To je pouze věc názoru. Pokud se pohybujete v prostředí lidí, kteří mají strach či nechuť používat moderních komunikačních prostředků, jako je hlasová schránka, potom chápu Vaši reakci. Osobně však nepatřím mezi ty, kteří se vrhají po telefonu pokaždé, když zazvoní (auto, oběd, jednání, úřady a pod ) . Navíc 28,-Kč/měsíčně (u ET) utáhne přece každý a za tento "balík" mám komunikaci s hlasovkou dále neomezeně za 0,-Kč. Ten, kdo mi volal, přece chtěl zaplatit onen hovor, tak proč vést diskuzi o penězích. Naopak, pokud se mu ozve hlasovka a on to zavěsí, potom vyhazuje své peníze oknem, protože první hovor zaplatí a navíc zavolá ještě jednou. Když ne plácá své peníze za nedůležité hovory (to je jeho věc) a mě zbytečnostmi nebere čas. OK? Čas jsou přece taky peníze, tak proč jimi mrhat?
Proti schránkám nic nemám, využívám plně svojí i každou, která mi přijde do cesty. A dostávají se mi odpovědi.
Nechci tady vyvolávat nekonečnou diskuzi, zda to či ono. Vše chce své - i mobilní komunikace. Vše má své příznivce i odpůrce. Patřím mezi příznivce moderní komunikace a technologie.
Vždy tu bude spoustu těch, kteří zvolí pro telefonát klasickou budku, protože tam nemusí znát PIN, menu, jazyky, ...dokonce ani tu schránku vypínat (jak jste o nich psal).
Ideální profily neexistují, což je škoda. Super by bylo, kdyby se daly nastavit na práci a volno a uvnitř ještě dále jemněji, Třeba na blondýnky , jo a tyky by mohly obracet palačinky, to by bylo.
Ale souhlasím s Vámi, že co je pro někoho super věc, pro někoho je pruda.