Již měsíc si můžete hrát s Eurotelem pět her poměrně zajímavým způsobem - prostřednictvím textových zpráv. Jaké jsou, jak se ovládají a jak se vyhrává?
Šibenice
Cílem hry je uhodnout náhodně vybrané podstatné jméno ze seznamu slov na 13-15 písmen (jednotné i množné číslo). Hráč na počátku dostane slovo ve tvaru X---------Z a postupně hádá písmena. Je-li úspěšný, písmena se zobrazí ve slově na odpovídajících pozicích, pokud ne, dostane odpověď v intencích klasické hry šibenice. Hra kočí po 10 chybných pokusech (slovo je možno zadat i celé). Opakování stejného písmene hráčem není považováno za chybu. Hra je jednouživatelská, čas na odpověď je limitován 600 s. Hra se hraje pomocí Infotextu a odesílá se ve formě SMS na číslo 999666.
Příkazy:
SIB registrace ke hře, následuje výzva k hádání slova
SIB písmeno hádané písmeno (je možné zadat i celé hádané slovo) SIB ! předčasné ukončení hry
TIP: První i poslední písmeno se může ve slově znovu opakovat.
Slovní fotbal
Hra je určena pro 2-5 hráčů. Ti postupně posílají slova (podstatná jména) tak, aby vždy první písmeno slova bylo stejné jako poslední písmeno slova předchozího. Pokud dojde k opakování již použitého slova, hráč je vyzván, aby poslal jiné slovo. Povolena jsou podstatná jména se dvěma a více písmeny v prvním pádu jednotného čísla. Pokud hráč pošle chybné slovo (např. mimo slovník nebo s chybným pravopisem) nebo překročí stanovený časový limit 120 s, vypadává ze hry. Hra končí, až zůstane poslední hráč. Hra se hraje pomocí Infotextu a odesílá se ve formě SMS na číslo 999666.
Příkazy:
SFT registrace k otevřené hře. Hráč je vyzván ke hře:
- v okamžiku, když se sejde 4-5 hráčů
- po 30 minutách, sejdou–li se 2-3 hráči
Hra nezačne, pokud se během 30 minut nezaregistruje k otevřené hře žádný jiný hráč
SFT alias registrace uzavřené hry. Hráč vyzívá 1-4 další hráče přezdívkou (společnou pro službu CHAT) nebo číslem. Tito jsou následně vyzváni ke hře. Výzvu potvrdí příkazem SFT v zadaném časovém limitu (60 s), pokud neodpoví, ze hry vypadávají. Sejdou-li se 2 a více hráči, hra začíná.
Příklad výzvy pro 4 hráče: SFT petr pavel jiri filip
SFT slovo odpověď ve hře
SFT X předčasné ukončení hry
SFT ? nápověda ? SFT nápověda
TIP: Registrace vlastního aliasu – např. Pavel: SFT alias pavel
Křížovka
Hra je obdobou stolní hry Scrabble nebo Kris-Kros. Hráči skládají z náhodně vylosovaných písmen slova, která jsou kontrolována proti slovníku. Lze zadávat všechny slovní druhy v základním tvaru (1. pád, jednotné číslo nebo množné číslo, infinitiv atp.) - cca 65000 slov. V každém kole má hráč k dispozici sedm písmen; ta, která použije k vytvoření nového slova, mu jsou v následujícím kole doplněna na počet sedmi. Hráč může nová slova tvořit ze svých písmen v kombinaci s písmeny ve slovech již vytvořených (křížit slova). V této hře se rozlišují velká a malá písmena, velká písmena v odpovědi hráče znamenají jeho vlastní písmena, malá písmena znamenají písmena použitá z již hotových slov. Ve výpisu hotových slov znamenají velká písmena možnost je použít pro křížení, malá již použít nelze (byla již použita nebo sousedí s použitými písmeny). Slova, která již byla jednou zaznamenána, nelze je opětovně použít. Pokud hráč nemůže vytvořit žádné slovo, odešle pouze klíč KRK a počká na další kolo, kde bude moci kombinovat svá písmena s již hotovými slovy. Jeho stávající sada písmen mu bude vyměněna za novou. Slova, která postupně neobsahují žádné volné písmeno (velké), jsou automaticky ze seznamu vyloučena. Každé písmeno, které hráč použije je bodově ohodnocen. Vyhrává hráč s nejyšším skóre. Hra končí vyčerpáním seznamu písmen (celkem 97). Diakritická znaménka zde nehrají žádnou roli, písmeno CH se tvoří z písmen C a H. Tato hra je určena pro 1-5 hráčů (je možno ji hrát i v tzv. režimu single-player, kdy hráč postupně skládá slova sám) a časový limit na odpověď je 600 s.
Hra se hraje pomocí Infotextu a odesílá se ve formě SMS na číslo 999666.
Příkazy:
KRK registrace k otevřené hře. Hráč je vyzván ke hře:
- v okamžiku, když se sejde 4-5 hráčů
- po 30 minutách, sejdou–li se 2-3 hráči
Hra nezačne, pokud se během 30 minut nezaregistruje k otevřené hře žádný jiný hráč.
KRK 1 registrace ke hře v režimu single-player. Hra začíná okamžitě, hráč hraje sám. KRK alias registrace uzavřené hry. Hráč vyzívá 1-4 další hráče přezdívkou (společnou pro službu CHAT) nebo číslem. Tito jsou následně vyzváni ke hře. Výzvu potvrdí příkazem KRK v zadaném časovém limitu (60 s), pokud neodpoví, ze hry vypadávají. Sejdou-li se 2 a více hráči, hra začíná.
Příklad výzvy pro 4 hráče: KRK petr pavel jiri filip
KRK slovo odeslání slova (velká písmena jsou vlastní, malá z již vytvořených slov)
KRK postup do dalšího kola, když hráč neumí z dané kombinace písmen a slov vytvořit nové slovo. Hráč obdrží novou sadu sedmi písmen – písmena „vymění“
KRK X předčasné ukončení hry
KRK ? nápověda ? KRK nápověda
TIP: Registrace vlastního aliasu – např. Pavel: KRK alias pavel
TIP: Pokud na výzvu k registraci neodpoví žádný hráč, hra automaticky začíná v režimu single-player.
TIP: Poslední hráč ve hře přechází automaticky do režimu single-player.
Hra se slovy
Hra je obdobou dětské hry město, jméno, zvíře. Hráči obdrží náhodně vylosované písmeno. V časovém limitu 120 s musí odeslat odpověď obsahující slova začínající příslušným písmenem v kategoriích Obec, Jméno, Zvíře. Hra je na osm kol, bodové hodnocení je následující - jedinečné slovo (ostatní hráči je nepoužili) 10 bodů, slovo shodující se slovem některého ze spoluhráčů 5 bodů, chybné slovo (např. není ve slovníku nebo chybný pravopis) 0 bodů. Ve hře jsou použity následující slovníky: seznam obcí v ČR majících vlastní poštu (navíc hlavní města všech států), platná jména v ČR, seznam zvířat známých v ČR, která mají český ekvivalent latinského názvu. Tato hra je určena pro 1-5 hráčů. Hra se hraje pomocí Infotextu a odesílá se ve formě SMS na číslo 999666. Příkazy:
HSL registrace k otevřené hře. Hráč je vyzván ke hře:
- v okamžiku, když se sejde 4-5 hráčů
- po 30 minutách, sejdou–li se 2-3 hráči
Hra nezačne, pokud se během 30 minut nezaregistruje k otevřené hře žádný jiný hráč.
HSL 1 registrace ke hře v režimu single-player. Hra začíná okamžitě, hráč hraje sám. HSL alias registrace uzavřené hry. Hráč vyzívá 1-4 další hráče přezdívkou (společnou pro službu CHAT) nebo číslem. Tito jsou následně vyzváni ke hře. Výzvu potvrdí příkazem HSL v zadaném časovém limitu (60 s), pokud neodpoví, ze hry vypadávají. Sejdou-li se 2 a více hráči, hra začíná.
Příklad výzvy pro 4 hráče: HSL petr pavel jiri filip
HSL obec jméno zvíře odeslání hádaných slov (pořadí slov je povinné, pokud hráč neví, napíše místo slova -)
HSL X předčasné ukončení hry
HSL ? nápověda ? HSL nápověda
TIP: Pokud na výzvu k registraci neodpoví žádný hráč, hra automaticky začíná v režimu single-player.
TIP: Poslední hráč ve hře přechází automaticky do režimu single-player.
TIP: Registrace vlastního aliasu – např. Pavel: HSL alias pavel
TIP: V případě, že hráč není spokojen se svým tipem, může do ukončení časového limitu odeslat jeho novou verzi. Započítán bude poslední tip došlý v časovém limitu.
Kámen, nůžky, papír
Klasická hra pro 2-5 lidí. Po registraci a výzvě ke hře hráči odešlou svůj tip, který je po uplynutí časového intervalu 120 s vyhodnocen. Došlé tipy jsou porovnány a hráči, kteří neprohráli, pokračují do dalšího kola. Poslední hráč ve hře se stává vítězem. Tipovat lze Kámen – vyhrává nad nůžkami, prohrává s papírem, Nůžky – vyhrávají nad papírem, prohrávají s kamenem, Papír – vyhrává nad kamenem, prohrává s nůžkami. Pokud je hráčů více než dva a vyhrají dva nad třetím, pokračují dalším kolem. Hra se hraje pomocí Infotextu a odesílá se ve formě SMS na číslo 999666.
Příkazy:
KNP registrace k otevřené hře. Hráč je vyzván ke hře:
- v okamžiku, když se sejde 4-5 hráčů
- po 30 minutách, sejdou–li se 2-3 hráči
Hra nezačne, pokud se během 30 minut nezaregistruje k otevřené hře žádný jiný hráč.
KNP alias registrace uzavřené hry. Hráč vyzívá 1-4 další hráče přezdívkou (společnou pro službu CHAT) nebo číslem. Tito jsou následně vyzváni ke hře. Výzvu potvrdí příkazem KNP v zadaném časovém limitu (60 s), pokud neodpoví, ze hry vypadávají. Sejdou-li se 2 a více hráči, hra začíná.
Příklad výzvy pro 4 hráče: KNP petr pavel jiri filip
KNP K odeslání tipu kámen
KNP N odeslání tipu nůžky
KNP P odeslání tipu papír
KNP X předčasné ukončení hry
KNP ? nápověda ? KNP nápověda
TIP: V případě, že hráč není spokojen se svým tipem, může do ukončení časového limitu odeslat jeho novou verzi. Započítán bude poslední tip došlý v časovém limitu.
TIP: Registrace vlastního aliasu – např. Pavel: KNP alias pavel