To máš sice pravdu, ale Karel psal o tom, že ho tato akce nijak nenaláká ke koupi sady od Paegasu, což mne také ne. Kdyby nabídli místo vesty slevu, nerozmýšlím ani vteřinu a beru slevu. Vzhledem k počtu prodaných sad s vestou se vlastmě jedná o uniformu nových majitelů twistu. Už se těším, až se po vánocích vyrojí armáda čerstvých twisťáků do ulic. Možná by v každé prodejně mohli mít speciální kontejner, kam by se daly ty vesty hned po zakoupení házet a po naplnění by se mohly odvézt do Afgánistánu. Samozřejmě nikomu neberu jeho názor a pokud se mu vesta líbí, přeji mu aby si jí užil.
V článku se píše, že loňská akce s batohy byla úspěšná. No vzhledem k tomu, že před jejím započetím se Pageas přiblížil Eurotelu na asi 80 000 klientů a po jejím skončení to bylo asi 300 000 mi až tak úspěšná nepřipadá, rozhodně úspěšnější byla předvánoční akce ET. I reklama na tuto akci jakoby z oka vypadla té loňské reklamě, takže inovace veškerá žádná. Osobně doufám, že vesty brzy dojdou a Paegas vymyslí nějaké náhradní řešení (třeba sleva aspoň 500,-- Kč na všechny sady). No uvidíme čím nás operátoři ještě do Vánoc překvapí, času zbývá ještě dost.
Radek