Pokud si dobře pamatuji, Oskar rozesílal zákazníkům s OsKartou i paušálem SMS, že se ceny služeb po Silvestru 2003 nemění. Dovedu si představit, že tím myslel ceny bez DPH, ale pak mi vysvětlete následující rozpor:
1/ mám paušál. Nyní mi Oskar účtuje 1.00Kč/SMS bez DPH + 5% je 1.05Kč. Jestli zůstávají ceny stejné s DPH, museli by zlevnit SMS bez DPH na 0.82Kč/SMS bez DPH čili stále 1.05Kč s DPH ale už 22% DPH. Pokud ale zůstávají stejné ceny bez DPH, budu mít na faktuře za leden 1.00Kč/SMS + 22% DPH což je 1.22Kč.
Ponechávám na čtenáři úvahu o tom, co se stane v mém případě, když nemám vyúčtování k poslednímu dni v měsíci, ale třeba k 24. - to dostanu vyúčtování dvoje? Bylo by to i logické A pak by to svědčilo pro druhou verzi původní cena bez DPH +22%. Jeeeenžeeeee:
2/ Mám taky OsKartu. Za kupon platím 400Kč teď i v lednu. Ceny se prý nemění Tak mi řeknětě, jestli na displeji svého mobilu uvidím po Silvestrovské půlnoci za 59 vteřin volání do vlastní sitě zprávu: Cena hovoru byla 3.15Kč... nebo Cena hovoru byla 3.66Kč... Pokud to bude to druhé, musí mi Oskar k zmíněné půlnoci navýšit kredit, pokud jsem dobil letos, protože cena služby letos je 3.15 a já ji dobitím letos kupuji za letošní cenu a On to musí srovnat. Pokud je pravda to prní, pak je zde rozpor s paušály viz bod 1 (neboli SMS na paušálu by musela stát 0.82Kč, aby se cena s DPH nezměnila).
Tak co OSKARe? Které ceny zůstanou stejné a jak to vyřešíš?
Díky za odpověď.
Mimochodem.... víte, že když máte v sáčku 4 rohlíky za 1.60Kč/kus, zaplatíte u pokladny 6.40Kč zaokrouhleno ovšem na 6.50Kč, zatímco když projdete 4x pokladnou s každým rohlíkem zvlášť, zaplatíte za jeden 1.60Kč zaokrouhleno na 1.50Kč/kus, což je dohromady jen 6Kč!!!!!!!! Nepřijde vám to jako větší problém... řekne se padoš, jenže mně, jako pekaři, který prodá denně 10000 rohlíků to až tak směšné nepřijde, protože Hypermarkety, svině jedny, a ostatní prodejci taky, se na mně šíleně přiživují! Je to v tomto státě už takový zvyk... Bohužel