Eurotel me totalne zklamal, vse vysvetluji v tomto dopise, na ktery mi jeste neodpovedel!
(jeste pozn. k dopisu, rychlost prvni den byla 90kB/s-vecer).
Dobrý den,
jmenuji se Johan Sajfrt.
V pondělí jsem si v prodejně Eurotelu na Národní Třídě v Praze zřídil
službu Eurotel Data Expres.
Jakožto publicista v oboru IT potřebuji pracovat s internet, VPN,
vzdálenou správou atd. Nechal jsem si tedy aktivovat Vaši službu.
Aktivace v prodejně trvala přibližně 45 minut. Situace se dala
pochopit, byl jsem jeden z prvních. Po dotazu, za jak dlouho bude
služba použitelná a aktivní, mi bylo sděleno že do večera bude služba
aktivována. Až teprve druhý den večer se modem zaregistroval do sítě a
služba začala fungovat. Bohužel teď už vím že na aktivaci služby má
Eurotel 5 dní (ad. to mi bylo sděleno až po dlouhém rozhovoru s
operátorkou na infolince).
Ten den večer jsem potřeboval nahrát velké obr.soubory na náš redakční
server, nepodařilo se. Druhý den ráno jsem zjistil, že modem se
vypnul. V té době jsem se domníval, že se zřejmě jednalo o výpadek.
Nahrál jsem nové ovladače z Eurotel stránek, abych mohl vyloučit
softwarovou chybu.
Bohužel situace se opakovala přibližně každých 5 hodin (v modemu byla
samozřejmě plně nabitá baterie a modem byl napájen z AC adaptéru).
Po diskusi s ostatními kolegy, kteří také vlastní CDMA a nebo jsou z
"oboru" jsem šel modem reklamovat do stejné prodejny, v které byl
zakoupen. Servisním technikem mi bylo po dohodě s jeho kolegou
sděleno, že tento jev je
ojedinělý a že to není řádný důvod k reklamaci!! Zcela zděšen jsem
ihned opustil prodejnu a vydal jsem se zkusit "štěstí" jinam. Ve druhé
prodejně byl již personál střídmější a modem byl ihned vyměněn za jiný
kus. Po delším rozhovoru jsem se dozvěděl, že nejsem zdaleka první,
kdo modem reklamoval. Zřejmě se musí jednat o vadnou sérii.
Odnesl jsem si tedy nový modem domů.
Bohužel jev "samovypnutí" se stále opakuje i s novým
modemem, a proto se Vás chci zeptat, jak řešit tento problém.
Předem bych Vás chtěl ujistit, že na vině určitě není neodborná
instalace. Modem se vypíná v režimu přenosu dat.
Druhý dotaz se týka kvality poskytované služby.
S internetem nejvíce pracuji večer, a proto večer od služby očekávám, že
bude funkční.
Ve večerních hodinách od 19 hodin do 24 hodin je rychlost služby
hluboko pod minimem, které uvádíte na internetových stránkách.
Rychlost připojení v tuto noční dobu dosahuje (download) maximálně 25 kB/s
(200kbps), ale spíše kolem (download) 10kB/s (80kbps). Je mi jasné, že rychlost
Vámi poskytovaná není garantovaná, ale přeci jen toto hraničí s hraicí
použitelnosti.
Kvůli nedostatečné rychlosti jsem odhlásil GPRS data nonstop...
Po reklamaci na infolince, mi bylo sděleno, že mám špatně nastavenou
anténu. Chápu, že Vámi školený personál nemůže vědět vše, ale měl by
mít šiřší znalosti o dané službě, než ty které jsou v informačním letáku.
Tato služba teprve začíná, ani nechci pomyslet jaká bude rychlost
v této lokalitě např. během půl roku.
Závěrem bych Vás chtěl poprosit o vyřešení mého problému s modemem,
o prověření mé lokality a hlavně o navýšení konektivity na dostatečné
minimum.
Jedná se o lokalitu Praha 9