Čtenářský kotel: odpovídá Diana Dobálová z Eurotelu

Diskuze čtenářů k článku

chleba  |  18. 10. 2003 18:48

neda se ta reklamni skladba negde sosnout?

nebo aspon jak se  jmenuje...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Chameleon  |  17. 10. 2003 13:09

Snažila se odpovídat a to se cení. Kdo se jenom trochu vyzná v branži, cítí z těch jejích odpovědí spíše laciné marketingové pozlátko a mazání medu kolem huby, ale dobrá ...

Spíše mi vadí její snaha o demagogii v některých odpovědích, např. konkrétně na otázku kdy bude přečíslováno staré 602 xxx xxx číslo je správná odpověď úplně jiná, než jak se tisková mluvčí snaží interpretovat platný číslovací plán.

Záměrem ČTÚ bylo změnit a uvolnit stará 60x xxx xxx čísla co nejdříve, uvažovalo se přečíslovat původně ve lhůtě max 2 let. Byl to právě Eurotel, kdo si proloboval, že ta lhůta nebude tak krátká a prodloužil ji svými připomínkami až na 5 let s možností po zdůvodnění dalšího oddálení ještě dále protahovat lhůty. Protože původní číslovací plán vyšel již někdy v září 2000, tak by ta maximální lhůta připadala do září roku 2005, ale jak to tak vidím, tak si již nyní Eurotel připravuje další odkládací strategii. Je to logické, protože se obává, že by mu to o té "kvalitě sítě" jako jediném důvodu proč zůstat nemuseli jeho zákazníci příliš věřit a hrozí, že by přešli ke konkurenci. Stále změna čísla je dost podstatný důvod pro to, abych uvažoval o změně operátora.

Také se divím, že se nikdo neptal po tom, jak je Eurotel připraven na splnění povinnosti operátorů podle rámcové směrnice EU zavést přenositelnost mobilních čísel, nejpozději do vstupu ČR do EU k 1.5. 2005.

ČTÚ zatím v této záležitosti také nic nepodniká a předpokládám proto, že snahou Eurotelu bude zabrzit i zavedení přenositelnosti čísel.

Na to ovšem ani nepotřebuji žádnou odpověď od tiskové mluvčí.

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  19. 10. 2003 13:12

Podle mého názoru je důvod trochu jiný. Zrovna 602........ je považováno za jakési zavedené a v jistém smyslu i prestižní předčíslí a tak se nedivím, že ET nechce s tímto moc hýbat. Je možné ale že výsledek by mohl být stejný jak uvádíte - tedy odliv zákazníků. Ani já se na ET za to nezlobím. Mám taky 602.........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Kuchta  |  19. 10. 2003 17:51

a není "72" náhodou stejně prestižní ? Nebo máš na mysli analogii s Text602 ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Helmut Niederman  |  16. 10. 2003 19:45

Myslím si, že i na Slovensku mají za úkol tiskoví mluvčí mlžit a mlžit.
viz odkaz.

Reakcia EuroTelu na spokojnosť čitateľov Mobilmánie s jeho službami

INFOLINKY
Kvalitou a bezplatnosťou Infolinky s operátorom 12345 ste si zabezpečili úspech v tomto pohľade.
Neuvažujete nad zmenou, prípadne spoplatnením, resp. zlacnením hovorov z Easy kariet na túto linku (príp. 12330)?

Cena 3,60 Sk pre Easy je z nášho pohľadu adekvátna a navyše je o 0,90 Sk nižšia než sadzba účtovaná na Prime od Orangeu. Infolinka 12330 je bezplatná.

MEDZINÁRODNÉ HOVORY
Množstvo krajín, do ktorých môžu slovenskí zákazníci telefonovať je stabilné a pozitívne ho vnímajú. Ale problémom je linka InterCall 33, ktorá medzinárodné telefonáty zbytočne komplikuje. Orange v tomto pohľade vašu spoločnosť jednoznačne tromfol: sekundová tarifikácia, nižšie ceny bežných medzinárodných hovorov, zrušenie internetovej linky G1,...
Môžeme očakávať nejaké zmeny v medzinárodných hovoroch (zlacnenie, sekundová tarifikácia pre paušálnych zákazníkov, zrušenie InterCall 33) EuroTelu?

