Ericsson T29: vylepšená T28 s WAPem

Diskuze čtenářů k článku

Pavel  |  28. 07. 2002 17:44

Proč  nelze  na T29 skrýt telefonní číslo? Mám Eurotel  s GOučkem. A tento  systém tuto možnost umožňuje. V menu možnost skrýt  číslo je ,ale po aktivování je nedostupná.  Kde je problém?  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepi  |  13. 02. 2002 15:25

Nievie niekto ako je na tom erik t-29 so ziarenim? vdaka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Matko  |  03. 01. 2002 15:14

T28 som vymenil za A2618, hlavne kvoli velkosti. T29 je sice o "nieco lepsia", no je podla mna o dost vacsia, a to za tych 4000 Kc navyse nestoji (cena v bazaroch a pod.).

  V Malajzii a Singaopure stoja T28 a T29 uplne rovnako, rozdiel je asi 400 Kc. (v prepocte).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dan  |  17. 07. 2001 19:09

Tak jsem šťastným majitelem T29ky a zatím mohu jen chválit
- nový hi-tech design je opravdu velmi povedený a nový typ flipu (nevystřelovací) mi vyhovuje určitě více, s přístroje přímo vyzařuje kvalita zpracování
- menu je velmi rychlé (zapomeňte na R320ku), a to včetně psaní zpráv a WAPu
- silnější typ baterie dává telefonu konečně dobrou pohotovostní a hovorovou dobu
- nových funkcí (oproti T28) není tolik, ale potěší: rychlý WAP vč.záložek, dlouhé a obrázkové SMS zprávy, 200 čísel v paměti telefonu, nové hry, chat, screensaver, atd.
Prostě povedený přístroj, který mohu jen doporučit (pouze ten displej by potřeboval trochu zvětšit).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  17. 07. 2001 19:09

Minulý týden jsem ho videl v prodejně Cellular ve Starém Městě. Bohužel ho zrovna dostali a jeste nevedeli cenu za kterou ho budou prodávat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bird  |  17. 07. 2001 19:09

Existuje nejaka stranka s dosazenymi vysledky v Tetrisu? Ja mam 477 825 a zajimalo by me, jak si vedu v porovnani s ostatnimi. (Na pozadani zaslu dokumentacni foto displaye, pokud mi neverite ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mobilmania Fan  |  17. 07. 2001 19:09

Mel jsem tu monost si T29 i T39 otestovat na CEBITu a musim rict, ze netusim proc, ale oba dva uz nemaji "vystreovaci" flip. Docela mi to na tech novych chybi.

Jinak jsou to kvely telefonky a jako uzivatel T28 se na ne velice tesim a mou T28 poslu do "duchodu".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  17. 07. 2001 19:09

Na vystřelovací flip si někteří uživatelé modelu T28 dost stěžovali (pojistka nebyla schopná flip udržet), tak možná z tohoto důvodu je nyní jeho ovládání manuální.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel Kotyza  |  17. 07. 2001 19:09

Nerikam, ze jsem s tim nemel problemy, ale jednou za pul roku jsem tam na to misto na flipu, co drzi flip zavreny dal kousek lepidla a zase to jelo dal.

Ale pripada mi, ze je to opravdu jak T10. Diky Pavel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
janko  |  17. 07. 2001 19:09

Tiez mam T28 z poslednych serii vyroby a vydrz v pohotovostnom stave je 75h.Asi to zavisi od software ktory je v telefone.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Beri  |  17. 07. 2001 19:09

Mam dotaz tykajici se serioveho cisla u mobilu T28 :
Jak poznam,ze mnou zakoupeny mobil je z poslednich vyrobnich serii?
Je mi jasne,ze se musim kouknout na seriove cislo,ale co tam ma byt napsano,abych mel jistotu,ze mobil nelezi u dealera napr. rok.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bird  |  17. 07. 2001 19:09

Naopak by me velmi zajimalo, zda bude mit T29 "odpruzeny flip", jako ma T28 - ja jenom, ze jsem na prilozenych obrazcich tlacitko pro otevreni flipu nejak nezaregistroval.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mobilmania Fan  |  17. 07. 2001 19:09

Skutecne nema vystrelovaci flip. Podle me je to krok zpet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bird  |  17. 07. 2001 19:09

Tak ted fakt nevim, jestli jsem blbej ja anebo nekdo jiny... Mam T28 uz notnou chvili, a zatim jsem nenarazil ani na integrovany faxmodem ani na prediktivni psani textu. Naopak ma pouze 2 hry. Zeby to zapomeli v manualu uvest? Anebo autor zase nevi, o cem pise, protoze T28 v zivote v ruce nedrzel...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vladislav Janeček  |  17. 07. 2001 19:09

Samozřejmě máte pravdu, v článku byla chyba - již by mělo být vše v pořádku. Za Vaše upozornění díky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka Krochot  |  17. 07. 2001 19:09

Nevim jak u vas,ale už jsem ho viděl v Plzni v Datartu.Jako nedotovanej,ale za kolik to nevim.Modem ani infra nepotřebuju,jen se potřebuju dovolat.Mam 2618 a jsem s nim spokojenej.Zatim je to od Erika asi nejlepší foun dle mýho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Řepík  |  17. 07. 2001 19:09

"Pro srovnání uvedu, že stávající model vydrží v pohotovosti třetinovou dobu a doba hovoru jsou pouze necelé 4 hodiny." ..... To je blbost, mám T28 a po nabití hlásí dobu výdrže 62 hodin a dobu hovoru 2 hod. a 12 min. Zajímalo by mě, kde vzal autor ty "necelé 4 hodiny"?!?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Zámečník  |  17. 07. 2001 19:09

Dobrý den Řepíku,

vzal jsem to odsud: Ericsson .
Ale pokud se Vám moje zaokrouhlení nelíbí, pak můj výrok upravuji na:

"Pro srovnání uvedu, že stávající model vydrží v pohotovosti 32-50 hodin a doba hovoru jsou pouze 1,5-3,5 hodiny."

Spokojen?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Řepík  |  17. 07. 2001 19:09

Dobrý den, pane Zámečníku!
Opět s Vámi nemohu souhlasit.
Už jenom vzhledem k tomu, že udáváte poh. dobu 32 až 50 hodin je nesmyslné, aby doba hovoru byl max. 3,5 hod.
Spíše se přikloňuji k hodnotě 1,5 hod.
(vlastní zkušenost a zkušenost komisaře dERICka).
Pokud ale věříte oficiálnímu vyjádření fy Ericsson, je to pouze Vaše věc.

S pozdravem záření do hlavy zdar,

Ondra "Řepík" Repiský

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Zámečník  |  17. 07. 2001 19:09

Samozřejmě, že na oficiální údaje výrobců příliš spoleh není.

Pokud se Vám údaje nelíbí, směřujte prosím Vaše další námitky přímo na výrobce.
Opravdu nemám nic společného s údaji, které uvadí výrobci telefonů u výdrže baterií.

Výdrž baterií, kterou výrobci u svých telefonů uvádí je měřena v laboratorních podmínkách, kde je idaeální stav signálu a další vnější vlivy. Pokud máte s vaším telefonem jiné zlušenosti, není se čemu divit. Zkoušel jste váš telefon v jiném prostředí a za jiných podmínek, než výrobce. Váš hovor asi netrval plných 1,5 hod, ale byl přerušovaný dalšími operacemi s telefonem. Mimoto nemusíte mít správně naformátovanou baterii, baterie se časem také opotřebovává a tak její kapacita klesá.

Účelem článku skutečně nebyla polemika o výdrži baterií.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Řepík  |  17. 07. 2001 19:09

Já jsem samozřejmě neměl v úmyslu Vás nějak napadat za zveřejněné hodnoty. Vím, jak výrobci stanovují hodnoty výdrží a někdy i záměrně přidávají. Svou reakcí jsem chtěl jenom upozornit, že není všechno tak, jak uvádí výrobce. Možná by nebylo špatné, kdyby jste před určitým článkem získali pár informací od lidí, kteří s konkrétním telefonem už mají pár zkušeností a mohli by Vám i poradit. Když se zastavím u baterie, tak si myslím, že po 2 měsících (tak dlouho mám T28) její kapacita určitě neklesne rapidním způsobem dolů. A formátování u Li-Pol. baterie? To nemyslíte vážně, že?
Ondřej "Řepík" Repiský

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jimak  |  17. 07. 2001 19:09

2 hodiny hovoru a 50 hodin stand-by se udavaly vyrobcem oficialne v dobe uvedeni T28 na trh (napriklad to tvrdi i muj anglicky manual). Ja sam mam jeden z prvni serie se spatnym flipem.
Nicmene nove serie T28 uz maji vydrz uvadenou autorem a T29 na tom je jeste o dost lepe. To ze Vam nekdo prodal nedavno T28 ze starych serii neni problem vyrobce ani autora clanku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  17. 07. 2001 19:09

Mam rad Eriky, ale v tuto dobu bez rychlých dat a bez infra, s malým displayem pro koho ten telefon je? OK za 5000 Kč docela fajn... Je to plácnutí do vody jako s R380, před rokem by byl dobrej telefon. Ale teď? A zákazník opouští značku, ač nerad (jako já) Ale to je spíš o neschopnosti lidí u Ericssonu než o něčen jiným. Snad R520 ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dan  |  17. 07. 2001 19:09

treba pro mne, rychly data ani infra nepotrebuju protoze chci malej telefon co se mi vejde do kapsy. Stejne tak mi nevadi malej display, vidim zatim dobre. A potrebu velkyho displaye nemam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JURIO  |  17. 07. 2001 19:09

Mam na to presne stejny nazor jak vy. Pro me by taky byl idealni, jenom mit ty prachy. Jinak designem me vic zaujal T28, wap a takove blbinky nepotrebuju. Hlavne aby byl maly, lehky, mel vibracni vyzvaneni a rychle ovladani. To vsechno Eriky Txx splnujou.

Myslim ze by mel zakaznik dostat na vyber kapacitu baterky. Kdo chce lehky telefon a nevadi mu castejsi nabijeni, proste by si koupil telefon s mensi baterkou. To by bylo tak slozite?

No a k te cene... Nokia 8850 uz asi rok stoji 27000 (i kdyz by se dala sehnat levnej) a furt se prodava. Cim vic je telefon drazsi, tim vic je in. Mozna by se hodila levna T28 (image je na nic) a draha T29 (zakaznici image prece jenom chcou).

Nevite, kolik stoji FM nebo MP3 modul? Existuje i na T10?

JURIO

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor