Eurotel HSDPA: první praktické zkušenosti

Diskuze čtenářů k článku

Ber  |  24. 02. 2008 00:04

Je externí anténa k něčemu? Docela bych ji uvítal, stahuju teď 39 kB/ s což je děs.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaromír  |  12. 08. 2009 18:38

viz.
GSM Huawei E620/630 (O2) magnetická anténa 5dB, kabel 4m
shop.computershop.cz ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
koz  |  30. 01. 2008 00:42

Na stránkách O2 chybí jakékoliv informace o konfiguraci modemu. To je k pláči.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenek Kaminski  |  26. 04. 2007 16:12

Zdravim,
prubnul jsem to dnes rano v Linuxu a fici to. Kdyby to nekdo treba potreboval vedet.
Apr 26 07:58:16 localhost kernel: pccard: CardBus card inserted into slot 1
Apr 26 07:58:16 localhost kernel: PCI: Enabling device 0000:07:00.0 (0000 -> 0002)
Apr 26 07:58:16 localhost kernel: ACPI: PCI Interrupt 0000:07:00.0[A] -> Link [LNKB] -> GSI 11 (level, low) -> IRQ 11
Apr 26 07:58:16 localhost kernel: ohci_hcd 0000:07:00.0: OHCI Host Controller
Apr 26 07:58:16 localhost kernel: ohci_hcd 0000:07:00.0: new USB bus registered, assigned bus number 5
Apr 26 07:58:16 localhost kernel: ohci_hcd 0000:07:00.0: irq 11, io mem 0xc4000000
Apr 26 07:58:16 localhost kernel: usb usb5: configuration #1 chosen from 1 choice
Apr 26 07:58:16 localhost kernel: hub 5-0:1.0: USB hub found
Apr 26 07:58:16 localhost kernel: hub 5-0:1.0: 1 port detected
Apr 26 07:58:16 localhost kernel: PCI: Enabling device 0000:07:00.1 (0000 -> 0002)
Apr 26 07:58:16 localhost kernel: ACPI: PCI Interrupt 0000:07:00.1[B] -> Link [LNKB] -> GSI 11 (level, low) -> IRQ 11
Apr 26 07:58:16 localhost kernel: ohci_hcd 0000:07:00.1: OHCI Host Controller
Apr 26 07:58:16 localhost kernel: ohci_hcd 0000:07:00.1: new USB bus registered, assigned bus number 6
Apr 26 07:58:16 localhost kernel: ohci_hcd 0000:07:00.1: irq 11, io mem 0xc4001000
Apr 26 07:58:16 localhost kernel: usb usb6: configuration #1 chosen from 1 choice
Apr 26 07:58:16 localhost kernel: hub 6-0:1.0: USB hub found
Apr 26 07:58:16 localhost kernel: hub 6-0:1.0: 1 port detected
Apr 26 07:58:18 localhost kernel: ohci_hcd 0000:07:00.0: wakeup
Apr 26 07:58:19 localhost kernel: usb 5-1: new full speed USB device using ohci_hcd and address 2
Apr 26 07:58:19 localhost kernel: usb 5-1: configuration #1 chosen from 1 choice
Apr 26 07:58:19 localhost kernel: usbcore: registered new driver usbserial
Apr 26 07:58:19 localhost kernel: drivers/usb/serial/usb-serial.c: USB Serial support registered for generic
Apr 26 07:58:19 localhost kernel: usbcore: registered new driver usbserial_generic
Apr 26 07:58:19 localhost kernel: drivers/usb/serial/usb-serial.c: USB Serial Driver core
Apr 26 07:58:19 localhost kernel: drivers/usb/serial/usb-serial.c: USB Serial support registered for GSM modem (1-port)
Apr 26 07:58:19 localhost kernel: option 5-1:1.0: GSM modem (1-port) converter detected
Apr 26 07:58:19 localhost kernel: usb 5-1: GSM modem (1-port) converter now attached to ttyUSB0
Apr 26 07:58:19 localhost kernel: option 5-1:1.1: GSM modem (1-port) converter detected
Apr 26 07:58:19 localhost kernel: usb 5-1: GSM modem (1-port) converter now attached to ttyUSB1
Apr 26 07:58:19 localhost kernel: option 5-1:1.2: GSM modem (1-port) converter detected
Apr 26 07:58:19 localhost kernel: usb 5-1: GSM modem (1-port) converter now attached to ttyUSB2
Apr 26 07:58:19 localhost kernel: usbcore: registered new driver option
Apr 26 07:58:19 localhost kernel: drivers/usb/serial/option.c: USB Driver for GSM modems: v0.7.1
Apr 26 07:58:48 localhost kernel: loop: loaded (max 8 devices)
Apr 26 08:01:55 localhost pppd[28809]: pppd 2.4.4 started by root, uid 0
Apr 26 08:01:55 localhost pppd[28809]: Using interface ppp0
Apr 26 08:01:55 localhost pppd[28809]: Connect: ppp0 /dev/ttyUSB0
Apr 26 08:01:55 localhost pppd[28809]: CHAP authentication succeeded
Apr 26 08:01:55 localhost pppd[28809]: CHAP authentication succeeded
Apr 26 08:01:59 localhost pppd[28809]: Could not determine remote IP address: defaulting to 10.64.64.64
Apr 26 08:01:59 localhost pppd[28809]: not replacing existing default route via 192.168.1.10
Apr 26 08:01:59 localhost pppd[28809]: local IP address 10.172.132.4
Apr 26 08:01:59 localhost pppd[28809]: remote IP address 10.64.64.64
Apr 26 08:01:59 localhost pppd[28809]: primary DNS address 160.218.43.200
Apr 26 08:01:59 localhost pppd[28809]: secondary DNS address 160.218.10.200

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  01. 09. 2006 14:45

Vyzkoušel už někdo jak datová karta HUAWEI E620 funguje v síti T-mobile?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ender  |  03. 01. 2007 13:36

Těžko, když to je nekompatibilní technologie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lipak  |  19. 05. 2006 11:07

Hm,mozna to bude litat docela rychle.Mozna. Uvidime, az zacnou nestihat vysilaci stanice BTS. S moji skusenosti  s CDMA.Ted mam ADSL od telecomunistu a jsem spokojen 2 mb/sec.V realu to je 1.7-1.8 mb/sec.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kloubek  |  17. 05. 2006 15:55

Ahoj,
našel jsem zajímavej článek kde je o Eurotel HSDPA po praktické stránce více informací : http://mirduv.blog.cz/0605/eurotel-hsdpa-v-praxi-prvni-kroky-s-huawei-e620

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zdenda  |  09. 05. 2006 23:22

tak sem nakonec prece jenom rad, ze mam internet 4g od tmobilu, i kdyz posledniho pul roku je to moje nocni mura, protoze na klicovem miste v centru par desitek metru od vaclavskeho namesti se proste nepripojim a porad musim stridat dve sim karty, zaroven tu 4g kartu nikdy nebude mozne pouzit jinde nez v praze a kombo karta na internet 4g patrne nikdy nebude existovat, takze se budu muset porad prepripojovat rucne, ale nikdy, s tmobilem NIKDY se mi nestane, ze bych byl odkazan na 20kbps... byl sem treba v orlickejch horach, na miste, kde eurotel ani nemel signal a ??? s tmobilem sem dosahoval rychlosti ke 100kbps, ani sem nezjistoval, jestli to bylo to teoreticke maximum gprs nebo uz nejaky zavan edge, ale mel sem hroznou radost a po precteni tohoto clanku sem celkem spokojeny i nadale, protoze na tom miste par desitek od vaclavskeho namesti se uz nikdy nebudu muset pripojit pres edge stejnou ci nizsi rychlosti pres gprs na kraji republiky v orlickejch horach... btw este ze k750i nema edge, jinak bych nepouzival gprs/edge kartu a trpel bych totalni prekombinovanosti, uz ted pouzivam k750i v jeden moment k navigaci - na tohle mam sim kartu eurotelu, k poslouchani mp3ek (v jeden moment) a prerusovane k telefonovani ... to je halt nevyhoda all-in-one zarizeni, kdyz si koupite treba destnik s gpskou, tak tu gpsku nemuzete pouzivat v aute (u eurotelu tahle metafora zas tak neplati, ale prislo mi to vtipne)... co je ale nejvetsi prdel, ze i pri 90 aktivnich internetovych relacich jede 4g uplne v pohode a muzu poslouchat internetovy radio nebo bejt normalne na internetu... na upc, byt je to 6mbps se mi rychlost zpomali na nejakych 50kbps, prestoze datova spotreba tech relaci je par set kilobitu, proste maj nejaky debilni servery nebo nejaky fup o kterym se nemluvi, karneval je s timhle v poho, i kdyz tech 90 relaci se projevuje vic nez na 4g... pokud potrebujete byt pripojeni na 90 irc kanalech nebo treba dc hubech, tak doporucuju 4g... s eurotelem v tomhle smyslu zkusenosti nemam a vzhledem k tomu, ze internet 4g karta a gprs/edge karta v takovym stavu, do jakyho sem ji uvedl - hlavne po domacky pospravovanou antenku - se spatne prodava a vzhledem k tomu, ze platit duplicitne za mobilni data je moji nocni murou, i kdyz sem k tomu parkrat uz nebyl daleko, asi ani mit nebudu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
roxik  |  05. 05. 2006 23:43

ahojda je to super pripojeni lito to vazne kolem 750 coz je v poho uplne mi to vyhovuje, obcas to trosku zakolisa, ale na bezdrat jeto sqveleee :))))

jen by to chtelo neuplatnovat sedou zonu na Peer site ... ale to asi chapu, ale fuck sem spokojenej je tocool pripojei , a hlavne ta karta , s ni muzu serfovat kdekoliv kdykolif

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tweety  |  27. 04. 2006 17:28

Pořídil jsem si huawei a můžu říct že to kolísání je úděsný. Maximální mi to píše těch 700 až 800 co jsem se kdy dostal, ale skutečnost je uplně jiná. Tydle velké rychlosti jsou jen nějaký čísla co si ten program snad vymyslí, protože když se na to juknu tak se pohybuju do 100. Občas to klesne i na obyčejnou rychlost GPRS, i když to mám stále na stejném místě, a pořád to píše že jsem v 3G síti. Párkrát se mi už stalo že se mi to úplně zaseklo a musel jsem to odpojit a zase připojit. Tomu kdo psal ten článek k této kartě docela závidím, že s tím má takové dobré zkušenosti a že mu to tak běhalo. Já od toho čekal víc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rogue  |  19. 04. 2006 23:20

Nezkoušel jsem, tak nekritizuji, ale jen název karty u mě budí představu nákupu ve vietnamské tržnici   a ne u největšího mobilního operátora v ČR...       

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  27. 04. 2006 15:50

Zkus se podívat na www.huawei.com pokud umíš anglicky. Hua =znamená Čína, wei =vyrobeno v. Jen tak mimochodem zaregistroval jsi že Čína má svou raketu a kosmonauta? Kam se hrabe Evropa.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
VitasLoWang  |  17. 04. 2006 19:24

Tak mi teda někdo vysvětlete proč ten Internet 4G od T-Mobilu slibuje rychlost až 1megabit, když je to na UMTS? Řekl bych, že ty limity rychlosti budou asi jen velmi neoficiální čísla co?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |  17. 04. 2006 20:53

Už se to tu mnohokráte řešilo,4G od T-Mobile je specifická větev UMTS, na světě je v tomto rozsahu nasazená snad jen u nás. ET má UMTS na bázi klasické sítě UMTS FDD, T-Mobile provozuje svoji síť na bázi technologie UMTS TDD. Proto ten rozdíl v rychlostech. V podstatě jde o zcela jiné technologie, jsou navzájem zcela nekompatibilní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vrabcak  |  17. 04. 2006 19:18

Jak chodí karta pod Linuxem? Jsou nějaké problémy se zprovozněním?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PAVEL  |  16. 04. 2006 15:13

CHTELO BY TO NEJAKY TEST NA ODEZVU.....POKUD MOZNO CO NEJVIC RUZNYCH testu(Spilberk, centrum mesta, mimo mesto atd...)
PS: BUDE TADY NEKDY NEJAKY BEZDRATOVY NET S OPRAVDU ROZUMNOU ODEZVOU (napr. prumerne kolem 50ns)?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
izza  |  16. 04. 2006 22:30



tak otmu rikam VYZVA

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aljosha  |  17. 04. 2006 07:31

50 nS?? Tak to bude nejdřív v sítích dvacátý generace u některých intergalaktickýho providera....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aljosha  |  17. 04. 2006 07:35

Hopla, množný a jednotný čísla se mně pletou a to koleda ještě ani nezačala.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Podvedený  |  15. 04. 2006 09:39



Mám příšernou zkušenost s firmou Eurotel, která mne (a mnoho dalších) zákazníku podvedla se zkurvenými modemy na CDMA a jejich "vysokorychlostním" připojením k internetu, které testovali na zákaznících a ještě za jejich peníze.

Po této zkušenosti s CDMA si NIKDY, ALE OPRAVDU NIKDY od Errotelu nic nekoupím!

Bude to jen další podvod na zákazníky a z vlastní zkušenosti mohu poradit:

Nenechte se zlákat bombastickou reklamou nebo ujištěním prodavače v prodejně ERRORTELKRÁMU, že to funguje výborně!

Raději si v klidu sedněte a pořádně si přečtěte podmínky smlouvy! Je to velice důležité!





ERRORTEL JE PODVODNÍK A JAKO PODVODNÍK SE TAKÉ K ZÁKAZNÍKUM CHOVÁ!

V případě CDMA předkládal k podpisu smlouvu ve které bylo velmi malým písmem uvedeno, že v podstatě za nic neručí a zákazník má povinnost platit i v případě, že mu CDMA zcela nefunguje. Vzhledem k tomu, že praktiky tohoto podvodníka se nemění, předpokládám, že se takto bude ke svým zákazníkům chovat dál!

PŘEČÍST MUSÍŠ, ALE PODEPSAT NE!

ERRORTEL JE PODVODNÍK A JAKO PODVODNÍK SE TAKÉ K ZÁKAZNÍKUM CHOVÁ!








Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dastax  |  16. 04. 2006 10:19

Podvodnik?
ja myslel , ze smlouva se cte vzdycky nez se podepise a pokud ti na ni neco vadi, tak ji nepodepisuj,ne?
paklize jsi ji podepsal a necet ji,tak uz je tvuj problem,kdyz jsi podepsal neco,co se ti ted nelibi a nemuzes to eurotelu vycitat a je to jenom TVOJE blbost.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  16. 04. 2006 21:32

Asi nevíš jak to u ET chodí. Já patřím taky k jeho napáleným-dopáleným a uteklým zákazníkům. Při podpisu smlouvy to chodí asi takto: Dostaneš k podpisu smlouvu kde je napsáno.....Zákazník se seznámil se všeobecnými podmínkami pro službu ............ (třeba CDMA 450MHz) ..... Ano podmíńky dostaneš. Jsou t 2 listy popsané velmi hustě malinkým písmem pro jehož přečtení a pochopení potřebuješ tak 2 hodiny a právníka. Důchodce potřebuje ještě silnou lupu jinak to nepřečte. Tak teď mudruj. Službu z nějakého důvodu chceš a potřebuješ. Tak podepíšeš. A doufáš že firma je na tolik solidní že prostě dostojí svým závazkům a nebude dělat podrazy. Jenže ouha ona solidní není a použije vše co si podepsal aby ti dokázala že oni mohou vše a ty musíš jen platit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slavek  |  18. 04. 2006 07:26

A krast SW a filmy v P2P siti je solidni? Cimz nerikam ze to delas, mozna jen doplacis na chovani ostatnich a eurotel se tem zlodejum snazi vehementne branit aby na ostatni zbylo neco z predem daneho prenosoveho pasma a ty se na nej zlobis? To nechapu..... 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  18. 04. 2006 12:42

Ja jsem zakaznikem ET 12 let a muzu s jistotou rici, ze neni nutno debatovat o tom, kdo je nejlepsim operatorem mobilnich siti na trhu CR. Povazuji to za jednoznacnou zalezitost. Netvrdim, ze jejich chovani je vzdy idealni, ale vse je v prvni rade o lidech. Co se tyka smluv, maji je vsichni stejne resp. velmi podobne, takze ani zde neni co resit. Lidicky proberte se!!! Ja bych nemenil ani omylem a to bez ohledu na matku - CT, ktery se mozna taky probere

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mian  |  15. 04. 2006 08:55

Jak se to platí? když bych často střídal připojen za jízdy. Lze tam sledovat kolik bych jaké společnosti měl zaplatit?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pokročilý uživatel  |  14. 04. 2006 15:44

Teď to funguje,ale za nějaký čas to bude hrůza. Stejné jako s CDMA. Zpočátku chvalozpěvy, v praxi na to každý nadává, buď nechodí, nebo ano, ale padá a rychlost je katastrofa

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
peter  |  14. 04. 2006 15:00

USB HSDPA modem
http://zadako.sk/Index.php?Category=products&Product=data&CategoryID=1&I D=52 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
olda  |  14. 04. 2006 14:47

Dobry den,
vite nekdo  jak to bude s upgradem na vyssi  rychlost?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondra  |  14. 04. 2006 11:32

Hm ...
Takhle mi na začátku lítalo i CDMA ... kolem 800-900kb/s pak to klesalo a klesalo ... až na 150 !
Nevím ale tohle mi nepřipadá jako o moc lepší připojení ... Čekal jsem větši rychlost ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pet  |  14. 04. 2006 14:41

S tím bych souhlasil. Přece jen ale tahle karta vypadá mnohem použitelněji  než ty příšerné modemy na CDMA, které testovali na zákaznících. Z druhý strany po těch zkušenostech s CDMA bych se Errotelu neupsal ani na 14 dnů, ve skutečnosti se to dělí o hlasové kanály a tak to nemusí fungovat prakticky vůbec, to CDMA byly čistý data.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snbheel  |  14. 04. 2006 14:43

me to CDMA jede na 450kbs

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hnědka  |  15. 04. 2006 13:26

Mne na zacatku litalo 1000-1600. Pak se to casem ustalilo na 350-450. A pred par dny jsem presel na wifi, ta jede 2x tolik

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pete  |  14. 04. 2006 09:26

Nevi nekdo jaky typ konektoru je pouzit pro pripojeni ext. anteny?
Dik

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
8 degu  |  14. 04. 2006 08:46

Nejsem češtinářská hnida, ale projevovali výkyvy mě dostalo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
G.L.  |  14. 04. 2006 08:27

Co by se stalo, kdybych nejdříve vložil kartu do slotu a až pak začal na dotaz instalovat potřebné ovladače??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karas  |  14. 04. 2006 08:34

by to nefungovalo vo..   

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
G.L.  |  14. 04. 2006 09:25

Aha- tak nefungovalo, říkáš...
A ještě nějakej jinej hloupej názor???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
narg  |  14. 04. 2006 09:58

hmm vidim ze mate VELIKE zkusenosti s technologii plug and pray ze ?

plug and play funguje bez ovladacu bezchybne snad jedine u usb mysi, coz jsem zjistil za poslednich 10 let uzivani tohoto zazraku.

pro ty inteligentni: PnP technologie je zalozena na principu obsazeni ovladacu ve windows (momentalne par tiskaren, mysi, scenery) aby system spravne identifikoval nove zarizeni (tuhle kartu) musite mu proste dat ovladac predem. pokud prvni zasunete kartu, win zahlasi, ze nasel new hw a zacne hledat ovladac. protoze ho ale nenajde, hodi hlasku, bud ze zarizeni neni nainstalovano (chyba) nebo aby ste si ovladac nasli rucne. pokud odklepnete chybove hlaseni, musite se ke karte proklikat pres spravce zarizeni, rucne dat aktualizovat ovladac a nalistovat ho na cd. problem to neni (spis strata pul hodiny) ale de o to, ze nektere ovladace (inf) jsou zabalene do exe a pri instalaci se nakopiruji do systemu, kde je win najde. tim ze vy preskocite instalaci, jaksi ten ovladac nikdy nenajdete :)

nakonec se vam to podari, ale stejne je to vopruz. mimochodem tento postup (ovladac predem, az potom zarizeni) se doporucuje U VSECH PnP zarizeni co jsou, i kdyz to paradoxne odporuje principu PnP

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slavek  |  14. 04. 2006 11:39

Jo a jeste pro doplneni... nekdy si tam system nainstaluje ja nevim co a uz to zarizeni nerozbehnete i kdyby jste 1000x provedli dodatecnou instalaci ovladacu. Pak pomaha jen vsechny drivery a zarizeni ze systemu odebrat a udelat instalaci podle manualu, tzn. nainstalovat drv a pak zasunout zarizeni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Erkil1452  |  14. 04. 2006 08:26

Co to je za lamu??? Ja mam Wi-Fi a leze mi to od 30 do 700 kbps tak mi tady nepoucujte o nestabilnim pripojeni prosim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan K  |  14. 04. 2006 08:26

Skoda rychlosti odezvy - priznam se ze jsem cekal vic - take mne mrzi ze karta tak moc couha (mam subnotebook a na nem je videt poradne . Rychlost mi kolisala prekvapive dost - a drzim se spise kolem 600 (Jizni mesto, Praha 10, Dejvice)
Na druhou stranu proti GPRS je to urcite velky posun vpred - jako mobilni net velice slusne. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
heh  |  14. 04. 2006 07:13

pane Polesny, necurate nam tak trochu na nohy s tou plynulosti prechodu? Ono totiz HSDPA neumi prechazet pri spojeni z BTS na BTS Leda, ze by jste se vzdy odpojil a připojil....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Kuruc (novy)  |  14. 04. 2006 09:05

Kde jste tuto informaci zjistil? (zatím) zběžně jsem prošel dostupné informace o HSDPA vč. hodně podrobných PDF apod a nikde o nefunkčním handoveru ani slovo... děkuji za odkaz na váš zdroj informací

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
heh  |  14. 04. 2006 09:54

Podivejte se mou IP adresu a poznate co muj zdroj informaci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
narg  |  14. 04. 2006 10:12

bohuzel toto je znacne zavadejici, jelikoz z chybejim koncovim cislem mate 255 ruznych adres. i kdyz asi tusim o kterou zkurvenou firmu se jedna, nikde se o spatnem handover opravdu nepise? i kdyz, vi ste dokazali zkurvit i gprs, takze mne uz nic neprekvapuje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
ex-šéfredaktor Živě.cz | 14. 04. 2006 12:01

Nemám důvod si vymýšlet. Co jsem vyzkoušel, o tom jsem napsal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Igra  |  14. 04. 2006 15:53

Můžete podrobněji popsat metodu měření - zejména s ohledem na (krátké) výpadky konektivity ? Šlo o občasnou kontrolu pohledem, záznam etherealem nebo něco jiného? Jak se projevovaly přechody HSDPA->GPRS->HSDPA ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PuF  |  14. 04. 2006 15:19

no hlavne na HSDPA rychlost nic moc. A to jeste nelze ani mluvit o nejakem vytizeni site!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lubosh  |  14. 04. 2006 07:04

Určitě skvělý mobilní internet. Pokrytí se bude rozšiřovat, rychlost HSDPA zvyšovat, ale už teď je jasné kudy cesta vede. HSDPA má budoucnost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
doctor.x  |  14. 04. 2006 09:31

nerekl bych, ale jako mobilni nouzovka to docela jde

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m  |  14. 04. 2006 07:00

Vi nekdo kdy bude k dispozici externi antena pro E620?
 
Dik

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  28. 06. 2006 14:04

Nazdar, sehnat Huawei Antenu v CR je nemozne, protoze Huawei na to kasle a zajima se jen o velke zakazky, takze pokud si je neobjednal Eurotel nebo Vodafone mame smulu. Nasel jsem je v prodeji v Norsku. Zkus to tam. Jediny problem....mozna ti je nebudou ochotni poslat...tak jako me....kvuli clu a birokracii.
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ender  |  03. 01. 2007 13:31

Nakonec jsem sehnal v Britanii, ted objednavam - ovsem za bratru 1200.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  12. 01. 2007 20:46

hoď sem link na tu atenu kde jsi jí koupil díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
klobin  |  16. 01. 2007 17:26

Už ji máš ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ender  |  16. 01. 2007 17:32

Zítra mi ji teprve pošlou, neměli skladem...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
milennium  |  14. 04. 2006 05:38



Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
halogan  |  14. 04. 2006 02:47

Doufejme, ze pujde nejak levne koupit SIM jen na Internet. Skoda uz jen te couhajici karty :/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor