Snažila se odpovídat a to se cení. Kdo se jenom trochu vyzná v branži, cítí z těch jejích odpovědí spíše laciné marketingové pozlátko a mazání medu kolem huby, ale dobrá ...
Spíše mi vadí její snaha o demagogii v některých odpovědích, např. konkrétně na otázku kdy bude přečíslováno staré 602 xxx xxx číslo je správná odpověď úplně jiná, než jak se tisková mluvčí snaží interpretovat platný číslovací plán.
Záměrem ČTÚ bylo změnit a uvolnit stará 60x xxx xxx čísla co nejdříve, uvažovalo se přečíslovat původně ve lhůtě max 2 let. Byl to právě Eurotel, kdo si proloboval, že ta lhůta nebude tak krátká a prodloužil ji svými připomínkami až na 5 let s možností po zdůvodnění dalšího oddálení ještě dále protahovat lhůty. Protože původní číslovací plán vyšel již někdy v září 2000, tak by ta maximální lhůta připadala do září roku 2005, ale jak to tak vidím, tak si již nyní Eurotel připravuje další odkládací strategii. Je to logické, protože se obává, že by mu to o té "kvalitě sítě" jako jediném důvodu proč zůstat nemuseli jeho zákazníci příliš věřit a hrozí, že by přešli ke konkurenci. Stále změna čísla je dost podstatný důvod pro to, abych uvažoval o změně operátora.
Také se divím, že se nikdo neptal po tom, jak je Eurotel připraven na splnění povinnosti operátorů podle rámcové směrnice EU zavést přenositelnost mobilních čísel, nejpozději do vstupu ČR do EU k 1.5. 2005.
ČTÚ zatím v této záležitosti také nic nepodniká a předpokládám proto, že snahou Eurotelu bude zabrzit i zavedení přenositelnosti čísel.
Na to ovšem ani nepotřebuji žádnou odpověď od tiskové mluvčí.