Tak to jsem zvědavý, jestli někdo takovou žalobu podá, ovšem když se tak stane, může si být téměř jistý, že se přidá mnoho eurotelových zákazníků včetně mne. Považuji řešení, jaké předvedli, za to nejméně šťastné. A to jsem si myslel, když zveřejnili ideu jejich koncepce, že je mnohem lepší než to, co předvedl t-mobile. Ono to ale není o idie, ale o jejím provedení. Ano, samozřejmě lze zakázat příjem takových zpráv, ale to není řešení. Je to totiž stejné jako bych na poštovní schránce zalepil otvor protože nechci letáčky.
Nejde ani tak o psaní z internetu, protože jeho výhoda byla hlavně v tom, že se psalo na klasické klávesnici. To však lze elegantně nahradit připojením telefonu k PC přes kabel a psát stejně.
Jde mi hlavně o příjem e-mailu. Po zavedení této změny se z došlé zprávy dozvím třetinu toho, co minule. Ale hlavně se opravdu přepošle asi 1 z 10 a to ještě se spožděním, takže výsledný efekt je nulový.
Pro Eurotel: Je mi jasné, že nic nemůže být zadarmo, to taky nežádám. Klidně si ke svému paušálu budu připlácet i rozšíření na takovéto služby, pokud budou náklady rozumné (tak 20-30Kč/měsíc paušálně bez ohledu na počet e-mailů). Vyžaduji však funkčnost a rychlost. Na to by měl eurotel dbát, vždyť ještě donedávna to byl profi operátor, teď mám pocit, že svou pracně budovanou image ztratil.
Mimochodem, stále si však myslím, že podobné doplňkové služby by měli k ostatním placeným patřit jaksi samozřejmě, asi jako, že při návštěvě restaurace si máte v ceně možnost zajít na toaletu. Ne aby tato možnost byla vyvážena promítáním reklam do pisoárků a omezením množství, který se do něj vejde.