Čtenářský kotel: ptejte se Jiřího Hájka z T-Mobilu!

Nejste spokojeni se službami svého operátora? Chcete vědět, v čem je problém? Nyní máte jedinečnou možnost položit své dotazy osobě nejpovolanější. Tiskový mluvčí T-Mobilu je připraven vaše otázky zodpovědět. Neváhejte a ptejte se!
Čtenářský kotel: ptejte se Jiřího Hájka z T-Mobilu!

Počínaje dnešním dnem rozjíždíme na MobilManii sérii čtenářských rozhovorů s lidmi z oblasti mobilní komunikace. Začínáme logicky mobilními operátory, poté budeme pokračovat jednotlivými zástupci výrobců mobilů. Tradiční řízené rozhovory nám nepřipadají dostatečně akční, proto jsme se rozhodli přejít na formát čtenářských interview. Obsah a struktura rozhovoru tak závisí pouze na vás, čtenářích. Osloveným osobám můžete položit libovolnou otázku, z nejlepších dotazů pak vybereme maximálně 30 až 40, na které dotazovaná osoba odpoví. Z odpovědí bude následně sestaven samostatný článek. V tomto případě nejde o žádný typ on-line chatu, na zodpovězení vašich dotazů bude mít daná osoba několik dnů, odpovědi tak budou úplnější a promyšlenější než u klasického rozhovoru.

Dnešní první "Čtenářský kotel" je určen T-Mobilu. Odpovídat bude ředitel firemní komunikace Jiří Hájek. Ptát se můžete opravdu na cokoli, co nějakým způsobem souvisí s mobilní komunikací v ČR a s operátorem T-Mobile. Ať už se bude jednat o cenovou politiku T-Mobilu, strukturu hlasových tarifů, kvalitu datových přenosů GPRS, nabídku mobilů či služeb obecně. Své dotazy formulujte jasně a věcně. Vulgární příspěvky budou vymazány. Jakmile vybereme nejlepší dotazy, seřadíme je do logických kategorií a zašleme Jiřímu Hájkovi. Ten bude mít na odpověď několik dnů. Výsledek posléze vydáme formou rozhovoru. Poté budou následovat ostatní operátoři a mobilní firmy. Uzávěrka vašich dotazů je v pátek 27. června. Tak pojďme na to!

Ptejte se Jiřího Hájka z T-Mobilu, své dotazy pište do diskusního fóra pod článek.

Témata článku: Operátoři, T-Mobile, Mobil

Určitě si přečtěte