Exkluzivně: nový komunikátor MDA Vario na vlastní oči

Diskuze čtenářů k článku

vzteklina  |  07. 01. 2007 22:53

Neznate nekdo nastaveni pro mda vario pro pristup na internet a mmsky pro vodafone? pokud mozno i s postupem, nevyznam se v nem...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kramiro  |  13. 05. 2010 15:23

je to naprosto jednoduche vse najdes na strankach pod vodafone
http://www.techforum.cz/nastaveni_mt.php...
staci stahnout co vse chces nastavovat,taky jsem to tak delal a je to dobra napoveda Mej se

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Winston  |  22. 11. 2006 15:46

Zdar chtěl bych se zeptat.Udělal jsem hard reset a ve složce nastavení se mě ztratila ikona "softwarové tlačítka" a ve složce programi MIDlet manager a nevím jak je mám vrátit.Nevíte jak na to.Mockrát Díky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  27. 03. 2006 21:56

Cafte)) po 1 dnoch MDAcka super spokojnost az na:neviete mi poradit ako dostanem KOntaky zo stroja na PC..??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  19. 02. 2006 14:05

Ahoj mam problem pri synchronizaci mda vrio s pc, pri pripojeni se mi restartuje pc  povedlo se mi to synchronizovat asi jen jednou a to pri reinstalaci pc a po instalaci SP2.Ale po instalaci dalsi updatu uz mam smulu.Muzete mi prosim poradit ICQ: 239-329-613

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
melon  |  24. 02. 2006 14:08

mam presne ten isty problem, ked pripojim MDA, tak je vsetko ok,  spusti sa activesync a asi po 5 sekundach sa resetne natvrdo PC. proste pecka.
skusal som to na inych masinach a nasiel som z 5 ks jednu, kde sa mi synchronizacia v pohode podarila, nedokazal som ale zistit preco .... HELP...
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gregovsky  |  24. 02. 2006 15:28

Zvlastni, ja muzu jen rici ze jsem synchronizoval Vario uz na dvou ruznych noteboocich a ani na jednim se neprojevil sebemensi problem...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  27. 02. 2006 21:52

Ahoj jaky system pouzivas ?jakou mas verzi software v telefonu??? Ja jsem to zkousel na winxp se SP2 je nutny pro instalaci active sync tak mi to bezi.Ale kdyz nainstaluji ostatni aktualizace tak papa a po pripojeni a po spusteni active sync cca 5s se mi na tvrdo restartuje pc pokud neverite jsem schopen tuto zahadu natocit  .takze jsem si musel nainstalovat jeste jedny windows se SP2 bez aktualizaci a pak muzu teda neco synchronizovat ale je to na nic please help

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  19. 02. 2006 13:47

Ahoj vsichni donedavna jsem pouzival MDA II koupil jsem ho cca 7000kc. Prvni mesic jsem byl nadseny, ale pak jsem zacal pocitovat mensi nedostatky hlavne pri psani poznamek,sms,ICQ atd. Kdyz jsem objevil MDA VARIO tak jsem si ho poridil neco kolem 8000kc. Musim uznat ze existuji i lepsi varianty ale v tehle cenove relaci nic lepsiho asi neporidim. Ma veskere moznosti pripojeni, mini SD slot pri srovnani cen s SD je tam asi 200kc rozdil + ale obsahuje redukci na SD.Ale nejvic me potesila klavesnice  diakritika mi vubec nechybi ale ten pocit chytit mda a napsat behem chvilky sms,ukol je proste parada mit tu volbu klavesnice nebo tuzka  diky te klavesnici vyuzivam to mda tak jak jsem vzdy chtel.Moznost priradit si zvoneni ke kontaktu a pouzivta i neco jineho nez mid :)bez nutnosti kupovat si soft.Troufam si rict ze klavesnice je lepsi nez MDA III. Ale nejvic me mrzi ta rychlost ve srovnani MDAII. Nemuseli setrit na procaku ale to by asi nepradil pak tu mda III
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdeněk  |  23. 06. 2006 12:41

prosimvás kdo má mda 2 a má manual jak se dělá hard reset. děkuji unc@seznam.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tazz1  |  21. 11. 2005 18:46

Uz je v prodeji...chtel jsem se tedy zeptat, kdy bude recenze? A za jak dlouho myslite, ze spadne z tech vice jak 16tis na nejakou prijatelnou uroven?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Moco  |  31. 01. 2006 11:58

Mám VArio asi týden a zatím jsem velmi spokojený.Neuškodil by rychlejší procesor, ale jinak bezva.Trochu nezvyk při přijímání hovorů.Pořídil jsem ho za 7000 při prodloužení smlouvy na 2 roky u TM a min měsíční útraty 890,-

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DeKol  |  20. 11. 2005 07:13

Mám MDA Vario objednán, zatím ještě není skladem. Nezkoušel jste Skype? Tu http://htcwizard.blogspot.com/ píšou, že jede ale s problémy. Můžete to někdo potvrdit nebo vyvrátit?
Milan

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BOBO  |  26. 01. 2006 16:21

Skype jede, ale je použitelný jen na chat. Mám Vario asi měsíc a pozoruji výrazné zpomalení, které občas činí nefunkčním i telefon (zvednout hovor někdy trvá i půl minuty!!!!). Podotýkám, že pamět mám čistou, smazaný temporary...... Neví někdo co s tím?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Greg  |  27. 01. 2006 13:42

mam Vario uz dyl jak mesic, kdyz jsem si ho dovezl poprve domu, nahazel jsem do nej snad vsechny mozne i nemozne aplikace a po par dnes jsem byl desne vytocenej jak prijmuti hovoru nekdy muze trvat i dyl nez vydrzi volajici cekat... to me vazne stvalo a mel jsem chut s Variem prastit. pak jsem nekde procital fora ze starsi aplikace Variu moc nelahodi a spomaluji ho, tak jsem zkusil hard reset, nainstaloval jen to nejnutnejsi (Tottal Commander, Agile messenger, GPRS monitor a RSS ctecku), v teto sestave jedu uz minimalne 3 tydny, jednou tydne preventivne resetnu tlacitkem na boku, prubezne vypinam vsechny spustene aplikace a WiFi (to hlavne kvuli baterce) a co je hlavni, JSEM MAXIMALNE SPOKOJEN, vse funguje tak jak ma, i kdyz je pristroj vypnuty (v klidovem rezimu) a nekdo mi zavola, neni problem prijmout hovor ihned!!! stejne tak veskere zakladni aplikace. Drive jsem mel nokii 9300 a ta byla teda nesrovnatelne pomalejsi...

Doporucuji zkusit udelat Hard Reset, zjistit jak se bude pristroj chovat na prichozi hovory ihned po Hard resetu a az kdyz se bude sekat i v tomto pripade doporucuji reklamaci...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
norstrom  |  28. 10. 2005 14:58

neviete mi prosim povedat aspon odhadom kedy bude recenzia ?

orange dnes vyhlasil ze vario bude dostupne a ja sa chcem v najblizsich tyzdnoch rozhodnut medzi compactom a variom, tak by som na to mal rad nejake informacie

vdaka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tazz1  |  23. 10. 2005 21:32

A kdy prijde k nam?? Dost me laka. Jinak ten QVGA displej by mi asi taky vadil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Adamantium  |  21. 10. 2005 20:39

škoda že to má jen QVGA rozlišení displeje, pro mě je to ýalostně málo na takovou cihlu. Nicméně neříkám že ostatním to nemůže připadat plně dostačující.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Kuruc  |  22. 10. 2005 08:23

VGA rozlišení by bylo u Varia opravdovou lahůdkou. Zejména pokud majitel intenzivně prohlíží internetové stránky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M.i.l.a.n  |  21. 10. 2005 17:24

Jaka bude cena?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Kuruc  |  22. 10. 2005 08:24

Viz závěr článku. Nemáme žádné oficiální (ani neoficiální  ) informace od českého zastoupení. Jak píši, příjemná by byla cena okolo šestnácti-sedmnácti tisíc, jako horní hranici bych viděl dvacet tisíci korun.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
edasx  |  23. 10. 2005 15:49

neumite cist? cena 459-479 euro - a da se koupit uz ted... nechapu - mobilmania spi nebo co?

http://msmobiles.com/news.php/4460.html

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
diana  |  21. 10. 2005 14:19

nové ovládání ale bez problémů není a stále se nevyrovná Treu 650 na Palm OS.

A proto jsem si poridila Treo ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 10. 2005 21:02

Úroveň PalmOS je naprosto tragická, nezobrazíte českou webovou stránku nebo mail, nemá multitasking, takže nelze nechat běžet program na pozadí pokud to tento speciálně nepodporuje, prostě na úrovni MS-DOSu, takže jsem nedávno přešel naopak z PalmOS na Windows Mobile, je to nesrovnatelně vyspělejší systém už ve verzi 2003 a nová verze právě přichází. Tím neříkám že je bez chyb, ale jeho technologický náskok je bezpochyb. Nechápu, že Palm nenasadí alespoň již dlouho připravený OS 6.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zipiik  |  22. 10. 2005 09:16

to je zvlastni, me se cestina zobrazuje jak pri prohlizeni webu, v mailu, tak v office dokumentech...ze bych mel v treu wm prevlecena za palmos? :c)
multitasking neni takovy, jako ve wm, ale co potrebuju, tak mi na pozadi bezi, takze pro normalni pouziti je v pohode.
presel jsem na treo z ipaqa3870, protoze jsem chtel komunikator, ale jediny rozumne velky mdacompact ma dost hrozne ovladani a jak vidim, tak to nastupce neresi. pritom by stacilo pridat tlacitka, jak je ma novy sharp s wm (viz napr. palmserver.cz) nebo treo700w. docela nadejne vypada v tomhle smeru hp67xx, uvidime, az bude venku...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 10. 2005 14:09

Je to jak píši, pomoc lokalizací od Paragonu nebo RedGrepu se ještě dají uchodit osmibitová kódování jako windows-1250 a iso-8859-2, ale UTF-8 nejede ani zaboha, já jsem nakupoval před čtvrt rokem a kdyby alespoň toto chodilo, vzal bych Palm ještě na milost a koupil T|E2 nebo T|T5, ale bohužel to nešlo, takže jsem nyní spokojeným majitelem looxe 410, tam to češtinu zobrazuje korektně i v UTF-8 již z výroby, lokalizace se musí isntalovat pouze pokud chcete česky i psát nebo toužíte po překladu prostředí. Neříkám, že Palm je na nic, pro američany a západoevropany není problém s jejich národními jazyky a pokud to chcete spíše na PIM tj. nepotřebujete být připojen k interentu několika programy současně a přepínat mezi numi, tak Palm je rozhodně dobrá volba, ten z diáře vyšel a PIM je na něm hodně dobrý, jednoduchý a přehledný, já to však chci jako počítač do kapsy, který zvládne co nejvíc z toho co stolní PC a v tom je Windows Mobile prostě lepší

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zipiik  |  22. 10. 2005 14:48

s UTF8 je problem, to palm nepodporuje, ale zatim se bez nej da zit vcelku v pohode, kdyztak unicode text prekoduju pomoci unidec (krapet opruz, uznavam). treo pouzivam na postu, web, instant messaging, pim, el.texty, nejake hry a jako EDGE/GPRS modem k notebooku. neocekavam od nej pocitac do kapsy, ale osobni komunikator a to splnuje.
nerikam, ze ppc/wm jsou spatna nebo horsi (to bych s nima pres 3 roky nevydrzel :c) jsou jina - "vic pocitac", jak jste napsal. chtel jsem palm trochu branit, on ani pro nasince neni tak nepouzitelny.

je skoda, ze HTC nepridalo do noveho copmactu vice tlacitek, jako to udelal sharp, myslim, ze pak by ovladani 1 rukou bylo pohodlnejsi. a take cekam na podrobnou recenzi, zda a jakym zpusobem dokazi wm nebo aplikace vyuzit 2. jadro v procesoru TI.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jas  |  21. 10. 2005 11:14

v nemecku a holandsku sa da uz kupit od 479 EUR u t-mobile (v holandsku s anglickym systemom). Tiez som dost zvedavi kedy a ci vobec ho uz uvedu na slovesnku u dakeho operatora. Uz sa nan neviem dockat vyse pol roka!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  21. 10. 2005 11:39

presne tak, v holandsku uz se prodava pod 500E bez smlouvy a to is 512MB kartou.
muze mi vsak nekdo vysvetlit kvalitativni rozdil mezi mda vario a na prvni pohled stejnym pristrojem pod oznacenim Qtek 9100 (cislo si uz presne nepamatuju) , ktery se na holandskych serverech prodava za 600E? v cem je natolik lepsi?? do tohoto pristroje urcite pujdu, ale rad bych mel jasno. myslel jsem , ze jde pouze o marketingovy nazev...ale ta cena

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jas  |  21. 10. 2005 13:53

rozdiel v tych pristrojoch fyzicky ziadny neni (maximalne maju ine nadpisy, ine softwarove vybavenie a rozdielnu dlzku zaruky), inak su to vsetko zariadenia totozne s HTC Wizard.
Posli odkaz na tu stranku kde to predavaju aj s tou 512 kartou. Zda sa mi ale ze tie MDA VARIO budu mat SIM LOCK na operatora.

Piste vsetky info co o tom zistite, ja uz kazdym dnom vaham ci kupit alebo nekupit z holandska ten fon, je to killer.

A toho pomalsieho procesora sa vobec netreba bat, je to dvojjadrovy procesor a vykonovo je o cosi lepsie na tom v testoch ako stari compact s tym intel procesorom.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  24. 10. 2005 16:03

tady je odkaz na prodej v holandsku, ale jen v holandstine...
http://www.smartphoneshop.nl/product/18892

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Greg  |  28. 10. 2005 11:12

tady je nemecky prodejce ktery posila i do CR za postovne 11euro
http://www.handit.com/index.php?fuseaction=detail&katid=229&produktid=2929 (579eur)
http://www.handit.de/index.php?fuseaction=detail&katid=64&produktid=2991 (519eur)

- ted mi zbyva uz jen prodat mou n9300 a objednavat pocka nez mi prijde balicek from Germany

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tazz1  |  28. 10. 2005 19:21

no 519 euro plus postovny je celkem dost. Radeji si zkusim pockat s jakou cenou se vytasi u nas. A taky hlavne kdy to k nam uz konecne dorazi. Docela me stve, ze vsude kolem po Evrope uz ho prodavaji a u nas? Nic

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Greg  |  28. 10. 2005 20:00

jestli se tu bavime v prepoctu o nejakych 16ti tisicich, tak si opravdu nemyslim ze u nas bude levnejsi. spis bude plus ceska lokalizace a mozna pro nekoho cesky manula a podobne, nicmene u OS si myslim ze zmena lang nebude az takovy problem...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gsh  |  21. 10. 2005 11:04

Skoda ze v cr se moc takovych vecicek neprodava :(( uz delsi dobu pasu po nejakym chytrolinovi, ale nabidka v cr je dost uboha oproti jinym statum. Me se tento pristroj hodne libi, jeste premyslim nad QTEK 8310, ale bohuzel :((  no nic treba to tady bude casem lepsi.  caute

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mousefromhouse  |  21. 10. 2005 10:30

Jak je na tom procesor me u tohoto XDA zarizeni zajimalo nejvice... Samozrejme sem se to z recenze nedozvedel...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
czbird  |  21. 10. 2005 13:17

Windows Mobile 5.0 Pocket PC Phone Edition with integrated 802.11g Wi-Fi, Bluetooth 2, 1.3-megapixel camera, side slide-out keyboard, TI OMAP 200MHz processor, 128 MB ROM, and 2.8-inch QVGA 240x320 display.
http://www.geek.com/hwswrev/pda/wizard/
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anarki (novy)  |  21. 10. 2005 15:48

Samozrejme vim, ze je to 200mhz, ale zajimala me jeho rychlost pri pouziti, protoze MDAc ma 400mhz..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jura  |  21. 10. 2005 15:10

Jestli sis to přečetl pořádně, určitě ti neuniklo, že nejde o recenzi (což autor sám říká), protože ještě není finální verze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anarki (novy)  |  21. 10. 2005 18:35

Ja predpokladam, ze procesor ve finalni verzi nebude jinej nez tady : )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Kuruc  |  21. 10. 2005 23:34

Hezký den,
ano, procesor je finální. Ale výkon souvisí s operačním systémem a ten finální není - občas docházelo ke krátkodobému tuhnutí PDA. S posouzením výkonu tedy záměrně vyčkávám do recenze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tazz1  |  28. 10. 2005 19:16

A kdy, ze jsem tak smely, ta recenze bude  ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Noname, Noname  |  21. 10. 2005 08:53

dokuď výrobci z taiwanu a amíci nepochopí, že jsou země (a je jich hodně), kde vymazáním číselné řady klávesnice vymažou čtvrtinu znaků, tak prostě takové výrobky používat nebudu. Nejsem idiot, abych kvůli neschopnosti pár blbů psal na psa "cesky". To můžu rychleji psát česky perem na displeji a ušetřit půlku tloušťky a čtvrt váhy. Škoda že neudělali novou verzi compactu - s novým foťákem, edge, systémem atd. jako tento kus, ale bez té příšerné kláesnice. Pak by to za hřích stálo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hybo  |  21. 10. 2005 09:21

Ale ono neco takove bude, originalni nazev je HTC Prophet, nebo od jine firmy neco podobne s nazvem Quanta Atom....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Noname, Noname  |  21. 10. 2005 17:41

díky, tak to je přesně ono. Jinak pro tvou informaci, Quanta Atom NENÍ prophet viz http://msmobiles.com/news.php/4401.html
Ta stránka je vůbec zajímavá, nejzajímavější je asi 8 model.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 10. 2005 21:40

Precti si to jeste jednou - hybo napsal presne to same

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tazz1  |  21. 10. 2005 09:38

No to je teda neco. A na mobilu pises s diakritikou???? Tak se zklidni. Treba me to na me N6630 stve, protoze pak mam daleko kratsi sms a kdyz dam hacky do mejlu, tak to protejsek nemusi precist. Takze stejne vsechno pisu takhle "bez"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kasparek  |  21. 10. 2005 09:50

nj, Nokie sou v tomhle tragicke, ta cestina by mela byt vypinatelna

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Noname, Noname  |  21. 10. 2005 17:34

hele, zklidni se ty. Tohle je PDA, tohle není mobil. PDA si pořizuju kvůli organizování schůzek, úpravu dokumentů atd., prostě mobilní práci, nejsem nějakej trapnej student, co na tom paří hry a posílá SMS. A psát bez hacku a carek obchodní dopis, to bych vypadal jak idiot. A že je někdo neschopný a má blbě nastavené háčky čárky v e-mailu, tak to je jeho problém. Já už jsem se s tímto problémem nesetkal asi 3 roky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tazz1  |  23. 10. 2005 21:25

Asi te zklamu, ale nejsem zadny student. Uz ne. Kdyz potrebuji napsat nejaky obchodni ci oficialni text, tak to napisu na notebooku a nepotrebuju to psat na takove kapesni nahrade. Pripadne napisu ve Wordu a pridam jako prilohu.Tak mi ukaz ty inteligente, jak treba v Incredible XE nastavis, aby se spravne zobrazovalo ž a š (zadny update ci patch neexistuje). Ne kazdy pouziva trapny outlook. To same na ICQ pres Agile Messenger. Rovnez to spatne zobrazuje diakritiku.
Jinak jestli bude mit tenhle komunikator jeste EDGE 10, tak do nej stoprocentne jdu, protoze splnuje vse co si od nej mohu prat... a tobe ho nikdo nenuti
Tak tady nedelej machra. A jestli chces nekomu nadavat, tak se prvne zaregistruj. Neregistrovany noname, opravdu inteligentni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
markjag  |  21. 10. 2005 11:57

JJ mas pravedu. Aj v tejto diskusii to nadherne vidiet ze 90% ludi pozuiva na internete diakritiku a hlavne vyuzitie tej klavensice vidim prave na net, na SMS, na e-mail. Na pracu s dokumentami zas skor notebook...
Takze tak..

Ale suhlasim ze tketo tlste neico by som si ako nahrada za PDA nekupil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
minio  |  21. 10. 2005 03:51

Muze mi nekdo vysvetlit jakou vyhodu ma v takovyhle cihle pouziti miniSD misto normalni SD/MMC karty? Uz me fakt stve jak se do vsech mobilu cpou tyhle mini a reduced karticky u kterejch si clovek musi pomalu davat pozor aby je nevdechnul. Timhle  style m se za chvili dockame toho ze do komunikatoru typu Nokia 9500 nepujde dat nic jinyho nez transflash nebo nedejboze neco jeste mensiho... Mno jen jsem si potreboval ulevit :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mr_syck  |  21. 10. 2005 00:55

A nema mit nahodou EDGE? Zkouseli jste ho?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Kuruc (novy)  |  21. 10. 2005 01:07

Ano, EDGE by mělo být podporováno. Ještě jsme jej nezkoušeli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LeonardoCupranek  |  21. 10. 2005 08:35

A taky pry Bluetooth 2.0

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Greg  |  27. 01. 2006 13:46

po malinke uprave v registrech se da docilit toho aby se v horni liste zonrazovalo E misto G tam kde je dostupny EDGE signal, zatim jsem zkousel v centru Brna, ale musim rici ze rychlost nebyla o moc vyraznejsi nez u GPRS, ale predpokladam ze to bude asi vytizenosti Oskarovy site...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dave  |  13. 12. 2006 22:50

Nenašel by se návodíček? Díky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor