U teto firmy jsem si kupoval MT Nokia 7210 a hned na zacatku podotykam, ze bych si MT nekoupil vubec, nez u nich. Telefon se hned od zacatku choval velmi nestandartne... 1. extremne tichy reproduktor (coz vyresilo prehrani FW), 2. sum displaye - ale to takovym zpusobem, ze je temer necitelny.... Dovolil bych si prirovnat k obnovovaci frekvenci u 14 palcoveho monitoru roku vyroby 1991, ktery jede na frekvenci 25 Hz...
Mobil jsem jim zaslal po 14 dnech na reklamaci. Za mesic me prisel zpatky (huraaaa). Po rozbaleni me ovsem cekal SOK! MT byl zcela evidentne celou dobu pouzivany... tolik spiny jsem nemel v 6510 za rok pouzivani... Spinu jsem z nej doloval pres hodinu. To by se dalo prekousnout. Mnohem horsi bylo to, ze telefon byl kompletne poskrabany... Display - hruza (diky za pastu DISPEX, ktera to trochu spravila), a na horni casti krytu hluboka ryha...(prirovnani - takova, jako kdyz spadne MT z 1m na beton - viz. moje byvala 3110). To vse se jeste (byt s velmi silnou povahou) dalo prekousnout. Po otevreni krytu me cekal sok! V MT 7210 je hned nad baterii integrovana antena, ktera se da bez zasahu do MT odejmout - a je v plastovem krytu. Nevim jak se jim to povedlo, ale antena - respektive jeji kryt je uplne polamany!!!! - novy stoji 750 Kc.
Hned jsem jim volal a oni mi rekli, ze tak se bohuzel chovaji bezne k MT v servisu ("jako prasata")a ze oni za to nemuzou... Ze jestli chci, tak se mam zastavit osobne (bezva finta - na dobirku to poslou pres celou CR, ale reklamaci musim resit osobne)...Nemam odvahu jim ho poslat nazpet... Po teto zkusenosti si dokazu predstavit, jak by to dopadlo...
Mj. Display zlobi i nadale (nejedna se o vlastnost barevnych display - muzu to porovnat s druhou 7210 a 6610, co maji kolegove)
Velmi zajimave je, ze mi zaslali i doklad ze servisu CELADON - jako operator byl uveden PHONELAND. (celkem byl v servisu pouze 3 dny, co s nim tedy delali cely mesic?). Spatne jim specifikovali zavadu (zavada uvedena na prijmu), nez jsem uvedl pisemne pri reklamaci. Take bylo uvedeno, ze se jedna o pozarucni opravu... (zajimave, ze?). Jako diagnoza byl test, ktery vysel, ze je vse OK. Zde si dovolim podotknout, ze MT mel FW4,21 a po navratu FW 4,74... Kdo ho ale prehral, kdyz ne CELADON? Ten to totiz vzdy uvadi jako polozku: "prehrani firmwaru"
Nedokazu si predstavit, ze by danny MT byli schopni tak zdevastovat behem 3 dnu!!! ZCELA EVIDENTNE jej dali nekomu k dispozici (na zapujcku), rekli mi ze ne, ale abych rekl pravdu, radeji to ani nechci vedet...
Zapomneli na to, ze po dobu reklamace jsou plne zodpovedni za MT. Je to samozrejme tvrzeni proti tvrzeni - reknou Vam (i kdyz jim poslete mobil v perfektnim stavu, ze uz to tak bylo znicene). Z toho vyplyva, ze VZDY SI MOBIL DETAILNE NAFOTTE, NEZ HO POSLETE DO TAKOVYCH FIREM NA REKLAMACI.
Posledni tecka na zaver... Porusuji nekolik zakonu a je to firma, na kterou skutecne doporucuji poslat COI (Ceskou obchodni inspekci) - mozna to take udelam... Jiz pri prodeji Vam nedaji doklad... Jen do zarucaku vam daji razitko "zaplaceno".
Muj dojem? Nikdy vic. Priste si radeji pul roku pockam, dosetrim a MT si koupim od oficialnich dovozcu, nez od takovych firem. Nestoji to za to, bohuzel jejich pocinani je bezna praxe. Podobne zkusenosti ma rada znamych.
Jirka