Místo, aby tyhle volání explicitně zablokoval a povolil je jen tomu, kdo o to požádá, tak vám (se zpožděním) oznámí, že jste překročili limit, nic proti tomu neudělá a ještě si za to nechá zaplatit! To je tedy opravdu něco tak úžasného, že si snad nechám znovu zavést pevnou linku, abych se o nic neošidil! Je vidět, že management Telecomu už opravdu neví, co se s ním děje. Nejspíš se za ty odměny, co si nadělili, pořádně dali do nosu a ještě se z toho nestačili probrat. Jaký má takováhle služba smysl, když vlastně ničemu nezabrání? sice se dozvím, že jsem prokecal o něco víc, než obvykle, ale než zjistím, jak se to stalo (návštěva, děti, dialer) a hlavně jak to zatrhnout, jde - li o dialer, tak je stejně pozdě. Výsledek je ten, že to, co mi naúčtují zaplatím tak jako tak a navíc další peníze za službu, která mi nepomůže. Jediná účinná ochrana je zrušení pevné linky a nevytáčené připojení k internetu. Zaplatíte paušál a můžete surfovat jak chcete a kde chcete; na nevytáčeném připojení nemají dialery šanci. Jako zákazníci Telecomu zase nemáte šanci, že se dočkáte slušného jednání. Pro Telecom jsou jeho zákazníci v lepším případě dojné krávy, které je nutno vyždímat na krev, v horším případě (bytové stanice) obtížný hmyz, se kterým jsou jen problémy. Uvědomte si to, až budete chtít Jeho Veličenstvo Telecom obtěžovat s tím, že vám nefunguje linka, nebo že se vám jaksi nezdá faktura na 20.000 Kč, když jste byli celý měsíc mimo.