Čtenářský kotel: odpovědi Oskara (1. část)

Tiskový mluvčí Oskara, Petr Šindler, odpovídal na otázky, které jste operátorovi sami položili před několika týdny ve čtenářském kotli. Přečtěte si první část odpovědí.
Kapitoly článku

Z počtu otázek, které jste v „Kotli“ položili, bylo vidět, že vás Oskar zajímá. Také proto jsme část s dotazy ukončili dříve než v naplánovaném termínu. Protože se některá témata neustále opakovala, při vybírání otázek jsme je sloučili a napsali vlastními slovy. Nezlobte se proto, pokud mezi otázkami nenajdete přesně svoji formulaci.

Otázek se sešlo tolik, že článek byl po doplnění odpovědí stejně dlouhý jako nejrozsáhlejší megarecenze. Proto jsme se ho rozhodli rozdělit na dvě části. Druhý díl odpovědí Oskara najdete na MobilManii zítra.


Noví a starší zákazníci, aktivace

1. Plánuje Oskar dohnat konkurenci v péči o starší zákazníky? Velmi mne mrzí, že ačkoli jsem zákazníkem Oskara již několik let, nikdy jsem nedostal třeba nabídku na zvýhodněný telefon, případně na výhodná volání apod.

Pro všechny zákazníky, kteří jsou u Oskara již dva roky a v současné době používají Tarif nové generace, máme připravenou možnost objednat si telefon za zvýhodněnou cenu. O kolik budou mít zákazníci telefon levnější záleží na tom, jaký tarif používají. Čím vyšší tarif, tím výhodnější cena. Oskarova nabídka se dá využít kdykoli, na jedno telefonní číslo je ale možné objednat jen jeden telefon za dva roky.

A jak se o telefon přihlásit? Aktuální nabídku zvýhodněných telefonů naleznete na našich webových stránkách. Objednat je můžete na OskarLince *077 nebo 800 770077, případně můžete navštívit jeden z našich obchodů. Stejně tak mohou stálí i noví zákazníci využívat dalších balíčků doplňkových služeb (Moje dlouhé hovory, Moje volné minuty apod.).

2. Proč nejsou žádné akce pro uživatele tarifu Odepiš? Pořád je něco pouze pro Tarify nové generace.

Tarif Odepiš je od začátku působení Oskara na trhu koncipovaný jako akční, určený skupině zákazníků, která chce používat mobilní telefon na posílání SMS zpráv. Tomu je přizpůsobena cena jedné SMS v tarifu Odepiš, která stojí do Oskarovy sítě 35 haléřů a zákazník získá za 10 Kč celkem 40 volných minut volání do Oskara. Marketingovými nabídkami se soustřeďujeme na Tarify nové generace, které nabízí zákazníkům dlouhodobě mnohem více výhod.

3. Když si někdo s prokazatelně dobrou platební morálkou chce aktivovat druhý a další tarif na stejné jméno a stejnou adresu, opět od něj vybíráte 1 000 Kč zálohu na šest měsíců. Proč? Fakturovaná částka je přece za všechna čísla dohromady – od zákazníků si vlastně takhle bezúročně půjčujte peníze.

Volací záloha slouží našim zákazníkům ke kontrole jejich provolaných účtů. U Oskara si můžete být jisti, že provoláte pouze to, co si nastavíte pomocí Flexilimitu a volací zálohy. Pro Oskara slouží záloha také jako forma zajištění před zneužitím našich služeb, protože Oskar jako jediný na trhu nevyžaduje písemné smlouvy. Volací záloha je a nadále bude podmínkou u každého nového čísla s Tarifem nové generace.

4. Chtěl jsem si jako zákazník jiného operátora rezervovat číslo v nové řadě 775. Koupil jsem si tedy Oskartu, ale později jsem zjistil, že při přechodu na Oskarův paušál nemám nárok na telefon za zvýhodněnou cenu. Nyní mám doma vybrané číslo s předvolbou 775, ale nevím, zda skutečně k Oskarovi přejdu, protože slevu na telefon mi nedá.

V případě přechodu z Oskarty na tarif nárok na dotovaný telefon skutečně nemáte. V tomto případě doporučuji zakoupit tarif s dotovaným telefonem. Jistě se najde jiné číslo, které vám sedne. Oskar věří, že jeho Tarify nové generace představují nejlepší nabídku na trhu, protože kombinují výhody předplacených karet i měsíčních tarifů. Zákazník nemusí podepisovat smlouvu a získává velmi výhodné ceny.

5. Když si zřídím paušální program a nevezmu si k němu hned telefon, proč si ho nemohu za zvýhodněnou cenu pořídit později?

Pokud jste místo dotovaného telefonu zvolili jeden z balíčků dárkového koše, o možnost zakoupení zvýhodněného telefonu rozhodně nepřijdete. Každý zákazník, který je s Oskarem minimálně dva roky, má dobrou platební historii a Tarif nové generace, může této nabídky využít.

6. Proč si tarif Odepiš mohu pořídit pouze jednou?

Pořídit si tarif Odepiš pouze jednou je součástí nastavení této služby. Jak už jsem zmínil dříve, tarif Odepiš je akční a umožňuje výhodně posílat esemesky i volat v Oskarově síti. Pro ty, kteří tarif Odepiš již jednou využívali, bych doporučil napříště volit jeden z Tarifů nové generace, ke kterým je možné si vybrat buď dotovaný telefon, nebo balíček z Dárkového koše.

7. Proč máte v nabídce tak málo telefonů? Ty, co tam jsou, se prodávají bez větší obměny už půl roku.

V aktuálním výběru máme v tuto chvíli přesně 23 telefonů, a to je podle našeho názoru dostatečné množství k tomu, aby měl člověk z čeho vybírat. Obměnu telefonů provádíme pravidelně, každý měsíc doplňujeme nabídku průměrně o jeden až dva telefony. Duben byl v tomto ohledu výjimečný – do našeho nákupního košíku jich přibylo pět: Nokia 6230, Nokia 6600, Samsung E100, Sony Ericsson T630 a T105. Některé telefony máme v nabídce opravdu již delší dobu, ale to je dáno hlavně tím, že je o tyto telefony stále zájem. Některé telefony prostě stárnou pomaleji.


V druhé kapitole článku najdete odpovědi na otázky týkající se služeb pro telefonování. Podíváme se také, co vás zajímá k Oskartě

Témata článku: , , Nokia 6230, Nokia 6600, Nokia 6600 fold, Nokia 6600 slide, Samsung E100, Sony Ericsson T630, Nízký počet, Nákupní košík, Aktivní využívání, Celkové snížení, Kotel, Stejné jméno, Fakturovaná částka, Vysoká poptávka, Oskar,