No, ackoli se v jinych pripadech k takove kritice neuchyluji, tentokrat jste opravdu slapl vedle.
Nemyslim si sice, ze byste delal reklamu jen eurotelu, nebo neco podobneho. Jenom si myslim, ze clanek byl nekvalitni a neodpovidal standardu, ktery by mel byt bezny.
Pokud pripravujete clanek na nejake tema, tak ctenare vubec nezajima, jestli doma mate nebo nemate televizi. A to z jakehokoli duvodu. Pokud pripravuji clanek, tak musi obsahovat pokud mozno co nejvice informaci, redaktor musim sam patrat a ne se spolehat na to, ze mu nekdo tyto informace podstrci a nadiktuje. To je pak mily redaktor na nic, jelikoz stejnym zpusobem muze k informacim prijit kdokoli. I bez mobilmanie.
Napriklad ja tuto informaci slysel uz nekdy pred tydnem. Bylo to prpdbne z televize, odkud presne nevim. A ac sleduji prevazne jen zpravy, popripade pri snidani Dobre Rano s jednou televizi, stacilo to.
Samozrejme vas nenutim sledovat televizi, aby vam neco neuteklo. Ale jak uz jsem jednou napsal. Pokud mam v umyslu pripravit plnohodnotny clanek, ktery prinese zpravne informace a hlavne co nejobsahlejsi a nezaujate, prinasejici pohled ze vsech stran, nemohu se spolehnout na jedno tiskove prohlaseni.
Navic u takovehoto tematu se da cekat, ze podobnou sluzbu nabidnou i jini operatori. Jelikoz aktivni sms pro hlasovani do cehokoli nabizeji opravdu vsichni 3. Byl by problem zavolat na infolinku? Nebo se zeptat nekoho u vas v redakci? Nemyslim, ze by se nenasel ani jeden alespon trochu informovany kolega.
Takze naprosto nemohu uznat vasi ponekud trapnou vymluvu, televizi nemam a nesleduji, jelikoz se mi nelibi jeji skladba poradu. To je ponekud detinske.
--
Daleko vice bych se zabyval tim, proc si operatori pri takoveto charitativni akci strhavaji svuj poplatek za odeslanou aktivni sms. Ja byt operatorem, pripadal bych si ponekud hloupe. Nekdo prispiva, tak se take prizivim. Ne ze bych v tom videl primo umysl a stejne tak je mi jasne, ze operator ma i s takovouto sms urcite naklady. Ale dobre gesto by bylo, kdyby se operatori vzdali sveho zisku ve prospech stejne nadace. Myslim ze by na tom nevykrvaceli, nakonec to stejne zaplati zakaznici. Takze operator by prispel hezkou castkou, ktera by se rovnala jeho nakladum na zprostredkovani prispevku.