Dealeři operátorů balamutí zákazníky

Diskuze čtenářů k článku

Toony  |  11. 09. 2007 09:40

Drive jsem pracoval pro jednu expresni zasilkouvou sluzbu ktera rozvazela zasilky i od O2 a TM. Reknu vam je to sice pekne, ze si neco objednate po telefonu a prijede k vam smlouva az domu a nemusite nikam chodit.Funguje to tak, ze kuryr prijede rozbali zasilku a da k podpisu smlouvu a podepsanou ji posle zpet s okopirovanymi doklady. Ale ouha kdyz vam operator neco ''vnuti'' a jeste rekne ze k vam prijede kuryr a vse jim vysvetli!!! Nerposel sem zadnym skolenim abych tem lidem vysvetloval jak je to pro ne vyhodne/nevyhodne!Pri poctu 60+adres a 400 ujetych km za 1 den nemam cas na nejaky vysvetlovani. Kolikrat se mi stalo, ze jsem prijel k zakaznikovi a on se me zacal vyptavat na to ci ono a ja mu odpovedel ze tomu nerozumim a at to podepise pokud o to ma zajem jinak to posilam zpet = zbytecne ujete km, ztraceny cas (podle smlouvy Př.sp. mam na zakaznika 5 minut) a hlavne tu odmitnutou zasilku mi nikdo nezaplat (fakturuje se za dorucene baliky)!!! Prominte ze si tu tak stezuji ale chtel jsem upozornit na neseriozni jednani NEKTERYCH operatoru O2 a T-Mob,kteri vnuti za vidinou zisku tarif, a klamou zakazniky,tim ze k nim prijede dealer a vse jim vysvetli a da jim cas na podepsani smlouvy, ktera je napsana na 2 A4 drobounkym pismem. Ono Vstavat pul paty a byt doma v 9 vecer je docal obtizne a nejake kazdodenni dohadovani zda ma zajem o ten tarif bo neco jineho, zda ma okopirovane doklady..atd atd.Nevozim jen Smlouvy a nejsem zamestanec!!!! Vse si platim sam a fakturuji jen za dorucene baliky takze to vase lhani neobtezuje jen zakazniky!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
---  |  24. 08. 2007 13:19

Práci obchoďáka jsem si skousil na vlastní kůži a za tu dobu sem se o tom ledacos dozvěděl. Takže pár zajímavých informací. Existují dva typy dealeringu u O2. Za prvé ten přez zprostředkovatelské firmy(SaveMax a jiné jemu podobné) a pak D2D projek telefoniky samotné. D2D segment je přímo součást telefoniky. Další věcí jsou provize. Většina lidí si myslí že člověk dostane zaplaceno za realizované služby...Není to pravda. Zaplaceno dostane za zříditelné služby, tzn. za službu kterou sepíše a ona de provést, pokud se pak nerealizuje, odečtou vám jí z platu příštího měsíce(odečtou ale většinou něco kolem 40procent co by měli - chyba administrativy, organizace). Z toho vyplývá proč dealeři lžou. Dostanou za to zaplaceno. Znám dealery kteří jsou upřímní i ty kteří nestydatě lžou, jde o to jak daleko je který ochoten zajít a jaké riziko je schopný přijmout. O2 dealeři mají ovšem jasné pravidlo, 1stížnost od člověka která se prokáže 5000kč pokuty, 2 10000kč, 3 vyhazov. SaveMaxáci tyhle pravidla nemají...Kdo jsou ti zlí?:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hynek  |  21. 08. 2007 13:06

Mně taky furt volají a ptají se, kolik protelefonuji měsíčně, jaký mám tarif apod. Už mně to nerozčiluje, vychutnávám si je. Nechám je vykecat, mluvím velmi slušně a řeknu jim, že nevím, kolik platím, že mi o peníze nejde, účty že ani nečtu, že mi to platí banka a ně to nezajímá. A stop. Teď poslouchám to ticho na druhé straně, na tohle určitě školení nebyli.
Zkuste to taky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymous_  |  22. 08. 2007 12:54

jen tak dal.. kde pracujes? V obchode? Jako prodavac? Jak by se ti asi libilo, kdyby si nekdo od tebe nechal popsat vsechny vyrobky v prodejne a pak rekl: "chachacha, vzdyt ja o to nemam ani zajem, mozna jen u konkurence!" a u tebe u pokladny by cekala fronta .. a rvali by.. ale ty nemuzes zakaznika slusne odmitnou, tak mu dal a dal vysvetlujes na co slouzi vysavac a co ma za fce... ;)
Nebo ze by jsi byl treba support linka a mel by jsi bonusy za to, kolik denne provolas hovoru.. co kdyby ti zavolal clovek a SLUSNE by se ptal na dotazy (zbytecne) na vse kolem a ty by jsi mu musel odpovidat.. a pak by ti rekl.. "to sem vas dostal co??!" .. .
..tak asi takhle.. mas asi dost velke IQ kdyz tohle delas, doufam ze se cejtis alespon jako King, kdyz takhle nekoho zdrzujes...
..co jim treba jen rici, diky, ale prominte nemam zajem..
..nebo si je vyslechnout a OPRAVDU UVAZOVAT, zda se mi to precejen nevyplati.. proc myslite ze vsechny nabidky jsou nevyhodne?! ... takze asi tak..
(jste velkej masta, "vychutnavate si je", doufam ze na vas nekdy natrefim a udelam vam to co popisuji vyse - da se to ruznou merou udelat kazdemu pracovnikovi - at pracuje kdekoliv..)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
misa  |  23. 08. 2007 09:20

chapu, ze vas to jako toho na druhe strane dratu sere, ale pro 99% pupulace jste proste opruzak, s tim je potreba se smirit.
Me proste kazdy nevyzadany hovor vadi a to plati pro kazdeho koho znam.
Vetsinou do 3 vterin reknu, ze nemam zajem a zavesim (i kdyz vetsinou prostistrana nadale bubla, at si to poslechnu), ale nekdy pouzivam takove to schema pro boj s telefonnimi prodejci a dotazuju se jich na veci, ze kterych pak blekotaji a huhlaji, pac je na to neskolili.
A srovnavat telesales s normalnich obchodem kulha na obe nohy a ma chrome obe ruce - do obchodu jsem prisel ze sve vule, telefonni opruzak me otravuje jen na svoje triko.
Cili zdrzovanim opruzaka spis zachranim dalsi od opruzivani, zatimco v obchode bych zdrzoval (tam ostatni prisli dobrovolne).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymous_  |  23. 08. 2007 13:30

.. rikal jsem ze je normalni SLUSNE nabidku odmitnout (dekuji nemam zajem, vim ze se mi to nevyplati nashledanou), ale nechat si vyslechnout - tudiz naschval zrzovat, to je uplne neco jineho nez hned to hend ukoncit.. chapete ten rozdil? Delat naschvaly a zdrzovat od prace a odmitnou je sakra rozdil..
..navic to neni opruzovani lidi, kdyz vam zavola operator a neco vam doporucuje, je to to same, jako kdyz vam seznam rozesle hromadny mail o zmenach na seznamu.. berte to jako navod, nikdo vam to nepcpe, vzdy to muzete odmitnout.. nemusite telefon ani zvedat, je to vase osobni volba, ale ihned vyslechnout - jen tak abych se zasmal.. to je primitivismus..
..navic neni to opruz.. muzu dokazat.. kdyz vam pani v bance rekne ze zbytecne platite vice, ze tam mate neco spatne nastaveneho, nebo ze vam prave nekdo vybira konto, take to je opruz? Ne je to to same, pouze rada proto, aby jste mohla usetrit.. Navic kdyz pouzivat MT se SIM od nektereho z operatoru, souhlasila jste s obchodnim sdelenim ..
..je to prace jako kazda jina, to ze me v metru odchyti revizor a ja mu reknu co je mu dotoho esli mam listek ze pospicham, ze mi ma verit, ze na me nema pravo sahat, tak to je taky opruz ze strany revizora?! .. proste je to prace, tak to respektujte, poslouchat lidi, jako vas co zde pisete, jak machruji blabla nic nechci, pritom si dobijite 2000 a neuznate ze je pro vas pausal lepsi (i klidne na dobu neurcitou) jenom proto, ze jste zatvdli a zatvrzeli tim "otravuje, hlavne nebrat.." .. a pak nekde u nas an infolince skemrate o pomoc.. neni vam to trapne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
misa  |  23. 08. 2007 18:00

1) mam sluzebni telefon, coz by si slavni "jaky mate pausal" opruzaci mohli zjisit a strcit si slevy do mist, kde je vyrazne mene svetla nez jinde.
2) nevyzadane emaily se mi automaticky zahazuji, coz s nevyzadanymi hovory a to nejen od call center najatych operatorem - volaji o opruzenci s knihama, danovyma zakonama, pasama na golf atd.
3) vsechny pripitomele primery s revizorem atd. jsou uplne naprosto mimo misu
4) jak se pozna hovor od opruzaka, ktery "nemusim ani zvedat"? Nechcete si tedy vsichni opruzaci poridit rekneme specialni predvolbu, kterou si dam na ustredne zablokovat a bude klid?
Chapete, ze pro vetsinu lidi jednuduse jste opruzaci? Jeste nikdy mi po telefonu nikdo nic slusneho neporadil, neprodal a neproda. Protoze ja si informace zjistim kompletni a lepsi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymous_  |  23. 08. 2007 18:38

1) mam sluzebni telefon, coz by si slavni "jaky mate pausal" opruzaci mohli zjisit a strcit si slevy do mist, kde je vyrazne mene svetla nez jinde.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Kdo ma vedet ze mate sluzebni telefon?
..pokud vam vola operator, nepta se na pausal.. to se pta pouze konkurence..
2) nevyzadane emaily se mi automaticky zahazuji, coz s nevyzadanymi hovory a to nejen od call center najatych operatorem - volaji o opruzenci s knihama, danovyma zakonama, pasama na golf atd.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Nevim jak vy, ja mam v telefonu fci blacklist, tudiz si mohu blokovat hovory, ze nemate spravny telefon je vas problem.. Je to stejne jako kdyby jste nemela spravny spam filtr..
3) vsechny pripitomele primery s revizorem atd. jsou uplne naprosto mimo misu
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>To teda nejsou, prace jako prace.. Nerekl jsem nic co by nebyla pravda.. revizor neni opravnen na vas sahnout ci vas prohledavat.. takze uteci muzete a nic vam rici nemuze.. To by ale asi nebylo fer vuci jeho praci ze? To same je s operatory...
4) jak se pozna hovor od opruzaka, ktery "nemusim ani zvedat"? Nechcete si tedy vsichni opruzaci poridit rekneme specialni predvolbu, kterou si dam na ustredne zablokovat a bude klid
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>To snad nemyslite vazne! Operator (napr. t-mobile = 603603603) ma specialni telefoni # z ktereho telefonuje.. neni duvod aby pokazde volal z jineho telefonu, stejne je to u konkurence, kdyby TMO volal k Vam a vy byste nemela(nemate) TMO, tak se vam take zobrazi 603603603.. tudiz to snad neni problem precist na displeji ne? Pokud neumite cist nebo vam to MT nezobrazuje, opet Vas problem..
Chapete, ze pro vetsinu lidi jednuduse jste opruzaci? Jeste nikdy mi po telefonu nikdo nic slusneho neporadil, neprodal a neproda. Protoze ja si informace zjistim kompletni a lepsi.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Pro vetsinu lidi? A proc jsou CC tak uspesna a tolik lidi nabidky bere a vetsi cast je i spokojena? Jste zmatena z diskuzi, tolik negativity v diskuzich zpusobuje pocit, ze nikdo neni spokojen... Ovsem statistiky hovori jinak, proc by operatori meli tolik CC, kdyby nebyla uspesna? Nikdo Vam nic dobreho neprodal? Jeste aby, kdyz nezvedate, pokladate a jste /nejspise/ neprijemna a odmitate jakoukoliv nabidku /z vaseho zpusobu vyjdrovani/ takovymto lidem nikdo nic nabizet nechce.. A rozhodne ne nic vyhodneho.. Informace si zjistite lepsi a kompletni ? Vy jste taky skolena ? Vite ze operatori znaji perfektne nabidku (aktualni) a veskere novinky )
takze asi tak

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
peetrs  |  23. 02. 2009 10:15

Vopakuješ se blbečku, je to vopruz a nuda...!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  20. 08. 2007 20:00

Stal se mi ten samý případ,obchodník,obcházející byty (Praha 2),se představil jako pracovník Telefóniky O2 a vnucoval levnější internet a volání a když mi dal k vyplnění formulář,všiml jsem si,že je od Volný.cz.Takže jsem ho blekotajícího výmluvy vyhodil z domu s tím,že si na něj a jeho firmu budu stěžovat u Telefóniky,ať vědí,co si najímají za šmejdy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  20. 08. 2007 20:04

...a to jsem si všiml díky tomu,že jako bývalý technik O2 mě byly některé věci divné.Že je formulář od Volný.cz,bylo napsáno drobounkým písmem v dodatcích dole.Laik,neznalý věci,nemá šanci ihned správně zhodnotit situaci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
akiz.m  |  19. 08. 2007 13:59

podle mě je nejlepší uzavírat smlouvy přímo v kamenném obchodě u operátora

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymous_  |  20. 08. 2007 12:55

aha, takze jit do kamenneho obchodu a tam si zavolat operatorovi ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 08. 2007 11:49

Ano souhlasím, Je to prostě hloupost lidí. Již několik let všuse píšou a hlásí na ulicích nic nepodepisujte, do bytu si nikoho nepouštějte, nikomu nic po telefonu neslibujte.... A je to něco platné? Není. Skoro obdej je to v televizi jak zase někdo naletěl. Češi jsou prostě hloupý národ. Alespoň tak to vidím já.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jirka  |  18. 08. 2007 05:13

Také jsem prodával - něco jiného - a platí zhruba, že pokud nabízí někdo mně, dokážu se hned rozhodnout jen pokud jde o můj obor (fotografie, média, telekomunikacím taky jakž takž rozumím). U jiných věcí si beru čas na prostudování. --- Stačilo by, kdyby všichni, kteří jsou osloveni osobně, vyžádali si čas na rzmyšlenou. U tak složitých nabídek jako jsou telekomunikační služby a jejich programy (je to už hotová džungle) je to naprosto nezbytné. Takové věci se nedají dělat z ulice. Z ulice mohu prodat možná tak hrnce, textil nebo elektroniku ale určitě ne službu, která sestává z celého balíku dalších služeb............ Je to neetické takhle to nabízet. Způsob, jakým dealeři věci dnes nabízejí, je opravdu leckdy směšný. Osobně bych si to nedovolil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  17. 08. 2007 21:35

.....Dealeři chtějí zákazníka za každou cenu.....
At prijdou, nabidnou neco dobreho pro mne a ja jim to podepisu. Uz cekam....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kucis  |  17. 08. 2007 21:32

Kamošce tež to nabizeli na ulici a bez rozmyšleni to přijala,a řekli ji že bude mit volani po 3minutě zdrama,tak ona piča to využivala hodně a přišel ji užet za paušal 7100kč,a asi za tyden to zaplatila ale ohlasila to na operatora a ten ji řekl že oni stim nic nemaj společneho,tak se obratila na soud ktery by se mel konat nak za 1mesic,,,
No však to znáte baby jsou blbe naleti na všechno:D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
krtenek  |  17. 08. 2007 18:31

...nic nebrat a rovnou je poslat do řiti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
akiz.m  |  19. 08. 2007 14:55

přesně tak na ně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zdenek  |  17. 08. 2007 18:08

Uz jsem si zvyknul ze podomni a poulicni prodejce odmitam, jen blazen muze sjednat nejakou sluzbu na zaklade toho coi mu nejakej typek naslibuje mezi dverma. U moji mamky podobne postupoval kdysi nejakej dealer od Tele2 nerekl primo ze je od Telecomu ale snazil se budit ten dojem, takze to bylo neco ve smyslu "Ja jsem od telekomunikaci, muzete mi ukazat vase vyuctovani a my vam zmenime tarif abyste usetrily" a pak hned napsal smlouvy na podepsani a duveriva mamka to podepsala. Smlouva se zrusila a dostala ode me skoleni pro priste, babicka uz si zvykla ze jim ani neotvira a pres zavreny dvere rekne ze nic nechce.
Zvlast starsi lidi jsou v tomhle strasne duverivy a jsou snadnym cilem podobnych firem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Jelínek  |  17. 08. 2007 17:49

seděl sem asi před týdnem okolo páté na pivku s kamošama na zahrádce před hospodou a v tom přišla jedna p... z o2 a nabízela tarif pohoda. po mnoha blbých kecích a nabízení výhod který by byly jen na 2 měsíce a pak bych byl upsanej na1 rok!!! sem se jí smál.... ale když ho porovnávala s oskarem tarif nabito 100(a přitom už se to jmenovalo nabito 150-pozn.) a u něj bylo napsáno že u nabito 100 musíš platit 200 kč měsíčně a když sem jí řek že moc dobře vím že je to podvod a má tam špatný čísla tak se lekla a šla o dům dál...takový podvod mě nasral o to víc že když sem to říkal známím tak to nikoho nezajímá ale u mě je to podvod a nesnesu žádný poděli. já bych takový dýlery vraždil a o2 bych dal obrovskou pokutu!!! tak s tím okrádáním zákazníků kurva politici začněte něco dělat!!!!!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PxM  |  17. 08. 2007 17:00

Jen se vrátím k tvrzení jednoho z "operátorů" T-Mobilu výše, že smlouvu jde do 14 dnů ukončit.. Ano, pokud jste ze SIM karty neuskutečnili ani jeden hovor, na což už vás nikdo neupozorní. Co se přispěvatelů jako Anonymous, Squall či mopy týče, nemohou moc mluvit o praktikách operátorů, jelikož byli pouze najati do externího call centra společností Nextira na aktivní telemarketing jako brigádníci přes léto. A z vlastní zkušenosti vím, že tam T-Mobile bral každého zájemce.. Někteří dokonce ani nebyli na pohovoru. Takže se nejedná o opravdové operátory. Jinak souhlas s praktikami podomních prodejců.. Vím, jak to dělají ti z T-M.. přijdou domů za důchodcem a nabídnou mu levnější volání s tím, že mu neřeknou že bude platit nějakou pravidelnou částku (paušál), ceny za volání a SMS mu řeknou bez DPH a sepíší s ním smlouvu na 2 roky.. Ale abych nehanil jen T-Mobile, O2 to dělá úplně stejně. S praktikami Vodafonu zkušenosti nemám. Ke cti mu budiž, že neuzavírá smlouvy na dobu určitou, tudíž jsou ty jeho praktiky zřejmě průhlednější...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymous_  |  17. 08. 2007 17:53

Ano, mladicek se vytahl Opravdu je to tak, nic nemusim zatajovat, jsme z NxO - jak se dalo poznat dle proxy serveru ;) ... brigadnici pres leto? Ehm pokud tu pracujete s nami, tak urcite vite do kdy mame smlouvu a jak to je s budoucnosti CC, urco vite, ze to neni jen pres leto Dalsi vec, byli jsme proskoleni skoliteli - pracovniky - primo z TM, skoleni bylo dlouhe 1-2 tydny.. myslim si, ze oproti dealerum.. Komu jsme se dovolali vzhledem ke kampani Volání 50+, urcite vi, jake praktiky pouzivame, ze nas nelze srovnavat s dealery na ulici...
'Jen se vrátím k tvrzení jednoho z "operátorů" T-Mobilu výše, že smlouvu jde do 14 dnů ukončit.. Ano, pokud jste ze SIM karty neuskutečnili ani jeden hovor, na což už vás nikdo neupozorní.' Ehm.. delas ze sebe trapneho? proc davas operatoru do uvozovek, je uplne jedno zda jsme z ext bo in CC, operator jako operator, spis jsi mel napsat TM operator bo "TM operator", to bych jeste pochopil, nyni jsme operatori NxO pracujici pro TM, ale to jak jsi to napsal ty, je velmi mylne.. Je to jako kdyby jsi napsal ze servis telefonu (neautorizovany) neni servis ale "servis" - je to stejna blbost prober se.. Jinak o tch 14ti dnech jsem psal - cti vice, zde je primo MA citace: "Jeste ze je zde ta lhuta 14ti dnu.. Ale to ovsem musite vratit nerozbalene - nesmite zavolat, nesmite prip. pouzit Dotovany MT.. proste celkem neco co se porusi uplne samo.." .. :) a pak ze jsem to nepsal ze ? opet zklamani..
"A z vlastní zkušenosti vím, že tam T-Mobile bral každého zájemce.. " tebe asi nezvali, proto tu tak brecis? Ze brali kazdeho? Celkem se mylis, asi si jeden z tech co nebyl na pohovoru? Ja jsem na nem byl.. a myslim ze vetsina..
"Takže se nejedná o opravdové operátory. " To snad nemyslis vazne ne? Jsme uplne normalni operatori aktivniho telemarketingu - na to, ze zpracovavame jak inbound klasicky z infolinky, tak outbound na svechny mozne a nemozne kampane, si myslim - po osobni navsteve v Hradci - ze mame vice zkusenosti a jsme MNOHEM zdvorilejsi, nez nasi **OPRAVDOVI** kolegove :D :D - rozesmal jste me :D pry nejsme opravdovi, lol...
P.S.: Muj nick neni Anonymous ale Anonymous_ taky nekomolim tvuj nick ze bych vynechal znak (Px)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymous_  |  17. 08. 2007 17:58

jen tak mimochodem, myslim ze vim kdo jsi.. a myslim ze pracujes v NxO s nama .. prosimte, neprijde ti trapne takhle hanit spolecnost ve ktere pracujes ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PxM  |  17. 08. 2007 18:29

Kazdy muze odmitnout, neni to nic tezkeho, kdyz nechci nechci, navic je zde 14ti denni lhuta, u TMBL dokonce 2mesice ;).. na to jsem reagoval.. typická reklamština..
Další věc.. již při pohovorech bylo jasně avizováno, že toto call centrum je bude funkční do konce října.. samozřejmě co se spolupráce s T-M týče. Navíc s dealery na ulici jsem nesrovnával.
S tím operátorem v uvozovkách to bylo myšleno trochu jinak.. Ten tzv. "operátor" dělá tu práci krátkodobě, možná ještě s dobrými mravy, tudíž tolik zákazníkům neškodí, zatímco stálí operátoři si jdou hodně za ziskem, jelikož v průběhu delších zkušeností ztratí "iluze".. v tom vidím rozdíl, není to tedy až tak negativní pro opa brigádníka.
A co se pohovorů týče, spousta lidí z agentury A. nebyla na pohovoru ale šla rovnou na školení. Nejste "opravdoví" operátoři T-Mobilu, nýbrž opové Nextiry.
Za komolení nicku sorry.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymous_  |  20. 08. 2007 12:18

na to jsem reagoval.. typická reklamština.. .. jasne ze je to reklamstina a je zde neco v neporadku? Je to uplne pravda je to tak, kdyz dodrzis podminky - ano, jsou krute, ale to je tvuj problem, navic jsem psal neco ve smyslu, ze je prakticky vzdy porusis - tak to opravdu muzes zrusit ;) je to tak
Další věc.. již při pohovorech bylo jasně avizováno, že toto call centrum je bude funkční do konce října.. samozřejmě co se spolupráce s T-M týče. .. tak je to tak, byl jsi pouze na pohovoru.. nebo jsi zde v CC nebyl, kdyz se rikala budoucnost CC.. nechci zde nic vynaset, proto jen nastinim, ze s tim rijnem to bylo receno jen tak... uprimne, kdo by rusil po par mesicich CC za X milionu.. Navic je zde varianta ze CC odkoupi TM.. ;) takze myslim ze s tim rijnem ehm.. je to nerealne, zamestnat tolik lidi a pak je propustit, navic kdyz toto CC je celkem ziskove ;)
S tím operátorem v uvozovkách to bylo myšleno trochu jinak.. Ten tzv. "operátor" dělá tu práci krátkodobě, možná ještě s dobrými mravy, tudíž tolik zákazníkům neškodí, zatímco stálí operátoři si jdou hodně za ziskem, jelikož v průběhu delších zkušeností ztratí "iluze".. v tom vidím rozdíl, není to tedy až tak negativní pro opa brigádníka. .. nevim, ale rika ti neco HPP ? Tzn. zadna brigada, ale stala normalni prace, je zde spousty lidi co zde pracuje nastalo - o tom, zda bych zde chtel JA pracovat stale a normalne, to uz je neco jineho, mluvim o ostatnich ;)

A co se pohovorů týče, spousta lidí z agentury A. nebyla na pohovoru ale šla rovnou na školení. Nejste "opravdoví" operátoři T-Mobilu, nýbrž opové Nextiry. ... Jasne rikal jsem, ze jsme operatori NxO, ale take jsem vyse rikal, ze toto CC muze odkoupit TM, tudiz zde nejsou jine zakazky nez TMBLE a navic jsme byli skoleni personalem primo z TM, tudiz myslim ze prakticky operatori TMka jsme.. ;) uredne (zatim) spadame pod NxO, ale mame stejne zaskoleni jako TMBLE op's a mame stejne zakazky ;) a dokonce prijimame prichozi co spadnou z cisla 4603.. tudiz myslim ze jsme pomerne hodnotni opove - jiste jsou zde veci, na ktere proskoleni nejsme, ale to ze na nas padaji prichozi, si myslim ze znaci o tom, ze TMBLE veri, ze jsme kvalitni - jinak by si to nikdo nedovolil...
Za komolení nicku sorry. Ok beru na vedomi..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kubík  |  17. 08. 2007 21:11

Podle mě je jedno, jestli je operátor CC brigádník nebo jestli to má jako stabilní práci. Oboje vyžaduje především dobré komunikační schopnosti a znalost problematiky.
Podstatná je IMHO jiná věc:
Pokud se hovory v CC nahrávají, tak se dá určitě bez problémů dohledat, kdy který operátor někomu zalhal - pokud by k tomu vůbec došlo. Z čehož logicky plyne, že vědomě se toho takový člověk nedopustí. To je asi podle mého názoru to nejdůležitější, co odlišuje operátory v CC od dealerů a podomních prodejců, kteří tuto bariéru nemají. Kdyby se i hovory na ulici nahrávaly a archivovaly, tak by to pravděpodobně vypadalo jinak i mezi dealery.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymous_  |  20. 08. 2007 12:42

presne tak! navic, jak vsichni sami uznaji.. nahravka je smerodatna, navic TMBLE a ost. operatori nemaji zajem si kazit prestiz a tudiz nedejboze nahravky mazat nebo je pripadne nevydat pri nejakych nesrovnalostech, tady uz se vyhazuji pripadni zamestnanci..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sťůdnt  |  17. 08. 2007 16:46

Tihle dealeři by měli mít aspoň kouska slušnosti a po prvním "ne", "ne, děkuji", "nemám zájem" atp. člověka nechat na pokoji. Jenže vám to drtí do hlavy pořád. Přijedu busem do Dejvic a sotva vstoupím, už se na mě vrhají, že kolik provolám. Chápu je jako jejich kolega - student, prachy se hodí, ale aby před nima musel každej utíkat, to už je trochu moc. Já jdu po ulici, mám právo mít klid, ne povinnost před někým utíkat, to mě fakt se*e!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
St.  |  17. 08. 2007 15:46

Ano, už to bude dvouleté výročí, co opakovaně žádám o pevnou linu a nic! Prý je to pro Telefonicu O2 nerentabilní - a to nežiju na žádné samotě a nejbližší telefonní přístroj je od mého bydliště vzdálen vzdušnou čarou 40 m. Holt, nabízí se jen to, co je nevýhodné pro občany a výhodné pro firmy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
misa  |  18. 08. 2007 11:01

zkus do O2 zavolat a nabidnout jim, ze podepisem minimalni utratu takovou, aby se v rozumnem horizontu (rekneme 3-4 roky) zaplatilo stavebni povoleni, parta ukrajincu co to vykope a zahrabe, pak ty draty co tam polozi a pokud by treba kopli do vozovky tak i ten asfalt atd.
Proc by melo O2 dotovat neco, co se mu krute nevyplati?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
St.  |  18. 08. 2007 22:39

Krutě nevyplatí?? Měsíční útrata 4 tis. Kč. Výkop prý stojí 100 tis. Kč. To je návratnost za 2 roky. Stačí? Navíc je tu 10 nových rodinných domků, stačí, aby se připojili 2-3 sousedi a návratnost bude do roka. Takže.. teď čekám Váš názor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
x  |  20. 08. 2007 18:08

"Měsíční útrata 4 tis. Kč"
To neni zisk, nybrz jen prijem, uz proto, ze mame i jine opratory, ke kterem je nutno volani zaplatit, stejne jako zamestannci a energie nejsou zadaramo..
Pokud si vas poda zadost vic, tak je to neco jineho - to se to samozrejme podle toho pocita...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepe  |  21. 08. 2007 08:45

Snad existují i jiné alternativy než pevná linka. Já bych se zkusil poohlédnout po provozovatelích kabelových televizí. Volání i paušál levnější + přidaná hodnota-digitální tv. Telecom a jeho poslední míle je na zastřelení. To už si raději vykopat výkop s pomocí kopáčů sám, na konci výkopu svoji krabičku a teď mně napojte, máte to metr od ústředny...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
St.  |  22. 08. 2007 09:24

Ano, máte pravdu. A v tom je ten zakopaný pes. Nikdo nenabízí pevnou linku ani mně ani sousedům. Prý si mám sehnat zájemce sám. Mám tedy pracovat za Telefonicu jako dealer? Telefonica se snaží vypadat přívětivě, ale nestačí jí malý zisk, kouká jen po velkém zisku. Z toho vyplývá, že tu není konkurence.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
misa  |  23. 08. 2007 08:54

no ja si osobne myslim, ze to neni o malem zisku, ale o tom, ze by na Vasi pevne lince TO2 prodelala, protoze pausal + ADSL by ji ani nahodou nevratil investici.
Proto takovehle lokality nepripoji nejen TO2, ale netsinou ani UPC, GTS, Volny a dalsi.
A ta konkurence - ona je, ale chova se trzne - pokud muze vyuzit investici TO2 (draty) je drava a chytra jako radio, pokud prijde na vlastni investice do site - a to se tyka hlavne domacnosti - je ticho jak v kobce...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jirka.rubino  |  17. 08. 2007 15:04

Omlouvám se jestli už to zde zaznělo.Takže:
Odstoupení od smlouvy podle § 57 odst. 1 lze učinit tehdy,pokud smlouva byla uzavřena mimo prostory obvyklé k podnikání a pokud si spotřebitel nesjednal výslovně návštěvu dodavatele za účelem objednávky. Poté lze odstoupit do 14 dnů od smlouvy a pokud nebyla uskutečněna dodávka zboží,tak do 1 měsíce. Pokud jste platně odstoupili nemůže dodavatel požadovat žádnou sankci či storno.
To je pak legrace když si ten 'dealer' myslí,že má vyděláno a ono prd .
Podobné lidi jako dealery čekoholiv nechám pěkně vykecat a pak je se širokým úsměvem pošlu do riti.
Zrovna mi takovej jeden volal,nechal jsem ho přijet před dům a když opět volal kde že to bydlím,tak že nejsem doma a pro něj nebudu.No jak se krásně vztekal

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jirka.rubino  |  17. 08. 2007 15:22

§ 57
(1) Byla-li spotřebitelská smlouva uzavřena mimo prostory obvyklé k podnikání dodavatele nebo nemá-li dodavatel žádné stálé místo k podnikání, může spotřebitel od smlouvy písemně odstoupit do 14 dnů od jejího uzavření; nedošlo-li dosud ke splnění dodávky zboží či služeb dodavatelem, může od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodů a bez jakékoliv sankce do 1 měsíce. To neplatí ohledně smluv, u nichž si spotřebitel výslovně sjednal návštěvu dodavatele za účelem objednávky. Dodavatel je zároveň povinen vrátit spotřebiteli zaplacené finanční částky do 30 dnů od odstoupení od smlouvy.
(2) Dodavatel musí spotřebitele písemně upozornit na právo odstoupit od smlouvy nejpozději při uzavření smlouvy; písemné upozornění musí obsahovat i označení osoby, u níž je třeba toto právo uplatnit, včetně bydliště či sídla takové osoby.
(3) Při porušení povinnosti stanovené v předchozím odstavci má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy do 1 roku od jejího uzavření.
(4) Ustanovení předchozích odstavců se nevztahují na smlouvy
a) jejichž předmětem je výstavba, prodej, nájem nebo jiné právo k nemovitosti, s výjimkou smluv o jejích opravách a o dodávce zařízení do ní začleněných,
b) na dodávku potravin nebo jiného zboží běžné spotřeby dodávaného stálými doručovateli do domácnosti spotřebitele nebo do jiného jím určeného místa,
c) na dodávku zboží nebo služeb, které byly uzavřeny podle katalogu dodavatele, s nímž se spotřebitel měl možnost seznámit v nepřítomnosti dodavatele, za předpokladu, že mezi stranami má pokračovat spojení při plnění uzavřené nebo jiné smlouvy a za předpokladu, že spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy nejméně do 7 dnů od převzetí zboží a je s tímto právem seznámen v katalogu nebo ve smlouvě,
d) pojistné a o cenných papírech.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
akiz.m  |  19. 08. 2007 14:18

a co to je kontrétně za zákoník?? chtěl bych se do něho podívat
dík za radu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dealer firmy Herbalife  |  17. 08. 2007 14:30

Nesouhlasím s tímto článkem. Dealerství není nic špatnýho, je to normální business jako každá jiná práce. Navíc lidé jsou dostatečně sebevědomí, a způsobilí k právním úkonům aby věděli, co je dobré a co je špatné, nikdo je nenutí používat nabízené produkty a služby.
Dále si uvědomte, že multilevel marketing funguje ve spoustě zemích světa začalo to v USA a díky tomu je Amerika na nejvyšší špici světa a ekonomika tam funguje. Lidé jsou svéprávní a rozhodují se sami, nikdo je nemučí. To, že skočí na špek je jen a jen jejich chyba je to jako s kampeličkama. Když nebudou počítat příjdo o peníze. Důchodci a tito lidé by raději žádné služby neměli objednávat, když nejsou dostatečně uvědomělí lidé. Ale jak říkám, každý je strůjcem svého štěstí a o osudu si rozhodujeme sami. Dealeři nejsou špatní, špatní jsou ti, co skočí na špek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Josef  |  17. 08. 2007 14:38

Cpeš do sebe moc ShapeWorks, co nezvládáš prodat, trubičko.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymous_  |  17. 08. 2007 15:27

jo souhlas! Ale na druhou stranu je rozdil mezi svepravnosti a nevedomosti..
Prvni z vyse uvedenych plati, kdyz vam nekdo neco rekne *PO PRAVDE* a vy si to vezmete a pak nadavate, ze vas nachytali...
Druhe z vyse uvedenych plati kdyz vam nekdo rekne, ze jde merit vodu a potrebuje podpis - nastrci vam desetistrankovy dokument - vy nemate cas a verite - tak podepisete a ouha.. Jeste ze je zde ta lhuta 14ti dnu.. Ale to ovsem musite vratit nerozbalene - nesmite zavolat, nesmite prip. pouzit Dotovany MT.. proste celkem neco co se porusi uplne samo.. Jiste ted muzes namitat, nemaji byt duverivi, bo treba ze si maji cist smlouvu, ale ruku na srdce, jak by se to zilo, kdybychom neverili ani prodavacum u pokladen a kdy bychom museli cist slovo od slova nekolikaset strankove smlouvy a desifrovat je abychom je porozumeli (chapej, kdyby to dospelo do stadia, kdy si to kazdej bude kontrolovat, tak se to budou snazit "ochc*t" tim ze to bude dlouhe/nesrozumitelne apod..) ;) takze asi tak
je rozdil prodavat a rikat pravdu a prodavat, vydavat se za nekoho jineho a lhat - to uz je podvod, to uz neni o zdravem rozumu apod..
Navic mi prijde minimalne neeticke jit po nebohych duchodcich/80ti letych lidech - neprijde vam to trapne? Lide co jsou nemocni a neorientuji se v tom, rikate ze by si nic nemeli objednavat.. to maji jako uz chc*pnout ? ... ehm zamysli se

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rafter  |  17. 08. 2007 19:30

Dokud v Americe nevladli penize ale demokracie, tak vetsina podobnych dealeru koncila v dehtu a peri. Dneska uz podvod neni podvod, rika se tomu marketing A vubec, proc tu nejsou blici smajliky???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Parapsycholeukoplastik  |  17. 08. 2007 20:22

Dále si uvědomte, že multilevel marketing funguje ve spoustě zemích světa začalo to v USA a díky tomu je Amerika na nejvyšší špici světa a ekonomika tam funguje. Lidé jsou svéprávní a rozhodují se sami, nikdo je nemučí. ....... ....... Koukam, že pan Kapusta je asi pěkný Amík.
http://www.blisty.cz/art/30754.html
Fakt ten US dolárek docela posiluje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
akiz.m  |  19. 08. 2007 14:13

tak to nesouhlasim Je podlě mě zoufalství a zbabělí nabízet převážně staršim lidem něco čemu pořádně nerozuměji a ani jim ti ti ,,DEALERI,, nevysvětleji.
a akorát jim nakecaji nějaký hezký řečičky,že budou volat skoro zadarmo atd..........
vžij se do situace kdyby to někdo nabídnul někomu známýmu-třeba mámě,něbo babičce a ta by ti to řekla až potom co by podepsala smlouvu,ty se na ni podíváš a zjistíš co to je za sviňárnu...... co ty na to????????????????
Zkus se nad tim zamyslet,je to z vlastní zkusšenosti

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  21. 08. 2007 11:19

Vážený,ve Vašem přípedě platí,musím se ještě hodně učit a osobně se podívat do toho vašeho světa.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lol  |  17. 08. 2007 14:23

prave teraz som mal u dveri blbecka z Tcomu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anonym  |  17. 08. 2007 12:00

Mohu potvrdit skusenost takovou spolecnosti. Take jsem pred nekolika mesici zde v Praze odpovedel na jakysi inzerat (v deniku Metro), kde slibovali mesicni vydelek min 20k, text inzeratu byl pouze "prace s internetem" a telefoni cislo.
Prijel jsem tam, mel jsem jakysi pohovor (tusim, ze to byl patek), po vikendu jsem tam opet zajel, jak bylo domluveno a jelo se na jakesi sidliste (byly jsme asi 4). Mohu potvrdit, ze se slo od nejvyssich pater, bylo to také pro kyslik (O2), v té dobe jiz kyslik... A u pár případu se skutecne pozmnenovali skutecnost - bylo to nabizeni internetru a te jejich televize (na ukor kabelove televize UPC). Dostavali me do kolenou ty keci ze ta sluzba je vyjde levnejc a kdesi cosi (samozrejme obrazne).
Nastesti me nevzali, ja se pomalu jen i bojim si rici v krame o rohlik, nebo vyridit reklamaci, jen pro to, abych nebyl oznacen za zlodeje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sankaa  |  17. 08. 2007 11:17

Vcera mi zrovna volala nejaka slecna z t-mobilu a nabizela mi kreditni tarif:) 150 hit myslim:) ale ten sem tam nenasel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
c  |  17. 08. 2007 12:55

http://t-mobile.cz/Web/Residential/Tarify-a-ceny/Specialni-tarify/kredit-150.aspx

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymous_  |  17. 08. 2007 13:52

ehm, ted ses pekne ztrapnil :) je to specialni migracni tarif, takze bhzl narazka na TM se nekona :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mobilemikedotorg  |  17. 08. 2007 11:00

onehda mi volala nejaka slecinka na mou asi pul roku starou Ou tutů kartu GOučko a hned blemcy kolik provolam atd... no nejaka poverena tmobilem.nejak sem po ranu na nu mel naladu tak jsem ju nechal vykecat a pak ji s radosti rek,ze pasal tmobile uz mam na sve jine karte,toto je jen rekneme rezervni cislo a nazdar , ale co by mne zajimalo,kde na mne resp.moje cislo vystarali...volala z nejake pevne prazske linky... nicmene i par lidi v mem okruhu uz nabehlo dealerum,ve vetsine slo o prechod twist - pausal...kdyz vidim jak verbujou pred obchodama v brne,praze ale i malych mestech...mam chut je kopat do prde*e,zdravej rozum vi kdy chce prejit na to a to,jenze u starsich lidi je problem,ze si snad reknou vim co delam a jdou do toho,no a doma to dostanou sezrat i s navijakem od zbytku rodiny.Vrcholem vseho budiz to,ze jeden znamy kdyz podepisoval prechod,tak nemel defiovane heslo pro komunikaci s operatorem,a pokud vim,nema ho dodnes....taky dobrej dealer na baterky Osobne tedy rikam,dealery nebrat !!! nevidi lidske chovani,vidi cloveka = zisk a jdou pres vsechny slusnosti jen aby uspeli,hajzlici to jsou !!! chytnout to nekde u bytu,tak sem nepricetny a este se mi otevre rybycka v kapse
MMike

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
n3o21  |  17. 08. 2007 11:04

Klidne ti povim kde tvoje cislo sehnaly... nekde si ho uved... s osobnimi udaji takovehle firmy velmi rady obchoduji toci se v tom slusne prachy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mobilemikedotorg  |  17. 08. 2007 11:12

tak to te zklamu,cilene uvedene nebylo,nepocitam li u jednoho inzeratu pred mesicem cca.
MMike

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymous_  |  17. 08. 2007 13:48

Kde ho vzali? Staci zavolat na TMBLE ne... Je logicky ze ti to nabizeji kdyz dost volas do tmble, tak se ti to i vyplati... ehm ta logika ze? ... prej zneuziti udaju, prej kde jsi ho uvedl rofl!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
HonzaX  |  17. 08. 2007 10:42

V Budejcich jsem je z bytu mych starych rodicu stihl vyhnat O2 tesne pred podpisem ! Malem jim dve mlade divky co se vydavaly za pracovnice O2 prodaly pausal kdyz ho nepotrebuji !!! Prukaz nemely a volat na O2 pry nemam. Obe byly z agentury co si O2 najmuli a jen se za O2 vydavaly. V Vodafone karty kde nasi provolaji 100 mesicne jim malem vnutili pausal kde by byli na par mesicu zvyhodneni ale nikdo uz nerekl ze za tech par mesicu prijde pausal a smlouva je na rok ! Zatraceni gauneri. Cili je to BEZNA PRAXE 02 a nove i UFA.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RuNa  |  17. 08. 2007 08:35

I v Brně jednou, když jsem jel v šalině, tak tam jedna dealerka O2 ukecávala jednu postarší paní, že si musí zřídit IPTV od O2, protože v září se vypne analog a bude bez televize. Ta ji ale hned odpálkovala s tím, že má digitální TV přes satelit, takže to dealerka vzdala. Ale překvapilo mě, že se tam s tou paní ještě asi pět minut bavila o tom, jaká je to prasárna takhle vypnout analogové vysílání, aniž by o většina lidí tušila, jakoby o tom byla doopravdy přesvědčená. Z čehož mi vyplynulo, že i ta dealerka o tom ví naprosto kulové, ale navykládali jí to ve firmě, pro kterou dělá a ta to jen dál papouškuje...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Láďa  |  17. 08. 2007 09:10

Jsem prodejce mobilních telefonů a služeb a prodej aktivací na ulici bych stryktně zakázal!!!
Ty lidi co to nabízejí (vesměs studenti) nemají ani páru o tom co dělají.Pak k nám na obchod chodí lidi brečet že mají něco jiného než jim naslibovali atd......
Jedná se v tomto případě o podvod a ihned bych dotyčného žaloval!!!!!
Jsou to kreténi a kazí pověst ostaním prodejcům ale i operátorům.
ZÁKAZ PRODEJE NA ULICI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymous_  |  17. 08. 2007 09:30

j presne, me neco rikej, pak kdyz se dovolam nejakemu cloveku, co mi pak porad povida jak se nachytal a jak chce zrusit ihned smlouvu a ja mu reknu ze ma MT bo HIT, takze "smula" bo jak mi rikaji, ze jen cekaji na konec smlouvy, pripadne ze jim 3/4 veci nerekli, bo ze jim nerekli o sluzbach, ktere jim aktivovali apod.. apod.. (nebo jim zase rekli ze to mohou kdykoliv zrusit a pritom maji HITovku..) je tu spousty veci, taky bych to zakazal, ale "pry" jsou stale vynosnejsi nez pomluvy apod..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
17. 08. 2007 11:29

Člověče, já jsem taky z Ostravy ale to tvoje "bo" mě úplně točí. To je takový problém to alespoň v diskuzích psát správně, ať nevypadáš jako buran?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymous_  |  17. 08. 2007 13:50

imho je to normalni zkratka, rozhodne lepsi nez fsichni a wtipny... a lepsi nez pravopisne chyby, kterych mam v prispevcich mene, nez kolik jich je zde na MM v clankach ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kubík  |  17. 08. 2007 21:26

Ostravak bez "bo" není Ostravak.
Žádné buranství v tom nevidím... stejně jako když někdo řekne "já su z Brna".
Jasně, psaný projev je něco jiného než mluvený, ale určitě to není tak brutální, jako když si někdo plete např. i/y.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kubík  |  17. 08. 2007 09:24

Možná to byl jen "informační šum".
Ono říct něco ve smyslu "analog bude vypnut, ale většina lidí neví KDY" vypadá téměř identicky jako "analog bude vypnut, ale většina lidí TO neví", ale význam je přitom naprosto odlišný.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Janek  |  17. 08. 2007 08:18

To jsou podvodnici a mam takovy pocit z jejich rannich porad, ze jsou to nejaci fanatici jako treba Svedkove jehovovi. Nutno uznat, jak osaleji lidi, tak maji uspech a byvaly EuroTel si masti kapsu i na nekolik stiznosti na tutu spolecnost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mopy  |  17. 08. 2007 07:56

A takovéhle podvody hází špatné světlo na celé společnosti...Osobně pracuji v call centru které dělá pro T-Mobile různé kampaně, ale když volám zákazníkovi a něco je pro něho nevýhodné, tak není důvod mu to zatajovat - spokojený zákazník=dobrý zákazník
Dokud se u nás nebudou lidi chovat slušně, tak i ti slušní obchodníci mají prostě smůlu-kvůli nedůvěře přichází o zákazníky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymous_  |  17. 08. 2007 08:13

Taky pracuji v CC a fakt nejde l spokojenostt zakaznika, uprimne, jde nam prece o prachy :D Kdyz zakaznik neni hloupej, tak si snad umi spocitat 1 a 1 ne? Nic mu nezatajuji.. Proste mu dam nabidku a poskytnu pravdive informace, popr. mu reknu kolik utraci nyni a kolik utracet bude, takze zde nevidim podvod! Dalsi vec je.. zakaznik si kazdou sluzbu u nas v TML muze kazdy mesic zdarma aktivovat/deaktivovat, takze kdyz se mu to nebude libit.. tak si to proste deaktivuje v dalsim mesici.. na coz take zakaznika upozornuji.. Navic, vola se jen vybranym zakaznikum - kterym se to vyplati..
.. o neslusnosti a neprijemnosti zakazniku/lidi/lidstva/zverstva ani nemluvim ..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Squall  |  17. 08. 2007 08:16

Plně souhlasím s kolegou. Také pracuji v Call centru a je fakt, že nám jde hlůavně o prachy. Protože, k čemu je mě osobně spokojený zákazník, když za něj nic nemám ? ano, mám, dobrý pocit, ale to bohužel neni uznávaná valuta...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mopy  |  17. 08. 2007 12:04

podle IPčka jsme asi všichni ve stejném call centru :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymous_  |  23. 08. 2007 13:59

necekane :D ..
.. ale jen tak mimochodem, pod touhle proxynou (rdm... radiomobil) bezi celej tmo,tzn. vsechny CC, cele roztyly, NxO, znackove prodejny..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kubík  |  17. 08. 2007 08:17

Bohužel mám obavu, že ve společnosti (mám tím na mysli společnost lidskou, nikoli telekomunikační), která je oládána penězi, se vždy najde určitá část lidí, kteří se - ovládáni vidinou vlastního zisku - nestydí okrást druhého.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymous_  |  17. 08. 2007 08:29

ano je to mozne, to je hlavne u dealeru, nehazejte nas do jednoho pytle, nase hovory jsou nahravany a poslouchany, nesmime si dovolit lhat, rikame jen pravdy a kdyz se zakaznik zepta odpovime pravdive.. Ano u dealeru je to opak.. To si nam pak lide stezuji...
..navic vzdy v CC lidem rikame, kam se obratit, kdyby je jeste neco napadlo, takze opravdu np ;)
..hovory jsou nahravany, tzn. pri pripadnych sporech musime vynest nahravku, to by pro nas asi nebylo prospesne, kdyby nase velka spolecnost TML lhala no ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kubík  |  17. 08. 2007 09:10

O tom házení do jednoho pytel píšu výš.
Je fakt, že co se týká operátorů, tak jsem se asi nikdy nesetkal s vyloženě nekorektním přístupem. A taky vím, co všechno jsou lidi schopni operátorům říct a co všechno si musíte vyslechnout - vůbec vám nezávidím.
Doufám, že po zavedení nahrávání hovorů si aspoň část zákazníků dává trochu pozor na pusu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M  |  18. 08. 2007 15:00

Ano, pravdivě a úplně odpovíte jen když se zákazník opakovaně a důrazně zeptá. Jinak p*****níci z call centra T-mobile říkají jen část pravdy, věci pro zákazníka nevýhodné rádi zatajují!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymous_  |  20. 08. 2007 12:37

jiste ze se nezduraznuji nevyhody :D to je snad samozrejme.. to je u kazdeho obchodnika, ale jakmile se zakaznik zepta na nejakou urcitou vec, vzdy se mu odpovi tak jak to je..
Nelze cekat ze operator zacne stylem: "mam tady pro vas nabidku, ktera vam prinasi tyto nevyhody..."..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
milan  |  17. 08. 2007 09:51

Cha... chaaaa... chacha... uhm... cha... uuu...chrr... clovece ty bys tema kecama jednoho zabil! ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
noname  |  17. 08. 2007 01:39

Taky jsem byl na podobnem pohovoru, taky mi bylo (telefonicky) receno, ze budu delat telekomunikacniho pracovnika a at prijdu dany den na pohovor. Jak slusnost kaze, sel jsem v obleku a prislusnem obuti. Jake vsak bylo moje zdeseni, kdyz si me "nafasovala" dealerka a sdelila mi, ze pojedeme vlakem mimo mesto (cestu sem si musel zaplatit ze sveho) a tam budeme chodit firma od firmy a delat prakticky totez. Takovito lide mi jsou proti srsti a jeste abych to mel delat... Brrrr... Nejenze neeticky ziskavaji zakazniky, jeste takto neeticky ziskavaji i dealery. Hnus nadruhou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ANDREA 44  |  17. 08. 2007 01:10

At zije FE----E 3.80

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pet  |  17. 08. 2007 00:41

Nechápu, proč by si měli ti důchodci stěžovat, že přešli (i když nechtěně) na ufon. Všechno lepší než modrý mor. To jim vadí ten nižší paušál nebo ty nižší sazby za volání?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymous_  |  17. 08. 2007 09:33

ehm treba to, ze nekdo jinam prejit nechce? Uz jen to ze je to neeticke, nekorektni, nemoralni nebo treba jen z principu? Navic KVALITA SLUZEB od o2 VS U:FON se neda srovnavat, o2 vede na plne care (jiste ve srovnani s jinymi operatory, bo jista ignorance zakazniku apod..).. ikdyz je treba drazsi.. navic kdyz te nekdo podvede, tak uz neduverujes nicemu a je ti jedno esli je levnejsi bo drazsi..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ddddddddd  |  18. 08. 2007 19:04

Podle nazávislých měření odborníkama to s kavilou služeb O2/ufon není tak jak píšeš. Lupa.cz a další...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymous_  |  20. 08. 2007 12:34

pokryti je stale nejmensi/net stale vypadava.. co vice dodat?
.. infolinka/podpora mizerna .. neznaji ani sve tarify..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  17. 08. 2007 00:21

Trochu nerozumím lidem, kteří jim na to skočí. Jedna věc je nabízet něco a zamlčovat třeba některá negativa služby (a nemusí to být ani zrovna služby mobilních operátorů) a druhá věc je to, že na to někdo přistoupí. Pokud mi někdo něco nabídne, tak si ověřím, že to tak skutečně je.
Argumenty typu "je to starší člověk, neumí např. s internetem" neberu. Vždycky je možnost se zeptat známých, někoho z rodiny, atd. A až po zralé úvaze do takové věci jít. Možná bych to ještě chápal u starých lidí, ti mohou být méně obezřetní, nemusí jim to už tak myslet, ale když sleduji na ulici, jak s těmito prodejci podepisují smlouvy i mladí lidé, tak to tento případ určitě není.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kubík  |  17. 08. 2007 08:08

Goobe, u Tebe se klasicky projevuje ono známé a spolehlivě fungující "podle sebe soudím tebe".
Ty jsi příklad člověka, který je na internetu x hodin denně, má pročteny stovky a možná tisíce diskuzí, znáš problematiku telekomunikací od A až do Z ze všech možných stran a díky svým znalostem a zkušenostem si můžeš celkem snadno pomocí dedukce vytvořit názor na věc, která je pro Tebe nová nebo kterou sice znáš jen okrajově, ale díky svým zkušenostem je Tvůj názor na neznámou věc s vysokou pravděpodobností správný.
A teď si představ člověka, který vyrostl v něčem úplně jiném a který třeba díky svému věku nebo pracovnímu vytížení nemá čas, chuť ani energii sledovat všechny novinky, učit se jim, pronikat do tajů jejich podstaty... který si po příchodu z práce zapne TV Nova nebo otevře denní tisk... a kterému kdybys řekl Java, Gibo, Opera Mini nebo Jimm, tak Ti na to řekne: "S tím na mě nechoď, to je na mě moc složité". A ať se budeš snažit jak chceš, mobilmaniak z něj nikdy nebude. Takového člověka jak se říká "utáhneš na vařené nudli". Znám pár lidí z nejbližšího okolí, které jsem po vyvinutí neskutečného úsilí naučil jako jejich osobní maximum používat na mobilu telefonní seznam a přečíst si SMS.
Ano, řekneš si asi "jejich chyba" a asi máš v zásadě pravdu, ale takových lidí je spousta a nic s tím nenaděláš. Je to generace lidí, která se nenarodila s myší a mobilem v ruce a u velké části z nich se to nikdy nezmění.
Ale i mladší lidi, třebas relativně zběhlí na internetu, můžou naletět. Každý není chodící encyklopedie. Např. kámoška vzala paušál T30 od TM. Je jí 20, a tak jí říkám, proč si nevzala BAV SE. A ona na to: "Já ani nevím, že něco takového je". Dokonce si ani nevzala HIT, když už nebrala zvýhodněný telefon !!!
Nebo tuhle jsem byl v zahraničí na dovolené. Napsal jsem kámošovi SMS, čekal na odpověď a ono nic. Po návratu jsem se ho ptal, proč mi neodpověděl, a on na to, že se bál, aby MĚ příchozí SMS nestály zbytečně moc peněz.
Přitom oba jsou na ICQ od rána do večera.
A teď si představ, že takového člověka potká na ulici nebo u jeho dveří zazvoní dealer, který absolvoval promyšlený psychologický trénink, který má naučeny metody jak zpracovávat lidi, člověk, který předem zná odpovědi na 99,9% potencionálních otázek a hlavně který má v sobě šílenou touhu získat provizi za každou cenu - jak to asi může dopadnout???
Píšeš, že "vždycky je možnost se zeptat známých, někoho z rodiny, atd." V tom se zásadně mýlíš. Způsob přesvědčování - metody, místo, čas apod. - jsou záměrně voleny tak, aby takový "ptáček, kterého lapají a pěkně mu zpívají" neměl vůbec čas, aby ho vůbec napadlo přemýšlet, že by se někde mohl poradit - prostě aby na to vůbec nepomyslel.
Jediná obrana proti dealerům je nepouštět se vůbec s nimi do diskuzí, ignorovat je a zabouchnout jim dveře před nosem. Na ulici když vidím dealera, tak se mu vyhnu pohledem - velkou část to odradí. Úvodní fáze kontaktu na ulici je totiž kontakt očima. A když už mě nějaký dealer i přesto osloví, tak ho šokuju tím, že mám víc SIMek než celá jejich rodina dohromady. Ty vyděšené obličeje by stálo za to vyfotit a uspořádat výstavu.
Jenže to se většina lidí naučí až když se minimálně jednou pořádně spálí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymous_  |  17. 08. 2007 08:25

"A teď si představ člověka, který vyrostl v něčem úplně jiném a který třeba díky svému věku nebo pracovnímu vytížení nemá čas, chuť ani energii sledovat všechny novinky, učit se jim, pronikat do tajů jejich podstaty..." --- Prave proto jim volame, protoze to nesluduji, sledujeme to my, operatori, za ne..
"Ano, řekneš si asi "jejich chyba" a asi máš v zásadě pravdu, ale takových lidí je spousta a nic s tím nenaděláš. Je to generace lidí, která se nenarodila s myší a mobilem v ruce a u velké části z nich se to nikdy nezmění. " --- Jiste, viz vyse ^^ .. navic jeste k tem pojmum, samozrejme to rikam po lopate, myslim ze kdyz reknu kolik za minutu platej ted a kolik platit budou - to snad chape kazdej ne? kazdej si umi spocitat prsty na ruce.
"Ale i mladší lidi, třebas relativně zběhlí na internetu, můžou naletět. Každý není chodící encyklopedie. Např. kámoška vzala paušál T30 od TM. Je jí 20, a tak jí říkám, proč si nevzala BAV SE. A ona na to: "Já ani nevím, že něco takového je". Dokonce si ani nevzala HIT, když už nebrala zvýhodněný telefon !!!" Vis proc se nenabizi HIT bo dot MT ? Tomu se rika smlouva na domu neurcitou, ma tu vyhodu, ze muzes kdykoliv odstoupit od smlouvy, je to pro ty "nejiste".. takze mylsim ze zde byl jasny duvod.. Navic, s tou T 30, operator nevi kolik je zakaznikovi let, nekdy se po hlasu pozna, nekdy ne.. Takze nekdy neni duvod nenabidnout Bav Se - je za stejnou cenu, operatorovi to je uplne jedno..
"Nebo tuhle jsem byl v zahraničí na dovolené. Napsal jsem kámošovi SMS, čekal na odpověď a ono nic. Po návratu jsem se ho ptal, proč mi neodpověděl, a on na to, že se bál, aby MĚ příchozí SMS nestály zbytečně moc peněz.
Přitom oba jsou na ICQ od rána do večera." -- Mno, tak tomu uz se rika zabednenost, kdyz nevim zeptam se (infolinka je free), nebo podivam se na net.. je to tak tezke? To je snad chyba operatora ze lidi nevedi vse? Lide maji prostredky, to ze to vedet nevedi je jejich problem, operator je ale vse nemuze ucit pri kazde nove koupi SIMky, kdy nepocitam naklady na vyuku, tak se da brat take nezajem, kdo by se to dobrovolne ucil ;)
"A teď si představ, že takového člověka potká na ulici nebo u jeho dveří zazvoní dealer, který absolvoval promyšlený psychologický trénink, který má naučeny metody jak zpracovávat lidi, člověk, který předem zná odpovědi na 99,9% potencionálních otázek a hlavně který má v sobě šílenou touhu získat provizi za každou cenu - jak to asi může dopadnout???" -- Kazdy muze odmitnout, neni to nic tezkeho, kdyz nechci nechci, navic je zde 14ti denni lhuta, u TMBL dokonce 2mesice ;) takze neni duvod se strachovat ze? Navic, pokud zna odpovedi na otazky a nelze, tak se to opravdu vyplati, no ne?
"Píšeš, že "vždycky je možnost se zeptat známých, někoho z rodiny, atd." V tom se zásadně mýlíš. Způsob přesvědčování - metody, místo, čas apod. - jsou záměrně voleny tak, aby takový "ptáček, kterého lapají a pěkně mu zpívají" neměl vůbec čas, aby ho vůbec napadlo přemýšlet, že by se někde mohl poradit - prostě aby na to vůbec nepomyslel." -- Neni pravda, tohle je pravda mozna tak u dealeru, ale kdyz jsou lidi ovce a nekdo jim rekne podepis a oni bez overeni podepisou.. Kazdopadne zpet k podstate, operatori se VZDY ptaji na cas a kdyz zakaznik rekne, ze si neco chce rozmyslet tak ho VZDY nechaji se rozmyslet.. jak uz jsem rikal, sam operator jsem, vim jak to chodi..
"Jediná obrana proti dealerům je nepouštět se vůbec s nimi do diskuzí, ignorovat je a zabouchnout jim dveře před nosem. Na ulici když vidím dealera, tak se mu vyhnu pohledem - velkou část to odradí. Úvodní fáze kontaktu na ulici je totiž kontakt očima. A když už mě nějaký dealer i přesto osloví, tak ho šokuju tím, že mám víc SIMek než celá jejich rodina dohromady. Ty vyděšené obličeje by stálo za to vyfotit a uspořádat výstavu.
Jenže to se většina lidí naučí až když se minimálně jednou pořádně spálí..." Tohle je minimalne chovani zverstva, je tak tezke slusne odmitnou, bo proste ignorovat? Nebo rici prominte nemam zajem? Ale proste zabouchnout.. To kdyz mi nekdo povesi telefon, tak to nehorazne nasere a snazim se dovolat zpet, uz jen z principu, ze jsem mu ani nerekl proc volam, co kdyby horelo.. snad je slusnost si kazdeho vyslechnout, ci ho pripadne slusne odmitnout.. Kdyz mi nekdo rekne, prominte nemam cas/zajem/chut ... Tak reknu dekuji a uz proste nevolam, pak je to ok, ale kdyz nekdo zavesi a nic nerekne...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kubík  |  17. 08. 2007 09:04

V některých ohledech máš pravdu.
Vis proc se nenabizi HIT bo dot MT ? Tomu se rika smlouva na domu neurcitou, ma tu vyhodu, ze muzes kdykoliv odstoupit od smlouvy, je to pro ty "nejiste".. takze mylsim ze zde byl jasny duvod.. Navic, s tou T 30, operator nevi kolik je zakaznikovi let, nekdy se po hlasu pozna, nekdy ne
***
T30 bez HITu na dobu neurčitou - OK, znám - v tom máš pravdu, pro nerozhodného je to asi lepší než úvazek. Věk odhadnout mohl - šlo o dealera na ulici. Já (protože vím, co vím) bych na jejím místě vzal radši BAV SE - i za cenu úvazku. Ale BAV SE jí pravděpodobně nabídnuto nebylo - nechápu proč, když jak sám píšeš, pro Tebe z hlediska operátora je z toho stejný profit.

...kdyz nevim zeptam se (infolinka je free), nebo podivam se na net.. je to tak tezke?
***
No, někdy by ses divil... Ty to bereš z pozice člověka, který VÍ, že něco neví a tedy se ptá nebo hledá. Ale jak se chceš ptát na něco, o čem nevíš, že by ses na to měl zeptat?
Když už mluvím s operátorem, často se ptám "Je ještě něco, co považujete za potřebné mi ohledně této problematiky sdělit?"

Neni pravda, tohle je pravda mozna tak u dealeru, ale kdyz jsou lidi ovce a nekdo jim rekne podepis a oni bez overeni podepisou.. Kazdopadne zpet k podstate, operatori se VZDY ptaji na cas...
***
Sorry, pokud jsem se dotkl cti slušných operátorů případně dealerů.
Samozřejmě není možno všechny "házet do jednoho pytle".

Tohle je minimalne chovani zverstva, je tak tezke slusne odmitnou, bo proste ignorovat? Nebo rici prominte nemam zajem? Ale proste zabouchnout..
***
To se týkalo především dealerů a z nich pouze těch, kteří nerozumí slovu NE.
Samozřejmě předtím řeknu "promiňte, nemám zájem", ale někteří bohužel nechápou, co to znamená.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymous_  |  17. 08. 2007 09:27

T30 bez HITu na dobu neurčitou - OK, znám - v tom máš pravdu, pro nerozhodného je to asi lepší než úvazek. Věk odhadnout mohl - šlo o dealera na ulici. Já (protože vím, co vím) bych na jejím místě vzal radši BAV SE - i za cenu úvazku. Ale BAV SE jí pravděpodobně nabídnuto nebylo - nechápu proč, když jak sám píšeš, pro Tebe z hlediska operátora je z toho stejný profit.
--
Pokud slo o dealera, tak to uz nechapu vubec :D :D Holt, nekdo asi neni proskolen a je mu to asi uprimne jedno co komu vrazi a zda se mu to vyplati.. :D Ano profit z toho mame uplne stejny - vsichni - jde jen o to prevest cloveka na tarif (logicky). S tim hlasem jsem to samozrejme bral ze sveho pohledu - ja toho cloveka nevidim, vek nevim ;) nebudu se zdrzovat s bav se, kdyz nvm zda ji neni 30 bo 40let ci vice ;) nejdrive t 30 hit, kdyz ale slysim vyrazne mlady hlas nebo vidim ze HODNE pise SMS, tak se samozrejme ptam zda ji bylo 18, prip. zda ji uz bylo 26 a pote nabizim bav se..
No, někdy by ses divil... Ty to bereš z pozice člověka, který VÍ, že něco neví a tedy se ptá nebo hledá. Ale jak se chceš ptát na něco, o čem nevíš, že by ses na to měl zeptat?
Když už mluvím s operátorem, často se ptám "Je ještě něco, co považujete za potřebné mi ohledně této problematiky sdělit?"
--
jo asi mas pravdu, ale na druhou stranu, kdyz si tvuj kamarad myslel, ze ho to neco muze stat, ale nevedel to na 100%, tak se v tom mel nechat utvrdit, pochybuji, ze si byl na 100% jisty... Navic i kdyby ho to nenapadlo, nejaky duvod proc neodpovedel byt musel, pokud to bylo z neznalosti, nejistoty, podivam se kolem ;) informacnich prostredku je dost, ale samozrejme chapu, ze lidi nemaji par minut casu aby pokecali s operatorem :) ale v tom pripade si /jak se u nekterych deje/ nemuzou stezovat ze jsme jim neco nerekli, ptame se jestli jeste maji nejakou otazku, vzdy se muhou zeptat ;) jak mame vedet co vedi a co ne, tezko jim budeme prerikavat obchodni podminky/intranet/extranet :)
Sorry, pokud jsem se dotkl cti slušných operátorů případně dealerů.
Samozřejmě není možno všechny "házet do jednoho pytle".
--
Ok v pohode, spis me stve uvod clanku, a tak celkove, dealer je nekdo jiny nez operator, dealer jde jasne ze svym cilem a je to proto, ze nema hodinovou mzdu.. Takze ma za jednu uspesnost treba 1000Kc.. takze opravdu jde za svym cilem hlava nehlava - pak to samozrejme schytavame my na infolinkach - volaji nam nastvani zakaznici.. Myslim ze ani TMBL neni spokojen se zakaznikem, ktery je velmi nespokojeny a byl uvazan, proste protoze se chtel dealera zbavit.. je to neco jineho. rikam my vidime info o zakaznikovi, takze vime co nabidnout, mame pred sebou to info a myslim ze toho vime vice nez dealeri, navic v neposledni rade jak uz jsem rikal - nase hovory jsou nahravany/monitorovany a nasledne odposlouchavany, tudiz si nemuzeme dovolit pochybeni, u dealeru diktafon, ci kameru nenajdete - nebo nedejboze kontrolu :)
To se týkalo především dealerů a z nich pouze těch, kteří nerozumí slovu NE.
Samozřejmě předtím řeknu "promiňte, nemám zájem", ale někteří bohužel nechápou, co to znamená.
---
V tom pripade je to ok, ja se dealeru osobne stranim, nebo jim reknu ze TMBL mam, bo ze v nem pracuji a tim koncim, takze s nima zkusenosti nemam, jen nechapu povahu lidi co je nedokazou odmitnout.. Jiste pokud lzou - jakoze ano - co chytaji seniory - tak to je o necem jinem.. v tom pripade doporucuji si je maximalne vyslechnout, zjistit jejich jmeno / ID, pak zavolat na infolinku, zajit na prodejnu a info si overit a zeptat se na podrobnosti ci vyslechnout si uplnme info, ne zadne lzi ci polopravdy :)
Kazdopadne diky, ze jsi uznal ze nejsme to same a ze nas nehazis do stejneho pytle....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kubík  |  17. 08. 2007 09:44

...kdyz si tvuj kamarad myslel, ze ho to neco muze stat, ale nevedel to na 100%, tak se v tom mel nechat utvrdit, pochybuji, ze si byl na 100% jisty...
***
Nešlo o to, co by ta SMS stála jeho - stejně by je psal z webu, ale on si myslel, že ta příchozí SMS bude stát něco MĚ = že JÁ budu muset v roamingu platit něco za příjem SMS. Samozřejmě my oba víme, že je to nesmysl, ale on ne. No a případné hledání, ujištění... - za týden jsem byl doma a navíc nešlo o život, takže to klidně počkalo. Moje chyba, že jsem mu nedal instrukce předem - to bylo loni. Letos už jsem z dovolené všem známým preventivně napsal, že mi můžou vesele odpovídat na moje SMS a nemusí se toho bát, protože je jako odesílatele v ČR odeslání SMS na moji CZ SIM stojí jako kdybych byl doma a já za příjem jejich SMS nic neplatím.

Jinak diskuze na podobné téma o dealerech je na http://www.mobilmania.cz/default.aspx?section=4&server=1&article=1116390&forum - to je tedy síla !!!
To bych fakt nevěřil, co všechno se dá vymyslet !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mio  |  17. 08. 2007 09:50

Přesně tak, souhlasím. Já jsem kdysi sháněl práci a když jsem narazil u dvou firem na tyto praktiky, dělalo se mi z toho zle. Asi jsem měl morálku na jiném levelu než "kolegové", ale v prvém případě jsem byl už za hodinu pryč. V tom druhém až za několik hodin - zácvik probíhal v zapadákovech severní Moravy. V prvním případě to bylo pro T-mobile a v tom druhém za Eurotel - tedy ne přímo, ale přes nějakou agenturu, která postkytovala tyto služby.
Šidit lidi, to teda ne. A musím říct, že psychologie prodeje je zmáklá dokonale.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  17. 08. 2007 10:39

Na to Ti odpovím velice krátce. Jsem možná zběhlý v této tematice, ale i kdyby mi někdo nabízel něco jiného, o čem já nemám moc tuchy, zkusím si o tom najít nějaké informace a na jejich základě se kvalifikovaně v klidu rozhodnu a pak učiním rozhodnutí.
Myslím, že za ta léta jsme slyšeli hodně příběhů, jak někdo někomu naletěl na špek, protože se bez rozmyslu rozhodl pro nějakou věc, službu, aniž by si to nejdříve pořádně promyslel a v rámci svých možností si třeba o tom něco zjistil více.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kubík  |  17. 08. 2007 11:18

Njn, to jsi Ty nebo já... Ale všichni nejsou stejní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  17. 08. 2007 13:11

Pak ať tedy pykají...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymous_  |  17. 08. 2007 13:58

jo presne, kazdy ma svuj rozum ;) ten kdo je nesvepravny, tak at zije v Bohnicich ;) kazdy normalni clovek umi cist smlouvy apod.. Nevidim zde zadny problem.. Je to presne jako problematika WiFi & security.. s*re me, jak jsou vsude ve vsech platkach navody/upozorneni na zabezpeceni WiFi.. Proc? Takhle mizi nedobrovolne hot spoty! Kazdy normalni clovek, chape, ze bez hesla je snadnym tercem, kdo to nechape, necht pyka - patri mu to! Ale proc radit? Kdyz nekdo jen zapoji WiFI (ani nvm co to je) a vic se o to nezajima, tak at je alespon verejne prospesny...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  17. 08. 2007 18:46

Lidé zde ještě nepochopili princip demokracie, tj., že mám možnost svobodné volby. A pokud se nechám takto zatlačit, tak je to opravdu jen moje hloupost. Podobné je to s tím, jak hodně lidé nadává, že je něco drahé. Ve většině případů mám možnost alternativy, která může být lacinější, neřkuli často i lacinější. Stačí jen chodit s očima otevřenýma.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kubík  |  17. 08. 2007 21:59

No, když si jdu , koupit třeba jogurt a rozhoduji se, který je cenově výhodnější, tak už na cenovce v regále by měl být přepočet na množstevní jednotku - to taky není automaticky a odjakživa, jen z dobré vůle prodejce. Díky tomu mám jednoduchou a na první pohled jednoznačnou informaci jako podklad pro srovnání cen a rozhodování. Nebo proč si myslíš, že u úvěrů je povinnost vádět RPSN, kde jsou zahrnuty např. i poplatky za uzavření smlouvy apod.? Taky to tak nebylo vždycky.
Srovnávat s tím produkty a nabídky telekomunikačních operátorů se všemi možnostmi a taky kličkami - to není relevantní srovnání a podobnost není ani čistě náhodná. To by v každé nabídce a potažmo i smlouvě musel být nějaký srovnávací propočet na jednotný etalon - ne někde na internetu, kde si to můžeš vyhledat a kde to není závazné, ale přímo ve smlouvě, kde to závazné je. Jasně že to není možné už jen kvůli složitosti. I proto v tom podobnost rozhodně nevidím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  18. 08. 2007 00:09

No, ale máš možnost se zeptat třeba známých, zajít si někam do značkovky.. Ono srovnávat služby mobilních operátorů tak přesně nejde. Každý operátor má různé balíčky, nabízí různé služby a podle toho, jak kdo volá, tak se mu hodí něco jiného. Pro mně je nejlacinější T-M. Pro někoho jiného třeba O2, který je pro mně nejdražší..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
S55  |  18. 08. 2007 11:20

Až půjdete po ulici a ztratíte peněženku/mobil/etc... a někdo za vámi to zvedne a dá do kapsy, bude to v pořádku - stanete se "alespon verejne prospesny".
(Že je to nesrovnatelné? Krádež jako krádež, peníze nebo konektivita, jedno je, podvod jako podvod.)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymous_  |  20. 08. 2007 12:33

presne tak, pokud jen tak ztratim mobil - neberu kradez - vypadne mi uprostred davu/na ulici/ na koupalisti etc.. tak to asi znaci, ze si ho nemam davat do batohu s otevrenym ZIPem, pak s batohem tocit a machrovat.. Je to muj problem, kdezto, kdyz si mobil dam nekde kde mi nevypadne, tak se mi to stat nemuze ;)
.. S tim zvednutim, je to o dobrovuli, kdyz ti ho nekdo vrati, je to jeho problem, nasel ho na ulici, nemusi pracne hledat majitele, nema cas, necha si ho.. s tou WiFi je to stejne, kdyz to nemas zabezpecene a tvuj ntb se ti na tu sit napoji, tak je to o tobe zda si reknes: "nejsem svine, odpojim se", anebo, je to jeho problem.. Je to jako kdyby jsis nezamykal auto a pak se divil ze ho mas vykradene.. - jiste to uz je silnejsi kava, to bych si ani ja nedovolil na nej hrabnout, ale je to to same.. Muzes to brat i jako omezeni, vse zacnou vypadavat mobily z kapes, tobe pod nohy, ty nemas cas, ale musis je vracet a preskakovat? Ctj za logiku? Tvuj problem.. je to jako kdyby jsi ho nekomu nechal - jako kdyby jsi vyhodil odpadek na zem, taky si ho muze vzit kdokoliv..
...Kdyz das ke stazeni verejne bez hesla, bez jakehokoliv zabezpeceni tve soukrome fotky a pak zazalujes vsechny lidi, co si je stahli... je to normalni? Ne. A to je uplne stejne jako s tou WiFi...
...Kdyz nekdo na verejne dostupnych frekvencich vysila TV, bo radio, neni nijak sifrovane/heslovane, ty si ho proste normalne naladis a pak te majitel zazaluje, ze je to soukrome a ze je to placene, ze mu to krades, je to normalni? Ne! A to je to same s WiFi, on ji proste vysila ven na verejne dostupnych vlnach, nesofrovane, nelames ochranu.. nic.. jak muzes vedet ze to neni Free HotSpot? .. chapes tu logiku? Mozna jsou ti moje nazory divny, ale je to tak, kazdej ma svuj nazor, ja myslim ze ten muj je zcela normalni ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor