Datart používá holografickou reklamu. Získáte z ní lepší představu o podobě telefonu nebo hodinek

Datart používá holografickou reklamu. Získáte z ní lepší představu o podobě telefonu nebo hodinek

Jak vypadá telefon z druhé strany? Je tlustý, nebo štíhlý? A jak má umístěná tlačítka? To obvykle z jednoho obrázku na běžném produktovém vizuálu nezjistíte. Mnohem lépe si ho můžete ale prohlédnout třeba na holografické prezentaci.

S novým typem reklamních stojanů v obchodních centrech přichází prodejce elektroniky Datart. Používá v něm holografický obraz, který dokáže zobrazit daný produkt ze všech stran. Navíc je taková prezentace vizuálně atraktivní a přitáhne pozornost spíše než klasický 2D vizuál.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Pohyblivý hologram známe hlavně ze sci-fi filmů, brzy ho ale budeme vídat běžně kolem sebe (Zdroj: Datart)

Prohlédnout si vybrané produkty z nabídky Datartu na holografických projekcích budete mít možnost od letošního listopadu do ledna příštího roku v několika pražských obchodních centrech. Projekci zajišťuje agentura HoloMotion Media a podle jejích zástupců jde o první použití takto velkých holografických panelů v Česku.

V první fázi Datart ve své prezentaci představí hologram hodinek a mobilního telefonu Xiaomi. Holografický panel si mohou už nyní prohlédnout návštěvníci nákupního centra Arkády Pankrác. V průběhu prosince a ledna se instalace přemístí do dalších obchodních center v Praze.

Diskuze (5) Další článek: Lenovo Yoga Smart Tab je povedený nástupce populárního „seriálového“ tabletu

Témata článku: Technologie, Hodinky, Datart, Reklama, Marketing, Hologramy, Hologram, Vizuál, Prodejce elektroniky, Centrum, Telefon, Česká republika, Praha, Prezentace, Datar, Dobrá představa, Obchodní centrum


Určitě si přečtěte