už nová, další, otázka
6/otázka je příliš obecná, požárům se snaží bránit každý
7/podle poslednich informaci na stránkách CTc je tento stav:
Tato ústředna (myšleno na Blanické) byla poškozena kouřem z požáru a podmáčena v důsledku hašení. Po vyčištění jednotlivých částí se jí specialisté ČESKÉHO TELECOMU neúspěšně pokusili uvést do provozu. Z tohoto důvodu je proto nyní v náhradních prostorách instalováno zcela nová ústředna, která umožní připojit zbývající zákazníky.
a takto ho popsal (bez těch detailů) i pan Zikmund v první větě komentáře.
Pane Ježek, já tuto diskuzi chápu tak, že můžeme identifikovat místa, ktera pan Crha nedostatečně odpověděl, a redakci MM tak pomoci sestavit další řadu "údarnějších" otázek a vytvořit tak skutečně hodnotný článek.
Mimochodem, pro CP (vydavatel MM) jsem kdysi pracoval a jejich činnost je obdivuhodna - pokud tuhle diskuzi zvrhneme do osobních putek (a pokud to tak panu Zikmundovi vyznělo, tak se bezpodmínečně omlouvám) ci ideologickych sporu, tak si jako zákazníci CTc (kterým v teto diskuzi jsem) moc nepomůžeme. Váš příspěvek je skvělý v tom, že identifikuje nekterá slabá místa v kladených otázkách a odpovědích na ně.