Cena za medzinárodné hovory sa mení podľa toho, aké ceny nám účtujú naši roamingoví partneri v zahraničí. Podľa našich skúseností nie je dôvod rušiť InterCall 33, pretože zákazníci sú s touto službou spokojní. Stále predstavuje alternatívu najlacnejších volaní do vybraných krajín a kvalitou je porovnateľná s medzinárodnými hovormi. Mimochodom, táto služba je veľmi obľúbená aj u najlepšej plavkyne M.Moravcovej, ktorá ju využíva na komunikáciu so svojou mamou.


..... dále na http://www.mobilmania.sk

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bigg  |  17. 10. 2003 17:06

Len pre Tvoje info: Eurotel SK patrí T-Mobilu )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
racer  |  16. 10. 2003 16:03

Muže mi někdo poradit co se na připojení datanostop zlepší

pokud si aktivuji APN internet.open za necelých 500kč.Zlepší se ping nebo rychlost,stabilita ???

diky za odpověd

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  16. 10. 2003 17:19

Tak ping je nejspíš stejný a hodně kolísavý tak 300 - 1400 nejčastěji tak 800-1200 ale před tím ping přece vůbec nešel. Jen přes jakési finty. Ale stabilita a snad i rychlost jsou o něco lepší. Jen čekám až se přes tu novou GGSGN napojí tak půl republiky zas to bude o ničem. Ale je mužné že to ET již vyřešil a další velký zájem je nepřekvapí .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  16. 10. 2003 17:27

Tedy správně GGSN .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Johny  |  16. 10. 2003 14:57

No odpovědi jsou o trochu lepší než odpovědi tiskového mluvčího T-Movile, ale taky ji to trvalo 2 měsíce a hodně odpovědí je už neaktuálních. Opravdu báječně se vykroutila zodpovědi proč jsou SMSky u tarifu tak drahé oproti konkurenci. Odpovědět, že si můžu zvolit tarif Individual a předplatit si 500 SMS a pak ji mám za 1,50 Kč to je odpověď hodná mistra svého oboru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hisaak  |  16. 10. 2003 14:36

Reaguje spise jako reditelka marketingu.
"... tato uspesna sluzba ... pripravime to nejlepsi reseni ... udrzime kvalitu ... pece na vyssi urovni nez jinde ...".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bigg  |  16. 10. 2003 13:51

Z článku som sa dozvedel, že aktivácia APN internet.open je spoplatnená. Na Infolinke nám to aktivovali s ubezpečením bezplatnosti, takže som zvedavý, čo bude na faktúre. Potom ako to je s tou odbornosťou operátoriek(kto tam volal s odbornejším problémom, ma chápe), keď vykoná aj aktiváciu služby s pochybením (podľa mňa, uvedenie zákazníka do omylu chyba je). V čase aktivácie nemal Eurotel zverejnený nový cenník na internete. A to je podľa mňa už chyba Eurotelu, nie danej operátorky(samozrejme si ich mená po skúsenostiach a pre prípad prípadnej reklamácie zapisujeme, ale aby bol zákazník v permanetnej pripravenosti na reklamáciu....) Všetko je to o peniazoch a pokiaľ ani spoločnosť akou je Eurotel si nemože dovoliť zaplatiť kvalifikovaných zamestnancov(áno, aj operátorka a predavač v značkovej predajni majú byť kvalifikovaný, veď hlavne s nimi sme my ako zákazníci v kontakte a vlastne vytvárajú image spoločnosti) , tak, ako vo vyspelých krajinách, potom daná spoločnosť nemože napredovať a doplatí na to sama. Ak mi chce niekto oponovať, nech si zistí, koľko zarábajú napr. Nemci a aké sú tam ceny za telekomunikačné služby...A rýchlik značky IT sa už rozbieha...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thera  |  16. 10. 2003 13:10

Nezlobím se na pracovníky infolinky, že mnohdy nevědí všechny otázky na odborné otázky týkající se wap, gprs, apod., mnohdy ale není ani snaha umožnit kontakt s odborníkem=snaží se za každou cenu řešit problém sami. V tomto směru mi vyhovoval Paegas, který měl přímo infolinku "pro datové přenosy" (možná ještě má, t-mobile ted nepouzivam). V zoufalství sice doporučí návštěvu značkové prodejny, ale tam je situace v podstatě stejná.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vrahzvirat  |  16. 10. 2003 14:30

Neco podobnyho, ne-li stejnyho ma Oskar - datovou Oskarlinku na 800777755, poradili mi tam v pohode s nastavenim emaila na T610...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martina  |  23. 11. 2003 04:08

(Příspěvek zrušen. Redakce)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan Pitkyn  |  16. 10. 2003 12:53

Já nevím, ale nemohu souhlasit s odpovědí na otázku číslo 24, kde tisková mluvčí Eurotelu uváděla, že zákazník může zavolat na go linku a zjistit si stav kreditu.
Musím opravit paní tiskovou mluvčí, když zavolám na go linku a dotáži se na stav kreditu, dostanu pouze suchou odpověď z call centra, že go karty jsou anonymní a je tudíž zakázané poskytovat zákazníkům stav go kreditu, a že mám použít gsm kód *104*#, kde jedno zjištění je zdarma, pak se platí za každé další zjištění kreditu částka 2,- Kč.

Myslím si, že cílem tiskové mluvčí je, vylhat se z odpovědí, a vo tom to je

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  16. 10. 2003 12:57

Otázka se týkala paušálu a ne Go!!! Go linka je *88, linka pro paušílisty *11. Příště lépe číst

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eMichalek  |  16. 10. 2003 12:13

A kdy si podáme Igora???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Polda  |  16. 10. 2003 11:48

Čekal snad někdo v odpovědích něco jinýho ?????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  16. 10. 2003 11:11

Kdy budel kotel pro Oskara?  A potom udělejte hlasování, čí mluvčí nejvíc mluví ale nejmíň řekne  Ale tak aby šlo hlasovat jenom jednou...

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  16. 10. 2003 10:19

Pardon, ale je to celkem o ničem!

1)  Odpovědi 2, 4, 20, 21, 23 z poloviny, 25 jsou už úplně neaktuální, odpovědi na ně byly zcela zbytečné. No, ono se po dvou měsících není co divit

2) Odpovědi 22, 24, 26 hodně mimo mísu. A odpověď 29 je mimo mísu úplně a celkem mě rozesmála (odpověď ve stylu operátora infolinky ) A jako odpověď na otázku číslo 10 si představuji něco ve stylu "...není to teď aktuální, ale mělo by to být v polovině roku 2006..." Teda pokud se nepletu

Ale co, je to tisková mluvčí  I když Hájek byl IMHO horší

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dark  |  16. 10. 2003 10:08

Bohužel množství položených otázek je velmi malé a ty na které se odpovídalo by v dnešní době možná už ani nepadly.Vzhledem ke změnám v Eurotelu.Ty které jsou stále aktuální se do výběru nedostaly.Např. znevýhodnění stávajících zákazníků proti novým (cena telefonů Mobil+ a cena dotovaná)

Jinak jsou odpovědi na solidní úrovni,i pan Hájek by se mohl poučit.........

Dark

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  16. 10. 2003 09:02

Dekuji slecne ci pani Dobalove za jeji odpovedi. Potesila me zvlaste informace o pripravovane moznosti nastaveni sluzeb pres internet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wang  |  16. 10. 2003 15:25

e-zones? :o)))

spicaserver.cz? :)) jen pro uzivatele spickove mobilni site

jsem na nej moc zvedav, jestli to zvladne s jeste krapet vetsim mnozstvim useru lepe nez TM ... divil bych se, ale mozne je vsechno..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miki  |  16. 10. 2003 09:00

 Ale pokud chce i náš rezidenční zákazník zjistit stav svého účtu kdykoli během měsíce, může bezplatně zavolat na naši zákaznickou linku *11, kde tuto informaci snadno a rychle získá.

Toto není pravda.Sám jsem několikrát zkoušel se v průběhu měsíce dopídit kolik máme provoláno a prostě Vám to neřeknou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  16. 10. 2003 11:15

To by mě taky zajímalo, kdo jí řekl takový nesmysl. Nemohli byste to redaktoři z MM ověřit, myslím, že pro mnoho lidí jde o zásadní věc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sias  |  16. 10. 2003 08:37

Presne takhle si predstavuji odpovedi tiskoveho mluvciho. Vecne a presne. Jen tak dal!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vagas  |  16. 10. 2003 08:59

Jo kvalitní odpovědi......odpovídá přesně tak jak se jí to hodí a jak odpovídají všichni naši slavní politici......Eurotel je super, má nejlepší pokrytí a kvalitu služeb, ale taky má mraky chyb a plno věcí by se dalo vylepšit.....ale tady se vše sklonuje v superlativech, vše co jsme zavedli je super bla bla bla........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M.  |  16. 10. 2003 08:30

Tak to se nedivim, ze odpovedi od mluvci prisly tak pozde. Zmenili Tandem, zavedli novy pausal pro GPRS ap. a ted to jen hodila do odpovedi a ukazala, jak sou dobry.
Skoda, ze neodpovedela na moji otazku...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
V7s  |  16. 10. 2003 10:38

Na jakou ??? Ta se ET ( čti :ítýmu ) musela hodně hnusit, že neodpověděl. To co t.m. ET předvedla, je klasická propaganda ! Čí chleba jíš, toho piseň zpíváš. Jestli to čte někdo, kdo se v této sféře moc nevzná, musí si asi myslet že ET je nejlepší GSM operátor na světě ! Lépe to snad dokázal jen PAUL JOSEPH GOEBELS !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Giovani Canuto  |  16. 10. 2003 08:11

Přečtěte si odpovědi pozorně a uvidíte, že si dáma od Eurotelu v některých případech protiřečí. Odpovědi jsou též v mnoha případech diplomatické (jak jinak) - nic neříkající.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  16. 10. 2003 09:06

A co byste chtěli ?? Zákazník je od toho, aby platil, ne aby se na něco ptal...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cinda  |  17. 10. 2003 11:25

Mám podobný pocit, chápu ale, že je to její práce

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr H.  |  16. 10. 2003 07:33

... naprosto běžné. Pokud chci mít jistotu, že mám z Go linky správnou informaci, volám víckrát po sobě. Něvěřili byste, že někdy můžete dostat opravdu dost rozdílné odpovědi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PURE  |  16. 10. 2003 07:44

To same je u T-debajl.Kdyz jsem ho jeste mel,tak jsem dostal od trech ruznych operatoru tri ruzne odpovedi a ve dvou znackovych prodejnach dalsi dve ruzne odpovedi,takze potom z ceho si ma clovek vybrat a co je zpravne???To je ta profesionalita a vyskolenost jak operatoru tak prodavacu ve znackovych prodejnach.Ale nedelam si iluze ze je to u kterehokoliv operatora co je u nas nejak lepsi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Parez  |  16. 10. 2003 09:54

Možná je to tím, že člověk, který tomu rozumí nebude dělat za pár korun prodavače ve značkový prodejně nabo na Go lince apod. Bohužel je to tak ve všech oborech. Nejhorší je, že nejvíc diletantů se nachází v  servisech (i značkových). Mám velmi špatné zkušenosti - ať se to týká elektroniky, foto nebo autoopraven. Je to prostě bída a spolehnout se na informace rádoby vyškolených zaměstnanců prostě nelze.

S pozdravem Parez

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
El Ninjo  |  16. 10. 2003 06:23

Je to trošku podobny styl jako pana Hajka - zkratka nebudeli prset,nezmoknem!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MirekS  |  16. 10. 2003 06:51

Tady se mi zdaji byt ty odpovedi mozna o neco konkretnejsi. Mozna je to tim, ze odpovedi na otazky ohledne tandemu a Data Nonstop mohly byt klidne zodpovezeny, protoze od doby, kdy byly otazky polozeny doslo ke zmene a uz nejsou tyto informace tajne.

Spise mne prekvapilo info, ze ET chysta sluzbu ala t-zones. Jen doufam, ze to bude mit lepsi funkcnost...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Johny  |  16. 10. 2003 14:28

V T-Zones něco nefuguje? Mně funguje vše, ale bohužel některé funkce bych malinko poupravil (třeba přeposílání e-mailů, u zasílání SMSek doplnění adresáře...), ale funkční je VŠECHNO.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Brk  |  19. 10. 2003 08:34

Spis by bylo pekne, kdyby se inspirovali Oskarem. I kdyz to neni zrovna muj oblibeny operator (strasna sit :o( ) tak musim uznat, ze ta jejich samoobsluha je fakt hodne dodbra od sameho zacatku a porad se zlepsuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  16. 10. 2003 07:14

Sice jsem se čtenářského kotle nezúčastnil, ale odpovědi mi přijdou vcelku konkrétní a jasné. Výjimkou je odpověd ohledně ceny SMS, ale uznávám, že tisková mluvčí nemůže říct "SMS u našich tarifů jsou předražené". Můj celkový dojem z odpovědí je velmi dobrý.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  16. 10. 2003 07:26

No já bych tedy řekl, že to není tak úplně jako od pana Hájka. Těch "vykrucovacích" odpovědí je tam asi tolik, jako u pana Hájka těch "korektních" a to znamená, že je to docela dost v pohodě, ostatně jako celý přístup Eurotelu. Není to sice bez chybičky (co ale je, že???), ale čtenáře to myslím rozhodně neuráží a wo to tady de. Jen tak dál EUROTELe.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor