Taky jsem měl auto na LPG, u benzínu mi navíc odešlo vstřikování, takže na něj jet nešlo vůbec a to tam nebyla ani kontrolka, že už plyn dochází, resp. byla, ale ukazovala kdo ví co. Reálný dojezd byl u mě cca 400km, takže jsem vždycky po natankování vynuloval počítadlo a po nějakých 300km se díval po benzince na LPG.Když si vezmem, že natankování LPG trvá taky věčnost a občas byly na benzínce třeba dvě auta přede mnou, tak jsem měl v podstatě takovou simulaci Tesly. Moc mi to tehdy nevadilo, najel jsem s tím asi 120 000km za nějaké tři roky. A to majitelé Tesly mají ještě ten bonus, že vyráží z domu s nabitým autem, což u LPG obecně platit nemusí, dostupnost tankování u LPG je navíc omezená tím, že spousta takových těch malých benzínek je otevřená jenom přes pracovní den.Je potřeba si uvědomit, co to vlastně v praxi znamená. Na cestě ze Zlína do Prešova a zpět budu tankovat dvakrát, na cestě ze Zlína do Prahy a zpět jednou, Brno otočím bez tankování. Naopak bych řekl, že většina majitelů Tesly bude díky nočnímu připojení doma vlastně tankovat na benzínce v součtu mnohem méně častokrát a stráví tam mnohem méně času, než já, kterému současné auto ujede bez tankování nějakých 1200km.Takže by mi to nevadilo a dojezd 300km nevidím (v ČR / SR) jako nějakou extra výhodu.