Čtenářský kotel: ptejte se Oskara (ukončeno)

V dalším kole našeho seriálu můžete pokládat své dotazy tiskovému mluvčímu Oskara. Pokud nejste spokojeni se službami operátora nebo máte jiný problém, nenechte si je pro sebe a zeptejte se.
Čtenářský kotel: ptejte se Oskara (ukončeno)

Klepněte pro větší obrázekPřipravili jsme další kolo „čtenářského kotle“, tentokrát vaše dotazy směřujte na mobilního operátora Oskar. Stejně jako jindy vybereme nejlepší dotazy, na které budeme žádat odpověď.  Z odpovědí bude následně sestaven samostatný článek. V tomto případě nejde o žádný typ on-line chatu, na zodpovězení vašich dotazů bude mít daná osoba dostatek času, odpovědi tak budou úplnější a promyšlenější než u klasického rozhovoru. Pravidla jsou tedy stejná jako dřív.

Ptát se můžete opravdu na cokoli, co nějakým způsobem souvisí s mobilní komunikací v ČR a s operátorem Oskar. Ať už se bude jednat o cenovou politiku Oskara, strukturu hlasových tarifů, kvalitu datových přenosů GPRS, nabídku mobilů či služeb obecně. Své dotazy formulujte jasně a věcně, vulgární příspěvky budou vymazány.

Na otázky bude odpovídat Petr Šindler, tiskový mluvčí Oskara. Své dotazy pište do diskusního fóra pod článek.

(Odpovědi na otázky z čtenářského kotle s Alcatelem, vyjdou na MobilManii začátkem příštího týdne.)


Oživeno: Vzhledem k velkému počtu dotazů ukončíme čtenářskou část „kotle“ již v neděli 18. dubna.

Diskuze (375) Další článek: Nokia 6600 za akční cenu

Témata článku: Operátoři, Vodafone, Oskar

Určitě si přečtěte