Crashtest, část druhá. Mobilem zeď neprorazíš

Diskuze čtenářů k článku

caid  |  28. 09. 2008 17:55

vsici porad nespokojeny...nevim no,hodit treba ifounem o zed
jasny,do me,ifoun je dokonalej blablabla.
kdyz se vam to tu nelibi,proc sem teda chodite?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
27. 09. 2008 23:42

Jak vidím, dalším crashtestem bude pravděpodobně auto, tak to udělejte pořádně a důkladně... Přejetí na štěrku feldou displayem dolu přežila bez úhony (pár škrábanců) i moje N6230i...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LMN  |  28. 09. 2008 17:31

Docela mě zaráží, co si tu někteří představují pod pojmen Crashtest. Je jasný, že chcete vidět ničení mobilů, flákání o zeď, pálení v peci, lámání ve svěráku apod. Ale uvědomte si, že Crashtest má ukázat normální situace, které se vám s mobilem mohou stát. No a to, že někdo neudrží nervy a flákne mobilem o zem, to už pak je jeho blbost a nemůže chtít, aby výrobce vyráběl mobila jenom pro tohle mili procento lidí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 09. 2008 22:04

Pod pojmem crashtest mám na mysli test, který tak nějak ukáže, kam až s tím mobilem můžu zajít. Šlápnutím mobilu v trávě mi opravdu neukáže, že když ten mobil vytáhnu na střeše, třeba se dejme tomu leknu, nebo do mě někdo drcne a on spadne z té střechy na chodník, tak to přežine nebo ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Haidfeld  |  27. 09. 2008 20:16

- To bylo málo!
- Málo tedy řikáš?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
X-HURD  |  26. 09. 2008 23:45

Řekněme si to narovinu . . . ohlasy na tento crash test je z velké většiny záporný a čtenáři ho ani za crash test moc neuznávají. Víme, že máte v redakci dva tyto outdoorové přístroje a vy víte, že to víme :). Jeden funkční a jeden ne. Tak nedělejte fóry a prostě je (ne)šťastnou náhodou přehoďte. Jsme lidé a chyby jsou nejvíce způsobovány lidským faktorem, takže vám to přece nebudeme zazlívat ;). Uspokojíte naší zvědavost, že opravdu vydrží víc než ostatní jak slibuje výrobce a výrobce se zlobit taky nebude, bo si tímto získá naší důvěru ( tzn. více možných budoucích zájemců), že opravdu něco vydrží. Takový test je k ničemu pokud teda někdo nehledá "něco" co vypadá navenek jako mobil a vydrží to dupání, házení o stěnu, přejetí autem nebo vyválení v blátě či ve štěrku. Ono není na škodu mít něco takového poruce, když člověk potřebuje vypustit trochu páry. Osobně já už párkrát měl chuť hodit mobilem o zeď, ale když je funkční a drahý . . . to prostě nejde udělat :). Takových je nás určitě více.
Tenhle celý test se neměl jmenovat "Sonim XP1: crashtest odolného mobilu" ale "Sonim XP1: maketa, která pohltí váš hněv" prostě maketa na které se člověk vyřádí aniž by musel ničit svůj funkční přístroj za tisíce korun . . .co víc si výrobce může přát než blažený, duševně vyrovnaný výraz zákazníka? Mno a vzhledem, že tu máte 5 videí kde nejspíš XP1 přežila hrubé zacházení a kdo ví co ještě by přežila, tak to máme minimálně 5x blažený a duševně vyrovnaný výraz!!! Bože, tohle nám může prodloužit život o několik let a zbavit nás psychyckých poruch!
Musím si to jít patentovat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pavel  |  27. 09. 2008 13:53

souhlas 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
michal  |  26. 09. 2008 23:43

mnohem lepsi nez ten vcerejsi test! tady je aspon videt, ze to je fakt odolny mobil o kterem jste psali v tom clanku!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wiry  |  26. 09. 2008 23:03

testy ktere jdou najit na netu neco vypovidaji, tohle je tak trochu trapne, shazuje to jinak dobry web.
PS: nejhorsi je ta reklama, proc pokazde kdyz na neco kliknu musim videt ? vseho moc skodi, a alzu uz videt nechci ! Urcite jde udelat aby se reklama zobrazila u prvniho videa a pak uz ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
27. 09. 2008 23:40

Nabrat dejme tomu 10 reklam a náhodně cyklovat by stačilo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
26. 09. 2008 17:11

Dobrý den, nehledáte náhodou nové redaktory? .. možná neumím uplně dokonale psát, ale o mobily (a hlavně komunikátory a smartphony) se zajímám dost. A takovéhle video bych dokázal udělat taky... možná i o trošku lépe... (z mého pohledu to co jsem zde shlédl byla práce na cca 3 minuty. Prakticky stejné video bych mohl natočit s kamarádem cestou do školy při čekání na šalinu)
Pavel Černík

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Death.1  |  26. 09. 2008 17:14

* i ten hereckej výkon stál za houno

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
26. 09. 2008 17:18

přesně tak... chápu že redaktorovi odražení mobilu přišlo veselé a zároveň chtěl zdůraznit že i redaktoři jsou lidi, ale přece jen to působí takovým.. neprofesionálním dojmem...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas1000  |  27. 09. 2008 07:32

A vis jaky je rozdil .... oni jsou redaktori a ty ne. A vis proc to tak je? Pokud ne, tak se NIKDY redaktorem, ani nikym podobnym nestanes.
Omlouvam se, ale uz me vylevy podobnych postpubertalnich vysokoskolaku nebavily. Nekam to dopracovat vzdycky neco stoji a ver, ze ja vim o cem mluvim.....ne ze bych byl prezidentuv bracha, ale neco jsem uz dokazal a zadarmo, resp. za napsani stupidniho prispevku do diskuze to nebylo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
27. 09. 2008 11:07

ten příspěvek byl myšlen velmi ironicky.. pokud jste to nepochopil, tak se NIKDY nepokoušejte znovu ostatní poučovat
nestojím o místo redaktora - nejsem totiž schopný psát nesmysly jen proto že jsou čtené a vydělávají.. těžko by někdo zaměstnal redaktora který by i špičkovému mobilu vytkl spoustu chyb, když si výrobce poctivě zaplatil reklamu+recenzi. (a to je ten hlavní rozdíl...)
jediné na co jsem chtěl upozornit je kvalita tohoto videa.
ps: taky jsem něco dokázal... a troufnu si tvrdit že to je přinejmenším srovnatelné s Vámi... tak prosím nepoučujte když dotyčného vůbec neznáte a nestyďte se za své jméno... anonym dokáže napsat každý franta..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pavel  |  26. 09. 2008 17:03

Zajímalo by mě, jak by dopad displej... jestli by neutekly krystaly.
Jinak kryt je dobrej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Death.1  |  26. 09. 2008 17:11

tohle že je crash test ? neukázali funkci, neukázali detailně velikost poškození, a eště s tim házel jak holka... puč mi to na jeden hod, ukážu ti, co je to kreštest...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
26. 09. 2008 17:26

Větší sranda by byla, kdyby nějaká část po prvním hodu propadla tou mříží na zemi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JirkaSnake  |  26. 09. 2008 16:15

nic proti ale ten Váš crashtest opravdu nic moc, bývaly v mobilitách lepší, opravdu stačilo na 5 sekund jak telefon vypadá za chodu po těch hodech a neměl bych výhrady

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kenny  |  26. 09. 2008 16:28

A jak asi? Kdyby lidi četli... tak zjistí, že dostali nefunkční vzorek!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
any787  |  27. 09. 2008 12:08

a může mi nějakej génius vysvětlit, proč vůbec testovat nefunkční vzorek? (opravdu už chápu kvalitu redaktorů zive.cz) Přeci když se rozmlátí mobil, tak mě hlavně zajímá, jestli funguje HW společně se SW....že se rozpadně mě nezajímá, nějak dohromady ho zas dám......ale poté, co ho zas smontuju

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JirkaSnake  |  27. 09. 2008 17:07

plně souhlasím

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
27. 09. 2008 23:44

Přesně tak, když se nám rozsypal ťamanskej kryt Siemensu A55, tak ho stačilo slepit izolačkou a makal dál

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PachezZ  |  26. 09. 2008 15:28

Ve stredu mi spadnul nedopatrenim SE P990i na schodech primo do sachty ze 4. patra na dlazbu. krome toho ze vypadla pametovka se nestalo vubec nic. docela sem cumel...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
louis  |  26. 09. 2008 16:04

ještě to chtělo aby se ti odrazil zpět do 4patra přímo do ruky. . .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dada.cudla  |  26. 09. 2008 16:09

mě spadl SE p990i z ruky na linoleum a už jsem měl z jednoho funkčního mobilu dva nefunkční

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mobilmag  |  26. 09. 2008 19:33

to je tím že někteří SE maniaci ti navykládají že se se svojí K850i potápěli v mariánském příkopě, že se jim W950i vypadlo z letadla a ještě furt fungovalo a valstně po dopadu nebylo ani poškrábané, že jejich T650i neškvaří při telefonování mozek jako mikrovlonka a že S500i vubec nelámaly tlačítka ale že to byl největší fake v historii mobilů

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mcmichal  |  26. 09. 2008 19:52

a T650 copak škvaří mozek? to je pro mě novinka...
S500 se lámaly tlačítka pouze v prvních várkách, potom už byl ten problém odstraněn.
a copak máš za telefon ty? Aha, hnusnou plastovou Nokii. Tak to joooooo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mobilmag  |  28. 09. 2008 10:54

t650 má nejvyšší hodnotu SAR a část vědců tvrdí že to může způsobit rakovinu nebo tak něco a co se týče mého mobilu - Nokie N82 je sice plastová ale ten tvůj není o nic víc kovovější takže radši zalez

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dadik  |  01. 10. 2008 00:26

tak ten problem s tlacitkama nevyresili ani nahodou, mel sem ho popraskaly reklamoval sem ho znova popraskaly a na potreti sem je uz poslal do predel. To samy ma kamos u ty walkmanovy verze

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hmm  |  28. 09. 2008 21:07

já mám t650i a mozek zatím taky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RiderX  |  26. 09. 2008 15:01

Test s prominutím na machrování, ale iformační hodnota žádná. Před pár lety mi můj siemens c55 spadl z tretího patra a nic se mu nestalo.. teda na venek, po dvou dnech jsem zjistil, že nefunguje mikrofon...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Meescha  |  26. 09. 2008 14:37

...a slavné rozbíjení plastové skleničky, chyběl už jen druhý člověk, co by řekl, že to bylo málo... Mimochodem, kde tu v Brně sídlíte? Pracuji ve stejném areálu, kde testy děláte a nevšiml jsem si, že by zde sídlila Mobilmania (případně Živě)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  26. 09. 2008 16:58

Computer Press, a. s., Brno
Spielberk Office Centre
Holandská 8
639 00 Brno

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
šéfredaktor Živě.cz | 27. 09. 2008 00:48

...páté patro
...i Živě a všichni ostatní

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
miki  |  26. 09. 2008 13:32

Hlavně proč ho házejí o zeď s výlohou? Lepší by bylo dát mu pěkně vší silou o pořádnou zeď. Ale jinak klobouk dolů, jsem rád, že se zase dělají pořádné outdoory.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jezevčík Drsnosrstý  |  26. 09. 2008 16:07

CRASHTEST?Ne-ééé,vždyt takhle házej holky...navíc,hlavně že:uuuuuu...klikni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hudecheck  |  26. 09. 2008 13:15

A to ani neukážete jestli funguje?? Vždyť nejde ani tak o to jestli se nerozpadl než že stále plní své funkce mobilního telefonu. Tohle by se mělo napravit..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Crazy Ivan  |  26. 09. 2008 13:20

Ke crash testu dostali nefunkcni vzorek, takze takovy crash test auta bez motoru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Meescha  |  26. 09. 2008 14:34

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor