ČTÚ: Pozor na automatické prodlužování smluv a další operátorské triky

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 116

Názory k článku

27. 03. 2018 19:55

Novela dávno platí a ti šmejdi, když nemohli babičce prodloužit smlouvu jakože sami, tak jí poslali smsku, že pokud neodešle zpět kód a neprodlouží si tím cenu, tak jí zdraží paušál. Vzteky jsem neviděl a zaplatil okamžitě právníka, na https://comeflexoffice.cz/sluzby/pravni-sluzby... prý takovou špínu neřešili poprvé, obvlášt u eurotelu, kterej důchodci tak milujou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 08. 2017 13:19

Byl bych vděčen za to aby slavný ČTÚ donutil operátory zakomponovat ukončení služeb online v samoobsluze nebo SMS příkazem. Ne když chci ukončit službu ke konci období, musím posílat výpověď jak za krále klacka na ústředí, nebo chodit na prodejnu a tam se nechat nakrmit marketingovými nabídkami o které nestojím.
V samoobsluze by se kliklo deaktivace služeb ke konci závazku a bylo by.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
22. 08. 2017 12:45

Lidé si za to svým způsobem mohou sami. To je jak se šmejdy a důchodci, žádná novinka, děje se to a píše se o tom už roky. Přitom pořád jsou desítky a stovky těch, kteří se nechají napálit, důsledně si smlouvu, termíny a jiné zásadní věci nehlídají atd. Doba je taková, že obecně, pokud podepisuji jakoukoliv smlouvu, přistupuji k ní jako že mě druhá strana bude nějak chtít napálit a oj.bat. Samozřejmě pokud se navíc stane něco v rozporu se smlouvou, okamžitě to řešit a jít tvrdě za tím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 08. 2017 09:42

ČTÚ si vede statistiku, ta jasně dokazuje, že smlouvy zákazníky pálí nejvíc.
................................................................................................................Když někoho pálí Smlouva, pak chyběl na hodinách Matematiky !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 08. 2017 09:35

nevím nevím ale automatické prodlužování zrušili snad před třemi roky .. že by retro článek?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
22. 08. 2017 09:26

Je třeba si to hlídat. Spálil jsem se stejně. Ještě před deseti lety se mě na konci dvouleteho úvazku operátor (O2) telefonicky zeptal, jestli chci úvazek prodloužit případně změnit tarif. Před pár lety mi to napsal malým písmem do výpisu vyúčtování. Jenže kdo by ho četl, když má člověk neomezený tarif, za který platí každý měsíc stejně?
Hlavně že kvůli každému volání na zákaznickou linku vypisujou SMSky jak jsem byl spokojený, ale TAKOVÉ info nenapíšou :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  22. 08. 2017 09:13

"Ale nevěstě hlavu, pokud máte problém, ptejte se na našem diskusním fóru, mobilmaniaci vám poradí."😂😂😂😂😂😂

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (75)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
22. 08. 2017 08:59

Proto mám předplacenku celých 17 let.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
22. 08. 2017 08:37

Spise tam melo byt: Pozor na KarTel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 08. 2017 06:36

Proč ČTU jenom varuje, proč s tím nic neudělá???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (14)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor