David srovnal Goliáše: Siemens S75 vs. Nokia 6230i

Diskuze čtenářů k článku

norbert.m  |  24. 02. 2006 07:47

zdravím čital som tu niečo o usb mass storage a mám ten problém s N70 telefon túto funkciu nepodporuje ale má simbian,to znamená že teoreticky by sa tam táto dosť dobrá funkcia dala doinštalovať. Vie mi niekto poradiť či vôbec taký soft. na simbian existuje a ak ano tak kde sa dá stiahnuť.
Odpovede prosím na mail: norbert.m@inMail.sk
MOC DÍK ZA INFO.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karf  |  31. 01. 2006 22:15

zajímalo by mě, jestli umí S75 ve zprávě při psaní s T9 listovat v možnostech slov zpět (uměla to stará n6210 tak předpokládam, že to 6230i umí taky). Mam CX75 a když mi telefon třeba ze 4 znaků nabídne 10 slov a já o jedno přejedu, tak musím poslední písmeno smazat a jet odzačátku nebo to prolistovat celé - detail
a taky by mě zajímalo, jeslti umí S75 v kalendáři skočit přímo na datum. U 6210 jsem měl "zvolit datum" takže jsem zadal den a měsíc a nemusel jsem tam jet - detail

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
S55  |  04. 02. 2006 21:33

Neumí.
Neumí.
(Datum v kalendáři - oklikou: zvolíte nový záznam, nastavíte Start - datum, zmáčknete potvrzovací střed a jste na požadovaném datu, ale není to k ničemu, protože se neukáže program na ten den.)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Daniel Belak  |  30. 01. 2006 21:18

Mam Siemens S65, premyslim o koupi dalsiho telefonu,je to ted jasny,bude to S75,budu mit dva Siemensi, S65 a S75 to bude super ))
Jinak recenze je spatna,tak trochu jsem mel v nekterych castech pocit ze pan autor mirne nadrzoval Nokii i kdyz bylo evidentni ze Nokia prohrala ale co me je to fuk.... SiemensRulez

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jarda  |  30. 01. 2006 14:43

můj "stařičký" S45 mi pomalu dosluhoval (ikdyž by ještě chvilku vydržel, ale nemá bluetooth), tak jsem zakoupil před pěti dny S75 a nelituji. za super peníze super telefon, obsluha jednoduchá, spousta funkcí na který jsem byl zvyklej, nemá chybu. bluetooth  funguje, jsem maximálně spokojenej.
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
padre  |  07. 02. 2006 21:34

jsem rád, že se někomu líbí a dobře poslouží. Stále řeším moji otázku profilů, skupin a filtrování. Přístroj si nemám kde odzkoušet a tak stále nevím jestli si mohu definovat vlastní profil a v něm nastavit že mi budou zvonit pouze profily (např) VIP a rodina...Mám S55 a u ní funguje pouze zadání jedné skupiny k jednomu profilu...Psal jsem na Siemens a bez odpovědi...Prosím máš s tím nějaké zkušenosti?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mr  |  27. 01. 2006 18:25

Ma N6230i taky tak debilne omezenou Javu jako 6230??? Todle me dokaze docela vytocit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
padre  |  26. 01. 2006 21:37

Prosím o informaci, jestli jde v profilu nastavit, že se mi dovolají jen některé skupiny volajících, zbytek bude sice zvonit, ale tiše. SE mají tuto funkci a je to pro mě důležité. S55 umí do profilu dát jenom jednu skupinu, ale to mi neřeší můj problém. Prakticky řečeno potřebuji, aby se mi o víkendu dovolali členové skupiny VIP a rodina a ostatní aby mě nerušili...děkuji za informace.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
blackbird  |  28. 01. 2006 16:45

nevim jak na S75, ale na C65 je filtr - zapnu si filtr - vyberu skupinu VIP a dovola se jen VIP. Navic to jde priradit tlacitku, takze v realu - podrzim treba 7cku a vyberu VIP (a muzu po nocni v klidu spat). Probudim se, podrzim 7cku a filtr je fuc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
foxxx  |  30. 01. 2006 11:25

slysel jste nekdy o funkci zvane *docasny profil* ?? ta by usnadnila a fungovala rekneme od pul noci do osmi i bez manualu a *sedmicky*... ikdyz nekdy je manual potreba, ja napriklad svemu founu reknu *POTICHU* a drzi hubu. rano/nebo az chci aby jel normalne, reknu *NORMAL* a je to.
 
uznavam ze mluvit na telefon trebas na ulici mi prijde silne potouchle, ale doma je to pohodlnejsi nez cokoli jineho

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Skinny@seznam.cz  |  26. 01. 2006 19:58

Pokus se srovnavala i cena/vykon melo byt uvedeno, mne to prislo jako spis srovnani fcni ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Skinny@seznam.cz  |  26. 01. 2006 19:56

Mhm, asi jsem tupy a vladnu momentalne N6230 (ne ickem), ale celkem mne zarazilo nesledujici bodove ohodnoceni, kde nehlede na momentalne vlastnictvi Nokie (mel jsem i Siemens, Alcatel, Bosch, ...), v nasledujicich kapitolach je podivne:

Organizacni a datove fce: dle clanku a zaveru kapitoly oba mobily stejne, Siemens vede 2:1 ???
Komunikacni fce: dle clanku a zaveru kapitoly opet oba mobily stejne, Siemens opet vede 2:1 ???

... pokud je Simemens lepsi, prosim o vysvetleni tohoto rozdilu ...

Dekuji ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
honzyck  |  26. 01. 2006 22:32

To skóre je celkové. Když je třeba u organizačních funkcí 2:1 pro Siemens, tak to znamená, že v celkovém srovnání (článku) si vede lépe. Ty body se přičítají. Proto je taky na konci (u celkového zhodnocení) to skóre většinou vyšší (třeba 8:5).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  26. 01. 2006 13:30

Nevím který telefon je lepší ale podle mě je ta nokia v dnešní době spíše špatný vtip. Archaické menu, malý displey na kterém fotky nejsou skoro vidět a naprosto otřešný středový ovladač.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  26. 01. 2006 22:49

Opet musim souhlasit.Display u Nokie ma sice vytecne rozliseni, ale ta velikost? V dobe multimedii a MPx fotaku opravdu bida! Usporadani menu... to je asi o zvyku. Spis mi vadi extremni nedostatky - jako napr. nemoznost nejakeho filemanageru (proste sprava telefonu). Stredovy obladac je opravdu priserny! V tomto smeru zlaty joystick (ted nesrovnavam s S75)!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PetrM  |  26. 01. 2006 07:17

protože v katalogu mobilů je nokia na 4. místě a siemens na 12.
Tak co je to za srovnávací metodiku?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jojda  |  26. 01. 2006 11:56

to je tim, ze nokia nemzue byt spatne hodnocena. kdzy si das srovan nejaky hoden podobny mobily s75  k750i s 6230i  tak zjistis, ze je nokia ve vetsine tabulek SILNE NADHODNOCENA. to aby mela lepsi vysledky.
ale jak se ted ukazalo, enni to pravda, ze by byla lepsi.
joj

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ja  |  25. 01. 2006 21:20

To si delaji srandu ne? 45 ho mela, 55 ho mela, na 65 chybelo, to jsem nepochopil, ale rikal jsem si nevadi, bude v pristi verzi. A prd ho, v S75 neni. Jak je to mozny? Copak to nikdo z vyvojaru nepouziva v handsfree?

Ach jo, jakej mam koupit telefon, aby mel hlasove vytaceni, EDGE a ovladal se podobne jako Siemens?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Opaquit (novy)  |  25. 01. 2006 21:57

I S35i ho měla. Opravdu v tomto směru Siemens nechápu :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wosuk  |  25. 01. 2006 22:13

ja zas nechapu k cemu je to dobry. pokud vim, tak se stejne musi zmacknout knoflik.. potom to stejne spatne funguje, ponevac se hlas neshoduje.... neni jednodussi dlouze podrzet nektery z nastavenych knofliku?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ja  |  25. 01. 2006 23:52

neni, protoze tuknu do knofliku na handsfree, ono mi to pipne, ja reknu jmeno a hotovo. Nemusim zirat na mrnava tlacitka na klavesnici, davat ruce daleko od volantu, vejde se mi tam vice lidi nez tech asi 8-10 co umi bezne telefony namapovat na tlacitka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fousac  |  07. 02. 2006 08:01

"hlasove vytaceni, EDGE a ovladal se podobne jako Siemens"
pokud mas ny mysli S75, tak misto toho treba 6630.. kupodivu ma dost podobny ovladani.. + nektery funkce lip pristupny (schranka copy+paste, ALT+TAB etc. )...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
honzyck  |  26. 01. 2006 16:27

Telefonů s EDGE a hlasovým vytáčením je dost, ale na to ovládaní by jste si musel zvyknout... Mám Siemens a telefony Nokia se mi neovládají moc dobře, ale ve vašem případě bych to risknul...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jouda  |  25. 01. 2006 21:17



Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Keni  |  25. 01. 2006 18:49

Je pravda, ze me strasne vadi absence Mass stoage. Pak na S65 nejde nahravat zaznam za hovoru, takz ekdyz Vamnekdo diktuje cislo, jste v kelu. o jsou asi nevyhod Siemensu.
Ale ted jsme to testoval s vybavenym Qtekem MDA. Na siemensu mam vsechny kontakty v stahnut pres SIMOCO v csv souboru a pri zmenene telefonu dam oznacit vse, preposlat na novy a a starem oznacit vse a smazat. Ted mam necokolem 600 zaznamu.
Tak spojeni Siemen sQtek funguje, ale Qtek prijm eneco malo pres 200 zaznamu. Pak siceSiemens vse odesle, ale QTEK zahodi.
To nemluvim o to, ze mazat se na QTEKu musi jednotlive nebo celej komp.
Takze co se tycekontaktu, na Siemens ani na MDA.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Keni  |  25. 01. 2006 18:54

Dalsi vec je ovladani. Pod cislem a # je rychlavolba na simkartu.Mm tam asi nejpozivanejsich 20 cisel.
NA podrzeni klavesy mam funkce. Rychle a prakticke ovladani.
Spojeni pres USB, BT a GPRS nema chybu. Funguej jak ma.
Velky minu svidim ovladani zamykani klaesnice,coz je jediny,co snad Nokia vymyslela hlavou.
Pak Siemen sma tissi zvoneni a zvoni jen 45sec. Takze nevzbudi. Ale da se nastvit treba neomezene zvoneni v kalendari. Takze 50:50.
A pokud se k nam dotane ta SGX75 (snad jsem to nezcvoral) s GPS a bude to pozitelny, tak se tesim. Jeste jaky na to budou aplikace apod. A snad to jeste bude ovladanim Siemns

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Keni  |  25. 01. 2006 19:34

Jo a jeste naposled uznam, ze vzhled managerskejch Nokiackej firmwarovejch telefonu je taky lepsi. Ale na ovladani Siemense nemam jedinou vytku. Ale to asi tim, ze jsem zacal od Sony CMDX-1000 (coz byla S4) pres S10,S25,S45,ME45,S55 az sem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
foxxx  |  30. 01. 2006 11:20

mozna zkusit puvodni prislusenstvi jako je SieDataSuite, pro M55 funguje paradne, pripojeny foun se hlasi jako pojmenovana *mechanika*, kopirovani/zalohovani/editace cisilek v adresari ci seznamu a jejich xport do *.txt, vse v pohode a rozumnem case
je fakt ze i s kablikem a pripojeni PC k netu via GPRS sou u starsich masinek jako x55 urcite problemy, ale holt to neni modem na 24-7-365 sluzbu, ze

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
§§§ ;-)  |  25. 01. 2006 18:39

"Ale je právě zajímavé, jak dokáže o tři tisíce levnější telefon skvěle držet krok s etablovanou elitou."

zajimávé na tom třeba je to, že nokia nám nabízí to samé o tři litry dráž. tedy pro mě nokia ne (jediná,pro kterou mám stále slabost je 3210)

howg!



ps: souhlas,že takovéto srovnání je mnohdy užitnější než recenze

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
truhel  |  25. 01. 2006 18:44

mas tam chybu. nechtel si napsat o tri tisice levnejsi mobil, ale o tri tisice predrazenej mobil.
u nokie je beNa vec ze svoje mobili predrazuje vic nez je zdravo.
s75ku mam a jsem s ni spokojen. urcite bych ji nemenil za nokii i kdyz bych videall tri tisice, pfe.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
olda  |  25. 01. 2006 18:35

Zdravím,
má někdo informace o tom, jestli se s75 objeví v nabídce operátorů?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
olda  |  25. 01. 2006 18:35

Zdravím,
má někdo informace o tom, jestli se s75 objeví v nabídce operátorů?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fanyk  |  25. 01. 2006 17:54

Vy tady pisete ze nokia je o 3 tisice drazsi, ale to neni pravda...Nokie stoji na internetu 7200kc a siemens 6600.tak tam moc velkej rozdil neni..a podle me je lepsi nokie...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
i  |  25. 01. 2006 18:15

experte

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
§§§ ;-)  |  25. 01. 2006 17:46

"Ale je právě zajímavé, jak dokáže o tři tisíce levnější telefon skvěle držet krok s etablovanou elitou."

zajimávé na tom třeba je to, že nokia nám nabízí to samé o tři litry dráž. tedy pro mě nokia ne (jediná,pro kterou mám stále slabost je 3210)

howg!



ps: souhlas,že takovéto srovnání je mnohdy užitnější než recenze

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Carlo  |  25. 01. 2006 17:21

Srovnání není špatné, ale neustále mám pocit, že Nokii je nadržováno ve většině článků a přitom je kvantum lepších founů. Navíc v porovnání cena x výkon je Nokia z 90% v háji téměř u všech modelů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
truhel  |  25. 01. 2006 18:48

TAK S TIM RPESNE SOUHLASIM. mam taky ten samej pocit.

kdyz sem si dal srovnat S75 K75Oi 6230i tak tam je to dsot videt, jak sou procenta u nokie vyssia a parametry ma temer identicke. doporucuju vam si to prohlidnout. uvidite sami:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
s4llo  |  25. 01. 2006 16:49

SIEMENS SA NEDA ZROVNAVAT S NOKIOU, SIEMENSY SU NARYCHLO ROBENE NEPODARKY ... TOLKO BY STACILO POD NADPISOM ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JIRI  |  25. 01. 2006 17:06

Tak si nejsem zcela jistý,kde vyhrává kvantita nad kvalitou??!!Nokie=telefony pro děti,navíc dost hodně předražené.Nokii za desítku strčí do kapsy Siemens za 3.000,-!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mhn  |  26. 01. 2006 08:08

Boli casy, ale tie skoncili radou 45, vtedy, aspon podla mna, siemens mal pred nokiou naskok. Ked si uvedomis, ze sa tu porovnava S75 s pomerne starym modelom (N6230i je v podstate to iste co 6230, je to len upgrade modelu)... Podla mna su fony vyrovnane, nic nove pod slnkom. Inac, mal som c35,s35,me45 a s55. s55 aj m55 bola hroza, zlata me(s)45. So siemensami som skoncil az do doby ked zacnu vyrabat mailovy klient prisposobeny na prijmanie diakritiky. Do teraz to nedokazali aplikovat. V tomto jasne vedie (zial alebo nezial) nokia.Aj SE aj Motorola s tym ma problem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jiri  |  26. 01. 2006 14:26

Tak tak na S45i taky nedam dopustit. Loni jsem byl prinucen konvertovat na SE K700i. Rada 55 i 65 o nicem. Pouzivam zaroven K700 a S45i a starej dobrej Siemens ma stale neco do sebe

S75 zacina zase chytat dech, ale ten design

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mhn  |  26. 01. 2006 08:11

Este dodatok, k nokiam: tiez mi riadne na nich vadi synchronizacia kontaktov s MO a pda. Hotove nestastie (problem meno-priezvisko). A takisto nemoznost synchronizacie kontaktov,napr opakovanie len v pracovne dni. Neviem ako je na tom 6230i, ale 6230 s tymto prikazom nerozumie.Siemens to ma vcelku vychytane, aspon co viem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RejpaL  |  26. 01. 2006 21:18

Opravdu? Znas snad nejakyho Siemense co se vyrovna napr. Nokii N70?
Placate blbosti, siemens je uz leta v p...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fousac  |  07. 02. 2006 07:50

to uz trochu srovnavas jabka s bananama..
n70 je s OS, to uz je jinak kategorie a vubec by se to nemelo michat s "obyc" mobily... a za moji 6630 bych ji nevymenil, ponadz nic navic nema a je dost zabrzdena...
uz si mel v ruce S75?? uz nejakou dobu ho muzu primo porovnat prave s 6630 a pokud beru funkce "klasickeho telefonu" (kalendar, organizer), ale i multimedia, tak S75 je absolutni spicka... ta tvoje n70 ma navic "jenom" symbian..
 
 
P.S. vysvetli mi uz konecne nekdo, cim si 6230i zaslouzila 4.misto v zebricku?? furt na to nemuzu prijit..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JIRI  |  25. 01. 2006 16:48

Chtěl bych nepatrně poopravit pana redaktora,ale siemens S75 se vyrábí ve třech barvách.Černá,stříbrná a modrá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
User1  |  25. 01. 2006 16:33

SIEMENS NENI TRI-BAND, N6230 ANO

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
beardie  |  25. 01. 2006 17:01

ale je

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gruzawik  |  25. 01. 2006 19:14

Oh Jesus... Co to je za strašný kec S75 samozřejmě třípásmový je.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
User1  |  26. 01. 2006 11:40

Tak to se velice omlouvam. Dival jsem se na tuto adresu
http://www.mobilarena.cz/?cz_produkt_detail=&ptID=12935&dealType=nove
Nemaji to jeste spravne doplnene. Velice se omlouvam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  25. 01. 2006 10:52

Dříve se hodnotila dostupnost síťe (zásadní pro použití M.T),mám M65 pro mne dobrý ale ten signál!Tak jsem nucen používa K700i signál bez problému.Co takhle hodnotit i toto?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
renoar  |  25. 01. 2006 14:25

tak to musíš mít špatný kousek. siemens je co se týče signálu nejlepší, to snad nikdo nepopře, naopak u SE jsem ze signálem míval docela problémy. strašné to kolísá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  25. 01. 2006 15:59

Není tojen jeden model.A50,A55,C35,M55,M65.Všechny na tom jsou stejně na stejném místě bez signálu.Sony J6 a SE K700i v pohodě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
crazycz  |  25. 01. 2006 10:38

Peknej clanek, jenom mi prijde, ze ta konecna tabulka si s nim trochu odporuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
User1  |  25. 01. 2006 10:09

Zatím jenom u mobilů Sony Ericsson jsem otestoval možnost běhu java aplikace (midletu) napozadí. Testováno na programu Jimm, kde je volba minimize. Presto, že mám N6230i (kvůli bezvadně rychlému EDGE), tak mi právě nyní obrovsky chybí možnost minimalizace. Presne receno jde v Jave o prikaz Display.setCurrent(null). O ostatni se jiz postara system mobilu sám.
Doporucuji cele mobilmanii pridat do testu mobilu tuto funkcionalitu. Nazval bych ji "Beh midletu na pozadi". Je to obrovska vyhoda. Jste na prijmu, muzete telefonovoat, a pritom na pozadi bezi napr. icq.
Doporucuji otestovat.
 
Petr - (Certified Mobile Application Developer)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jindrapro  |  25. 01. 2006 10:29

Mam SE D750 a naprosto souhlasim. U jimma, opery a vubec funkce minimalizovat k nezaplaceni. Jen chci podotknout, ze SE D750i nabizi tuto funkci aniz by to aplikace podporovala. (Ta funkce je v telefonu). Mel jsem Siemens od rady 25 az po radu S55 pak prisla S65 a ta me nenadchla a presel jsem k SE. Mam radost, ze se Siemens trochu zase vzpamatoval, protoze na S45 budu vzpominat snad do smrti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
User1  |  25. 01. 2006 14:41

Diky za info k SE D750. Hodnotna informace. Jinak Siemens a Nokia naopak podporuji jeste jednu funkcionalitu, kterou se mi ale nepodarilo prozatim otestovat. Jde o tzv. file locator (jsem nyni zaneprazdnen podivat se presne, jde mysli o JSR API-72 - File apis.). Umoznuje praci se souborovym system na mobilnim telefonu. Je to pomerne nove a mely by to umet N6230i a Siemens telefony. V praxi to narazi na nastaveni security manageru. Tak jenom pro informaci. Obecne je to api ale postavene tak, ze pokud budou uvedene tridy soucasti instalace midletu, tak by to melo chodit i pro existujici mobili. Ty tridy budou proste nativni, tzn. usite pro konkretni HW mobilu. Proc o tom mluvim ? Clovek potrebuje 2 veci. a) beh na pozadi b) moznost pracovat se soubory (prenaset, update, cist atd.). I tato druhá funkcionalita by měla v budoucích testech byt zahrnuta. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
User1  |  25. 01. 2006 14:44

Omlouvam se za preklep. To neni z neznalosti. Nectu to po sobe a pisu moc rychle. Mobily a ne mobili.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SUP  |  25. 01. 2006 10:07

Opravdu povedene srovnani, dobry clanek a dobre hodnocene, fak se mi to libilo, dik.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Adam  |  25. 01. 2006 09:52

Zdravim. Kolik polozek se vejde do kalendare u Nokie 6230i a u Siemensu S75?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
peca  |  25. 01. 2006 13:22

u s75 pise mobil:
více než 500
a pod tím velikost zbyvajici pameti.
Z toho plyne prakticky neomezene...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
honzyck  |  25. 01. 2006 09:28

Podle mě je čitelnost písma na vytvořených fotografií téměř stejná. Určitě to nehraje takovou velkou roli, jako je digitální zoom a možnost úprav. Za to bych připsal Siemensu S75 další bod. A určitě je lepší displej větší než menší, ne? A to rozlišení není vzhledem k rozměrům displeje tak hrozné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  25. 01. 2006 09:01

Vynikající recenze.Jen tak dál.Jinak,může mi někdo osvětlit,co to je Mass Storage.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ja  |  25. 01. 2006 09:18

to znamena, ze ked telefon pripojis kablom k pocitacu, tak sa ti zobrazi ako dalsi disk aj bez toho aby si instaloval/a ovladace. cize ak mas teraz vo windows disk c: pre harddisk, d: pre cdrom, tak po zapojeni teletonu sa ti ukaze disk e: kde mozes normalne prechadzat obsahom telefonu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pog  |  25. 01. 2006 09:20

to je takovy to ze kdyz mobil pripojis k pocitaci, tak se ti objevi nova diskova jednotka ... jako kdyz pripojis fotak (vetsinu fotaku) a nebo flashku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pasek  |  25. 01. 2006 10:15

problém této funkce je, že většina lidí nepřipojuje mobil k PC kabelem ale bezdrátově (IrDa, BT) a tady Mass Storage nevim proč nefunguje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
japlecz  |  25. 01. 2006 10:27

No nevim, jak vy, ale ja pripojuju 6230i k pocitaci jenom pres bluetooth amass storage mi funguje naprosto spolehlive, jen ten displej je na sledovani filmu opravdu malej:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majk vP.  |  25. 01. 2006 11:19

To je nesmysl. Ta funkce se jmenuje USB Mass Storage právě proto, že funguje výhradně s USB kabelem.
Po zapojení kabelu se tě telefon zeptá, zda má povolit přenos dat a tedy fungovat jako kupř. Flash Disk (zapnout Mass Storage). Vzhledem k tomu, že při aktivaci Bluetooth se tě foun na nic takovýho neptá, nesepne se Mass Storage - tudíž co používáš ty, žádný USB Mass Storage není.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rady  |  25. 01. 2006 08:37

Manželka měla siemens M55, pak si koupila Nokii 6230i.Její hodnocení je takové:
pomalý, malý displej, nepoužitelný kalendář (neumí zobrazit všechny upomínky, nelze nastavit opakování v určité dny), nastavení datových služeb = utrpení, neporadili ani na infolince Nokia, t9 nepopužitelná
takže po půl roce jde do bazaru .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
prateta  |  25. 01. 2006 12:33

Prosím nedávejte ji do bazaru, já bych ji moc chtěla a nemám na novou. Jsem v penzi, nechci si pořád kupovat černobílé ošklivosti vážící půl kila. Budu se k ní chovat dobře - když ji doteď měla žena, tak ten mobil určitě nemá poškrábaný displej a bude pořád hezký. Prosím napište mi na prateta zavináč seznam cé zet a budu moc ráda, když se domluvíme. Bydlím v Praze. Děkuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  26. 01. 2006 22:35

Plne, ale PLNE souhlasim! Datove sluzby (nastaveni) u Nokii S40 je neco neuveritelne neskutecneho. Proboha, proc to tak "zabili"??? Vzdyt S60 ma nastaveni datovych sluzeb naprosto genialne vychytane! OPravdu 6230i je velka bida. O nepouzitelnem emailovem klientu, ci nemoznosti instalovat JAVU pres BT nebo z MMC ani nemluve!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
romulus  |  25. 01. 2006 08:26

Nechci se hádat (nejsem si momentálně jistý), ale není u S75 délka záznamu v diktafonu omezená jen volnou pamětí?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
peca  |  25. 01. 2006 13:16

S75 ma 2 zaznamniky:
Hlasovy zapisnik - lze si delat hlasove poznamky (např do kalendare), nebo nahrat hovor. omezeni 100 minutami (menu-6-5)
Nahravani zvuku - nahrava zvuk, lze pouzit jako vyzvaneni. Omezeni 100minutami, ale lze presouvat na kartu. (menu-*-6)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alpha2  |  25. 01. 2006 08:11

Ta Kokina neměla šanci. Když pominu, že je to Kokina, tak to není zas tak úplně špatný telefon, ale oproti S75 je to dětská hračka, vypadá jako takové to stěrchátko do kočárku...
Srovnání je výborné, díky za článek. Mnohdy dá srovnání více  jak recenze, přimlouvám se za více podobných počinů do budoucna.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bagr  |  25. 01. 2006 07:45

Jen bych chtel upozornit na soucasne problemy s N6230i ve spojeni BT a GPRS data. S FW 3.50 a 3.62 spojeni nefunguje korektne!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Tleskač  |  25. 01. 2006 08:02

To je fakt...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tom  |  25. 01. 2006 08:39

Na tema Nokia <> BT <> GPRS by se daly psat romany .. Ono je totiz problem jestli se hodnoceni dela podle toho co telefon 'umi' nebo podle toho co napsalo marketingove oddeleni a bylo jen zboznym pranim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 01. 2006 10:14

S40 problémy mívá, ale S60 funguje naprosto bez jakýchkoliv potíží.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pava  |  25. 01. 2006 14:26

Nemáte pravdu. Mám N 6230, od minulého týdne s nejnovějším FW v5.50. Ve spojení s PDA Acer N50 přes BT spojení drží, ale přestanou téct data. BT nejde poté odpojit a PDA se musí restartovat. Chyba je na straně telefonu, nejsem sám kdo má s tímto problémy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fousac  |  25. 01. 2006 16:03

co ze je to kus vys napsany?? ano, S40 problemy miva, napr. 6230.. S60 beha v pohode, napr. moje 6630..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majk vP.  |  25. 01. 2006 11:23

Zvláštní. U staršího FW 03.40 s tím nemám vůbec problém.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dark  |  25. 01. 2006 07:41

ja jsem si vybiral podle kriterii, ktere srovnani neuvadi - napr. se mi libi, ze S75 ma mnohem vetsi mnozstvi poznamek nez 6230i, nebo ze displej ma na dennim svetle citelnejsi.
Naproti tomu je S75 trochu nestabilni (coz uz asi neni u 6230i problem), ale pri beznem provozu (volani, zpravy, kalendar) to neni nijak znat a nejaka novejsi verze fw problemy vyresi. Idealni pristroj asi stejne neexistuje...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nocni_dric  |  25. 01. 2006 00:28

drobna chybicka na zacatku nebyl predstaven nahodu founik Nokia loni v breznu..ale jinak se me to libilo je videt konecne ze tabulky neznamenaji vse..ja soukrome bych si asi vybral tu nokii,prece jen ma vetsi tlacitka ikdyz uvidim az chytnu siemense do ruky treba me chytne...ale moc velkou duveru v ty tlacitka nemam jak je vidim na fotkach jejich rozvrzeni..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal_Sedlak  |  25. 01. 2006 00:34

V hlavě stále 2005  Díky, opraveno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
termm  |  25. 01. 2006 00:06


Celkem prekvapive srovnani ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ze3gg  |  25. 01. 2006 06:38

Rekl bych ze Siemens je mirne poskozovan treba pocet barev a velikost displeje a pocet ikonek je celkem dost velky rozdil. Ale zase na druhou stranu Nokia uz na trhu je s timhle modelem dost dlouho a Siemens "je na trhu" chvilku coz je jednoznacne plus pro Nokii. Celkove je muj nazor, ze jsou oba vzhledove pekne hnusny. Ale to bude tim, ze mam rad "vecka"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kail  |  25. 01. 2006 11:58

Heh,no jiste ty rádoby odborníku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
berda  |  27. 01. 2006 10:30

i mne překvapilo, že srovnání vyznělo pro S75 (a to jsem příznivcem této značky a naopak nokia mne zatím-zejména designem a funkcemi-nijak neoslovila)... škoda jen, že se tvůrci u siemense neinspirovali u SE (běh alespoň jedné java aplikace na pozadí), případně i u nokie (mass storage), pak by byla S75 jistě jedním z leaderů trhu v kategorii 'hloupých' telefonů... docela o ní uvažuju, ale asi si raději počkám na konkurenci... W810i vypadá velmi lákavě... ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ldx  |  31. 01. 2006 12:05

Siemens ma sice 2 roky zpozdeni, ale budiz. Ja osobne ale pockam na smartphone podobnych rozmeru a nejlepe vecko jako je Motorola E895 nebo podobný smartphone...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ldx  |  31. 01. 2006 12:13

No a jinak bych dal prednost osvedcene N6230i. Potize s fw, samo-vypinani a nevyjasnena produktova budoucnost siemensu, no radeji ne...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor