EuroTel účtuje hovory po sekundách! [retro]

Diskuze čtenářů k článku

kuba  |  30. 09. 2011 11:50

pred včerom som si kúpil O2 kartu postupne teraz zisťujem, s akou elegantnosťou a bravúrnosťou sa dá "oj*bať" zákazníka, tak som si povedal že to takto nenechám a keď utratím kredit, zmením operátora...na takého čo mi ponúkne volania za cca 3kč (0,13e)/min podla sekundovej tarifikacie s mesačnými výpismi kolko som presne prevolal a za kolko, informativne preratane na eur/sek...následne som sa nestačil diviť keď mi google prezradil, ako to tu v ČR chodí, tu také niečo operátori nepoznajú, dokonca min. dobytie kreditu je 200kč/mesiac, inac mi prepadne...takúto nehoráznosť som v tejto zemi fakt nečakal, preto sa pýtam - ako je to možné?? zaváňa to tu kartelovou dohodou...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Johnnik  |  21. 09. 2011 12:45

já bych se vrátil ještě o krok zpět - před tím eurotel účtoval 30+30, pak pod vlivem konkurence přešel na 60+1 až na současných 60+60

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
19. 09. 2011 07:50

Já nechci 60+1, je to moc nevýhodné, většinu hovorů mám do minuty, já chci 1+1. Ale to ti zloději v ČR nikdy nedopustí. Relativně slušný je ještě Vodafone, ten má aspoň 60+1, ale i to je prostě nevýhodné a okrádají tím zákazníky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  19. 09. 2011 00:58

"Zákaznící chtějí 60+1..." Ano jistě, zákaznící chtějí i nejdražší volání v Evropě, že? Kriste pane, to jsou bláboly... že se O2 nestydí. Kdyby raději drželi hu*bu!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
VV  |  17. 09. 2011 22:31

jeden za 18 a druhý bez dvou za dvacet ... ten druhý tudíž za 22! :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Romík  |  17. 09. 2011 12:03

Zku*vené O2!!! Jsem šťastný, že jsem od nich odešel. Zlatý Eurotel!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Standa  |  16. 09. 2011 10:26

Proto jsem také opustil O2 a přešel k jinému operátorovi. V minulosti jsem napsal billingový program pro účtování hasových služeb takže vím, co dokáže tarifikace s cenou hovorů udělat. A vůbec, operátoři na Slovensku používají sekundovou tarifikaci (1+1, ne 60+1 či jiný paskvil) už spoustu let a ani by si nedovolili účtovat jinak. To že je slovenský trh daleko menší než český není třeba psát.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TELEGRÁFICA O0 CZ  |  17. 09. 2011 10:33

Česká Telefónica si na Slovensku nemôže dovoliť to čo v ČR. Zákazníci by odišli do Orange.
Prenos čísla od 1.11 bude na Slovensku za 1 deň nie za 5 ako doteraz.
Parlament prijal zákony z EÚ a nariadenia EK. :)
Slovenská Telefónica v skupine patrí pod českú pobočku O2.
Tarifikáciu 1+1 zaviedol dávno Orange a T-Mobile aj O2 sa boja vymeniť tarifikácie.
O Slovenský mobilný trh aj, keď už je plný sa zaujíma aj nejaký mobilný operátor z Ázie a chce Slovensko použiť ako vstupnú krajinu do EÚ. Hovorí sa, že je z Vietnamu, alebo Japonska. :)
Povedzte v centrále O2 v Prahe, že by išlo aj toto. Keď to vie česká O2 dať na Slovensku.
Ale skôr mali problém dostať ľudí hlavne z Orange a aj po 4 rokoch od vstupu O2 na trh je Orange najväčší mobilný operátor na Slovensku. :)

žiadny povinný mesačný poplatok
žiadna viazanosť
rovnaké ceny volaní kedykoľvek na všetky účastnícke čísla do všetkých sietí v rámci
Slovenska, do Českej republiky, Maďarska, Rakúska, Poľska, Veľkej Británie a Írska
volania za jednotnú cenu 0,13 €/min
SMS za jednotnú cenu 0,06 €/SMS
po 3. minúte do siete O2 zadarmo (ak máte aktivované Extra balíčky, platí po prevolaní minút z balíčka)
http://www.o2.sk/pre-vas/e-shop/programy-o... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vteřina  |  16. 09. 2011 09:34

Já udělám třeba tři hovory do jedné minuty protože MUJOPERATOR učtuje od první sekundy a po sekundách . Takže minutovou sazbu neřeším

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fanda  |  15. 09. 2011 21:19

Ja jsem pri zmince o prechodu dostal k tarifu kredit 300 od TM nabidku 200 minut a 50 sms kazdy mesic navic po dobe 24 mesicu. Myslim, ze za tri stovky mit 260 minut a 50sms neni tak hrozne (na pomery v CR) i pres tarifikaci 60+30. Volne minuty i sms se daji prenaset do nasledujicih mesicu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mates  |  15. 09. 2011 19:42

Účtování 60+60/+30 je zlodějna. Já sice mám Bav se od T-Mobile a účttování mám po sekundách, takže se mě to netýká, ale nechápu, proč to není zavedeno u všech tarifů....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pc-mravenec  |  15. 09. 2011 17:47

nechal bych je propadnout z matematiky neumí zaokrouhlování i směrem dolu osobně bych jim taky vše zaokrouhloval pokud třeba si přijede op k benzince tak bych mu napočítal celou cysternu ,nebo v hospodě za dvě piva by zaplatil celej sud piva ,pak by se to možná naučil jak má počítat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
...  |  15. 09. 2011 23:53

Op přijede k benzínce? Jakože tam přijede jejich logo? Nebo sídlo? Nebo zápis v obchodním rejstříku?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Th0r  |  16. 09. 2011 00:43

Ty nejdřív propadneš z češtiny, cYsterno

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Th0r  |  16. 09. 2011 00:48

Ještě jste zapoměli jak vás operátoři škubou na textovkách. Napíšete třeba jen ahoj a zaplatíte jí taky celou. Hrůza Vy jste mi tady komici. Ještě, že je vás tak 0,00000001% zákazníků Pod každym podobnym článkem jen hučíte, pořád stejně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  15. 09. 2011 16:49

Ne, me osobne uctovani nezajima. Sekundy nebo minuty jsou mi jedno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dawidov  |  15. 09. 2011 17:22

No tebe to nezajímá,protože buď máš dost peněz a je ti opravdu jedno za co je utratíš a nebo neumíš počítat.
Tak či tak,vždycky proděláš a vo vo votom to je.
Já jsem taky pro 1+1 ,jelikož, jak si utratím své peníze chci,aby to bylo jen na mě,ale to dnes opravdu nejde.
Píšu jen abych odpověděl,jelikož jak se píše někde na hoře,jsem ten,kdo se stará.
Už několikrát jsem byl u operátora a ptal se na 1+1 ale,nic,už několikrát jsem se ptal,proč nemají DUAL sim telefony,zase nic,dokonce jsem hodně věcí řešil pro známé přez infolinku.
Ale dnes na to prdím,mám tarif 700 s 50% slevou + odepiš + odepiš + odepiš a celkem mě to vyjde na 389kč a to ani neprovolám.
JO kdo se stará,ten má.
Ale ta tarifikace je opravdu na prd,jsem pro 1+1.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hoh  |  15. 09. 2011 19:36

Myslím, že ho to nezajímá proto, že nemá vůbec žádnej foun.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jjjj  |  15. 09. 2011 16:45

K jinému účtování, než 1+1 po vteřinách není žádný důvod. Je to okrádání zákazníků a divím se, že to ČTÚ trpí. To je jako kdybych v obchodě z přepravky na pivo koupil 3 piva a naúčtovali mi jich celých 20. Zlodějina!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
yx  |  15. 09. 2011 20:30

Zdravím,
přesně tak, nebudu tu již ani dokola opakovat, že by to mělo být jinak, ani nebudu nadávat, jen chci říci, že jsem zaslal dotaz přímo ČTÚ a jsem VELICE zvědav, jak a jestli vůbec odpoví, protože si opravdu myslím, že když vidí nespokojené občany, měli by nějakým způsobem reagovat, určitě musí vidět i ty rozdíly mezi jednotlivými zeměmi.
Ještě mě napadla jedna možnost - pokud už ji tedy někdo nevyužil
-
podat hromadnou petici ("žádost?") přímo pro tento úřad, aby se pánům úředníkům otevřeli oči a probudili se....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Promo999  |  15. 09. 2011 14:36

Proto jsem u Vodafone. O2 nikdy, už z principu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pc-mravenec  |  15. 09. 2011 13:21

Také mám Vodafone je ještě lepší ve spolupráci s ČD ta sleva 75% ,ale pokud mi někdo volá třeba od t-mobile a něco mi nabídne či od kyslíka tak jim řeknu jak by se jim líbilo pokud by obchodnící každý nákup zaokrouhlovali vždy nahoru ,příklad nákup bude stát 50,10 Kč proč to nezaokrouhlit rovnou na 51 Kč. vždyť operátor dělá to samé s minutama.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wa  |  15. 09. 2011 12:13

Onehda jsem si polozil otazku, potrebuju ja operatora nebo on mne ? Operator potrebuje mne aby si vydelal, takze pokazde pri koncicim uvazku dam operatorovi nabidku za jakych podninek jsem ochoten u nej zustat a svete div se pokazde jsme se domluvili takze ted naposled Galaxy S2 za 1.499 (telefon pro mne naprosto k nicemu ale jako darek poslouzil dobre) s uvazkem na 2 roky za pausal 750 a v tom 1000 minut 1000 sms a net 1GB. Dulezite je aby jste sve telefoni cislo pouzivali, cim vic prichozich hovoru tim lepsi pozice pri vyjednavani

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom ostrava  |  15. 09. 2011 12:24

To je přesně o tom: Operátor nás potřebuje protže potřebuje aby si vydělal a my ho chceme aby jsme si zavolali (někteří chtějí samozřejmě více). A přesně: Světě div se: "wa" udělal nabídku operátorovi a operátor ho předpokládám individuálně posoudil a spokojeny jsou obě strany. Mimochodem: Na dva roky za 750,-kč mít takový objem služeb a Galaxy S2 (byť telefon skončil nakonec jako dárek) je názorný chvályhodný příklad toho že to jde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  15. 09. 2011 12:32

Souhlasim s tebou - pri konci uvazku je nutne se svym stavajicim operatorem smlouvat a v pripade, ze neni schopen a ochoten nabidnout neco lepsiho, nez stavajici standartni tarify - rict SBOHEM a prejit ke konkurenci. Bohuzel, kdo se neozve, tak plati standartni premrstene ceny.
Pred 2 lety se mi povedlo u T-mobile, kdyz jsem pohrozil odchodem, usmlouvat, anichz bych se nejak moc snazil 50% slevu na tafif Pratele sit nesit plus - tzn. ze na 5 cisel v ramci T-mobile volam neomezene dlouho, na cisla do jinych siti je omezeni 300 minut a k tomu mam zvyhodneni Hit - tj. 80 volnych minut do vsech siti a co provolam nad ramec, tak me minuta stoji 2.90 Kc. Toto vse za 375 Kc vcetne DPH. Za 3 mesice mi toto bohuzel uz konci a tento tarif uz bohuzel T-mobile nenabizi. Ceka me teda vyjednavani - chci si poridit net v mobilu a nejaky novy phone -asi SG 2. Jsem ochoten platit max 800, ale v ramci toho chci net a hodne volnych minut a popripade ten SG 2 za slusny peniz - tak jsem zvedavej jak dopadnu - proto me uctovani 60 + 60 samozrejme s... , ale pri velkem poctu volnych minut to neni zase tak strasne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pipo  |  15. 09. 2011 17:00

A až budeme v té vyspělé Evropě, tak takový a lepší tarif dostanete, aniž byste musel vyhrožovat a dělat jiné opičky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Spinner  |  16. 09. 2011 11:39

Jaký operátor ti to nabídl? Končí mi smlouva, měsíčně provolám více, jak 3 tis., tak ať vím, na koho se obrátit. Díky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom ostrava  |  15. 09. 2011 11:47

Tak jsem si přečetl článek, podíval se na příspěvky a dopadlo to přesně jak jsem očekával: Drtivá většina příspěvků nebo všechny jsou o tom jak české mobilní konzumenty naši čeští operátoři pěkně škubou.
A teď napíšu to co se nebude nokomu líbít a podotýkám že jsem ten koho žádný operátor neplatí:
Kolik obyvatel má ČR? Zhruba deset nebo deset a půl miliónu? Kolik je v republice aktivních čísel? Nevím přesně, ale mám dojem že to kolem třinácti miliónů. Kolik z Vás se informovalo na způsob účtování při pořizování předplacenky nebo tarifu? Kolik z Vás se ozvalo když operátoři měnili způsob účtování?
A přece našim operátorům málem ještě s radostí platíte a pak se vyjadřujete k tomu jaká je u nás cenová a účtovací politika operátorů. A kolik z Vás udělá něco proto aby se situace změnila? Než se začnete do mně "obouvat" tak musím namítnout že já jsem se aspoň pokusil něco udělat a dopadlo to tak že mi měsíční faktury spadly z nějakých 400 až 800kč spadly na nějakých 320 až 330kč měsíčně a to volám nejméně stejně nebo dokonce více.
Tak se chytněte za nos, přestaňte jen kafrat, nadávat a něco s tím začněte dělat.
A už se těším jak nakonec budu já ten špatný který si dovolí Vás kritizovat za to že se k Vám operátoři chovají tak jak jim dovolíte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pipo  |  15. 09. 2011 11:54

Zkoušel jsem voocall přes wifi-děs běs, ozvěna, každému čtvrtému slovu nebylo rozumět, ale budu zkoušet dál. SMS posílám přes Gibo. Dohadovat se s opem? Ano, možnost, ale já bohužel jsem starší ročník a jsem zvyklý přijít a vybrat si, a ne se dohadovat jako Graham Chapman o tykvi v Životě Briana.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom ostrava  |  15. 09. 2011 12:15

Tudy vede cesta, alespoň to píšu o první půlce příspěvku: Zkoušet a využivat alternativy (tedy pokud je alternativa k dispozici). A k druhé půlce příspěvku je to půl na půl. Chápu že u nás to tak kdysi nebylo, ale svět se mění a my by jsme se měli nebo mohli pokusit se měnit taky i když to je někdy těžké. Taky už nejsem nejmladší když s trochou nadhledu budu uvažovat i nad tím že mám čtyřicítku na krku.
S oprátorem se dá dohadovat, sice to jde jen někdy, člověk má vědět co si může dovolit a co ne (lidi u operátorů nejsou zrovna ti kterým se dají věšet bulíci na nos), ale jde to a hlavně: Nebát se a aspoň trochu se ozvat, zmínit se, říct že někde jinde dostanu něco jiného (tady platí to že člověk musí vědět o čem mluví - tlachat nesmysly nikam nevede).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel F.  |  15. 09. 2011 15:07

A proč bysme do ČR měli zavádět praktiky ze středního Východu? Proč sem zavádět nějaké handrkování a smlouvání o tak obyčejné věci, když na Západě to jde i bez toho? Neměli by se spíše operátoři přizpůsobit nám a mít tu stejné chování, jako na západ od Aše?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom ostrava  |  15. 09. 2011 16:26

Toť otázka nebo otázky do debaty. A napadá mne že na to bych se spíše zeptal našich operátorů. Uvažuju nad že jsou to právě operátoři kteří dělají cenové nabídky, nabízejí něco co lidi buď chtějí nebo nechtějí, nabízejí něco za jsou lidi ochotni platit nebo ne. A teď přichází na řadu t že lidi se už ozývají že už nechtějí platit současné ceny s tarifakací 60+30, 60+60 či 120+120 s vyjímkou Vodafone.
A samozřejmě se mi vybavuje odpověď paní tiskové mluvčí jednoho operátora: "ČR je specifický trh." A dovolím si to komentovat: Který trh není specifiký, řekl bych že třeba Slovensko má svá specifika ještě citelnější a tarifikace 1+1 ve slovenských sítích je. Tak kde je pravda?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Standa  |  16. 09. 2011 10:32

Specifický je v tom, že to lidé tolerují a platí ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pipo  |  15. 09. 2011 16:35

No já jsem na tom takhle:) http://www.youtube.com/watch...
za komančů jsem taky neuměl dávat úplatky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jíra  |  15. 09. 2011 17:05

Ceny na specifickém trhu se mi krutě nelíbí. Nechci být druhořadý občan Evropy. Přešel jsem na Voocall a nemohu si to vynachválit. Kvalita bez problémů. Záleží asi dost na nastavení, volbě pogramu na volání a volbě kodeku. Dnes jsem jen na zkoušku volal z cizí WiFi, signál -80 dB a šlo to. Tarifikace 1+1.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
y750rr  |  15. 09. 2011 12:16

Měl jsem Dohodu s Oskarem, která byla před 11 roky asi nejvýhodnější. Až mi přestala vyhovovat, volal jsem na infolinku v nadějí, že mi po 10 rokách a 10 měsících poctivého placení nabídnou aspoň nějakou zajímavou retenční nabídku. Nic nenabídli, přešel jsem na ten tarif za 10,- Kč ať mi zůstane číslo. V červenci jsem přešel na ČD tarif. Jakou jinou možnost ještě u nás mám? Těžko můžu zajít za některým operátorem, ať mi nabídne nějaký lepší tarif, když jsem u nich nikdy žádny neměl a Vodafone evidentně neměl zájem mi něco nabídnout. A to si myslím, ze platit skoro 11 roků 550,- Kč bez DPH není zrovna málo na soukromou osobu. Je mi jasně, že firemní zákazníci mají účty o něčem jiném.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom ostrava  |  15. 09. 2011 12:39

Samozřejmě každý začátek je za normální ceny a pak může člověk něco namínat. Sám jsem byl několik let na předplacence (Twist), přešel jsem na Přátele v síti za 300,-kč měsíčně a platil jsem taky poctivě 400 až 800,-kč, pak přišel konec úvazku a po návštěve značkové prodejny T-Mobile jsem odešel s prodlouženou smlouvou na další dva roky s tou samou smlouvou (jen se jmenu Přátelé 300) a 100 minutama měsíčně v rámci ČR navíc a to jen proto že jsem se zmínil o tom že mám možnost přejít na dvě jiná místa kde dostanu jiné (pro mně výhodnější nabídky kde jedna byla u T.Mobile a druhá dokonce u konkurenta O2) a bylo - pracovník T-Mobile udělal nabídku a měl mně dál jako zákazníka.
Samozřejmě i přejít na ČD tarif je cesta, Vodafone nebude mít každý měsíc nejméně 550,-kč bez daně a uživatel možná nebude volat tolik, ale pozná to na výdajích.
Firmy jsou na rozdíl obyčejných spotřebitelů trochu někde jinde, ale to už by bylo o něčem jiném.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rafter  |  15. 09. 2011 14:01

Otazka je, co je zajimava nabidka. Atraktivita zakaznika z pohledu operatora zavisi na mesicni utrate. Obecne se da rici, ze pri utrate nad 500 lze ziskat cokoliv s 50% slevou u vsech operatoru. Jen u jednoho ale bez smlouvy na dobu urcitou..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom ostrava  |  15. 09. 2011 14:15

Zajímavá nabídka pro mně v daný moment (tedy asi před rokem) je taková nabídka při které jsem při pravidelné měsíční útratě 300kč za určitý balík služeb dostal právě těch 100 minut měsíčně navíc. Jen mně mrzí že před rokem v tom balíku služeb byl MobileBox který T-Mobile zrušil a také že zrušil Věrostní program který nahradil pro mně nepoužitelnými Kouzelnými úterky. Takže příští rok při konci úvazku a návštěvě prodejny T-Mobile opět příjdu s tím že za své útraty budu chtít něco navíc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
alex  |  15. 09. 2011 13:09

je to tak jak píšete, není socialismus a v kapitalismu vám stát nezajistí férové ceny, musíte se o ně postarat sami , mě tenhle systém alá arabské tržiště teda nevyhovuje , ale zařídil jsem se podle toho taky, takže i já volám levněji...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pipo  |  15. 09. 2011 16:56

Takže u benzínky nebo v obchodě taky smlouváte, když je to záležitost kapitalismu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
...  |  15. 09. 2011 23:49

Proč by měl smlouvat? Když se mu na benzínce nebo v obchodě nelíbí ceny, tak tam prostě nenakupuje.
To u telefonování ovšem dost dobře nejde, protože jim stát garantuje prostředí bez konkurence a evidentní kartelovou dohodu ignoruje.
A ke kapitalismu má tahle banánová republika dost daleko, když už jsme u toho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr007  |  15. 09. 2011 17:30

Možná bude řešením www.neurra.cz . Bohužel není to jistota. Stále je šance, že poptávku operátoři pošlou k šípku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
legnaw  |  15. 09. 2011 11:32

ked zacinal kyslik na Slovensku, musel sa prisposobit tarifikacii aka je na SK zvykom... teda 1+1.
sice teraz pusta kyslik do svojej siete virtualov, le nariaduje im 60+1... aj preto sa im nijak extra nedari... jednoducho narod si zvykol na spravodlivejsie 1+1.... a my dakujeme Globtelu ze nasiel tu odvahu ako prvy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  15. 09. 2011 11:26

Ale je třeba si také položit otázku, kdo to zkusil na zákazníky jako první s účtováním 60 + 60 !!! A se 4 letým úpisem! Ostatní operátoři jen čekali, až jak to dopadne a pak to také zavedli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukáš  |  15. 09. 2011 11:15

A nejlepší je že velkým firmám s mnoha SIM ale O2 účtuje modelem 60+1. Pro své běžné zákazníky má 60+60 .....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ya  |  15. 09. 2011 10:53

když si to nechame libit tak se nedivte ! Do posledniho moznyho hovoru nas budou ty svine operatorsky škubat ! A dobře nam tak !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 09. 2011 11:21

Je to smutné, ale je tomu přesně tak :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
silverkeeper  |  15. 09. 2011 12:57

Co proti tomu děláte vy? Rád pomůžu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  15. 09. 2011 15:31

Hlásím se do poptávky na neurra cz. Využívám pokud možno tu nejlevnější variantu: Do Vodafonu volám jen z Odepiš, jinam volám z různých tarifů (Felicia, T!P Relax apod.), kde cena za minutu je jakžtakž přijatelná, členům rodiny, kteří volání z více simek nezvládají, jsem zařídil retenční nabídky, SMS píšu z netu atd. Samozřejmě bych chtěl mít jeden mobil a jednu simku, ovšem to by se mi náklady na volání zvedly o stovky procent a nehodlám přistoupit tak snadno na hru na odírání, kterou s námi operátoři hrají.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr007  |  15. 09. 2011 17:26

Já třeba používám VoIP v mobilu. Uctovani 1+1. Ceny na mobila 1,6Kc za minutu a dokonce mam i sve mobilni cislo jako odchozi cislo na VOIP. Nikdo tedy nepozna ze volam pres VOIP (ani v kvalite hovoru pres 3G ci Wifi a ani v zobrazenem cisle).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Freeman  |  15. 09. 2011 19:32

A jakeho VOIP mas?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
honzah  |  16. 09. 2011 00:18

Predpokladam, ze Mikrotech.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
insekticid  |  16. 09. 2011 13:27

mrknete na voocall cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vlk  |  15. 09. 2011 10:10

na slovensku uz davno nic take nieje... vsetci operatori 1+1 a nemaju s tym problem..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fulminatrix  |  15. 09. 2011 10:23

Presne. To si uz ani neviem predstavit ze by som nemal sekundovu tarifikaciu. Mesacne prevolam cez 1000 minut. Pokial je udaj o 25% pravdivy, tak pocas dvoch rokov by to predstavovalo u mna zvysenie nakladov o cca 300 eur, za co mozem mat k pausalu hocijaky smartfon na trhu. 60+1 mam uz iba v roamingu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vlk  |  15. 09. 2011 10:24

jo, a este jedna vec,,, cesky vodafone, volanie v roamingu: 1+1 !!!
30s hovor v zahranici je lacnejsi nez v cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
koblih99  |  15. 09. 2011 11:21

Totez se tyka dat,kdy je v roamingu zona 1 cena 30kč za 1MB a u nas bez datoveho pausalu 60kč za 1MB

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
alex  |  15. 09. 2011 10:09

1+1 si účtují operátoři mezi sebou, ale řekněmě že to nekryje náklady na sestavení hovoru a nekompenzuje bezplatné prozvánění, které se u nás hojně využívá
60+1 toto je dle mého názoru přijatelná tarifikace pro obě strany
60+60 je vůči zákazníkům svinstvo, možné snad jen ponechat pokud budou paušály na úrovni vyspělé Evropy, tzn. s tisíci volnými minutami.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  15. 09. 2011 10:13

Prozvanni by melo byt placeny, aby temhle chytrakum doslo, ze to taky neco stoji....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 09. 2011 10:22

za to že se prozvání můžou hlavně ceny(pak ještě školní děti kteří to berou jako zábavu), polovina lidí mě prozvoní abych jim zavolal zpět, protože mají příšerný tarif a ještě nevýhodu ve volání do cizí sítě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  15. 09. 2011 11:06

Aha, takže když někomu budu volat a nedovolám se, tak mě má operátor zkásnout? Ještě nás něčím pobavte, prosíííííím

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mb  |  15. 09. 2011 13:53

Ano, mohli by, protoze dodavatel ustreden si uctuje licencni poplatky z kazdeho hovoru, i neuskutecneho...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
y750rr  |  15. 09. 2011 11:22

A takoví jako vy by se měli chodit léčit, klidně na to budu z mých daní přispívát. Buď je vaše IQ hodně pod průměrem, a nebo jste dobře placeným agentem našich operátorů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MK  |  15. 09. 2011 14:02

A OR B, nikoliv A XOR B

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TomTAS  |  16. 09. 2011 12:07

Když mají operátoři mezi sebou tarifikaci 1+1 myslíte, že to prozvánění operátora něco stojí? Spojovací poplatek určitě ne, navíc když je to v jedné sítí, tak 2x ne. Pomineme-li zřizovací náklady, které jsou tu několikrát zaplaceny a mzdy zaměstnanců, kteří se starají o provoz, kteří jsou navíc zaplacení ze skutečných provolaných minut, tak je to nestojí vůbec nic.
A jak by jsi chtěl tohle vyzvánění účtovat, ty chytráku? Po jednom, dvou zazvonění? Na to by doplatili uživatelé, kteří by se nedovolali.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jpacák  |  15. 09. 2011 10:08

Pokud je spočítané, že účtování 60+60 prodraží hovor o 12 %, o kolik jej tedy prodražuje 60+1 ???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
spolupracovník MobilMania.cz | 15. 09. 2011 10:30

Dobrý den, je to tak, že účtování 60+60 prodražuje min. sazbu o 25 % v porovnání s účtováním 60+1.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  15. 09. 2011 10:04

I kdyz mam uctovani 60+30 se starsim tarifem,tak ani to se me nelibi. Kdyz jedu k benzince,tak taky platim za 10,5 litru a ne za 11

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  15. 09. 2011 10:12

Hm, tak to ja do ted nevim jak se mi to uctuje.... Kazdou chvilku tu ctu nejakej clanek a porad nevim. Kazdopadne po uctovani 1+1 by mohli zacit brecet lidi, ze kdyz telefonuji pul vteriny, zaplati o 50%vic.... Pamatujete si Telecom a jeho impulzy??? Proti tomu je 60+60 zlaty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
y750rr  |  15. 09. 2011 11:18

Nechci byt sprostý, proto nenapíšu ty hanlivé výrazy, kterýma Vás teď v duchu nazývám. A také je mi Vás líto … Takovým by měli účtovat aspoň po 5 minutách, aby dostali rozum …

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pipo  |  15. 09. 2011 11:48

Teď jsem si přečetl vaše reakce, u kterého opa pracujete?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Borix  |  15. 09. 2011 13:26

Podle příspěvků níže bych typoval, že z T-Mobilu - naráží, že první zavedlo 60+60 O2 a obhajuje, že ostatní jen čekali.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
copier  |  15. 09. 2011 10:24

to sice ano, ale minimalni odber je 2litry mouku taky kupujes po kilech...kazdy obor ma sva specifka tak bych moc nesrovnaval nicmene volani by melo byt po vterinach

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kari  |  15. 09. 2011 11:19

Mouku kupuješ po kilech,ale používat jí můžeš po gramech.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 09. 2011 11:47

Mouku sice kupuju po kilech, ale do jidla ji nasypu PRESNE TOLIK, kolik potrebuju a zbytek nevyhodim, ale pouziju pozdeji.
To je vec, co?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
borix  |  15. 09. 2011 13:15

Nevím kde je minimální odběr 2 litry, ale já teď nedávno v průsvihu čepoval za 14 Kč.
Když by operátor naúčtoval celý zbytek minuty a já ho potom mohl využít, tak by to bylo srovnatelné. Takhle to ukazuje poze na vasi jednoduchost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Th0r  |  15. 09. 2011 20:42

To je dosti relativni prirovnani. Da se najit spousta jinych kde to neplat. Pivo v hospode koupis treba 0,3 nebo 0,5 l a jestli ho vypijes nebo ne je tvuj problem. Zacvakas ho cely. housky se prodavaj taky na kusy. Jidlo zaplatis bez ohledu jestli jsi knedliky snedl vsechny atd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
majk  |  15. 09. 2011 23:20

to máš sice pravdu, co si ale zaplatíš, byť ve větším množství, ale taky spotřebuješ (teda pokud to nenecháš zkazit a pak to vyhodíš). Jenže operátor ti to účtuje tak, že to zaplatíš, ale už to nemůžeš využít, z hlediska selského rozumu zaplatíš za něco, co nikdy nedostaneš = okrádání a ještě k tomu veřejně a bohužel legálně (((

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  16. 09. 2011 08:04

Ty tvoje příklady jsou nesmyslné, protože máš dycky možnost využít vše, co jsi zaplatil. Pivo můžeš vypít celé, housky sníst všechny, knedlíky taky všechny. To u jiného účtování než 1+1 nemůžeš, jsi okraden ihned, bez možnosti využití všech zaplacených sekund.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Well-being  |  15. 09. 2011 10:04

Způsob účtování hovorů 60+30 je velký zlodějina, o 60+60 ani nemluvě. Operátoři se s ním moc nechlubí, v podmínkách bývá rafinovaně skryt. Někteří zákazníci si snad ani neuvědomují, že také mohou zaplatit za 1 vtřinu hovoru celou minutovou sazbu, např. za hovor trvající 61 vteřin zaplatí běžně cca 12 Kč.
Při výběru opetátora je způsob účtování hovorů pro mě klíčový.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
borix  |  15. 09. 2011 13:02

Nemluvě o tom, že bych moc nevěřil, že operátoři dodržují zákon 505/1990 Sb., dle kterého musí používat stanovená měřidla dle §3 odst.3 uvedená ve vyhlášce 345 MPO s platným ověřením dle §11 odst 1. a tato měřidla musejí evidovat a pravidelně předkládat k ověřování dle §18. Jinak jim dle §23 hrozí pokuta až 1 mil. Kč.
Vzhledem k tomu, že při účtování 60+60 může při nesprávném měření vzniknout až 100% a účet se neprávem zdvojnásobí, nebral bych to na lehkou váhu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rascal  |  15. 09. 2011 09:59

Na výpisu hovorů mám minimálně půlku hovoru vyřízenou do minuty. Takže i učtování 60+1 je pro mě krajně nevýhodný.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sasakr  |  15. 09. 2011 11:46

No to pak jo, to při 60+60 hodně ušetříš

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rascal  |  15. 09. 2011 12:41

Většinu stíhám tak do 30 sekund, na to abych se dozvěděl co potřebuji mi to stačí.Teď mám tarifikaci 60+1 ale prostě je to zlodějina a to mi nikdo nevymluví.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Djuran  |  18. 09. 2011 17:50

Já jsem po rámcovou smlouvou od O2,za 575Kč měsíčně volám nemomezeně do všech sítí tak že tarifikaci neřeším!Sms za 0,75Kč a internet v mobilu start za 75Kč!Dá se říci že za 650Kč měsíčně mám vše co potřebuji!
Ať žijí šedí operátoři, stačí 3 000 aktivních sim karet a jde vše!
A pak ať někdo neříká že operátoři nejsou loupežníci!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor