Mít tady nějakého toho právního Fagana, tak již začíná bez nároku na honorář organizovat společné podávání hromadné žaloby s cílem formou mimosoudního vyrovnání dosáhnout kompenzace škody.
Co například:
1) Spočítejte si o kolik Vás okradl Váš operátor dokud jste ho ještě používali?
2) Výslednou cifru dejte na papír, podepiště a doložte doklady nebo četným prohlášením (v úřípadě předplacených účastníků prohlášení postačí) a odevzdejte je při aktivaci Oskarových služeb u něj v prodejně.
3) Do roka a do dne se Vám zvýší kredit o dvojnásobek toho o co jste byli doposud vaším stávajícím operátorem při volání na Oskara okradeni.
... to by byl agresivní marketing !!!
Dobře ET a T-M tak, skutečně jim to přeji ... ale pokuta měla být mnohem vyšší. Vždyť to mají zpátky do měsíce v cenách za propojení a zbytek byl čistý profit.
Závěr: vyplatilo se jim to více než 20 x, tak jakápak obava z rozhodnutí ÚOHS.