Efektní reklama na Apple Face ID. Co kdyby se všechno dalo otevřít pohledem?

Ať už si o otevírání obličejem myslíte cokoliv, jde o nový trend, Apple zase jednou udává směr a konkurenti tupě následují. Nová reklama má za úkol kontroverzní funkci Face ID zpopularizovat a jejím hlavním motivem je otázka: Co kdyby se všechno otevíralo pohledem?

Diskuze (13) Další článek: Samsung Galaxy S9 už má svého Mickey Mouse. Další Emoji přibudou postupně

Témata článku: Apple, Odemykání obličejem, Face ID, Reklama, Hlavní motiv, Nová reklama, Apple Face id, Otevírání, Nový trend, Pohled, Obličej


Určitě si přečtěte

Amazfit BIP: Vyzkoušeli jsme nejlevnější chytré hodinky od Xiaomi

Amazfit BIP: Vyzkoušeli jsme nejlevnější chytré hodinky od Xiaomi

Odlehčená verze prvních hodinek Xiaomi Huami Amazfit Xiaomi Huami Amazfit Bip míří do ČR za cenu 2 500 Kč Mají vestavěnou GPS a slibují výdrž až 45 dní

Petr Březina | 62

Aplikace pro Android, bez kterých nedokážu žít [Jakub Vrbacký]

Aplikace pro Android, bez kterých nedokážu žít [Jakub Vrbacký]

** Donedávna jsem používal Windows 10 Mobile, změna bolela ** Co není na očích, neexistuje, takže mám jedinou plochu ** Důležitým pomocníkem je Nova Launcher s bohatým nastavením

Jakub Vrbacký | 29

Jak správně dobíjet baterie současných mobilů? Pozor na zastaralé návyky

Jak správně dobíjet baterie současných mobilů? Pozor na zastaralé návyky

Baterie v mobilních zařízeních se vyvíjejí, i když možná ne tak rychle jako některé jiné komponenty. Přesto už s dnešními články není žádoucí pracovat jako kdysi s NiCd bateriemi.

Jan Láska | 113