Čeští operátoři: nikdo není dokonalý

Diskuze čtenářů k článku

Vever  |  28. 05. 2002 16:40

Jak to tedy se zavedenim GSM Banking u Oskara? Podle me je to jeho nejvetsi problem. Udajne se prosakuje, ze se jiz neco chysta, ale jedna se o informaci eBanky. Jak je to napr. s Ceskou Sporitelnou ci jinymi?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Howe  |  20. 05. 2002 12:59

No já si to hnedka myslel, že bych taky mohl hořce zaplakat, kdybych prešel k T-mobilu od Eurotelu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  19. 05. 2002 12:26

Máš pravdu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hans  |  19. 05. 2002 12:23

Eurotel je naprosto lepší než T-Mobile je na .... 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Howe  |  18. 05. 2002 20:26

Slyšel jsem, že T-mobile má posledni dobou problemy s dorucovanim SMS z webu, je to pravda ??

Prej prijde treba jen 2/5 3/5 4/5 a 1/5 a 5/5 nikdy nedojde ??

TO je docela vopruz ne ?

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fox Mnemonick  |  14. 05. 2002 23:46

To mě nejvíce vadí .. T-Mobile nemá linku 0800 (jen 603... pro Peagasaky :(((

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
david bachmann  |  14. 05. 2002 20:19

Nevím, jakého operátora používá pan Broža, ale já mám všechny 3, a to od vždy od vznuiku sítě. Snad tedy mohu objektivně srovnávat. U ET mi nejvíce chybí obdoba clicku, protože nemám telefon s GPRS a pokud chci přečíst poštu, musím volat do pevné sítě na službu voicegate. Oskarův sms e-mail mi připadá zbitečný a click je dost často mimo provoz. Asistent, který je u ET i Paegasu stejně drahý, mi u oskara chybí. Co se týká srovnání služeb, cen, pokrytí a spolehlivosti, vychází mě osobně jako nejlepší operátor Eurotel. Ostatně asi nejen mě! Závěrem bych se rád zeptal pana Broži: Jaký smysl má tento článek? Já myslím, že počet zákazníků je jediným údajem, který hovoří zcela jasně. Také to, že znám mnoho lidí, kteří mají více operátorů, má svou výpovědní hodnotu. Díky za prostor. David

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pawel  |  13. 05. 2002 15:52

Kazdy si najde u kazdeho operatora to co by se mu hodilo.Jelikos provolavam hodne a potrebuji datovat  a vsude je pro mne jedina volba  -  ET.Nikdo z danych operatoru nema tak dobre pokryti a neumoznuje Hscsd.Naprosta spokojenost - nemenil bych.

dekuji pawel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  13. 05. 2002 09:51

Opravdu bych u Paegasu nejake ty nedostatky nasel. Zejmena nepritomnost HSCSD je dle meho nazoru celkem dost velky nedostatek na to, aby byl v prehledu uveden.

Taky mne ted Paegas nastval se zmenou uctovani na 60+1. Uctovani 30+30 byl jeden z hĺavnich duvodu pro koupi Paegase a celkem dost mi vyhovovalo. Hlavne kdyz se nekomu z ET dovolam do hlasove schranky a zavesim mam nyni 6,80 v tahu za nic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek72  |  13. 05. 2002 10:04

Take mi vadi uctovani cele minuty pri dovolani se do schranky, aniz bych chtel zanechat vzkaz. Tak jsem si svoji schranku vypnul. Kdyz to udelaji vsichni komu to vadi, tak to treba bude dostatek lidi, aby to s operatory pohlo a nasli nejake rozumnejsi reseni. Chapu ze neco stoji i to dovolani se, ale pokud ihned zavesim tak by mne to nemelo stat vice nez 1 korunu.

Je fakt, ze HSCSD mi u Paegasu take celkem chybi. Jestli budu potrebovat vice mobilne datovat, poridim si ET.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Robo  |  11. 05. 2002 08:51

No a je to tady. Těžce se budou hlídat volné minuty u Dohody. Oskar zavedl novou tarifikaci, to ale tenhle článek ještě nemohl podchytit.

Do pytle, Oskare vzpamatuj se. Jak si člověk má u Siemensů hlídat průběžně provolané minuty? Na webu tohle poskytujěš snad jedině oskartám. A co Dohoda. Už jí máš plné zuby, tak ji začínáš ždímat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
k_t_f  |  10. 05. 2002 23:08

No, pane Broža, tak takhle už jste mě dlouho nezklamal. A taky už jsem dlouho nečetl tak jednostranný článek. Věta týkající se T-Mobile, ,,Z běžných služeb má vše, alespoň jsem žádné „nedostatky“ nenašel", mi připadá minimálně velmi zavádějící. Pokud už tedy do výčtu zahrnujete takové hlouposti, jako placení za pití u automatů, můžete klidně počítat i Oskarovu SMS seznamku, zvýhodněné kredity a nebo blacklist Eurotelu. Po přečtení článku rovněž nerozumím titulku "Čeští operátoři: nikdo není dokonalý", pokud sám uvádíte, že T-Mobile nechybí žádná služba, kterou by měl jiný operátor a je tedy, dá se říci, dokonalý.

 

k_t_f

:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
es  |  10. 05. 2002 15:57

krome prechodu na minuty me mrzi, ze GO si mohou dobijet primo z Ceske sporitelny a na infolince Paegas-T mobile (mimochodem se stale hlasi jako Paegas-jak to tedy s nimi je ?) mi nebyli schopni rict, jestli Paegas o podobne moznosti vubec uvazuje. Volala jsem tam kvuli podivne vysi provolane castky na sve cislo NEJ. Dvakrat po sobe to bylo 6.40 - tedy stejna castka - pritom se mi nezdalo, ze bych mluvila tak dlouho. Spis to vypadalo, jako by se vzala castka za minutu - tj. 5 korun a k tomu se pridal prislusny pocet vterin - ale i tak je to stale podivne. Slecna na infolince mi sdlila z jejich zaznamu uplne jinou castku 5.40 nebo 5.20 - ted uz nevim - asi mi telefon ukazuje castku provolanou za posledni hovor chybne - ale copak je to mozne - to prece neni vec telefonu ??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
olda  |  10. 05. 2002 22:05

I já mám podobný problém. Na můj dotaz:
> hovor trval 3min x2,80 = 8,40Kč + 13sec x 0,046 = 0,598Kč takže dohromady
> je to 8,998Kč. Proč mi tedy bylo odečteno 9,50Kč!!!!
mě bylo vysvětleno:

Při kontrole v našem systému jsme zjistili, že jste včera uskutečnil v 10:57 hodin hovor o délce 194 vteřin (3:14 min) na Vaše NEJ číslo. Před uskutečněním tohoto hovoru byl Váš kredit 909,15 Kč a po tomto hovoru činí zůstatek 900,10 Kč. Znamená to tedy, že bylo z Vašeho kreditu odečtena správná částka 9,05 Kč (podle Vašeho vzorce tato částka skutečně souhlasí), nikoliv 9,50 Kč.

Chtěli bychom Vás pouze upozornit, že pokud se Vám na displeji telefonního přístroje zobrazila po ukončení hovoru částka 9,50 Kč, jedná se vždy pouze o informativní sdělení. Přesnou částku, která Vám byla odečtena z kreditu, můžete zjistit tím, že od výše Vašeho kreditu před hovorem odečtete zůstatek kreditu po hovoru.


A to jsem musel zadat ještě číslo SIM karty. To jsme si dopisovali přes emailem, protože jsem se nemohl dočkat až "plechová huba" skončí. Mám Alcatel 302 a zřejmě neumí počítat nebo si  neumím představit, kde ty čísla bere?!?!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondra  |  10. 05. 2002 11:38

No klidne bych polemizoval o tom, jestli prime volani ze zahranici je jen o pohodli. Jezdim celkem pravidelne za hranice a mam GO. S tim se proste neda volat, pokud potrebujete nekomu brnknout, tak na volani je potreba tuzka a papir na zapsani si cisla z telefonniho seznamu (ktere u sebe kazdy dozajista stale nosi)  a navic si vzpomenout jaky format to zatracene cislo vlastne ma mit... Navic bohuzel je problem ulozit si dopredu cislo vcetne kodu pro roaming. volani na SIM kartu, nebot je prilis dlouhe a navic nektere mobily hod plus dopredu pred hvezdicky .

dalsi vec T-Mobil nema rozumny Infoservis pro starsi mobily (bez Toolkitu , a tech je stale dost - napr. 5110) - nutno si pamatovat kody, zatimco u ET funguje JuiceEasy (USSD)...

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Iceberg  |  10. 05. 2002 11:38

Myslim si, ze autor by nemel stranit svemu oblibenemu operatorovi. Zaverecne konstatovani, ze "T-mobile ma z beznych sluzeb vse", se mi jevi jako liche. Takove sluzby jako HSCSD nebo Cell Broadcast mi pripadnou celkem dulezite (alespon HSCSD) a uzitecne. Rozhodne dulezitejsi nez nejake prihlouple placeni piti z automatu na dalku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mrotor  |  10. 05. 2002 13:29

Moje rec. V automatech piti nekupuji. Kvuli tomu placeni pres operatora s tim urcite zacnu. A nebo ze bych zacal posilat audio pohlednice ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kejml  |  10. 05. 2002 10:10

Oskar nema Asistenta, to mi docela chybi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  10. 05. 2002 13:05

Ano, opravdu sluzba k nezaplaceni!!! Kazdy den tam 5x volam. Za ty love....  .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kejml  |  10. 05. 2002 15:13

Ze služebního je mi to jedno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slavík  |  10. 05. 2002 08:38

Zdravím Vás, přečetl jsem si vaše názory a většinou s nimi musím souhlasit. Mám Oskara a ET Go. ET Go jen kvůli bankovním aplikacím. Oskar usnul na vavřínech. To že nedávno umožnil odesíláni sms ze zahraničí na Oskartě mu pověst spící panny nevezme.

Ještě k Aktivním  SMS. Delegovat jinou firmu při zajišťování Aktivních sms a potom tvrdit prostřednictvím svých operátorů na Oskarlince, že za nedostatek informačních kanálů může tato firma a nabízet její tel. číslo kde si mohu stežovat je poněkud nefer. Jsem-li zákazník Oskara tak přece se musí starat Oskar. Vím, že i jiní operátoři mají uzavřené smlouvy se subjekty, které pro ně zajišťují infomace na SMS Infotextech, ale určitě je o to požádali sami operátoři, chtějíc se zavděčit svým zákazníkům a předběhnout konkurenci.

 I když mám na Oskarově WAPu nastavené vyhledávání spojení hned na počátku připojení  tak než napíši České Budějovice Praha čas a datum odjezdu tak to zaručeně vyjde dráž než u konkurence přes SMS a i tady mi pomáhá Go od ET.Oskare přoč to u tebe nejde?

Vybral jsem si Oskara pro jeho jednoduchost a relativní cenovou výhodnost a snad mě ani jiné své zákazníky nezklame.

Ještě jednu malou poznámku. Vteřinová tarifikace hned od počátku hovoru by byla férová vůči zákazníkům a operátoři by ve svých reklamách nemuseli malým písmem psát, že po první minutě. Stejně už jsme si museli zvyknou, že reklamy nejsou vždy tak pravdivé jak nám podsouvají.

Mějte se super a užívejte do sytosti služeb Vašeho mobilního operátora (mobilní operátory), které používáte.

Slavomír L.V. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mrotor  |  10. 05. 2002 13:22

Kdyby zavedli "pravou" sekundovou tarifikaci, asi asi by naopak zvedli ceny minutoveho hovorneho. Kdyby byl treba i kompromis 30+30+1 za stavajici ceny, byla by to parada.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Remarker  |  10. 05. 2002 06:21

T-Mobile jasně vede, rozdíl by však byl mnohem větší, kdyby autor postihl všechny služby z nabídky T-Mobile, do článku se pak opět dostalo několik oblíbených omylů, které byly při stálém opisování článků mezi jednotlivými autory internetových magazínů vzaty za pravdu :

oblíbený mýtus číslo 1: T-Mobile SIM karty nepodporují multibanking, tj. více bankovních účtů na jedné kartě - omyl, stačí si jen vyměnit kartu.

oblíbený mýtus číslo 2: Oskarova samoobsluha byla první - omyl první tu byl Click (už v létě roku 2000) a jeho služba Profil, která Vám umožní zjistit si prostřednictvím WWW i W@P rozhraní nastavení služeb (prakticky všech, které vás mohou napadnout a tyto služby také on-line aktivovat či deaktivovat), nahlížet do faktur včetně podrobných výpisů a pokud jste firemní administrátor pak také nastavovat třeba službu MiniVPN, tedy malou privátní síť. A pokud Vám to nestačí přes web či w@p, pak máte možnost zjistit si nastavení tasrifu či výši faktury i SMS zprávou (stačí odeslat UCET nebo TARIF na 4616), a pokud je to málo, mohou si majitelé Twist karet nastavit téměř vše, co potřebují také přes telefonické rozhraní Profilu na čísle infolinky 4603.

Jedinečnou službou pak je ClickBox - jediný skutečný unified messagging na českém trhu. Ve stručnosti - je to něco jako e-mailová schránka, která umožňuje uživateli přístup přes web i w@p ke všem jeho hlasovým, faxovým i e-mailovým zprávám - i hlasové zprávy a faxy tak můžete dostávat do své elektronické pošty. Navíc můžete z jednoho rozhraní odesílat e-maily, faxy a SMS zprávy - a pokud jste v pohybu můžete si poslechnout své zprávy včetně e-mailů i přes telefon. Prostřednictvím přídavné služby Recepce si pak můžete možnosti své schránky ještě rozšířit i o rošířené menu, s možností vlstních ohlášení a přesměrování na několik různých čísel i služeb. Jedinou konkurencí pro tuto službu v Čechách je MemoBox e-mail českého telekomu, která umožňuje alespoň přeposílání hlasových zpráv a faxů na e-mail. 

Takto by  se dalo pokračovat ještě dlouho, ale nechám to na redakci - možná by stálo za to požádat všechny provozovatele GSM služeb o poskytnutí úplného seznamu služeb s parametry a cenami a ty pak dát vedle sebe do jediné tabulky. Pak by se asi před prodejnami T-Mobile tvořily dlouhé fronty přeběhlíků od konkurence. 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
národní umělec  |  10. 05. 2002 11:11

Ted si nejsem jistý - bylo toto myšleno vážně nebo nějaká recese...?

Jo, a ještě by mně zajímalo - v souvislosti s tou vteřinovou tarifikací - záleží asi také,
v jakých intervalech se účtují propojovací poplatky. Jestli po minutách, tak se toho asi nikdy nedočkáme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gsm.laik  |  11. 05. 2002 11:47

A jaké je tvoje zamestnanecké číslo u T-Mobile?

A má zaměstnanecké číslo i pan Broža?

Nepracoval Jan Tleskač pro Eurotel?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  10. 05. 2002 00:33

Jelikoz pracuji spise vecer ci v noci, uvital bych kdyby u Oskaru fungovala infolinka nonstop jako napr. u Paegasu, ktery jsem mel drive.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Remarker  |  10. 05. 2002 06:31

Tak se vraťte k T-Mobile, kontaktní centrum T-Mobile poskytuje své služby 24 hodin denně prakticky bez čekání. Ve dne v noci čekají na vaše zavolání, e-mail, fax či dopis ti nejlepší pracovníci péče o zákazníka, na které můžete v tomto oboru narazit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mrotor  |  10. 05. 2002 13:16

Hmm dost superlativu. T-gas jako jediny nema bezplatnou infolinku pro volani ze vsech siti Nemate jejich sim-ku a potrebujete zakladni informace, ktere na webu samozrejme nemaji. Smula, budete lepit jak mourovati.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fluke  |  13. 05. 2002 10:20

Hm, ve kterem oddeleni T-Mobilu pracujete?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hans  |  19. 05. 2002 12:38

Shanite praci?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fluke  |  20. 05. 2002 09:36

Co nabidnete? Podotykam ale, ze tvorbu a prezentaci reklamnich materialu neberu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ahoj  |  09. 05. 2002 23:50

Vadí mi, že mě operátoři zasypávají reklamou na zbytečné aplikace (typu PG hlasová pohlednice nebo co, ET loni o prázdninách - dobij si 3800,- Kč, potom můžeš mít 500,- zdarma na volání z ciziny - a podobně)

Vadí mi, že je ET tk drahý (taky ho skoro nepoužívám)

Vadí mi, že si PG dělá z Twistů leda "prdel": zdražení hovorů na ET vydávali za zjednodušení ceníku, u vteřinové tarifikace zapomínají, že za první vteřinu platím jako za 60 vteřin

Vadí mi že OS nemá zdarma záznamník a oskarta je na vnitrosítní volání lacinější i než dohoda a stále.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonisko  |  10. 05. 2002 17:17

No ani ET nemá zdarma záznamník (to jen u NMT ho neplatíš). A nevím jak jsi přišel na to, že Oskarta je na tuzemská volání levnější než Dohoda. (Oskarta 3,-/6,-, Dohoda 3/5,25). Chtěl jsi asi říct mezinárodní volání - jo tam mě to taky štve

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
andrej  |  09. 05. 2002 19:49

Docela dost dobry nazory se tu sesli. Mam ET a Oskar, docela mi vadi ze u ET neni videt prehled volani na webu a taky me tam stve ze kdyz mam 150kc kredit tak mi chodi zpravy ,,Upozornujeme na nizky stav vasi go karty,doporucujeme dobit vasi kartu krasny den vam preje ET Praha,,

Jo a s tema mistnima informacema, jel jsem po dalnici kolem tesca a na displeji jsem mel napsano ,,Tesco Persil 9kg 250kc,, koho zajima kolik stoji prasek na prani, ale je to docela dobry ze se tam ukazuji nazvy kraju a v metru trasy.

 

U Oskara mi vasi ta hromada cisel na ktera se musi volat, nebo na posilani smsemailu a tak. U ET jsou dve cislo *88 a 999111. U Oskara jich je asi 5.

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mobi  |  09. 05. 2002 21:44

Velmi bych uvítal u Oskara (a rád mu za to platil), kdyby spustil GPRS pro Oskarty a zavedl SIM toolkit SIM karty s podporou Bankingu. Vše. Čau.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel H  |  09. 05. 2002 15:29

Musím pochválit Petra Brožu, to je dobrý článek a přispěje snad k zamyšlení operátorů. Co se týká služeb, mám tarif u Oskara a to je ještě Popelka, která si myslím, že se ještě vyšvihne. Že si nekoupím Colu u automatu mě tak nevadí, ale co opravdu přivítám je, banking a hlasovou schránku zdarma. Účtování po vteřině bych rovněž preferoval, zprůhlednilo by to dost zásadně účty. Myslím, že Oskar se zasekl na mrtvém bodě, věřím v jeho pokračující cestě k lepším službám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sgt. truhlik  |  09. 05. 2002 13:58

At si kazdy sam prebere, jak je na tom jeho NEJLEPCEJSI a JEDINY operator a jak je na tom ta ZLA a NEKVALITNI konkurence.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pleva  |  09. 05. 2002 12:38

Kromě vteřinové tarifikace si operátoři berou i za schránku, i když do ní nechci. Často tam spadnu a platím samozřejmě celou minutu za vteřinové spojení . To je pak v extrému taky až 9000 za hodinu . WAP jsem vyzkoušel u Oskara a než jsem našel autobusové spojení, tak uplynulo sedm a půl minuty. To je pak služba na draka a musel bych mít GPRS.

 

Pleva

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kockinsz  |  09. 05. 2002 12:54

U Oskara si muzes v samoobsluze nastavit vlastni usporadani wap menu, pak to najdes hned.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tom c  |  09. 05. 2002 12:30

Mne zajima, jestli si koupim mobil s podporou dlouhych sms, jestli smsky z netu prijdou pak jako celek nebo se zas deli na pet?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Cech  |  09. 05. 2002 16:30

na kousky, protoze se nevi, jestli to ten prijimajici telefon zvlada. A uz vubec ne, jestli je to SmartMessaging nebo EMS

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel H  |  09. 05. 2002 17:05

Na 5 textovek se rozdělí a samozřejmě cáluješ každou zvlášť.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel H  |  09. 05. 2002 17:07

Jo sorry, přehlédl jsem, že píšeš z netu, necáluješ nic, ale rozdělí se na 5 kousků

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaromir Jelinek  |  09. 05. 2002 10:17

A hlavne nemaji jednu z veci, kterou bych uprednostnil pred tim vsim- PLNE SEKUNDOVOU TARIFIKACI OD PRVNI SEKUNDY!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
budoka  |  09. 05. 2002 10:36

Jeslti se nepletu, tak to to neposkytuje zadnej operator.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Loco  |  09. 05. 2002 10:55

Tak to se pletes, na Slovensku to poskytuji oba dva.

btw: Libi se mi reklama na twist, kde rikaji, ze uctuji po vterinach, ale jaksi se zapomenou zminit, ze az po prvni minute. Na televizni obrazovce tento udaj uvedeny sice je, ale mensim pismem, nez ostatni text

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
budoka  |  09. 05. 2002 12:42

Nevim jak ty, ale ja se pohybuji predevsim po Ceske republice. Proto taky beru nabidku nasich operatoru a ti to jeste nezacali nabizet!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaromir Jelinek  |  09. 05. 2002 11:47

ano Dragone

A prave proto je to ten nejvetsi nedostatek ze to zadny z ceskych operatoryu nanabizi, takze svuj prispevek povazuji za naprosto relevantni ... temer vsude v civilizovanem svete (i na Slovensku) je to standarni zalezitost ktera vyrazne prispiva k pocitu, ze operator hraje fair play...A kdyby zodpovedne mista sveho casu zvolili Orange misto Ceskeho Mobilu, jiz bychom v CR polne sekundovou tarifikaci meli a ostani operatori by k ni jiz byli dostaceni konkurencnim prostredim

Jarda

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ren  |  09. 05. 2002 12:53

Je sice pekne, ze Orange na Slovensku ma sekundovou tarifikaci a kdovi co jeste, ale ani mu poradne nefunguje roaming. Kdyz jsem tam byl v zime lyzovat, nedalo se z jeho site volat z Oskaroveho pausalu ani z Oskarty. Meli zapnute blokovani odchozich hovoru a nechodily nektere informacni sms zpravy. Nevim jestli to byla docasna chyba nebo omezeni, ale v Eurotelu SK vse fungovalo na 100%. Kdyz jsem potom behem olympiady videl v jejich televizi porad dokola reklamy na super sit Orange, mel jsem na to uz svuj nazor

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
budoka  |  09. 05. 2002 07:49

Nemohu si pomoci, ale zda se mi hloupe, ze se s Go nemohu dostat na telefonni seznam na SIM karte, kdyz vycerpam kredit. Radeji poslu dotaz na infolinku ( BTW je to zdarma a informaci dostanu do 5 vterin), ale ten seznam je pro me dost dulezity. Obcas se to stane kazdemu, ze mu dojde kredit a pokud se vam to stane v nejmene vhodnou dobu, tak jste v haji.

To vse je o volbe kazdeho z nas a kazdemu vyhovuje neco jineho. Jinak super clanek, ktery informuje o nedostatcich jednotlivych operatoru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pajos  |  09. 05. 2002 10:08

Zablokování tel. seznamu po přečerpání kreditu je trochu hloupý a může někoho stát nemálo starostí, času i peněz. Na druhou stranu já si dobiju kredit vždy včas, takže tohle mi naštěstí nehrozí.

U GO karet mi chybí výpisy volání a sms na internetu jako v Oskarově Samoobsluze. Je to skvělá věc.. ET vymýšlí neustále nějaký přiblblý hry a do něčeho užitečnýho neinvestuje (pro šťouraly: chápu, že někomu vyhovují více hry než přehledy volání, ale toto je můj OSOBNÍ názor) 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bagr  |  09. 05. 2002 12:56

Nejak nechapu, jak muze nekdo ty "stupidni" hry Eurotelu vubec hrat.Docela by me zajimalo, kolik lidi jim to "baští"

Super vec by byla vterinova tarifikace hned od zacatku hovoru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kuba  |  09. 05. 2002 07:04

Ja osobne mam Go, a u Twistu a Oskarty mi docela chybi prehled o kreditu primo v mobilu (musi se volat na infolinky) Nevim co je to za problem a proc to 2 ze 3 operatoru nepodporuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  09. 05. 2002 07:35

Jedna položka v seznamu, pro tak častou kontrolu kreditu doporučuji uložit toto číslo na nějakou horkou klávesu. Ovšem já bych řekl, že je lepší mít všechny data na simce k dispozici i po vypršení kreditu, což eurotel jaksi nedělá. A abych nezapoměl, oskar po každém hovoru doručí vyčerpávající informace o stavu kreditu a o ceně právě ukončeného hovoru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  09. 05. 2002 08:02

Mně u Oskarty po skončení hovoru přijde sms na displey - je tam cena posledního hovoru a zbývající kredit. U Twistu mám pod rychlou volbou *101#  - což je zjištění aktuálního kreditu. Podle mě plně dostačující  a není třeba cokoli měnit, ale každému asi pasuje něco jiného.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Čech  |  09. 05. 2002 10:50

*22# a mate vysi kreditu (a presne)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
networ  |  09. 05. 2002 03:32

Co nema Oskar? Chybi mne vetsi rozsah klicovych slov u aktivnich sms (vlak, bus, mhd, www). Vim, resi to Wap (nejlepe pres GPRS), ale aktivni sms jsou pouzitelne u vsech telefonu. Chybi GPRS na Oskartach.

Co nema Paegas? Click je casto nefunkcni a u Twistu neexistuje (online ani offline) podrobny vypis hovoru, presmerovani, nahrada ztracene SIM karty.

Co nema Eurotel? U Go chybi vetsi podpora na webu - bez zavolani na infolinku ani nezjistim datum vyprseni kreditu Go karty. Stejne tak tusim neni v SMS infotextu MHD. Go kartu nemozno presmerovat ani po ztrate nahradit.

BTW Oskar (resp. najata agentura) dela v techto dnech pruzkum trhu. Ptaji se hlavne na spokojenost se sluzbami a informovanosti o sluzbach. Taky se ptali, co mne chybi u oskara za sluzby, tak jsem rekl, ze vetsi rozsah aktivnich sms a GPRS na Oskartach (volali z cisla 0608012064 a hovor s nimi trval 11:36 - ptali se celkem podrobne).

ntw

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
darvi  |  10. 05. 2002 08:51

A oni na té lince věděli co jsou aktivní sms nebo gprs?

Slečna, která mě volala z této agentury ani nevěděla kde je Hradec Králové.

Otázka: Kde studujete?

Odpověď: HK.

Otázka: To je ve Středních Čechách nebo už v Severních?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
networ  |  10. 05. 2002 09:13

No zapsala si to, ono neni na zavadu, ze nerozumi technickym vecem. Proste se pta z papiru a zapisuje odpovedi. Jina otazka je jeji hlasovy projev. Ja jsem to tu nechtel vynaset, ale ta slecna asi zadnym poradnym skolenim neprosla. Drmolila hrozne, skoro ji nebylo rozumet. Slecny na infolinkach operatoru jsou o hodne lepsi.

ntw

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fluke  |  13. 05. 2002 10:10

Ja to nevim taky a spokojene ziju

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor