Je vidět a už dlouho jsem se přesvedčil, že čtenářské kotle, jsou na nic, neboť tiskoví mluvčí vždy dají jinou odpověď, než čtenář předpokládal. Oskar je neschopný mobilní operátor a dělá si z lidí idioty viz mentálně postižená oskarova hlasová samoobsluha.
Taky mě naštval argument tiskového mluvčí týkající se otázky, jestli vůbec bude oskar zavádět časovou tarifikaci již od počátku hovoru po sekundách. Je zajimavé, že Eurotel Bratislava a Orange Slovakia již dávno nabízejí tuto devízu a přeci taky musí nějak pokrývat náklady na hovor, který trvá jednu minutu. Navíc globální mobilní operátor Orange poskytuje tuto devízu všude tam, kde má působnost například v Rumunsku nebo na Pobřeží Slonoviny. Takže tvrzení Oskara, že to má nějaké náklady jsou zcesté a zmyšlené.
Minulý měsíc jsem třeba volal na infolinku Oskara s důvodem, aby mi vysvětlili, proč mi zmizel kredit na Oskartě, když platnost Oskarty končí až konce června. Čekal jsem na infolince *077 nejmíň půl hodiny jak trubka a po půl hodině se mi ozvala operátorka, která tam nemá ani co dělat, jelikož se představla do telefonu jako nezralá telefonistka. Když jsem ji představil problém proč mi zmizel kredit, dostal jsem kuriózní odpověď " Vážený pane, kredit vám zmizel asi pravděpodobně z důvodu, že jste čerpal služby nad rámec vašich možností ". " Já vám v tuto chvíli nedokážu ten kredit zpátky vrátit, musíte si obnovit kredit dobitím kupónu ". Opravdu geniální tvrzení. Zajímavé je to, že jsem kredit dobíjel v únoru. Když jsem tento problém dal technické oddělení Oskara, opravdu ze mě udělali blbce. Emailem mi přišla odpověď " Vážený pane, Oskar neustále hodnotí potřeby svých zákazníků, ale v současné době vám nemůžeme říci, kdy bude váš problém vyřešen " a pak už následovala jen samá reklama, o výhodnosti tarifů nové generace.
Oskar je prostě neschopný. Také jsem se už několikráte přesvědčil na infolince Oskara.
Jednou jsem si vyzkoušel operátorku, jak podává pohotové a kvalitní informace. Podal jsem ji jednoduchou otázku na téma " Kolik mě stojí sms zpráva, pošlu ji-li na telefonní číslo 900 0606 ? ". Kdyby na infolince oskara nepracovaly vyložené kačeny, pak mi daly pohotovou odpověď, že zaplatím 6,- Kč. Místo toho jsem se dozvěděl " Vážený pane, toto telefonní číslo neposkytuje Oskar a proto ani není možné sms zprávy odesílat na již vámi zmiňované telefonní číslo " " SMS zprávy vždy musíte posílat na korektní telefonní číslo např. 608 xxx xxx ". Je ale fakt zarážející, že právě telefonní čísla, kam se sms zprávy odesílají na speciální předčíslí 900 jsou zobrazeny na webových stránkách Oskara. Takže pokud bych se měl na 100% řídit odpovědí již zmiňované operátorky, pak bych ani nemohl hlasovat do soutěže Česko hledá superstár, protože to není korektní telefonní číslo.
Kdybych se měl řídit televizní reklamou, pak bych řekl, T-mobile a ET mi necpou žádné balíčky a proto se vázat u Oskara "nemusím" " né---mu---sí---m ", tak jak to vidíme v reklamě na EBANKU.