Eurotel nám trochu lže: ve vánoční akci nevyhrává každý

Diskuze čtenářů k článku

em  |  04. 12. 2004 20:28

koupil jsem si dvě karty za 25,- s bonusem při dobíjení a na obě jsem dostal alespoň těch 10 SMS...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vrtal  |  03. 12. 2004 16:13

Domnívám se, že sledování činnosti podniků  je zodpovědný živnostenský odbor v místě sídla, nebo registrace a to je v tomto případě  Praha 9.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vrtal  |  03. 12. 2004 16:06

Teď mi přišla SMS : Vážený zákazníku. Vaše herní SMS nevyhrává. Děkujeme za účast a přejeme krásné vánoce.  Eurotel (psáno bez diakritiky). Na netu udávají, že minimální cena je 10 SMS!
Nejedná se o "Klamavou reklamu" ? Eurotel podle mého nézoru často slibuje a neplní. Nač máme tolik úředníků. Snad by to měli sledovat. Ale asi sledují jen své platy. Tak jen  plať a drž hubu milý zákazníku. Zase budou premie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
schvon  |  02. 12. 2004 20:25

popíšu svůj zážitek s kupováním této bonusové sim karty. Chtěl jsem ji koupit v sobotu 29.11. ve značkové prodejně ET Carrefour Zlín. Prodavačka mi tvrdila, že karta s kreditem 25Kč stojí 95Kč, ale že za 245Kč dostanu kartu s kreditem 50Kč + 50Kč po zaslání odpovědní kartičky s osobními údaji. Pro obě varinaty pry plati "až 300 minut volání" a "100% bonus při prvním dobití", tak jsem si ji koupil. Nálepku "300minut..." krabička měla!!! Následně jsem dobil v úterý nad ránem 950Kč kuponem a čekal na bonus, ale ten nenaběhl.
Po prvním zavolání na infolinku jsem se dozvěděl, že mi bonus skutečně náleží. Že mám zkusit počkat 24hodin, zda se mi bonus nepřipíše. Pokud by se tak nestalo, postarala by se operátorka centra o připsání. Volal jsem tedy další den v dohodnutou dobu podruhé. Mluvil jsem nejdříve s druhou operátorkou a ta když nevěděla, přepojila mne zas na tu první. Obě mi opět potvrdily, že nárok na bonus mám (zakoupení sim karty v daném termínu, nálepka informující o vánoční akci), ale že to musím vyřešit ve značkové prodejně, kde došlo k nákupu. I když se mi to opravdu moc nehodilo a stálo mne to dost času a peněz za benzín, vydal jsem se za vedoucím oné prodejny. Ten mi ovšem po čtvthodinovém čekání na informace z infolinky oznámil, že pro mne nemůže nic udělat a mám se obrátit písemně na oddělení reklamací.
Tři lidé z ET mi něco potvrdí a stejně nic!
 
Co k tomu dodat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SCARA  |  02. 12. 2004 12:35

Lhát se nemá:-

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Snovac  |  02. 12. 2004 08:02

I negativní reklama je reklamou  O Eurotelu se mluví... Telecom boduje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mario...  |  01. 12. 2004 21:00

Jsem vážně rád, že mi Mobilmania potvrdila to, co říkám pořád - že Eurotel má akce docela dobré jen na první pohled... Ale holt, kdo chce mít "nejlepšího" operátora musí tohle přetrpět...
Já nechápu tu hloupost těch lidí - nechci nikoho urážet ale v podstatě Eurotel jen využívá naivní zákazníky kteří mají pocit že jsou kdo ví kdo když mají 602... a přitom jsou to jen blbečci (někteří) kteří se nechají okrádat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tech  |  01. 12. 2004 22:36

A proč se nechají okrádat?????Takhle to nelze říct, respektuj volbu druhých, protože konkurence tu je..Každej má spoustu důvodů proč být u ET.Mám spoustu známých a maj ET a to hlavně z důvodu, že nechtěj měnit číslo a to že platěj třeba o 600 kč navíc je moc nezajímá.Spousta lidí tohle neřeší a nakonec ET je(byl) velice dobrej v nabídce levných mobilů úpisem na 24 měsíců a na to  v minulosti dost lidí slyšelo a upsalo se.Tvá poslední věta je kapku problematická, protože ET má cca 4 miliony zákazníků, že bychom tu měli tolik ......Je zbytečné se vymezovat dle opa kterého používám.Na druhou stranu, z hlediska podnikatelského  musím ET pochvalit.Být levnej umí každej, ale prodat  své služby draho, to už je problém.ET tarify to je však síla....kolikrát vyjde např GO speciál levněji než tarif.No hrůza.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  02. 12. 2004 11:06

4 miliony zákazníků? Možná 4 miliony aktivních karet, ale zákazníků určitě ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petyo  |  02. 12. 2004 09:52

Spousta klientů Eurotelu, hlavně firemních má tarify na cenové úrovni nebo pod úrovní té, kterou nabízí Oskar a T-mobile. Podstata je ta, že Eurotel se*re na obyčejné lidi, ze ktrých má každý operátor nula, nula, nic. Od těch si nechává řádně platit a tito lidi co jsou u Eurotelu na běžných tarifech jsou podle mě blázni, kteří neumí počítat.
Jeden můj známý má firmu a používá Eurotel (samozřejmě v celé firmě). Když jsem se ho ptal proč, když je Eurotel tak drahý, tak se jen usmál a říkal, že u něho byl zástupce Oskara a nabídl mu tarify, které vycházely levněni než u Eurotelu. Tak zvedl telefon a milý Eurotel snížil jeho tarify pod úroveň té Oskarovi nabídky. Tak asi tak. Chce to jen nenechat se okrádat a operátoři u dobrého a platícího klienta pohotově zareagují právě v momentě, kdy jim oznámíte, že jdete jinam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LMVEAST  |  03. 12. 2004 19:08

To je český kapitalismus okořeněný postkomunistickým  stylem majoritní společnosti ČTc.. V zásadě s tebou souhlasím. Je to taky o reklamě ( a tu má Eurotel velmi dobře cílenou a těch správných místech - vždyť ještě nedávnou to tam dělali američané...).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kulisek  |  01. 12. 2004 20:27

Jak vsichni vidi, ma mobilmania "slogan" - O mobilech vime vse. Toto je ale lez, protoze nevite vse. Nevite napr., ze Nokia 7610 nema HSCSD a dalsi a dalsi nepresnosti ve Vasich tabulkach o mobilech . Takze take lzete! Proto si nejprve udelejte poradek ve vlastnim dome a pak reste takoveto pitominy   Chi chi chi, ja mam zase dneska vecer rejpavou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 01. 12. 2004 20:31

Nokia 7610 a HSCSD: http://www.forum.nokia.com/main/0,,016-2085,00.html?model=7610.

Co byste ještě potřeboval vědět? :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kulisek  |  02. 12. 2004 11:28

Chi chi chi, to nemyslite vazne, ze?  Nebo mi chcete trvrdit, ze verite tomu co nekdo nekde napise a ani si to neoverite?  Nebo jste to pri recenzovani nezkouseli? Proste jste to brali jako dogma, kdyz to je na strankach Nokie a nebrali vlastni zkusenost. O to vice lze rici, ze nevite o mobilech vse  Ta rejpava me nepustila ani dneska - za to mohou urcite ty vanoce

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 03. 12. 2004 09:36

To přece není žádné dogma, ale oficiální specifikace výrobce. Pokud bychom takovým dokumentům neměli věřit, tak čemu jinému?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LMVEAST  |  03. 12. 2004 18:46

Hoši, hoši !
Jsou to vaše emoce, nebo jsem z toho už tak unavený ? Nikdy se nezastávejte mobilních operátorů, protože oni Vás nedocení ani za milion let. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nikdo  |  01. 12. 2004 19:36

Pokud nevyhraje každý, tak je to dle mně obyčejný podvod. Navíc nevidím důvod být zrovna u Eurotelu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Demon (novy)  |  01. 12. 2004 19:32

dalsi z duvodu, proc uz nejsem zakaznikem eurotelu. Nyni mam pausal u oskara. 
btw u eurotelu jsem mel 2 Go simky. Skoro rok je nepouzivam a postou mi stale chodi, ruzne casopisy a informace o akcich eurotelu. A to vsechno 2x. Prisly mi i 2 PF 2005. pokud by chtel nekdo zkusit stesti, tak mu je poslu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Pulzer  |  01. 12. 2004 19:16

na této stránce v pdf jsou pravidla pro tuto hru
http://www.eurotel.cz/public/8b/20/1f/58/57340_146956_vanoce04PravidlaGo100aMaleSady.pdf
nejzajímavější část





Ozna
čení výhry

Popis výhry


Detailní popis výhry


Po
čet
výher



A


300 minut m
ěčně na půl roku

300 minut za 1 K
č měčně na 6 měsíců od 1.1.2005 do 30. 6. 2005

70



B


60 minut m
ěčně na půl roku

60 minut za 1 K
č měčně na 6 měsíců od 1.1.2005 do 30. 6. 2005

120



C


10 SMS


10 SMS
využitelných kdykoli v období od od 1.1.2005 do 30. 6. 2005

Dle po
čtu zákazníků

Výhru A získává každý 9 675. zákazník, který odešle platnou herní SMS.

Výhru B získává každý 5 644. zákazník, který odešle platnou herní SMS.

Výhru C získává každý zákazník, který odešle platnou SMS a nezíská výhru A ani B.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Pulzer  |  01. 12. 2004 19:33

omluva za tu tabulku nějak sem to neodhad

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 01. 12. 2004 20:37

Tohle jsou podmínky pro zákazníky, kteří si koupí vánoční malou sadu Go - ne pro starší předplacenkáře. Je v tom trochu zmatek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ldx@post.cz  |  01. 12. 2004 22:00

Nejsem právník, ale toto by snad nemelo být právne obhajitelné... kazdý zákazník znamená kazdý ze vsech zákazníků, pokud nebyl recen zrejmý kontext, ke kterému by se mohlo vztahovat omezení slova "kazdý" (tj. kazdý z nových zákazníků). Takový kontext by pak jeste mohl vyplývat z toho, ze by se ta reklama zobrazovala práve jen stránky s touto vánocní simkartou...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Prodejce  |  01. 12. 2004 19:10

Znám hodně lidí a všem to přišlo že něco vyhrávaj, teda všichni měli jen 10SMS ale přece alespoň něco. Nezdá se mi že by to vyhrával každej 68 zákazník, to by byla fakt super náhoda když všem známej to došlo. No nevim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rejpal  |  01. 12. 2004 17:58

Tak jsem si pln nadseni koupil GO-kartu, poslal kod a zpatky prisla hlaska: NEPLATNY KOD . Priste uz nic podobneho neudelam. Jsem rad, ze Mobilmania o podobnych vecech pise a cekam vyjadreni nekoho z Eurotelu k podminkam souteze VANOCE. A hlavne vysvetleni, proc nektere kody nefunguji. Kam se mam obratit s reklamaci a zadosti o sjednani napravy?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Adam_L.  |  01. 12. 2004 23:21

A aktivoval jsi ji uskutecnenim prvniho placeneho hovoru?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  01. 12. 2004 13:50

To je zase jednou nadpis. "Trochu lze..."
Tak lze nebo nelze? A nebo snad lze jen trochu, to aby jsme ho na MobilManii moc nenastvali? Ach jo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
No comment  |  01. 12. 2004 11:27

Pane Lutonsky, nemohu si pomoci, ale jste clovek, ktery si zaslouzi soudni lekci. Vase rejpani a hledani toho co kde neni je vskutku hnusnejsi nez napsat, ze Eurotel krade. Prijdete mi jako totalni chudinka co neni schopen pochopit jednoduchy zakon trhu. Mel jsem mobilmanii rad, ale od te doby, co je pro Vas svaty T -Mobile a Eurotel jsou pro vas ulhani zlodeji, ( neni to poprve ) se mi tento portal zhnusil a domnivam se, ze nejsem sam. Zamyslete se nad sebou a tak obcas nad tim co vlastne pisete!!! To ze si nekde neprecte vseobecne podminky je pouze ubohost te osoby, ze se neseznamuje s tim s cim ma!!! A ne chyba operatora a ubohe zhodnoceni, ze lze. Mohl by jste vedet, ze tyto veci jsou probirany s pravniky a mnohokrat konzultovany a jako vzdelany clovek by jste mohl uznat, ze chyba je vzdy na strane uzivatele jelikoz neznam skoro nikoho kdo by si vseobecne podminky precetl. Tudiz z toho prosim nedelejte kovbojku, ale radeji se zamyslete nad hlouposti samotnych uzivatelu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 01. 12. 2004 11:35

Pokud Eurotel tvrdí, že vyhrává každý, nemůže už potom v podmínkách dodat, že je to jinak, že každý vlastně nevyhrává. Podmínky mohou upřesňovat, ale nesmí být přece v rozporu s předchozím tvrzením.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Doktor  |  01. 12. 2004 12:02

Nelze souhlasit, naopak se domnívám, že s právníky probírány tyto věci nebyly, neboť jinak by to nemohlo projít:
Co se stalo: ET poslal některým svým zákazníkům pf pozdrav, ve kterém jim řekl, že vyhrají minimálně 10 sms, pokud jim pošlou smsku s výherním kódem. Toto se stalo, ale nic nedostali, protože výherní podmínky říkají to, co je uvedeno v článku: každý šedesátýosmý, pokud utratil méně než 100 korun...
Zcela jasné porušení ustanovení § 44 odst. 1 zákona 513/1991 Sb., ve znění pozdějších předpisů (Obchodní zákoník), které popisuje generální klauzuli nekalé soutěže: "Nekalou soutěží je jednání v hospodářské soutěži, které je v rozporu s dobrými mravy soutěže a je způsobilé přivodit újmu jiným soutěžitelům nebo spotřebitelům. Nekalá soutěž se zakazuje"
Nyní sti to rozeberme:
1) jde o jednání v hospodářské soutěži? Ano, ET je v hospodářské soutěži o zákazníky, kteří chtějí využívat služeb sítě GSM a volí si svého operátora.
2)je v rozporu s dobrými mravy? Ano, je nemravné slíbit 10 sms, a nic nedát s odkazem na obchodní či soutěžní podmínky.
3)jedná se o jednání schopné způsobit újmu spotřebitelům? Ano, spotřebitel čte, že za 1 sms získá nejméně 10 sms, a proto pošle sms, kterou musí zaplatit, a tím mu vzniká (sice nepatrná, ale je) újma ve výši ceny sms.
Takže jsou naplněny znaky nekalé soutěže a tudíž se ET chová protiprávně!!!
Je důležité říct, že v případě nekalé soutěže je rozhodujícím prvkem to, zda mohl být ovlivněn průměrný spotřebitel, a za něho právní teorie považuje, zjednodušeně řečeno "špatně vidícího a nahluchlého důchodce"
A myslím, že není sporu o tom, že průměrný spotřebitel byl oklamán. V případě nekalé soutěže nemá naprosto vliv jakákoliv výhrada ke změně podmínek soutěže uvedená v podmínkách. Mohou si tam vyhradit cokoliv, rozhodující je zákon. A ten mluví zcela jasně: ET se dopouští protiprávního jednání.
PS: je naprosto nepodstatné, zda se jedná o cenu sms nebo ztracenou příležitost k získání 10 sms. Je důležité, že se ET nechová v souladu s právem, a to je věc, která by neměla být mlčky tolerována. Sice budu przněn za tom, že jsem socka apod., ale nelze tolerovat něco takového, a navíc u tak významné společnosti.
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tom  |  01. 12. 2004 17:28

Pošlete prosím kontakt, mám ohledně Eurotelu žhavý aktuální problém a rád bych si o tom promluvil s někým inteligentním. Díky cz076228@tiscali.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
D.J.  |  01. 12. 2004 13:16

Ty hňupe, přece každej umí číst, ale podle tebe je asi český jazyk nějakým kódem či co. "raději se zamyslete nad hlouposti samotnych uzivatelu" - co takhle zamyslet se nad vychcanosti a aroganci samotného ET. Silně to zavání praktikama SPT Monopolu !!! FUCK OFF

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RaaWe  |  01. 12. 2004 10:25

U nas doma mame karet 5, vsem nam prisel kod, kazdej si na tu svoji poslal a kazdej dostal 10 sms, teda az na me, ja sem taky nedostal nic, mam hold smulu, a to prej patrim mezi nejvyznamnejsi zakazniky, at s tim dou do haje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
..H.A.Z.I..  |  01. 12. 2004 10:00

To si moc dobre pamatuju rotze v ty dobe jsme kupovali babicce telefon!
Pri nejmensim dostal kazdy u sveho prodejce pri koupi noveho telefonu adventni kalenar s cokoladami ale nevim jak kdo a le ja jsem k tomu dostal jetse orig. tasku husky!!
I kdyby to byl jenom tem blbej adventni kalendar tak vyhra to je!!, a t-mobile nelhal vyhral kazdy!

S uctou H.A.Z.I.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Enthusiast  |  01. 12. 2004 09:57

Byl 2x u odesilani soutezniho kodu mezi kamarady a pokazde prisla vyhra. Byt jen 10 SMS. Proto absolutne nechapu o cem je tento clanek a prispevky v diskusi. Prijde mi odporne si stezovat, jak vam ten Eurotel ublizuje, kdyz vam da moznost vyhrat v soutezi a vyhrajete "jen" 10 SMS.
Proto mi prijde tato uvaha absurdni a mam pro metace spiny jeden vzkaz : Volani z mobilu proste zadarmo neni a v dohledne dobe nebude. A kdo na to nema, at da mobil zpatky do krabice. Bude minimalne klidneji spat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 01. 12. 2004 10:06

Přečtěte si prosím pozorně článek, je to trochu jinak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vlastikw  |  01. 12. 2004 09:49

Jako loni, pak jsem ho odeslal jako jeden z poslednich a ty hlavni ceny uz byly rozdane. Tohle je dalsi podvod, jeste ze mi kod neprisel (a asi ani neprijde jako loni), a i kdyby prisel tak nic neposlu. Tudle ani korunu ode mne neuvidite !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
f  |  01. 12. 2004 09:41

Od takovýho telekomunistickýho šmejda nic jinýho než podrazy, lži a vychcanost čekat nedá! Ať žije Oskar!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bertak22@atlas.cz  |  01. 12. 2004 10:04

uvědomuješ si odkud tohle píšeš ty Jendo?!!
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Docent  |  01. 12. 2004 22:01

Zeby z ETDN ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MoB  |  01. 12. 2004 08:08

Čemu se divíte? Všichni lžou, každý trošku jinak. Málo lže třeba Mobilmania některými svými titulky, více lže ET touto nabídkou, obrovsky a hnusně lžou politici... Taková je zřejmě doba, čas lží a podvodů (akorát se to většinou jmenuje jinak, třeba PR).
Oni vám všichni řeknou "no to jsme tam zapomněli zmínit" nebo "vždyť je to na stránce 256 napsáno tím tříbodovým šedým písmem" nebo "to jsme nemohli udělat kvůli opozici", ale podstata je stejná: prachsprostá obyčejná lež. Jedno jak velká...
Takže se vlastně není čemu divit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenda  |  01. 12. 2004 07:51

si všichni myslíte, že vám takový moloch jako Telecom s Eurotelem něco dají zadarmo? Jo takhle kdybyste byli všelijací uslintaní sportovci, tak vám budou na reklamách něco sypat, i když budete sportovní nuly. Ale pro řadového občana?????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr H.  |  01. 12. 2004 07:41

Doslo mi postou PF2005
Vazny pane,
blabla bla patříte mezi naše nejváženější zákazníky, blabla...
Na kraticce je vzadu, ze kazdy vyhrava jednu z cen:
300 minut
60 minut
10 SMS
Asi jim to vytmavim na infolince, tohle je proste podvod...
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bertak22@atlas.cz  |  01. 12. 2004 10:01

Jasně pěkně jí to vytmav. Ať sez toho ta holka na infolince, co nemá nic jinýho na práci než poslouchat takovýhle hemzy, klidně podělá. Až půjde domů, ať jí z toho pěkně třeští hlava!
To ti fakt pomůže a budeš se cítit strašně dobře!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ldx@post.cz  |  01. 12. 2004 10:30

Jo tohle je vazny problem! Zadny operator neuvadi cisla na prislusneho manazera, ale vzdy jen neosobni infolinku, ktera vse vyresi! Takze problemy se sypou na obycejne telefonisty na infolince, zatimco manazer si sedi v klidu v teple kancelari a rozjima Proto vrele doporucuji posilat pisemnou (email) stiznost, aby se tim zabyval prislusny manazer (odpovedny pracovnik)!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
velký boss  |  01. 12. 2004 06:51

Tak přesně to jsem si myslel!!! Mám jednu SIMku, na které jsem provolal max. 50 Kč za poslední rok. Poštou mi přišel kupon, kde opravdu bylo, že vyhraju nejméně 10 SMS. Docela sranda byla, že mi potom přišlo, že moje SMSka nic nevyhrává!!! Na ty volné SMSky jim kašlu, ale jde o princip!!! Nikam jsem kvůli tomu nevolal, nebudu se přece kvůli prdu hádat s nějakou pipkou po telefonu, která nemůže za to, že manažeři v Eurotelu jsou úplně tupý, a že o tom neinformujou! Prostě Eurotel se zase vytáhl...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SPman  |  01. 12. 2004 06:22

No nevim jak ostatni, ale me ET pekne nastval, platim si pekne mesicne data nonstop a on to ted da predplacenkarum za polovic v podobe bonusu. Kdyz si jich nekdo koupi dostatecne mnozstvi, tak to ma az na dva roky za polovinu (i na dyl). Pritom ja si ten bonus na svuj pausal v podobe tandemu prevest nemuzu. Rekl bych, ze by bylo fer, kdyby z toho bonusu neslo krmit Go Data Nonstop. Jinymi slovy: ET, namichl jsi mne, budu o tom hodne premyslet - prenositelnost cisla se blizi. A rekl bych, ze v marketingovem oddeleni zamestnavas opravdu "chytre" jedince.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majk  |  01. 12. 2004 10:14

No, kdyz tu mluvis o prenositelnosti, tak asi nemas zavazek?
Tak v tom pripade ti pak snad nikdo nebranil sehnat si taky 10 SIMEK a zrusit pausal?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wessan  |  01. 12. 2004 11:33

No me to Go Data Nonstop vyhovuje. Nemam rad uvazovani se smlouvou s nekym komu jde jenom o to, aby ze zakazniku vymlatil prachy. Poridil jsem si nejdriv Twist Data Unlimited, po 2 mesicich bez problemoveho provozu prestal net prakticky jet (skoro se neslo primojit - na praci nepouzitelny), napsal jsem na podporu, druhy den odpovedeli, ze mi v nejblizsim terminu poslou navrhy , jak popsany problem vyresit. Ja jsem ale potreboval pracovat, tak jsem zasel a koupil Data Non Stop, ktery jel bez problemu. Asi bych se jinak hodne nacekal, protoze je to uz asi 3 mesice, co mi napsali, ze mi poslou to reseni.
Vzhledem k tomu co jsem napsal, bych se asi nikdy neupsal na podobnou vec zadnemu z operatoru, takze mi ten Go Data Nonstop celkem vyhovuje, navic kdyz se naskytne kvalitnejsi nebo levnejsi sluzba, muzu hned opustit operatora.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nesa  |  01. 12. 2004 01:43

Teda Eurotele, zklamalas, to radši z "šuplíků" nic posílat nebudu.  Holt Et není pro socky a šuplíky .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lojza  |  01. 12. 2004 01:09

Faktem ale je, že na kartičkách s kódem (PF 2005 Eurotel) rozesílaných poštou na adresy zákazníků je psáno:

Opět nadešly Vánoce, čas lásky, pohody, blízkosti a vzájemného obdarovávání. Také Eurotel vám letos připravil královská překvapení. Odešlete SMS a získáte některý z balíčků služeb, ze kterých se budete moci těšit až do léta! Každý získává některou z výhod:
* balíček 300 minut na volání měsíčně po dobu půl roku za 1 Kč měsíčně
* balíček 60 minut na volání měsíčně po dobu půl roku za 1 Kč měsíčně
* balíček 10 SMS na půl roku

Jak na to? Stačí, když pošlete SMS ve tvaru VANOCE ......
(dál už to známe všichni)
***
Takže pokud Eurotel jednoznačně napsal (viz výše) že odesláním SMS získá každý zákazník některý z balíčků, znamená to, že z takto obeslaných zákazníků by měl získat KAŽDÝ alespoň těch 10 SMS!

Pokud tento příslib Eurotel neplní, pak nelze říci, že "trochu lže" ale jenom to, že LŽE. Jedná se o veřejný příslib.

V souvislosti s vánočním a novoročním přáním je ovšem takové chování krajně nevkusné a neetické a zaslouží odsouzení!

Nu což, Eurotel je dnes přece 100% dceřinou společností Českého Telecomu, tak jakápak překvapení, že?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miron  |  01. 12. 2004 08:01

Je to na pokutu! (kdo se tím zabývá, ČTÚ?)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Libor Nenadál  |  01. 12. 2004 09:27

Spis by řekl, že Česká obchodní inspekce, ta dělá ochranu spotřebitelů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Docent  |  01. 12. 2004 21:59

ČTÚ se zabývá úplně jinými věcmi, viz např. http://www.mesec.cz/clanky/jak-prijit-zadarmo-k-bytu/.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petyo  |  02. 12. 2004 09:38

Jednoznačně ČOIka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aloha  |  01. 12. 2004 01:03

,ale na druhou stranu je to treba proto aby ty co si koupili simky jen kvuli nejaky akci loni jako ted s tema vanocnima sim a ted se jim vali v supliku na tom zas nerejzovali kdo sim pouziva tu stovku mesicne utrati!
Ale stejne Hermane sup at uz je v Mobil+ v nabidce S700 za dobry love a koukej umoznit prechod na studentskej tarif i z pausalu jasny ja vim ze to ctes!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
juro  |  01. 12. 2004 18:14

Jenze

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
juro  |  01. 12. 2004 18:15

Jenze po

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
juro  |  01. 12. 2004 18:15

Jenze po zbezne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majk  |  01. 12. 2004 00:39

No, tohle je sice od eurotelu celkem nekaly a unfair, ale rozhodne bych to neporovnaval s akci melouny se vali, ve ktere se T-debil snazil okrast zakazniky v mnohem vetsim rozsahu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ldx@post.cz  |  01. 12. 2004 10:19

asi proto, ze erorrtel okrádá zákazníky sice v mensim rozsahu, zato ale soustavne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor