Pánové v Počernicích nemají co dělat a tak píší do diskuzí.
Pro názornost http://www.spotrebitele.info/zkusenosti/zkusenosti.php?hledej=emgeton
a příspěvky odtamtud:
"Tuto zkušenost zaznamenal/a dne 06.06. 2007 Marie Jindřichovská, Praha:
Byla jsem v opravně Emgetonu vícekrát. Několikrát pro radu a dvakrát něco opravit. Chování zaměstnanců bylo více než výborné a pokaždé mi vyšli vstříct. Jednou jsem reklamovala poškozený konektor v přehrávači a reklamace mi byla bezproblémů uznána a přístroj opraven. Já si rozhodně stěžovat nemůžu. děkuji"
"Tuto zkušenost zaznamenal/a dne 02.06. 2007 Martin Bísecký, Příbram:
je mi 73 let a proto již tak moc nerozumím moderní technice. Byl jsem proto ihned po koupi na reklamaci s přístrojem Minimax3 u firmy Emgeton na Náplavní ulici. Pan vedoucí servisního oddělení se mne ujal a poté, co jsme zjistili, že s přístrojem pouze neumím zacházet mě vše důkladně vysvětlil (cca jedna hodina), takové jednání již dneska není běžné a zaměstnanci je nemají v popisu práce. Tímto bych chtěl tomuto servisu poděkovat. Martin Bísecký"
"Tuto zkušenost zaznamenal/a dne 01.06. 2007 Elena Trávníková, Praha:
Vážení,
Já měla na reklamaci přehrávač a byla jsem velice mile překvapena. Ovládací prvek na počkání vyměněn a nemusela jsem vůbec čekat. V dnešní době takovéto uplatnění reklamace je nevídané. Jsem naprosto mile překvapena a rozhodně již emgetonu zůstanu."
"Tuto zkušenost zaznamenal/a dne 30.05. 2007 Varanová Ludmila, neznámé:
Vážení, dovoluji si oponovat, měl jsem také tu čest se servisním střediskem emgetonu a naprostá spokojenost. Diagnostika zdarma na počkání a oprava do týdne. Fakt super servis. Emgeton mohu jen doporučit."
Oni o diskuzích ví a chodí na ně. Pak píší jen chválu. Je to ale stále dokola. Docházejí jim jména, ale to nevadí. Styl psaní, dikce je stále stejná - "takové jednání již dneska není běžné", "Jsem naprosto mile překvapena",...