Duel: Alcatel One Touch 311 versus Siemens C45

Diskuze čtenářů k článku

Frantik  |  10. 03. 2003 14:10

Som stastnym majitelom ET EASY sady Alc OT311 (stoji teraz 3490.- SKK :o), firmware 10402 ...

A konkretne tento firmware ma:

-> 3 hry

-> pamat na SMSKy 16 Kb ... teda pokial si to niekto nezasvini obrazkami ;O), staci ulozit SMSku ako preddefinovanu a putuje to do tych 16 Kb ...

-> podla mna fantasticka vydrz baterky (oproti C45)

Zdravim ...

PS.: Mal som nejaku dobu docinenia s C45 ... ale Siemens sa naozaj ne tento telefon nechyta ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lubos  |  25. 11. 2002 21:43

Nevzal bych si ani jeden protoze za 1 u Siemensu se mi nelibi to ze ma ovladaci sipky u sebe a Nema Javu.  A u Alcatela  bych uz nechtel sou to strasny smejdy Mel sem 3 a vsechny nic nevydrzel .To co vydrzela moje 3310 a to se rika ze Nokie Nic nevydrzi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lojzislav kozel  |  25. 11. 2002 20:47

Hnusný, tlustý a na začátku bez her, tfuj !!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lojzislav kozel  |  25. 11. 2002 20:47

 Hnusný, tlustý, a ne začátku bez her, tfuj !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
acela  |  20. 11. 2002 19:45

Měl jsem tu čest hrát si chvíli s Alcatelem OT 311 a Siemensem c45 a rozhodně v ovládání je lepší c45, z Alcatelu akorát bolí palec....Jo a s mačkáním šipek na c45 vůbec není problém..Jednoduchý, příjemný...Cest

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  31. 07. 2002 19:54

Je to zvlastni ale ja jsem si dnes koupil Alc.OT311 a mam v nom 3 hry

strilecku Killer Exp

piskvorky

a plosinovku Run run

Mobil je dovezeny z Polska.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
STanley CZ  |  10. 08. 2002 12:01

Hmm, asi si Alcatel mysli, ze v Cesku si nechteji hrat  ... 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Král  |  16. 01. 2003 06:19

Mám OT311 kupovaný 20.12.02 u oficialního prodejce a také mám tři hry.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vladimir Rozmahel  |  10. 07. 2002 23:05

Koupil jsem si Alcatel a jsem s nim plne spokojen.Asi bych si ho koupil znova a C 45 bych nekoupil nikdy.Ovladani Siemensů bylo vzdycky divny a ty mrnavy tlacitka tomu asi nepridaji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
--  |  10. 04. 2002 18:16

(Příspěvek zrušen. Redakce)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukáš P.  |  03. 04. 2002 17:07

no já měl zatim jen siemensy(nejak mi vyhovujou) a to s10, c25, s35(jak první verze, tak poslední)- tudíž sem zaijatý. Podle diskusí s prodejci mob. telefonů sou alcately stále strašně poruchový, c45 se mi moc nelíbí a ovládání taky žádnej zázrak, asi bych zůstal věrný s35, nebo c35. P.S. Zejtra du pro S45 tak sem zvědavej.......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
C45  |  22. 03. 2002 18:27

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jano  |  14. 02. 2002 13:42

Viete niekto na Slovensku, alebo na Morave odblokovat 311???? Uz ho mam 2 mesiace a je mi na p..u lebo ho mam zablokovany.

Vdaka za pomoc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sallo  |  03. 02. 2002 21:17


ja sam vlastnim C45 ale ked si zoberiem  aka je cena 311 , tak je alcatel ovela ovela lepsia volba..alcatel 311 sa da zohnat za 3000sk .a za taku cenu nieje o com rozpravat ani co porovnavat.hmm este ked si to "bratia" cesi daju na CZK tak to je nieco okolo 2100czk ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenek  |  20. 03. 2002 14:49

Je zajímavé, že na Slovensku se dá 311 sehnat údajně za 3000 Sk. Tady v Česku jsem ho viděl nejlevněji asi za 4000 Kč??
Článek sám pokládám za dobrý, co mně ale chybělo je porovnání výdrže obou telefonů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
irbe  |  02. 02. 2002 23:49

Dost mne zklamala objektivita pana Broži,ale to co napsal ve srovnani tech telefonu, to je hnus. Snad jedine s cim souhlasim je ta klavesnice, ale jinak ten Siemens je o rad lepsi mobil. A to nejsem nejaky zastance Siemensu, spis naopak. 

Snad to u dalsich duelu bude lepsi. Treba 3330vs. 511 atd.

                                   Irbe

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  03. 02. 2002 13:20

Dobře, tak proč rovnou nenapíšete nějaké konkrétní výhrady? Zkuste každou hodnocenou vlastnost ohvězdičkovat podle sebe a případně i napsat něco blíž, proč s hodnocením Petra Broži nesouhlasíte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Supersráč  |  02. 02. 2002 19:26

C45 považuju jako prodejce mob.telefonů za lepší telefon než je 311, až na tu horní šipky blízko u sebe. Navíc si myslím, že současná cena 311 je velmi nadsazená . Vzhledem k tomu, že Alcatel je zvyklý ma masivní prodeje a 311 je nyní jeho nejlevnější dostupný telefon (302 a 303 se již skoro nedají sehnat), bude muset výrazně slevnit. C45 se prodávají cca pětkrát více než 311.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
--  |  02. 02. 2002 18:22

(Příspěvek zrušen. Redakce)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
--  |  02. 02. 2002 18:18

(Příspěvek zrušen. Redakce)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Ježek  |  01. 02. 2002 14:04

Díky za solidní srovnání, hvězdičky i skupiny nejsou dogma, ale dá se na nich stavět. Chybí mi ale něco podstatného: Kvalita hovoru, tj. audio vlastnosti, je to základ telefonování! Také jsem dlouho nezaznamenal komentář k rychlosti odezvy kláves při psaní SMS, snad pouze u Eriků byla stížnost na zpomalování... Ale jinak OK.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  01. 02. 2002 22:29

Kvalita reprodukce zvuku je subjektivně horší u Siemensu. Rychlost odezvy kláves je u obou mobilů "akurátní", je rychlé jak menu, tak psaní SMS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Škultéty  |  02. 02. 2002 07:43

To mě překvapilo. Čekal bych horší kvalitu u Alcatelu. Hlavně posouzení z druhé strany hovoru. Od protistanice. Patřím k zastáncům Alcatelu. Měl jsem jich víc a takový problém se opakoval. Všelijaké echo atd. Teď mám 701 a nikdo si zatím nestěžuje.... jenom ostatní Alcately. Z mé strany nic moc při hovoru se známím (nějaké starší db), ale i se sestrou (nová 501!!!!!). Celkem v pohodě s 301. Tak nevím. Asi je to kus od kusu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondro  |  28. 02. 2002 16:06

ja som mal moznost porovnat reprodukci zvuku, ale zdalo sa mi to narovnakoCo sa tyka klaves na c45, pri prechode z 35 sa trochu zle zvyka, lebo si clovek mysli, ze treba zmacknut koncove body.zatial co tu treba dat prst do stredu(do takej kolisky)a len naklanat na stranu a ide dost dobre a hlavne jednym prstom oproti x35.Je to vec zvyku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dan.fryda  |  31. 01. 2002 23:24

Mně osobně se tento způsob srovnávání telefonů líbí. Je to přehledné a jasné. Osobně bych více zohledňoval ceny mobilů (i když tady je rozdíl nepatrný). S tím koreponduje můj názor, že oba mobily jsou (vzhledem k tomu, co dovedou) předražený. Uznávám, že nové modely by měly být vždy dražší, ale myslím, že oba výrobci známí svou agresivní cenovou politikou nasadily počáteční cenu u těchto low-end přístrojů příliš vysoko. Obvlášť u Alcatelu popravdě řečeno jeho současnou modelovou a cenovou politiku nechápu (ledaže by měl schovaný nějaký eso v rukávu - třeba důstojného nástupce 501-ky na kterém ale bude cena nasazen ještě výš  ).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mik  |  31. 01. 2002 18:51

Přimlouvám se také za nejaky duel S 35  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
modry_banan  |  31. 01. 2002 18:28

Dobra srovnavaci recenze,pravem to Alkac vyhral.Ten Siemens ma fakt hroznou kvalitu klaves,jak u meho byvaleho Sagemu 920-des a bes!No a ty smrsknuty klavesy pod displejem jsou taky husty.Alcatel taky podle me vypada o moc lepe a za tu cenu je lepsi.Mohli byste psat vice takovych srovnani,treba duel Sony CMD-J70 vs Siemens S35i.Co vy na to?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  31. 01. 2002 20:57

S35i je už starý mobil; možná ale napíšu srovnání T39m a Nokie 6510, ale nebude to hned...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
modry_banan  |  31. 01. 2002 21:46

No jo,ale oba telefony jsou u Paegasu (Siemens) a u Eurotelu (Sony) zhruba za stejnou cenu,patri k nejdrazsim v sadach a oba jsou alespon trochu manazerske!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  01. 02. 2002 23:57

Jenomže nejsou srovnatelné velikostí a oba jsou určeny pro jiný zákaznický segment. Budeme srovnávat jen srovnatelné...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Urban Bohumil  |  31. 01. 2002 16:26

Jako Nokiista ( předevčírem jsem zakoupil 6310, předtím 6110,7110  ) jsem si za Benefit body u ET pořídil Siemens C 45. Kdysi jsem měl S6, ale to je již z hlediska mobilního věku dávno.

Pokud jde o recenzi a srovnání, tak musím říci, že Alcately jsem měl možnost vyzkoušet, byla to 501 a QT Gum. Bohužel za sebe musím říci, že zejména 501 mne zklamala. Nemám tak špatný zrak, ale viditelnost písma na dispeji byla špatná a hlavně písmo malé. Co je mi platné, že si ho může zvětšit, když tím přicházím o velikost displeje a snižuji výrazně počet zobrazovaných informací. C 45 hodnotím jako velice dobrý low end v porovnání s ostatní nabídkou na trhu. Je lepší než N 3310 nebo 3330. Bohužel musím přiznat zásadní skutečnost, je pouze pro ženské ruce. Klávesnici vůbec nehodnotím špatně, ale ovládací klávesy to je pro mužskou ruku hrozné. při nastavování a zkoušení jsem to odnesl bolestivým palcem u nehtu. To se Siemensu nepovedlo. Ve srovnání pana Broži. bych za toto ubral ještě hvězdičku, ale v ostatních kategoiích bych naopak přidal, takže rozdíl, by podle mne byl, mnohem menší.

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Hájek  |  03. 02. 2002 11:38

Odkdy pak muzes na OT 501 měnit velikost pisma chytraku. Sám mám OT 501 8 měsíců   a i přes své zápory (ta  absence profilů-je do nebe volající..) má i své kladné stránky (u kterého pak novějšího mobilu máš pameť na 90sms, na 500 jmen v seznamu u

kterejch můžeš mít více kontaktů, diktafon,baterie LI-POL,atd.) A ta velikost pismen neni tak hrozná.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mik  |  31. 01. 2002 15:00

Před vánoci jsem si chtěl udělat radost    -koupit si nový telefon. Protože jsme celá rodina Siemensáři (syn C 25, žena C 35 a já starší C 25 stříbrný a odblokovaný z Twistu ) tak jsem se zajímal o nový telefon C 45. Chtěl jsem telefon bez antény : myslím si že je to již dnes přežitek - hlavně malinko překáží !! Zašel jsem do Oskara, kde si člověk může vše dobře osahat, prohlédnout, a nechat vysvětlit. První dojem byl - báječný telefon za slušnou cenu ! Ale protože jsem muž se silnějšími prsty, ihned mi vadilo to ovládání pod displejem ! To je pro drobnější ženské nebo dětské prstíky !! Proto jsem si koupil S 35 to má stejné ovládání jako C 35  a jsem  spokojený. ( i s cenou ) Můj sen je ale stejně ME 45 . ( uvidíme co s tou cenou Osky udělá - viz C 35 na vánoce 2000 -  8500 Kč , na Valentýna  7000 Kč   atak dále....... ) ( Já jsem ten telefon totiž kupoval... a pak jsem nestačil valit oči na ty cenový propady )

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  31. 01. 2002 14:59

Nechci být puntičkář, ale jen pro pořádek, ale první letošní mobilty už vyšly, ne? Vzhledem k datu, ve kterem se dívám že vyšel tento článek, to jest 31.1.2002.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  31. 01. 2002 15:50

Ano, máte pravdu; článek byl psán "delší dobu" a v době psaní tohoto odstavce Mobility skutečně ještě nevyšly

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  31. 01. 2002 16:32

Dík Vám za odpověď

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  31. 01. 2002 13:09

V odstavci nazvaném "Telefonování" bych čekal zhodnocení příjmových vlastností a kvality zvuku (i mikrofonu), ne povídání o rychlosti tel. seznamu. Na to, k čemu primárně mají telefony sloužit, jste se naprosto vyflákli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jf  |  31. 01. 2002 12:23

C 45 se Simensu moc nepoved. Dobrej vnitřek degradovali obalem. Výměné kryty jsou nanic, a jenom utrpěla klávesnice.

Podle mého názoru nemá cenu kupovat C45. Vybíral bych mezi C35 a M35 popřípadě S35 (nestojí o mnoho víc než C45 a je to o něčem jiném)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DesBes  |  31. 01. 2002 08:40

"Rozdíl šesti bodů ve prospěch Alcatelu je docela markantní, navíc je mobil v předplacených sadách levnější."

OT 311: 26 hvězdiček
C45: 19 hvězdiček

Nejak divny pocty v zaveru clanku. :o))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  31. 01. 2002 08:53

Vinou výpadků našeho serveru nebylo možné včera dokončit článek do finální podoby, proto vyšel, tak jak vyšel. Poslední úpravy proto dělám právě nyní, za což se čtenářům omlouvám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
at  |  31. 01. 2002 08:38

mne se ten clanek taky nelibi. Autor se snazi sice vypadat neutralne, ale ihned dava zvlast polozky ovladani a klavesnici, ackoliv v prave v sekci ovladani jiz ma vytky ke klavesnici a tim padem Siemensu ubira. U designu se zase nezminil o tom, ze Siemens ma vymenny kryt, ktery si clovek jeste k tomu muzes nechet vyhotovit na zakazku.

 

tak nevim nevim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  31. 01. 2002 08:49

To, že jsou kryty výměnné, je zmíněno u obrázků, konkrétně u tří krytů Siemensu. Kryt na zakázku si sice vyhotovit nechat můžete, ale stojí to tuším okolo 40 euro, což je docela dost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rado  |  31. 01. 2002 10:36

Podle me vymene kryty nepatri k telefonu, je to ptakovina..... Sory, ale jako majitel c35 uznavam, ze ALC je lepsi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Oskar20  |  31. 01. 2002 08:00

Určitě si každý vybere mobil podle svého gusta, to je pravda, ale článek se mně zdá docela objektivní. Siemens vzhledově postoupil o krok dál, ale co se jedná funkčnosti telefonu a zvlášť horních šipek, které se opravdu dají s problémy stlačit, tak o dva kroky nazpět. Určitě potěší výměnné kryty. U Alcatelu se divím, že nemá hry, které jeho předchůdce má, což mě překvapilo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  31. 01. 2002 10:03

Díky, že alespoň vám se toto srovnání zdálo objektivní. Dlouho jsem se pokoušel najít metodiku, podle níž by se mobily daly srovnat. V konečném důsledku je pak mobil hodnocen určitým počtem hvězdiček, díky nimž se dají porovnat jakékoliv mobily. Např. v aktuálních Mobilitách jsem srovnával T39m a S45, T39 získal 35 hvezdiček, S45 "jen" 34. Můžete tak porovnat třeba S45 a C45 nebo AOT 311 s T39m.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rado  |  31. 01. 2002 10:35

Díky za článek, myslím si, že se na něj dá spolehnout jako vodítko před tím, než oba aparáty vezmu do ruky. Já mám c35 a do c45 bych nešel, naopak nové Alcately se povedly, to musím uznat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fox  |  02. 02. 2002 12:46

Mno, mel jsem Nokie, Ericssony, Siemense C35i a ted jsem presedlal na C45 a jsem naprosto spokojeny. A vzhledem k tomu ze prodavam mobily (nebudu delat reklamu jako mobilhouse ) tak jsem mel tu cest i s Alkacem 311 - nesrovnatelne - pomalejsi listovani v tel. seznamu, jak bylo tusim popisovano v clanku je ve skutecnosti nechutne pomale, do toho na displeji odpocitava odporna pazoura ala alcatel, pohyb v menu taky pomalejsi nez u c45 a kdyz vezmu v uvahu poruchovost alcatelu tak bych tohoto alkace bral tak za 3000 a ne za tu cenu za kterou se bezne prodava. Ovladani joystickem taky neni nic moc, a menu jak uz tady nekdo podotknul ma siemens vyreseno lepe. Ovsem nebudu nikomu nic vnucovat, kazdemu se libi neco jineho a tohle berte jen jako muj nazor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bismarck  |  03. 02. 2002 18:05


Pan Broza,

vdaka za porovnanie, takychto clankov by som uvital viac. Len mi chyba par drobnosti, napr. citlivost na signal... Je to dost tazke zistovat bez specialnej techniky, ale aspon zajst s oboma founmi do miesta so slabym signalom a skusit telefonovat. Inak si myslim, ze Siemens to po..al. Nova rada X45 sa mi vobec nepaci. Klasika M35 vyzera ovela lepsie! A alkac sa mi celkom pozdava, aj ked viac sa mi paci 511. Xelo by ich mat v rukach a vyskusat ich, pripadne porovnat so Siemensami.

Este raz diik za clanok a len tak dalej!

Bismarck

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dnet  |  31. 01. 2002 08:00

Prosim autora článku, aby svoji praci dělal pořádně a pokud chce lámat hůl nad některými telefony, nechť si je alespoň na chvili VEZME DO RUKY A VYZKOUŠÍ !!! C45 má 4 skupiny volajících!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  31. 01. 2002 08:43

C45 má opravdu čtyři skupiny volajících, tohle mi v článku uteklo. Omlouvám se čtenářům, které jsem uvedl v omyl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rx 007  |  31. 01. 2002 07:48

Nechci se hadat, ale v clanku je uvedeno, ze "C45 má bohužel stejně jako všechny současné Siemensy jen dvě skupiny, VIP a obecnou.". To neni pravda - C45 ma prave jako prvni siemens skupin vic. Telefonni kontakty si lze priradit do uzivatelsky definovanych skupin a tyto skupiny potom pouzivat v profilech na filtrovani hovoru atd. Takovato chyba by v clanku nemela byt !!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  31. 01. 2002 08:42

C45 má opravdu čtyři skupiny volajících, tohle mi v článku uteklo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
2D  |  31. 01. 2002 07:34

Me se tohle porovnavani nelibi. Uz v casopise Mobility, kde se porovn. Siemens S45 s Ericssonem T39, se mi prirazovani poctu hvezdicek zda neobektivni. Kazdy si dela svoje hodnoceni, nekomu bude vyhovovat Alcatel 311 a nekomu zase Siemens C45. Radeji bych uvital, kdyz by se ve srovnavacich testech MT psalo pouze o rozdilech mezi jednotlivymi pristroji a hodnoceni (hvezdicky) bych vynechal...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Giancarlo  |  31. 01. 2002 08:36

I když to hvězdičkování není úplně nej, tak bych byl pro jeho zachování. Pokud by totiž psali jen o rozdilech mezi telefony, tak to celé bude takříkajíc o ničem- na to si můžu stáhnout manuály obou telefonů a srovnat si to sám. Podobné srovnání by podle mého názoru mělo porovnat hlavně věci, které výrobce neuvádí a které nějak zaujali člověka, který si s nimi "hrál".
Já bych si třeba nikdy nekoupil toho siemense, protože to ovládání opravdu stojí za ..... (tento názor mám od doby co jsem ho poprvé viděl a zkusil si ho- o technické detaily jsem se pak už vůbec nezajímal).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fero  |  31. 01. 2002 08:59

No vidis, ja (zrejme ne az tak moc technicky neandrtalec) jsem shledl ovladani u Siemense a nedam na nej dopustit... Siemens ma skvele menu, je tam spousta veci a klidne bych i pridal... Prijde mi to mnohem lepsi, nez mit v mobilu par blbych polozek a jasat nad tim, jak je to jednoduche. Rad bych si svuj mobil prizpusobil dle svych pozadavku a pokud mi nabidne jen par pevnych polozek s malymi moznostmi nastaveni, pak nemam zajem. U Siemense toho lze prenastavovat jak je libo spousta ;o) Dale mi menu prijde prehledne a logicky usporadane... nevim, co se ti na nem nelibi?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  31. 01. 2002 10:00

Siemens má dobré menu a dobré ovládání u modelů S45, S35 nebo C35; C45 ale do seznamu dobře ovládajících se mobilů dle mého názoru nepatří.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Giancarlo  |  31. 01. 2002 13:15

Ta moje výtka k ovládání směřovala k modelu co je v článku a to hlavně na klávesy, kterými se ovládá. Co se týče softwaru tak je to na zvyku a je pravda, že ten siemensův se mi líbí o něco víc... (ale kvůli těm tlačítkům, pomocí kterých ten telefon ovládám si mi telefon jako celek vůbec nelíbí).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bismarck  |  01. 02. 2002 14:16

Fero,

dovolim si trochu ti oponovat na margo ovladania siemensov. Samozrejme ze je vecou zvyku, ale preslo mi rukami par founov a musim povedat, ze ovladanie u siemensov a motorol sa mi zdalo najkomplikovanejsie. Ale opakujem, je to vecou zvyku. Inak k tym founom. Boli to nejake eriky, sagemy, nokie, motoroly a siemensy. Osobne sa mne najviac pozdava ovladanie nokie a eriksonov.

S pozdravom

bismarck

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Naith  |  08. 01. 2003 22:53

Tady bych si dovolil nesouhlasit. Jednoduchost a přehlednost je opravdu v  této kategorii velká výhoda. Tyto telefony jsou určeny pro lidi, kteří chtějí volat a psát SMS. Stál jsem před problémem vybrat vhodný mobil pro mámu. Nakonec jsem ji vzal do obchodu a vyzkoušela si je. Vyhrál Alcatel, protože jednodužší to už být snad ani nemůže. Mám pocit, že pro tuto skupinu lidí je jednoduchost klíčová a to bylo záměrem. Pokud požadujete funkce pak sáhněte do vyžší kategorie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
STanley CZ  |  10. 08. 2002 11:53

Co je na tom neobjektivniho? Kdyz je jeden mobil v necem lepsi (napr. v pripade klavesnice uC45xOT311 o tom nemuze byt sporu) tak proste dostane vic hvezdicek, to je jasny, ne? Takove hodnoceni mi pripada mnohem lepsi nez proste jenom vycet vlastnosti - u tech si clovek, ktery tomu nerozumi, moc nedozvi. Takhle vi, ze je spatna klavesnice a az si mobil koupi v sade, tak nebude prekvapenej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Filip Soukup  |  31. 01. 2002 00:39

Ja bych asi zvolil Siemense, protože bude asi držet déle cenu a dále nerad čekám v Alcateláckém servisu...

Filip Soukup - mobilhouse

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  31. 01. 2002 01:39

Ja nevim co si vybrat. Mam C35i a jsem s nim spokojen az na baterku a no ze se casto seka. Jinak design se mi vic libi u 35 rady nez u 45...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sch  |  31. 01. 2002 06:10

Tak si kup za 800Kc novou Li-on 1000 mAh baterku a mas klid.
Nechci delat reklamu, ale treba na www.exit99.cz.
Nekdo ti treba poradi i jineho prodejce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ExtraCop  |  31. 01. 2002 09:52

800? Kolega ji vcera v obchode koupil za 600, dokonce to byla baterka od CPA, se zarukou... (v Ostrave)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  31. 01. 2002 10:07

Pokud máte C35i snad ani není důvod přecházet na C45...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
--  |  10. 04. 2002 18:16

(Příspěvek zrušen. Redakce)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Ježek  |  01. 02. 2002 14:18

Prodejce může jistě svůj názor stavět na svých zkušenostech s PŘEDCHOZÍMI modely. Je to ale dost ošemetné, pokud není přesná statistika závad a pokud není jasné, jak se změny u nových modelů mohou promítnout ve spolehlivosti. Takhle to zní dost jako obchodně motivované favorizování Siemense... Jo, já jsem měl Siemense a mám Acately a určté problémy byly u všech srovnatelné, ale bez front a všechny vyřešené (jen u Siemense mi nabízeli opravu za 1000Kč, místo níž jsem si očistil nabíjecí konektor prakticky zadarmo)...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor