ČTÚ řeší stížnosti na zaměstnance prodejen operátorů. Prokázat nekalé praktiky je obtížné

Názory k článku

Jirka1or  |  27. 08. 2020 19:27

ČTÚ řeší stížnosti na zaměstnance prodejen operátorů. Prokázat nekalé praktiky je obtížné............Řešení je jednoduché. Neuzavírat Smlouvy.
..........................Pouze Předplacenky, Balíčky.
..........................A operátor na mě nemůže .A komu není rady, tomu není pomoci !Těm s mínusy !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
27. 08. 2020 21:49

Doporučuji si jakékoliv jednání s operátory a to ať už s callcentrem, s obchodníky do domu nebo s lidmi v prodejně nahrávat.
Pak máte jasný důkaz a k reklamaci stačí přiložit mp3 se záznamem a je to.Call-centra operátorů sice hovory také nahrávají, ale když jsem chtěl tento záznam pro účely své reklamace, tak už "nebyl dostupný", "nedohledal se" a podobně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
honzatrx  |  28. 08. 2020 23:03

Já při výběru služeb od operátorů, poskytovatelů energií, pojištění atd. postupuji obráceně. Zásadně nikdy nereflektuji na jakoukoliv jejich nabídku, důsledně je odmítám, vím, že takové vyhovují hlavně jim. Předložím své konkrétní požadavky a případně cenové hranice, pak je jediná možnost, buď mi poskytnou, co chci, žádné diskuze a ojebávky kolem, když ne, není o čem a odchod.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
duron1983  |  31. 08. 2020 08:11

Presne takoveto praktiky - zataji platby (pry jsou udarma), ac se na ne zakaznik pta, pouzivaji na pobocce T-Mobile ve Frydku-Mistku... zkusenost se 3 pripady za posledni 2 mesice. Ale predpokladam, ze to bude vsude stejne. Proste plan je plan...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor