Jdu Vám jdu něco napsat o Paegasu jo? Tak jsem mu volal včera v 11 v noci a chtěl jsem jen vědět, proč stále už snad přes rok nejde na CLICKu změnit uživatelské jméno. Ne heslo, ale jméno. Odpověď operátora: Bohužel nejde a jednáme s dodavatelem této společnosti, která nám CLICk zprovoznila o nápravu a snad to někdy bude v provozu, v tuto, ani v brzkou dobu to ale nebude. Já na to: Mně nezajímá, že ta či ona společnost je poskytovatelem vašeho CLICku a že je totálně neschopná, mně zajímá, proč jste si teda tuto neschopnou společnost vybrali a kdo ji teda vybral? Odpověď: To vám v tuto chvíli nemohu říct a pokud jste nespokojen s naší společností tak to je nám líto. Já na to: Ale to je vaše chyba, že já nejsem spokojený a to vám jako nevadí? Operátor: Mrzí nás to. Já: A kdy konečně budu moci změnit TAK ZÁKLADNÍ ŮDAJ JAKO JE UŽIVATELSKÉ JMÉNO, mimochodem u Oskara jde změnit všechno a to od jeho počátku. Odpověď: Dovolal jste se na infolinku Paegas.... Já na to: Vážený, já vím kam volám, vím, že nevolám k Oskarovi (nemám důvod tam volat a ptát se, proč nelze v samoobsluze změnit jméno).... Operátor: Je nám to opravdu líto, v tuto chvíli s tím nemůžeme nic dělat.... Néééé???? Opravdu ne? Mně je taky líto Pekáči, protože už toho mám fakt dost.
Máte zcela, ale zcela neschopné vedení (mně nezajímá jaká to provozuje firma pro vás, nabízí to Paegas, a jako takový za to bere plnou zodpovědnost a to, že firma xxx neumí udělat základní programové vybavení mně snad vede k tomu, aby mi to udělala konkurence lépe a možná ještě levněji ne? Asi ne, co? Ne, u Paegase určitě ne, ne, kdepak, komouši jedni).
Mně zajímá proč to nejde změnit. Né vaše výmluvy o xxyy, vy to provozujete, vy si platíte tu společnost. Tak proč si ji platíte? Tady není KONKURENCE NEBO CO? Opravdu velmi divné, takové způsoby, to jsem naposled viděl u komunistů. Taková ostuda. Paegasi styď se, to seš inovátor jo? (Kraviny jako clickfun pro puberťáky atd...to vám jede....protože vám to zřejmně sype). Ale proč nejde změnit uživatelské jméno? Proč? Sbohem, škoda, že jsem toho Oskara nezačal používat dříve, nyní vím, že PAEGAS na zákazníky zvysoka kašle, (ta vaše prolhaná reklama v televizi-uděláme pro vás víc, než si dovedete představit, třikrát FUJ!!!!!!!! Chudák ta babička, té jste beztak hned po té reklamě zlikvidovali důchod tím, že jste ji vnutili tu vaši chamtivou síť-nedělejte krky, že jste ji chudince staré za to dali aspoň rok volání zdarma v rámci Paegasu, NENAŽRANCI NENAŽRANÍ, SOBCI A HO*ADA!). Co jste dali kdy nám se slevou? (Twist např na 2.000 000 zákazníků, na 1.000 000 zákazníků, dali jste nám HO*NO!).
Já ti to jednání se mnou a ty tvé služby oplatím. Jednoduše tím, že tě ode dneška přestávám používat a NIKOMU TĚ NIKDY V ŽIVOTĚ NEDOPORUČÍM, BA NAOPAK BUDU JEN ŘÍKAT: "RUCE PRYČ OD TĚCH NESCHOPNÝCH, KTEŘÍ TUTO CHAMTIVOU SEBRANKU ŘÍDÍ", protože neschopným, blbým a líným se odjakživa PAEGASI N E P L A T Í ! ! ! !
(Leda že by ten člověk byl postižený, to jo, to respektuji, že musí za něco žít, ALE V PAEGASU JSOU POSTIŽENÍ ? KDEPAK!!!!!!!!!!!! NENAŽRANÍ A H*VADA TAM JSOU).
Nežijeme v socialismu pánové!
Mohu klidně konstatovat, že Paegas je ubohá síť, ve které si nelze ani změnit jméno (ANI PO ROCE)...cha cha cháááááááááááá, jděte se vycpat, SOUDRUZI!
Já osobně už jsem si vybral konkurenční síť, ve které jde změnit jak jméno, tak heslo (a to hned, třeba i 100x denně) a jsou tam dokonce služby jako výpis hovorů na předplacenkách atd,atd, prostě hodně funkcí pro normálního člověka a chovají se ke mně SLUŠNĚ a jde i vidět (slyšet), že těmto lidem jde o zákazníka.
=======================================================================
PAEGASI, UTÁHNI SI OPASKY, NEJEDEN SI TU NA TEBE KRÁSNĚ STĚŽOVAL A PŘIBUDOU DALŠÍ, JÁ TOMU PEVNĚ VĚŘÍM. S heslem UŽ ANI HALÍŘ A BUDU TI DĚLAT PĚKNOU REKLAMU (spolehni se!) se s tebou loučím.
=======================================================================