Duel: Philips Azalis 288 versus Sony CMD-J6

Diskuze čtenářů k článku

guru  |  15. 11. 2002 14:47

Vlastním Philips 288 vyše roka a som s ním nadmieru spokojný.

Tým vôbec nechcem povedať, že mi niektoré veci na ňom nevadia (zbytočne priame tlačidlo @, cýbajúci kryt klávesnice, nekompatibilita v prenose smajlíkov a ešte mnoho iných).

Avšak pri výbere som na prvé miesto kládol výdrž medzi dvomi nabíjaniami, čo si na tomto type nesmierne vážim (pri 24-hodinovom intenzívnom používaní mi vydrží 5 dní, nabíjanie trvá 50-60 minút a nikdy ma nenechal v štichu). Taktiež ma nesklamal v pivničných sklepoch, ktorých atmosféru obľubujem.

Pritom používam prístroj profesionálne a nejaké hry by mi aj tak radosť nespravili.

Preto si myslím, že hodnotenie mobilov je veľmi sugestívna záležitosť a nikomu neberiem názor na to ktorý je lepší.

Poz: Manželke som doporučil (aj si ho už zaobstarala) Fisio 820 a som presvedčený, že dobre! (Po zlých skúsenostiach s Panasonicom).

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
R@Y  |  26. 12. 2001 21:17

cmd-j5.hyperlinx.cz jsem přesunul na www.cmdj5.host.sk

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LAZZY  |  06. 12. 2001 17:00

NEVITE NAHODOU KDE SE DA NA NETU SEHNAT NEJLENEJSI J-5/6 ABY TO BYLO I SE ZASLANIM?????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kubla  |  27. 02. 2002 13:40


Vim, ze se ozyvam dost pozde, az dnes jsem poprve kupoval lepsi telefon - tim myslim nedotovanej a zrovna Sony J-6, probral jsem snad vsechny weby a nasel. http://mobilni.prodejce.cz- nejsem s nimi jakkoli spojen, jen jsem zavolal, dnes mi ho dovezli, vysvetlili vse a jeste stal o 700,-Kc levneji nez jinde. A doprava po Brne ZDARMA. Zdravim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aloyz (SALUT KRU)  |  09. 11. 2001 23:06

Mám dotaz jestli má Azalis 288 offline prohlížeč wapu jako třeba Siemens C35.

díííky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sleepy  |  12. 01. 2002 22:33

ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aloyz  |  13. 01. 2002 00:08

jsi si jist???????Byl bych opravdu rád,kdyby tomu tak nebylo Chci být na WAPu offline..........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ales  |  18. 10. 2001 17:26

Je moc hezký, jak jste to tady zhodnotili, ale občas by jste se taky měli zepat v servisu, jak to vypadá s poruchovostí. Některý J6 se totiž sami od sebe resetujou a v servisech nevěděj co s tím, taky displej se líp ničí. Azalis je proti tomu bezproblémový a 288 jen velmi zřídka najdete na opravě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pospisil Martin  |  03. 10. 2001 18:13

Kde lze nyni nejlevneji poridit sadu Go s Phillips Azallis 288 v Brne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Orfanik  |  03. 10. 2001 09:59

Oba telefony jsem používal a považuji J-6 za podstatně lepší.  Azalis ma jedinou přednost - silnější vibraci. Hlasitost vyzvánění je sice vyšší, ale i tak velice nízká v porovnání třeba s levnými Alcately, či legendární 5110. J-6 je telefon pro leváky, či lidi zvyklé telefon obsluhovat levou rukou. Do levé ruky padne dokonale, kolečko je pak příjemné a správně umístěné. Do pravé ruky je však naprosto nevhodný, ale telefonovat levou je i pro praváka výhodnější. J-6 má ale daleko lepší zvuk ( při hovoru ) a také možnost nastavení vyšší hlasitosti hovoru, v hlučném prostředí je nižší hlasitost a horší kvalita zvuku u Azalise nepříjemná. Pokud patříte k majitelům více SIM-karet, přijdete u Azalise brzy o nehty a nervy, u J-6 je vzjmutí baterie bez problému a hodiny drží. Další nevýhodou Azalise je uzamykání klávesnice, pokud ho nosíte v kapse a bez pouzdra ( v pouzdre vypadá každý telefon jako výkal a šetřit ho nemá cenu, komu vydrží přístroj tak dlouho ), tak se klidně odemkne a "využije předností" tlačítka @ a wapujete, ani o tom nevíte. Azalis je proti J-6 pomalejší. Hodnotím Azalis jako přístroj pro školáky, eleganci postrádá a rozhodně není do dámské ručky ( jak tvrdí autor srovnání ), naopak Sony je velmi decentní ( hodnocení autora článku by se, myslím, hodilo spíše pro model  J-5 ) a hodnotím ho o třídu výše.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiri Kuruc  |  03. 10. 2001 20:49

Ano, J6 je lepší, přidal bych však ještě jednu k vaší jediné přednosti, a to výdrž baterie. J6 v tomto směru není moc supr

Musím s vámi souhlasit i co se ovládání týče. Mobil mi více pasoval do ruky levé.
Námitku mám však k výměně SIM karet. V tomto vede Azalis. Baterku má připojenou kablikem, takže o NIC nepřijdete, zatímco u J6 při výměně SIM karty přijdete o vámi zadaná slova v T9 což je velmi nepříjemné.

Se zamykáním Azalise máte pravdu - trochu nedbalé

O vzhledu obou telefonů si v mém okolí každý myslí úplně něco jiného - mne osobně připadly oba mobily tak jak jsem psal v článku  
Azalis nevypadá tak technicky...

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sleepy  |  07. 11. 2001 21:13

Automaticke zamykani klavesnice Azala288: NENU/nastavení/ochrana/uzamknuti/vybrat...1min,2min,5min

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MonikaSh  |  08. 11. 2001 13:16

Nemohu s vámi souhlasit. Nespletl jste si to náhodou z Azalisem 238?
Když si uzamknu klávesnici C tlačítkem, @ se zablokuje také. Azalis 288 padne do ruky celkem dobře. A i barevné provedení je pěkné - stříbrná, modrá, černá.
Nevýhodou je jen, že při psaní sms používá proporcionální písmo, takže se vám řádky nechtěně zarovnávají do leva a na displeji jsou pak zprávy delší. Psaní sms má ještě jednu nevýhodu - pomalé přeměňování písmenek, často se mi stává, že zmáčknu třeba 8 3x ale na displeji se zobrazí U.
Ovládání je u 288 díky ikonkám intuitivní a přešlo mi během 14 dnu do krve samo.

Azalise 238 v koženém pouzdře bych nepřirovnávala k výkalu, ale spíš při vybračním zvonení k ..... hádejte.

SONY se mi nelíbí. Tvarově vypadá jak dálkové ovládání od televize a ovládání kolečkem někde na boku mě moc nefascinuje. A nefunguje mu budík ve vypnutém stavu. Proto jsem zvolila Azalise 288.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  01. 10. 2001 20:26

Autor tohoto článku je přinejmenším imbecil, s tímto porovnáním nemohu souhlasit. Azalis má horší ovládání (není nad kolečko N7110, J5, J6...), Sony má dokonaký seznam-jaká to 2 pro Azalis??!! A tak dále.

Vážně velmi špatný článek!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiri Kuruc  |  01. 10. 2001 21:37

Normálně se s hulvátem jako jste vy nebavím, ale udělám výjimku. Nejde o váš názor - ten vám neberu a svůj vám, ani nikomu jinému nenutím!

K věci: Ovládání J6 mi OBECNĚ přišlo horší. Rukou musíte např. při psaní textovek neustále přehmatávat do dvou poloh při potvrzení či výběru speciálních znaků(řešením je i držet mobil oběma rukama). Na Azalisovi NIKAM nemusíte přehmatávat.

J6 má lepší seznam, o tom žádná, k plusům jsem Azalisovi připočetl hlasové vytáčení. Opět - někomu se hodit může, někomu ne. Kdo hlas. vyt. nevyužívá, může si klidně dát skóre 3:1 pro J6. Nemusí mi rovnou nadávat do imbecila...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Kuruc  |  01. 10. 2001 21:40

BTW: píšete a tak dále...nuže - pokračujte. Jsem ochoten polemizovat. Rád si poslechnu vaše další připomínky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiri Kuruc  |  01. 10. 2001 21:57

Ještě k tomu ovládání - Azalis má oproti J6 možnost ovládání numerickou klávesnicí - fajn věc. Hlasové ovládání tady sice je, ale tomu tak velkou váhu nepřikládám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaroslav Špor  |  02. 10. 2001 15:41

K tomu přehmatávání při psaní speciálních znaků. Odkud kam musíte na J6 neustále přehmatávat?

K ovládání kolečkem. Myslím, že je super. Mám J6 dva týdny a už bych telefon s jiným ovládáním snad ani nechtěl. Vím, že někdo může mít jiný názor, ale během několika hodin používání jsem si na něj velmi snadno zvykl.

K době nabíjení. Nabíjel jsem telefon zatím jenom třikrát, vždy z plně vybitého stavu a pokaždé to trvalo kolem 70 minut.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiri Kuruc  |  02. 10. 2001 19:44

K tomu přehmatávání - Když chci po napsání slova vložit třeba tečku, zmáčknu 1 a kolečkem vybírám příslušný znak. Možná to jde bez výběru kolečka, třeba několikanásobným stiskem nekterého tlačítka - v tom si jist nejsem.  

Škoda, že je kolečko umístěno tak vysoko. Např. u Z5 je pěkně "po ruce" ¨.

Každopádně neříkám, že je ovládání kolečkem špatné, osobně jej považuji za jedno z nejlepších řešení.
(i když roller na 7110 byl lepší, protože nebyl na straně).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaroslav Špor  |  03. 10. 2001 12:44

Jde to i klasicky - nekolikanasobnym stiskem prislusneho tlacitka (tecka neni dobry priklad, nebot je hned na prvni pozici, tudiz staci jednou stisknout tlacitko 1).

Roller na Nokii 7110 neni spatny (osobne si myslim, ze vyvojare Nokie inspiroval prave Jog dial u Sony), ale ma velmi pomalou odezvu, coz je docela neprijemne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Kuruc  |  03. 10. 2001 20:54

Odezva rolleru na 7110 byla u prvnich verzi mizerna (tedy pomala ) s posledním FW je to již balada .

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaroslav Špor  |  04. 10. 2001 14:01

Díky za informaci. Doporučím kolegovi upgrade firmware.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mio  |  06. 02. 2002 08:35

poslední verzí je 5.01.  Já ho mám už 4 měsíce (mobil s novým softem) a nezamrzá.

Roller je fajn, ovšem při práci se SMS je to bída a ne balada. Někde jsem četl že to závisí na počtu uložených SMS. (tenhle soft umožnuje až 150) . Ještě že se rychlost neomezuje v telefoním seznamu a WAPu.

Když si pročtete buglist (najdete ho na mobil.cz) tak se dovíte, že tenhle soft má prý nějaké mouchy při synchronizaci. Zkoušel jsem přes infra spojit mobil s noutbukem. Infra porty o sobě věděly ale k propojení nedošlo. Naštěstí synchronizaci nepotřebuju.

Roller je hlavně vysoce návyková záležitost, takže se nedivím zastáncům SONY. Ačkoliv jsem pravák, telefon ovládám levou rukou a u SONY J6 jsem neměl problémy.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Libich  |  01. 10. 2001 09:35

Tak každej mobil má své plusy a nerad bych jeden odsoudil a druhej chválil do nebe. Sony J5/J6 je solidní telefon za moc hezkou cenu. Jeho výhoda je velký displej a dobré textovky a psaní na něm, velký telefonní seznam a prima zvonění. Nevýhody jako malá výdrž, malá hlasitost, slabé vibrace a pak chybějící hlasové vytáčení či záznamník, ale to není tak nezbytné. Lehoučký je dost a nevýhoda je taky špatná podpora Sony u nás. Philips má i hlasové funkce jako vytáčení, ovládání a záznamník, ale jinak je obyčejnější a nemá telefonní seznam v paměti a to je dost chyba! Prima je výdrž. Ten Philips je pro lidi, co hodně cestují a chtějí být dlouho na příjmu, takže dobrý třeba do auta a na cesty. Pro textaře a městský lidi, co dobře slyší, se přece jen lépe hodí Sony J6. Design se mi u něj líbí víc. Já sám mám Ericsson R320s a ač už je skoro 2 roky na trhu, tak je pořád dobrej a nabídne skoro všechny funkce, na který si vzpomenu!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karlos  |  01. 10. 2001 12:25

Souhlasím!!

Erik R320s je asi nejlepsi volbou pro ty , ktreří chtěji spojit vyhody Sonyho a Philipse. Vim, může to znít paradoxně ale je to tak. navíc dostane i několik vyloženě manažerských fcí.(IRDa apod.) pravdou hje, že musí oželet T9 (J6) 4 hry (R320s jen 2) a možnost nahrání vlastního složení.

Na druhou stranu dostane vyladěný foun, s dobrou výdrží, bezva funkcemi a hlavně sevisním zazemím, což se nedá prohlásit ani o Phillips. ani Sony.

Karlos

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Libich  |  01. 10. 2001 13:51

Tak Ericsson R320s má možnost tvorby 4 vlastních melodií. Jinak jich je celkem 18 (10 melodií, 4 zvuky a 4 vlastní melodie), což většině postačí. Žel melodie jsou docela krátké, ale mě to opravdu stačí. Beru hovor stejně hned a nečekám dlouho. Navíc vibrace jsou akorát a jsou cítit i přes koženou bundu. Mobil při nich neskáče jako u Sagemu a ani nejsou slabé jako u Sony. Navíc nevibruje sluchátko, ale vibrační motorek, takže při přijmu hovoru mi začne vibrovat, řekne hlasovku (jméno volajícího - prima věc) a ještě zesilovaně diskrétně zazvoní vlastní melodií. 10 osobních vyzvánění stačí, víc si jich nezapamtuju, 10 hlasovek je dost, uvítal bych víc. Málo je paměť na čísla, jen 99 a není víc položek ani delší názvy, 10 emailů, 10 skupin po 10 pro rozesílání sms a 100 záznamů v kalendáři s prima upomínačem. Na ten nedám dopustit (kalendář se fakt povedl). Horší je to s hlasitostí a šumem v repráčcích a taky s psaním sms, ale já moc nevolám ani nepíšu a spíš jen přijímám a dá se na to zvyknout. Synchronizace a přenos přes IrDA je prima a tak za 4000 Kč bych ho nevyměnil za jinej lowend v téhle ceně. Podsvícení se taky moc povedlo a vadí snad jen velikost antény a telefonu. No hry jen 2, ale zato fakt hratelné (Tetris, Klondike) a pak stopky, kalkulačka, časovač, záznam kódu a hlasový záznamník až na 92 s. Kdo by chtěl víc. WAP je pomalej s 25 záložkami a 5 profily, ale potřebuju ho tak často. GPRS jsou teprve tady a cena není zatím malá. Tak do budoucna počítám s rychlými daty, větším seznamem a hlasovým ovládáním celkově a T9, obrázkama atd., ale teď se bez toho obejdu!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
V.K.  |  03. 10. 2001 09:50

R320s je opravdu vynikajici founek. Musim sice uznat, ze mu do Sonyho a Philipse mu chybi pomerne dost funkci - ale ani jednu z nich nepostradam. T9 se mi nezamlouva (nemam rad kdyz si elektronika "domysli" co jsem chtel udelat) - posuvnik na boku Erika se mi libi vic. Hry mi vubec nechybi. Jedina vada R320s je v rychlosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  30. 09. 2001 21:08

A kde bych to srovnání prosimvás pane Broža našel?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  01. 10. 2001 10:24

Stačí, když se podíváte do detailu mobilu C35i...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  29. 09. 2001 22:00

Jo. S tim článkem celkem souhlasim. A myslim si, že by bylo dobrý udělat podobný srovnání 3310xC35 nebo 3330xC45. Co?????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiri Kuruc  |  30. 09. 2001 16:15

Mám takový pocit, že jsme na Mobilmanii psali srovnání 3310xC35. Jsem si ale jist, že srovnání 3310 x C35 psal Petr Broža do Mobilit. (číslo si žel nepamatuju )

To druhé srovnání by bylo jistě zajímavé...Možná má C45 ještě Marek Lutonský, tak bych mu dal vědět

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  30. 09. 2001 19:17

Psal jsem to i na MobilManii

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
patent  |  29. 09. 2001 20:08

Proc mluvite o tridenni vydrzi Sony jako o minusu. Vzdyt je to Li-On bateri a tu je stejne lepsi dobijet, kdyz neni uplne vybita. Tak snad neni problem ji denne fouknout nachvili do nabijecky. A doba nabiti a vydrz jsou jen nepodstatne udaje. Pokud se netoulam v pustine. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiri Kuruc  |  30. 09. 2001 16:18

To máte sice pravdu, ale v dnešním světě, kdy se zlepšují takové prkotinky jako hry a vlastí melodie, by se mělo dbát i na tak základní věc jakou je jistě výdrž baterie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fandop  |  29. 09. 2001 17:05

musím reagovat na předchozí odpověď

Sony J5 / J6 nevibruje vůbec, vruce se to tak zdát nemusí ale jinak není cítit ani v zadní kapse u riflí.

Podle mě je vyzvánění dost hlasité a hands- freee také.

Jinak je to za tu cenu u Oskara zdaleka nejlepší telefon v poměru cena / výkon.

Azalis by taky špatnej nebyl, ale má několi vlastností, kvůli kterým ho mít nemůžu.

 

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  29. 09. 2001 13:16

Náhodou sony vybruje dostatečně!!!!!!!

Nedostatek je tišší zvonění - ovšem já jsem zatím všechny hovory slyšel a to i v MDH. Nahrávání zvuků je dost vymakaná věc, ale musíte počítat s tím, že když tam nahraju štěkot psa, tak ten zvuk není tak průraznej jak "pípot" a v okolí splyne!!

A myslím, že nějakej filips na sony nemá ani zdaleka.

Jo a  taky ta baterka mě vydrží 4 dny v kuse a to si s mobilem celkem hraju! A nabití trvá zhruba 1,5 hodiny, což není tak hrozné.

Jedinej nedostatek se mi jeví pouze tišší zvonění!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jiří  |  29. 09. 2001 02:27

Jelikož jsem vlastníkem Azalise288, musím potvrdit, že vše co bylo v článku napsáno je pravda. Vybral jsem si tento telefon hlavně kvůli výdrže baterie(mohla by být určitě ještě delší,kdyby display nesvítil ještě 30s po posledním úkonu) a pro vynikající příjem signálu. V místech, kde Nokie 3330 a 5110 neukázaly ani operátora se s Philipsem dalo perfektně a čistě bez výpadku domluvit i když ukazoval "1 čárku". Proto bych v takto laděných článcích přivítal i srovnání v příjmu signálu. Kdo nepodléhá Nokiománii bude určitě spokojený jak se Sony tak i s Philipsem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Kuruc  |  29. 09. 2001 10:07

Musím vám dát za pravdu s tou citlivostí. Bydlím v místě se slabým pokrytím (všech operátorů)
a s Azalisem jsem nemusel signál nijako hledat. Jen jsem to v článku nenapsal

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Lorenc  |  01. 10. 2001 11:20

Potvrzuji kladné vlastnosti A288, ač jsem jeho vlastníkem teprve týden. K výdrži baterie se ještě nemohu vyjadřovat - zatím jedu na druhé nabití. První cyklus trval přesně 48 hodin - ovšem s novou baterií, častými hovory a sms a navíc jsem nový telefon nepustil z ruky. Teď jedu čtvrtý den a s dvěma čárkami ještě žije. Mimochodem - idikátor stavu baterie je třeba brát vážně: návod radí shánět se po nabíječce už při jedné čárce (jako u spousty jiných typů) a na rozdíl od mnoha jiných typů je to skutečně nutné. Dílek zmizí, telefon si postěžuje a záhy skoná. Pokud jde o displej, souhlasím, že snižuje výdrž nejen dlouhým intervalem, a nejspíš i vysokým odběrem velice jasně svítících LED (v naší rodinné hantýrce: "šajn je to teda fest!").

S hodnocením "citlivosti" také souhlasím - dříve jsem měl Alcatel OT 301 - ten nebyl špatný, ale přesto se v mojí problematické lokalitě hovor často rozpadal. Philips taky občas zaváhá, ale spojení drží (mj.: má prostě pořádnou macatou anténu, že?). Zkoušel jsem ho položit do míst, kde to Alcatel pravidelně vzdává ve snaze vyloudit na jeho displeji tu úchvatnou animaci "Registruji se" a on ne a ne se pustit sítě.

P.S.: Sháním nějaké podrobnější technické parametry parametry a hlavně SERVISNÍ MENU! U Alcatelu jsem si zvykl na přehledné s.m. pod 000000* a tady nic!

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Biturb  |  28. 09. 2001 22:41

Nevíte někdo jestli bude J6 i u pegase?Nebo kde by se dala sehnat odblokovaná?(internet apodob.) nevíte kde a kolik stojí odblokace?   Jínak bych zcela určitě volil J6! Ale každému vyhovuje něco jiného. Dík a čaj.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  28. 09. 2001 23:07

na www.jarmark.cz si dejte vyhledávání mobilních telefonů a do typu zadejte J6 - vyplivne vám to spoustu odkazů na firmy, který nabízej Sony J6 - nový, odblokovaný a se zárukou. Daj se sehnat za 3999,- Kč, stačí jen trochu hledat 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mates  |  28. 09. 2001 20:32

Rozhodně bych šel do J6, už jen pro to že je o 1000levnější a taky kvalitnější, jen kdyby si v tom vývojovým centru při vyrábění baterek nečetli detektivky!!!!  Hrůza takovej telefon a on vydrží sprostý dva dny. V článku je napsáno při šetrění 3dny,nevim. Kámoš ho má, skoro vůbec si nenastavuje vibraci(on taky ten telefon toho moc nenavybruje) a vydrží mu dva dny a je rád. Je to strašlivě nepříjemný, když se člověk musí každou chvíli modlit aby mu ta barerka vydržela ještě jednu smsku. Měl bych ještě výtku  k pohybu v kalendáři-když chcete o 3 měsíce dopředu musíte ten jog pořádně roztočit, běhá to myslim jen po dnech. Pohyb po smskách taky není úpně nejpřehlednější (třeba proti Alkáči 501) ,ale není to zádná vada. Hlasitost zvonění si myslim že je v pohodě, dáte to na nejvyšší a dá se to slyšet, aspoň to v autobuse nebudě řvát. Skvělej telefon, kterej má ambice vtírnout se do třídy manažerskejch mobilů a přitom je v cenový relaci levnějšího středu 

                                                                                    

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kaco  |  28. 09. 2001 21:38

Nesouhlasím s tím pohybem v kalendáři, stačí pouze stisknout to "prostřední" tlačítko a dát:"měsíc", nebo dokonce "přejdi na" a je to hodně jednoduché!

Další věc je ta baterka. Já sám vlastním sice J5, ale ta má udajně ještě horší výdrž,než J6 a bezproblému mi baterka vydrží 3 až 4 dny.

Takže z těchto dvou tlefonů bych si vybral Sony, ale bal bych se o klávesnici, protože u mé J5 prvně odpadla 0 a nyní i 8. Odpadla znamená, že zmáčknu klávesu, cvakne to, ale nic nenapíše , a abych něco napsal musím opravdu silně tlačit!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
modry_banan  |  28. 09. 2001 21:46

J6 je SUPER telefon,ale divim se,ze vam vydrzi stezi 3 dny,to me vydrzi v pohode 6 dni !!!!Asi je to tim,ze moc nevolam,spis pisu SMS,ale 2 dny???To asi musite hodne volat,jinak to neni mozny,aby vam vydrzel takhle malo!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sc  |  11. 10. 2001 15:50

Podlehl jsem lákání a koupil J6. Lákalo me videt do svý mail schránky z mobilu. Ale ta baterka !! Volám (spíš příjmám hovory) dost často, protože šéf má na mě přesměrovanej mobil, když je nedostupnej  . Vydrží tak dva dny. A protože jsem hlava zapomětlivá, musím mít dvě nabíječky (doma a v práci)...origoš nabíječka stojí a to nekecám 1.210,-Kč...když k tomu připočtete ještě originál USB kablik ( přes 2.000,-) .. nezdá se mi J6 až zas tak výhodná koupě...ale jinak jsem spokojenej. čau

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Questor  |  28. 09. 2001 18:01

Musim podporit pana Jirku Kuruce. Mne se popis jeho zkusenosti a postrehy libily. Upozornil mj. na dost dulezite detaily (aspon pro me dulezite...) - email klient nejde offline,budik funguje jen pri zapnutem telefonu,lepsi kvalita hands-free ve srovnani s konkurenci,"prakticnost" her atd. Tem z Vas, kteri Jirkovi Kurucovi vytykate casto opravdu blbosti (a navic jeste nepodlozene - viz zamena hmotnosti u dvou ruznych typu Azalise), obcas doporucuju zamyslet se nad tim, jak by byly "dokonale"  Vase vlastni recenze,tim spis,ze byste na ne meli treba jen tyden... a co se pravopisu tyce, tak to radeji mlcte vsichni,protoze to,co vidam u leckterych jedincu tady v diskuzich,je hodne a hodnotne tak zacku maximalne pate tridy.  >>Pane Kuruc, hodne a casto ctu odborne casopisy a clanky, Vase srovnani se mi libilo a bylo pro me opravdu zajimave a uzitecne. Diky.

                                                               Questor

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  29. 09. 2001 13:27

Email klient jde offline do 2 KB!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  29. 09. 2001 13:31

Jo a abys věděl o sonym víc mrkni se sem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Questor  |  30. 09. 2001 17:41

Diky za tip, akorat ze po kliknuti na Tvuj odkaz jsem nasel jedine...."dana stranka nebyla nalezena"...

Jinak dik s tim klientem, nemel jsem ani tuseni, ze by sel offline... Pro Jirku Kuruce: Je to tak ??

                           Questor

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Kuruc  |  01. 10. 2001 09:51

Musím se přiznat, že nevím. Tohle jsem vážně netestoval. Až dostanu J6 znovu do ruky, tak to ozkouším...

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JAROD  |  02. 10. 2001 21:52

Jo, taky nemam rad pochlebovace.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mike_k  |  28. 09. 2001 09:54

Oba pristroje jsou lehke???
125g u Philipse se Vam zda lehke?? oproti 83g u J6 je to teda sakra rozdil.

Slova T9 se u J6 nesmazou po vytahnuti baterky, nybrz po vymene simkarty

Co se tyce ovladani, u Sony J6 neni treba mackat pro storno cervene tlacitko ale staci podrzet JogDial takze zadne to vase kritizovane prehmatavani neni treba.
Je to sice subjektivni vec, ale podle me vsechny Sony mobily maji diky Jogdialu jednoznacne nejlepsi ovladani a dat tak tomu Philipsu vic bodu je podle me dost troufale

J6 se nabiji nejvyse 110minut a zadne 2 a pul hodiny

A taky J6 ma 4 hry a ne 3.

Tolik nesrovnalosti v jednom clanku :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  28. 09. 2001 10:12

125 gramů přece není žádná tíha, navíc když Aalis víc vydrží. Radší mám těžší telefon, který nemusím tak často nabíjet...

A J6 má dost pitomé ovládání, tady jsou nejlepší Nokie.

Takže z duelu vítězně vychází Nokia 3330 :)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
x  |  28. 09. 2001 10:18

Ani napad z duelu vychazi vitezne jedine Ericsson T20e

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  29. 09. 2001 13:22

Ach jo! Tys J6 taky viděl jen z dálky. Jinak bys věděl, že má naprosto senzační ovládání LEPŠÍ než nokia

A taky když je jeden mobil o 1/2 težší tak to nemůže být stejné ne?????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Kuruc  |  28. 09. 2001 10:14

Dobrý den,

Oba telefony jsem měl zapůjčené na testování, v žádném případě jsem je tedy "neviděl z dálky".

K vašim připomínkám: Hmotnost je u Azalise 288 pouhých (?)  98 gramů, vašich 125 gramů má Azalis 238.

Ovládání je suběktivní názor, nikomu ten můj nenutím. Mě přišlo ovládání Azalise jednodušší.

Můj J6 se nabíjel minimálně dvě hodiny. Tohle může záviset na mnoha okolnostech.

S těmi hrami máte pravdu-jsou čtyři

Jirka

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Václav Martinovský  |  28. 09. 2001 16:36

"Ovládání je suběktivní názor" .... myslím že se píše subjektivní

no na autora článku je neznalost češtiny teda vostuda.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiri Kuruc  |  29. 09. 2001 09:51

Když už se chcete potahovat o pravopis, vostuda taky ve slovníku není...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sleepy  |  07. 11. 2001 20:55

Také. Né taky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zuzka lidová  |  30. 03. 2004 15:15

Já mám na mobilu PHILIPS 288 jenom 1 hru.Jak se dostat na ostatní hry?????                                                                          Zuzka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  28. 09. 2001 10:27

S tím ovládáním máte pravdu - nepřišel jsem na to ani já, když jsem testoval CMD-J5; do článku jsem to doplnil. Ty hry jsou opravdu čtyři, to jsem opravil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
spider  |  28. 09. 2001 12:59

myslím že autor by si měl aspoň zběžně přečíst manuál než začne psát recenzi! (já vím že pokaždý na to nemá čas)

a k tomu nabíjení: běžně se mi nabíjí 1h a 40min. -vypnutej a zapnutej tak o 10min. déle

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Kuruc  |  29. 09. 2001 10:00

Manuál jsem měl k dispozici, ale např. u J6 byl velmi skoupý na technické informace.

A k tomu nabíjení, v jednom příspěvku níže někdo psal, že mu J6 vydrží i šest dnů, takže když může být tak velký rozdíl ve výdrži, proč by nemohl být i u nabíjení? Můj se prostě nabíjel půl třetí hodiny a neříkám, že by se váš nemohl nabíjet méně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
spider  |  29. 09. 2001 13:18

mě taky vydrží 6 dní ale jen s dvěma SMS a asi s 5 min. volání 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ant_39  |  29. 09. 2001 13:39

Popravde receno manual k J6ce je opravdu katastrofalni. Jestlize tu nekdo kritizoval autora clanku za chybu v pravopisu, tak at tim manualem radsi ani nelistuje. Nevim jestli je to u ostatnich mobilu bezne, ale tak mizernou cestinu jsem snad jeste nevidel.

No a ctyri hry ... vzhledem k tomu ze jedna z nich je zoufalost SandArt, tak jsou opravdu jen tri. Dost mi vadi nemoznost ulozit si rozjetou hru a pokracovat v ni pozdeji.

Co se vyzvaneni tyce, opravdu bych ocenil spise moznost slozit si vlastni polyfonni melodii nez nahravani pres mikrofon, ktere je imho tezko pouzitelne ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel Krejdl  |  01. 10. 2001 10:11

Philips Azalis 288 vazi 97 gramu. 125 gramu vazi Azalis 238. Takze je to trosku jinak, ze ... ??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Eng  |  28. 09. 2001 02:49

Ohhhhhh my god.......first REPLY - See...www.thekinetik.com

Yes dude...I think soooo. J6 is today best MT to buy...Nice work

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor