"A teď si představ člověka, který vyrostl v něčem úplně jiném a který třeba díky svému věku nebo pracovnímu vytížení nemá čas, chuť ani energii sledovat všechny novinky, učit se jim, pronikat do tajů jejich podstaty..." --- Prave proto jim volame, protoze to nesluduji, sledujeme to my, operatori, za ne..
"Ano, řekneš si asi "jejich chyba" a asi máš v zásadě pravdu, ale takových lidí je spousta a nic s tím nenaděláš. Je to generace lidí, která se nenarodila s myší a mobilem v ruce a u velké části z nich se to nikdy nezmění. " --- Jiste, viz vyse ^^ .. navic jeste k tem pojmum, samozrejme to rikam po lopate, myslim ze kdyz reknu kolik za minutu platej ted a kolik platit budou - to snad chape kazdej ne? kazdej si umi spocitat prsty na ruce.
"Ale i mladší lidi, třebas relativně zběhlí na internetu, můžou naletět. Každý není chodící encyklopedie. Např. kámoška vzala paušál T30 od TM. Je jí 20, a tak jí říkám, proč si nevzala BAV SE. A ona na to: "Já ani nevím, že něco takového je". Dokonce si ani nevzala HIT, když už nebrala zvýhodněný telefon !!!" Vis proc se nenabizi HIT bo dot MT ? Tomu se rika smlouva na domu neurcitou, ma tu vyhodu, ze muzes kdykoliv odstoupit od smlouvy, je to pro ty "nejiste".. takze mylsim ze zde byl jasny duvod.. Navic, s tou T 30, operator nevi kolik je zakaznikovi let, nekdy se po hlasu pozna, nekdy ne.. Takze nekdy neni duvod nenabidnout Bav Se - je za stejnou cenu, operatorovi to je uplne jedno..
"Nebo tuhle jsem byl v zahraničí na dovolené. Napsal jsem kámošovi SMS, čekal na odpověď a ono nic. Po návratu jsem se ho ptal, proč mi neodpověděl, a on na to, že se bál, aby MĚ příchozí SMS nestály zbytečně moc peněz.
Přitom oba jsou na ICQ od rána do večera." -- Mno, tak tomu uz se rika zabednenost, kdyz nevim zeptam se (infolinka je free), nebo podivam se na net.. je to tak tezke? To je snad chyba operatora ze lidi nevedi vse? Lide maji prostredky, to ze to vedet nevedi je jejich problem, operator je ale vse nemuze ucit pri kazde nove koupi SIMky, kdy nepocitam naklady na vyuku, tak se da brat take nezajem, kdo by se to dobrovolne ucil ;)
"A teď si představ, že takového člověka potká na ulici nebo u jeho dveří zazvoní dealer, který absolvoval promyšlený psychologický trénink, který má naučeny metody jak zpracovávat lidi, člověk, který předem zná odpovědi na 99,9% potencionálních otázek a hlavně který má v sobě šílenou touhu získat provizi za každou cenu - jak to asi může dopadnout???" -- Kazdy muze odmitnout, neni to nic tezkeho, kdyz nechci nechci, navic je zde 14ti denni lhuta, u TMBL dokonce 2mesice ;) takze neni duvod se strachovat ze? Navic, pokud zna odpovedi na otazky a nelze, tak se to opravdu vyplati, no ne?
"Píšeš, že "vždycky je možnost se zeptat známých, někoho z rodiny, atd." V tom se zásadně mýlíš. Způsob přesvědčování - metody, místo, čas apod. - jsou záměrně voleny tak, aby takový "ptáček, kterého lapají a pěkně mu zpívají" neměl vůbec čas, aby ho vůbec napadlo přemýšlet, že by se někde mohl poradit - prostě aby na to vůbec nepomyslel." -- Neni pravda, tohle je pravda mozna tak u dealeru, ale kdyz jsou lidi ovce a nekdo jim rekne podepis a oni bez overeni podepisou.. Kazdopadne zpet k podstate, operatori se VZDY ptaji na cas a kdyz zakaznik rekne, ze si neco chce rozmyslet tak ho VZDY nechaji se rozmyslet.. jak uz jsem rikal, sam operator jsem, vim jak to chodi..
"Jediná obrana proti dealerům je nepouštět se vůbec s nimi do diskuzí, ignorovat je a zabouchnout jim dveře před nosem. Na ulici když vidím dealera, tak se mu vyhnu pohledem - velkou část to odradí. Úvodní fáze kontaktu na ulici je totiž kontakt očima. A když už mě nějaký dealer i přesto osloví, tak ho šokuju tím, že mám víc SIMek než celá jejich rodina dohromady. Ty vyděšené obličeje by stálo za to vyfotit a uspořádat výstavu.
Jenže to se většina lidí naučí až když se minimálně jednou pořádně spálí..." Tohle je minimalne chovani zverstva, je tak tezke slusne odmitnou, bo proste ignorovat? Nebo rici prominte nemam zajem? Ale proste zabouchnout.. To kdyz mi nekdo povesi telefon, tak to nehorazne nasere a snazim se dovolat zpet, uz jen z principu, ze jsem mu ani nerekl proc volam, co kdyby horelo.. snad je slusnost si kazdeho vyslechnout, ci ho pripadne slusne odmitnout.. Kdyz mi nekdo rekne, prominte nemam cas/zajem/chut ... Tak reknu dekuji a uz proste nevolam, pak je to ok, ale kdyz nekdo zavesi a nic nerekne...