ČTÚ: Až vám O2 zastaví internet, reklamujte vyúčtování

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 40

Názory k článku

avatar
22. 06. 2016 18:02

řešením jsou virtuální operátoři, důsledně nikdy nepoužívat nabídku jednoho z tří operátorů vždy volit operátora virtuálního ? proč ? protože je to jediný článek v řetězu který se za vás rve, podobně jako třeba váš zaměstnavatel, pokud je to větší firma a nabízí svým pracovníkům vyjednaný speciální tarif. Virtuálové dělají totéž jen v mnohem větším měřítku, nevěřím že by třeba u mobil.cz někdy data po vyčerpání padla, protože by to mobil.cz nejspíš neustál takže by se všemi těmi klienty ihned pelášil do sítě toho operátora který mu nabídne jakákoliv data po vyčerpání fup. Díky virtuálům by to mohlo fungovat, a nemuselo by vadit že spotřebitel je lenoch který se na trhu za své zájmy rvát neumí nebo jen nechce

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 06. 2016 18:30

sakra JAKÉ!!!! ""....zmíněná NEZPOPLATNĚNÁ data nad rámec datového limitu..."" však v rámci paušálu mám tyto data zaplacené a nezajímá mne že po vyčerpání směšných 200MB se tyto data zpomalí, furt jsou zaplacená ty data... Na co mojí rodiče platí stejný tarif jako s DATY když je vůbec nepotřebují. Vždyť na to nemají ani mobil a jiný tarif se stejnými podmínkami bez dat není!!!!!.... To je nějaká spravedlnost. :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
16. 06. 2016 12:31

Já už jsem vychladl. Stejně je to marné, čtú vám řekne jděte jinam a má pravdu. Budu sice platit víc, ale neva, mě ta stofka měsíčně navíc nezabije. Koupím 150mega za 75.- vč.bonusu. a tím samým bonusem budu mít kždých dalších 50mega po 5kačkách, alias bůra...
abych PŘETAHOVAL VŠEKY ZNÁMÉ A PŘÍBUZNÉ JINAM SE MI NECHCE.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
16. 06. 2016 11:01

Já právě podal výpověď a následně budu reklamovat a podávat stížnost na ČTÚ. Osobně mě překvapuje, že kvůli pár Kč si O2 udělá takovou negativní publicitu. Ještě připojuju post z FB - typicky empatická odpověď zaměstnance O2, jelikož shodou okolností pracuji na customer care, tak bych takovou odpověď svému zaměstnanci omlátil o hlavu
______
Mára Šesták - Ok, ještě mi můžete odpovědět na dotaz, kolik procent dat zákazníci nevyčerpají a jak to bude s PL na O2TV?
To se mi líbí · Odpovědět · 1 hod
O2 CZ
O2 CZ - Procentuální nevyčerpání dat vám nezašlu – tyto informace nezveřejňujeme.
K PL nemáme aktuálně žádné novinky. Do startu PL ještě nějaký čas zbývá – dokud soutěž neodstartuje, jasno zcela nebude.
Vašek, O2 Guru

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
16. 06. 2016 11:00

Kellner, kterého svět neviděl, je miliardář. Ten už krást nebude
Babiš, je miliardář, ten už taky krást nebude.
Tak honem, kde jste všichni jeho zastánci ? B-)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
16. 06. 2016 10:02

Tak je to docela jasné - karty (rozuměj frekvence) jsou rozdány, konkurence tím pádem na pár let v nedohlednu, případná pokuta naprosto komická, tak jdem utahovat šrouby.
Hodně lidi bude křičet, ale stejně neodejdou, pár lidi bude křičet vic a tak když by nahodou křičeli i u soudu, tak jim teda milostivě dovolíme odejít. Ale kam....že....
Jen tak namátkou co by se asi stalo, kdybych oznámil operátorovi, ze mu od příštího měsíce platím méně, protože jsem musel investovat do noveho telefonu abych mohl využívat to jeho nove LTE. A ze to v zadnem pripade neni zhoršení podminek proti tomu co jsme podepsali ve smlouve.
Tečka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
16. 06. 2016 09:16

ČTU má okamžitě nařídit převod nevyčerpaných dat do dalšího měsíce, neuposlechneš? sebereme ti licenci, protože jsi dobytek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
16. 06. 2016 07:01

Pokud se ohánějí nějakou "férovostí", tak by měli převádět nevyužitá data do dalšího měsíce. Pokud bylo 13% dat nezaplaceno (staženo po FUPu), tak kolik procent bylo zaplaceno a nevyužito? Nedivil bych se, kdyby to bylo mnohem víc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
15. 06. 2016 18:43

Zdravím. Určitě podejte stížnost na ČTU, já to udělal loni hned po změně u T-Mobile. Reklamace u T-Mobile byla zamítnuta - ČTU v prvním stupni rozhodlo, že T-Mobile postupoval v souladu s podmínkami, podal jsem rozklad (prosinec 2015), za pár dní jim končí lhůta na konečné rozhodnutí. Nicméně od minulého měsíce už mi zase funguje možnost zapnout pomalá dat po vyčerpání základního balíčku a to mám stále nejnižší tarif. Takže k něčemu to asi bylo. Každopádně až přijde finální verdikt, určitě napíšu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
15. 06. 2016 18:19

ČTÚ jim rozdal pásma a neumožnil vstup někoho nového, tak není důvod se snažit.
Ještě měla padnout otázka jak se ČTÚ díva na to že když si přikoupím datový limit navíc, že mi propadne třeba po půldni co ho koupím.
Nyní to totiž není tarif ale kupování dat, podle množství za různě výhodnou cenu, tak by neměl bát problém, koupit si x giga s platností třeba rok.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 06. 2016 17:59

je mi to jedno. já mám FUP 3GB v tarifu měsíčně a ještě se mi nepodařilo vyčerpat ani polovinu. všude v Praze je wifi, snad i v MHD, kterou nejezdím. chápu, že v nějaký Horní Dolní je to asi jinak, ale já si prostě nestěžuju.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
15. 06. 2016 17:40

Hlavne vsechno neustale menit, aby se v tom nikdo nevyznal a clovek musel neustale studovat nove a nove podminky.
Mobilni internet jsem mel v dobe, kdy se platilo za skutecne prenesena data a zadne balicky a pausaly. Dneska uz o to nemam zajem. Jednak je skoro vsude wifi, dvak nebudu platit za to, abych musel furt vsechno hlidat a omezovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
15. 06. 2016 16:36

Do 3 dnů oznámí to samé ostatní operátoři nebo max. do měsíce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
15. 06. 2016 16:08

Nevím, po vyfupení je v Čurustánu stejně net skoro nepoužitelenej. Spíš kdyby to kompenzli vyšímy kvotami za lepší ceny, ale to bych se opakoval. Sprostota je, že zaplacený a nevyužitý předražený net se koncem období maže. Co dodat, vězte, zítra bude dráž. Ale je to změna služeb, takže možnost odstoupení od sml. by to mohlo znamenat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
PD
15. 06. 2016 15:15

Chudák O2. Všichni nadávali na FUP, tak je vyslechnul a zrušil ho. A teď na něj za to budou podávat stížnosti. Zákazníkům se člověk nezavděčí i když udělá, co jim na očích vidí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
15. 06. 2016 14:34

Třísknout do stolu a nebo rozkopnout dveře nestačí. Je potřeba jim dát přes držku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor